clomipramine (moet het telkens opnieuw opzoeken)quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke gebruik je nu dan? Ik heb er inmiddels ook al diverse gehad, waarvan ik op de sertraline nog het positiefst reageerde, maar waarvan ik ook weer te veel last had van bijwerkingen

Ah mooi. Ja still going strongquote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wel ok hiero en met de nummer 1?

Hey dottiequote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo dat was een uurtje pitten wakker van de hulp die boven klaar was. Nu nog duffer

quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo dat was een uurtje pitten wakker van de hulp die boven klaar was. Nu nog duffer

Hoe weet je dat ik dat nu doen, aan een stuk door gapenquote:

Ik ken jou toch wel een beetjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dat nu doen, aan een stuk door gapen

Blijkbaarquote:
 we zijn bijna oude bekenden
 we zijn bijna oude bekenden 

Meer dan met wie dan ookquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijkbaarwe zijn bijna oude bekenden
Brengen ook wel veel tijd samen door he zo hier

Zellufquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
oehhhh
Jus en Dottie
sitting in a tree

ik zit op mijn stoelquote:

Ja dat zeker, en de tijden die we alleen zitten hebben we elkaar ook beter leren kennen natuurlijkquote:

Hey Greys,quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
oehhhh
Jus en Dottie
sitting in a tree
 ja we zitten veel alleen samen, dan ga je wat anders doen zo tussen neus en lippen door
 ja we zitten veel alleen samen, dan ga je wat anders doen zo tussen neus en lippen door

he Dottiequote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys,ja we zitten veel alleen samen, dan ga je wat anders doen zo tussen neus en lippen door

Ja niet normaalquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:52 schreef JustinK het volgende:
Oh lekker zeg, daar komt nogal wat werk uit

Kwam je even mee bolkerenquote:

heel evenquote:

wat ga je nu doen met al die extra tijd?quote:

quote:

nieuwe meetings plannenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ga je nu doen met al die extra tijd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |