SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
BlubskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, had er wel rekening mee gehouden maar toch, blijft wel pijnlijk want je hebt langere tijd een wat groter spaarbedrag en ineens is't weg. Maar heb vanaf deze maand meer inkomsten dus kan weer langzaam aan sparen.
Of volgend jaar eigenlijk pas, mijn toeslagen zijn ook aangepast en heb alles al gehad voor dit jaar met mijn nieuwe inkomen, anders was het wat meer gespreid geweest en had ik zowel zorg, als huurtoeslag en kindgebonden budget, maar ook dat overleef ik wel. Het een heft het ander op
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
@JustinK mooie aantal punten gisteren 555 hoe krijg je het voor elkaar gebolkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:ik zit net een bericht voor je te typen ben je er al
Morguh Jussie![]()
Lekker geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
@:JustinK mooie aantal punten gisteren 555 hoe krijg je het voor elkaar gebolkt![]()
![]()
![]()
ik moest gister bij de supermarkt ¤33,33 afrekenen, vond ik ook wel leuk want mijn vrouw en ik hebben iets met 33
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is wel bijzonder danquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
ik moest gister bij de supermarkt ¤33,33 afrekenen, vond ik ook wel leuk want mijn vrouw en ik hebben iets met 33Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawelquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik zit net een bericht voor je te typen ben je er al
Morguh Jussie![]()
Lekker geslapen?Jij alweer vroeg hier?
![]()
Ja helaas, te slecht geslapen vannacht.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Us33rTquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
ik moest gister bij de supermarkt ¤33,33 afrekenen, vond ik ook wel leuk want mijn vrouw en ik hebben iets met 33![]()
![]()
quote:
Owquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas, te slecht geslapen vannacht.De prik is weer uitgewerkt dus...
![]()
Gisteren te druk geweest en de laatste vergadering was langer en heftig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
OwDe prik is weer uitgewerkt dus...
Dat spookt dan door in het hoofd schijnbaar in je slaap
En dan een droom dat ik in mijn huis werd overvallen door drie donkere mannen.
En ik probeerde te vluchten, maar niet weg kon komen omdat ik niet goed ter been benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is echt kut, die droom.. thuis zou je je veilig moeten voelen maar als je zelfs in je slaap je niet veilig voelt door een droom.. wordt je ook kut wakkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja zo'n drukke dag helpt vaak niet mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren te druk geweest en de laatste vergadering was langer en heftig.
Dat spookt dan door in het hoofd schijnbaar in je slaap
En dan een droom dat ik in mijn huis werd overvallen door drie donkere mannen.
En ik probeerde te vluchten, maar niet weg kon komen omdat ik niet goed ter been ben
En wat een nare droom![]()
![]()
Ja met een hartslag die door je lijf bonktquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
dat is echt kut, die droom.. thuis zou je je veilig moeten voelen maar als je zelfs in je slaap je niet veilig voelt door een droom.. wordt je ook kut wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, was lang geleden dat ik zo soort droom heb gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo'n drukke dag helpt vaak niet mee.
En wat een nare droomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar jij bent er nu dus voel mij weer veiligquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: