sjaakquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:esf1gamer, @:nattekat, en bonusmod @:donna, succes met VT2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Dat wordt alleen @Donna en ik. NK had zit al afgemeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:esf1gamer, @:nattekat, en bonusmod @:donna, succes met VT2
Hoe?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij VP zeggen ze dat Max sinds Mekies meer macht is gegeven t.a.v. setup beslissingen.
ze zeiden dat er meer naar Max werd geluisterd (ik heb geen macht gehoord)quote:
Het is sowieso niet alleen VP wat dat standpunt uit. Heb Motorsport ook al hetzelfde horen zeggen.quote:
Leuk dat je erbij bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:41 schreef Donna het volgende:
Jaja ik ben er wel. Vandaag geen plannen.
Ik vind dat inderdaad een iets andere en realistischere uitspraak dan macht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zeiden dat er meer naar Max werd geluisterd (ik heb geen macht gehoord)
Same here!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Hé, deze stond nog niet in MyAT. Nu wel
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je meteen wie er ongewenst is
Komt door een reeks foutje.quote:
Eerder klaagkatquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan @:Nattekat een nickchange aanvragen
van nattekat naar chagikat
Hé, ik heb niemand uit de reeks gegooidquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan @:Nattekat een nickchange aanvragen
van nattekat naar chagikat
Die moet ook met haar tengels van afblijvenquote:
Die heeft het juist opgelostquote:
Eensquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die moet ook met haar tengels van afblijven
Omdat ze het heeft gefixt? Oké.quote:
Idem.quote:
Helaas niet helemaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:13 schreef greysbones het volgende:
poohhh Norris
raakt de muur
behoorlijk op de limiet
hebben we nu ook niet zo veel aanquote:
Alvast oefenen voor de kwali van morgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we nu ook niet zo veel aan
george doet het even voorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alvast oefenen voor de kwali van morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |