Het hele weekend?quote:
Norris is geen goede regen rijder, dus kan dit weekend leuk worden.quote:
We want to have funquote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weekend is nog niet begonnen
Weet ik, ik ookquote:
Lange middag.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
4 uur lang naar een rode vlag kijken.
Vandaag is roodquote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de McLarens die eraf zijn getetst?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van het spatje water waardoor het te gevaarlijk is om te rijden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de McLarens die eraf zijn getetst?
Dan ga ik erin geloven. En dat wil ik niet, want dan volgt teleurstelling
De voorspelling is een kleine kans op een heel klein beetje regen.quote:
Vooral dat jaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
De voorspelling is een kleine kans op een heel klein beetje regen.
Maar laten we afwachten... Er is niets zo onvoorspelbaar als het weer
Ga nou niet jinxen.quote:
maar ze moeten het koelvest aanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, las het ook al hier:
https://racingnews365.nl/(...)af-voor-gp-singapore
Max is een koele kikker, die heeft dat niet nodigquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze moeten het koelvest aan
doen ze dat niet moeten ze extra gewicht mee...
JA WAT IS HET NOU.quote:
Het spreekt elkaar allemaal tegen.quote:
ow NICE!quote:
Gruwelijk heet en gruwelijk nat spreken elkaar niet tegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het spreekt elkaar allemaal tegen.
Ligt aan de context.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gruwelijk heet en gruwelijk nat spreken elkaar niet tegen.
KPD is een deurtje verder.quote:
Vandaar, ik vind het al vreemd dat ik niks zag staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Topic is niet meer gereekst aan de andere livetopics van dit seizoen.
Thanksquote:
Erg mooi.quote:
Ik wens je een plezierig feest toequote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:nattekat en @:esf1gamer ik ga VT2 missen want bedrijfsfeest
Sla maar overquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik volg de VT2 daar wel, als ze goede wifi hebben.quote:
@ESF1Gamer is de enige die ik altijd verwacht op vrijdag.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben er wel met VT2.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer is de enige die ik altijd verwacht op vrijdag.
Ik heb een nieuwe baan waar ik weer even aan de gang moet met credits opbouwen om stiekem F1 te kunnen kijken
Ik ben aanwezig voor ondersteuningquote:
Op jou kunnen we altijd rekenen.quote:
dat zeg je goedquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op jou kunnen we altijd rekenen.
De rest van het weekend ben ik gewoon aanwezig om samen met de mede-mods alles in goede banen te leidenquote:
nouuuuquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De rest van het weekend ben ik gewoon aanwezig om samen met de mede-mods alles in goede banen te leiden
Lekker maat. Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig voor ondersteuning
Zucht, dan wordt elke keer een mooie OP gemaakt en niemand leest het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
11:30 mensen 11:30
Vond het al zo rustig hier
Ongehoord dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zucht, dan wordt elke keer een mooie OP gemaakt en niemand leest het.
Ja die was ik ook aan het lezen... In het vorige deelquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jawel en de wekker wordt gezet! Dank 💐quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor dit kleine half uurtje nog?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jawel en de wekker wordt gezet! Dank 💐
Nee.. vanmorgen al bij wakker worden om 6:45 uur .quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor dit kleine half uurtje nog?
Modteam aanwezigquote:
Met:quote:
quote:
quote:
We gaan zien of Red Bull hier ook goed voor de dag komt.quote:
Nog nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:31 schreef Donna het volgende:
Is er alweer een lizard afstammeling gespot?
Vrije trainingen serieus nemen #zandzakkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan zien of Red Bull hier ook goed voor de dag komt.
We gaan kijken @Nattekat zijn droom de grond wordt in geboord.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan zien of Red Bull hier ook goed voor de dag komt.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We gaan kijken @:nattekat zijn droom de grond wordt in geboord.
Wil je ons even geen hoop gevenquote:
De pijp aan Maarten gevenquote:
laat hem zondag maar rokenquote:
Het is je vergeven.quote:
Kwam een rookpluim van de voorband.quote:
Dus naast de regendans een rookdans doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat hem zondag maar roken
hebben we meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |