Max is een koele kikker, die heeft dat niet nodigquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze moeten het koelvest aan
doen ze dat niet moeten ze extra gewicht mee...
JA WAT IS HET NOU.quote:
Het spreekt elkaar allemaal tegen.quote:
ow NICE!quote:
Gruwelijk heet en gruwelijk nat spreken elkaar niet tegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het spreekt elkaar allemaal tegen.
Ligt aan de context.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gruwelijk heet en gruwelijk nat spreken elkaar niet tegen.
KPD is een deurtje verder.quote:
Vandaar, ik vind het al vreemd dat ik niks zag staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Topic is niet meer gereekst aan de andere livetopics van dit seizoen.
Thanksquote:
Erg mooi.quote:
Ik wens je een plezierig feest toequote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:nattekat en @:esf1gamer ik ga VT2 missen want bedrijfsfeest
Sla maar overquote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik volg de VT2 daar wel, als ze goede wifi hebben.quote:
@ESF1Gamer is de enige die ik altijd verwacht op vrijdag.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben er wel met VT2.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer is de enige die ik altijd verwacht op vrijdag.
Ik heb een nieuwe baan waar ik weer even aan de gang moet met credits opbouwen om stiekem F1 te kunnen kijken
Ik ben aanwezig voor ondersteuningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |