dat zeg je goedquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op jou kunnen we altijd rekenen.
De rest van het weekend ben ik gewoon aanwezig om samen met de mede-mods alles in goede banen te leidenquote:
nouuuuquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De rest van het weekend ben ik gewoon aanwezig om samen met de mede-mods alles in goede banen te leiden
Lekker maat. Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig voor ondersteuning
Zucht, dan wordt elke keer een mooie OP gemaakt en niemand leest het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
11:30 mensen 11:30
Vond het al zo rustig hier
Ongehoord dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zucht, dan wordt elke keer een mooie OP gemaakt en niemand leest het.
Ja die was ik ook aan het lezen... In het vorige deelquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jawel en de wekker wordt gezet! Dank 💐quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor dit kleine half uurtje nog?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jawel en de wekker wordt gezet! Dank 💐
Nee.. vanmorgen al bij wakker worden om 6:45 uur .quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor dit kleine half uurtje nog?
Modteam aanwezigquote:
Met:quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |