* H_T laat een stevige boer en pakt het laatste koekje van de schaalquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:19 schreef Strani het volgende:
Zo, weer een druk sociaal weekend gehad tot zover. Dus nu kom ik weer hier even ontspannen asociaal doen bij jullie.
Lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd eigenlijk weer zo goed als non-alcoholisch aan het leven en dat bevalt me uitstekendGewoon normaal kunnen slapen na een avond uit en de volgende dag normaal opstaan
Jij moet zelf weten wat je doet maar de kans dat ik veel alcohol ga drinken is heel kleinquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LekkerMaar als ik langskom, dan doen we niet non-alcoholisch, toch?
Ik stop wel wat in je drankje, komt goed.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij moet zelf weten wat je doet maar de kans dat ik veel alcohol ga drinken is heel klein
Ik ga dan met jou alleen naar plekken waar ik het personeel ken zodat ze m'n drankje in de gaten kunnen houdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stop wel wat in je drankje, komt goed.
Tuurlijk kan ik dat aan!quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat zijn schokkende beelden Strani. Ik weet niet of jij dat wel aan kan!
Hihi, hij verwacht natuurlijk nooit zomaar een drankje met daarin een Lego Imperial Star Destroyerquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stop wel wat in je drankje, komt goed.
De combinatie tussen iets in m'n drankje doen en een star destroyer beangstigt me wel een beetjequote:Op zondag 5 oktober 2025 13:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Hihi, hij verwacht natuurlijk nooit zomaar een drankje met daarin een Lego Imperial Star Destroyer![]()
Mijn laatste alcoholische drankje was een strawberry mojito op Mallorcaquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij moet zelf weten wat je doet maar de kans dat ik veel alcohol ga drinken is heel klein
Ja hoor, in 4k graagquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hmm ja weet je het zeker? Moet ik het op het grote scherm laten zien?
Dat is tenminste ook nog lekker. Ik vind de meeste typische 'uitgaansdrankjes' behoorlijk saai en ik ga me er ook niet per se beter/gezelliger door voelen. Eerder slaperig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn laatste alcoholische drankje was een strawberry mojito op Mallorca
Ik vind sommige witte wijn lekker en verder sommige cocktails. Ik word ook vooral weinig energiek van alcohol. En snel aangeschoten en draaierig, ik heb een lage tolerantiequote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is tenminste ook nog lekker. Ik vind de meeste typische 'uitgaansdrankjes' behoorlijk saai en ik ga me er ook niet per se beter/gezelliger door voelen. Eerder slaperig.
* laat op de beamer het filmpje zien waarin Strani Boom Boom Bailando zingt op het SC podiumquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoor, in 4k graagIk ben heel benieuwd!
Goed idee. F1 is tenminste niet AI-gegegenereerd zoals dat filmpje van NQquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, hebben we een groot scherm hier.![]()
* zet f1tv op het grote scherm aan
Ik moet het van jou helaas accepteren dat je mij in verband brengt met wanstaltige 'muziek' want ik associeer jou ook altijd graag met de briljante Ed Sheeran.quote:
@Luctor.et.Emergo you had one jobquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig kwam Luctor er zelf snel achter dat we deze herrie niet tolereren.
[..]
Speciaalbier heeft ook positive kanten op smaakgebiedquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is tenminste ook nog lekker. Ik vind de meeste typische 'uitgaansdrankjes' behoorlijk saai en ik ga me er ook niet per se beter/gezelliger door voelen. Eerder slaperig.
Ja, alleen ik word er nooit écht enthousiast van. Drinken bij het uitgaan (alcoholisch of niet) is voor mij meer omdat je nou eenmaal niet gratis in een café kan gaan zitten. Maar de ervaring gaat me verder volledig om het gezelschap.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Speciaalbier heeft ook positive kanten op smaakgebied. Heineken nummer 6 is niet heel boeiend
We weten allemaal nog wel hoe jij ons aan de rijstwafel met olijfolie en kaas probeerde te krijgen .quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, alleen ik word er nooit écht enthousiast van. Drinken bij het uitgaan (alcoholisch of niet) is voor mij meer omdat je nou eenmaal niet gratis in een café kan gaan zitten. Maar de ervaring gaat me verder volledig om het gezelschap.
Eten, aan de andere kant, dáár kan ik heel enthousiast van worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |