Ditquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het hoeft je niet te passen, maar het kan ook zonder de houding wat mij betreft.
Klinkt als die coaches die andere mensen gaan vertellen hoe ze als coach geld verdienenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
20-jarige recruitersNog nooit zelf een normale baan gehad verder..
Op zich wel leuk dat we deze week al Drenthe hadden en nu dezequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:02 schreef Felagund het volgende:
Sommige mensen kunnen bij deze man wel een ondertiteling gebruiken denk ik.
Dat is denk ik ook zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
hij ziet eruit of ie al 6 bier naar binnen heeft getikt
Huh?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef Evangelion het volgende:
Ise lijkt op een breedbekkikker. Leuk voor die man.2
Dit type hebben we gelukkig niet vaak.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oke ja Wilma is wel heel lullig ja
Dat heet een schoonmonsterquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Je zal een schoonmoeder als Wilma treffen
De horror
Mag het wel bij een oliebol of suikerspin?quote:
Liever niet, maar als het zonder geluid lukt dan kan ik er eventueel nog wel mee leven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag het wel bij een oliebol of suikerspin?
Suikerspin hoort op een stokjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag het wel bij een oliebol of suikerspin?
Ja die plakkerige suikerspin is meer nood eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever niet, maar als het zonder geluid lukt dan kan ik er eventueel nog wel mee leven.
Ditquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jorn vindt zichzelf iets teveel voor wat ie is
Ja veel anders kan ook niet, servetje helpt ook niet echt met van die plakkerige vingers.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die plakkerige suikerspin is meer nood eigenlijk![]()
Ik pluk het van een stok anders zit het in m’n gezicht en make-upquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Suikerspin hoort op een stokje
Anderzijds matchen ze dit ook wel superslecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit
Geef dan op je briefje aan dat je een boerenmeid zoekt
herkenbaar... dat zal zij ook denken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:14 schreef Evangelion het volgende:
Leuk verhaal voor verjaardagen. Aan wat voor idioot je gekoppeld was.
Ik kom uit de Achterhoek, maar dit type is wel heel herkenbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |