Dat heet een schoonmonsterquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Je zal een schoonmoeder als Wilma treffen
De horror
Mag het wel bij een oliebol of suikerspin?quote:
Liever niet, maar als het zonder geluid lukt dan kan ik er eventueel nog wel mee leven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag het wel bij een oliebol of suikerspin?
Suikerspin hoort op een stokjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag het wel bij een oliebol of suikerspin?
Ja die plakkerige suikerspin is meer nood eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever niet, maar als het zonder geluid lukt dan kan ik er eventueel nog wel mee leven.
Ditquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jorn vindt zichzelf iets teveel voor wat ie is
Ja veel anders kan ook niet, servetje helpt ook niet echt met van die plakkerige vingers.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die plakkerige suikerspin is meer nood eigenlijk![]()
Ik pluk het van een stok anders zit het in m’n gezicht en make-upquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Suikerspin hoort op een stokje
Anderzijds matchen ze dit ook wel superslecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit
Geef dan op je briefje aan dat je een boerenmeid zoekt
herkenbaar... dat zal zij ook denken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:14 schreef Evangelion het volgende:
Leuk verhaal voor verjaardagen. Aan wat voor idioot je gekoppeld was.
Ik kom uit de Achterhoek, maar dit type is wel heel herkenbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |