quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Je hebt belangrijk en belangrijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:11 schreef Joop_W het volgende:
"Muziek is voor haar heel belangrijk!"
Wat uniek!
Sloeg meer aan op hoe hij dat zei, wat jij zegt is logisch.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt belangrijk en belangrijk
Een compleet andere muzieksmaak zou voor mij echt een dealbreaker zijn. Al komt dat dan sowieso toch al in andere dingen naar voren dat het niet past
AMSTERDAMquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou niks op kunnen noemen daarvan. Duurde ook ff voordat ik besefte wat hij bedoelde.
Dit is vaak wel zo ja, nu je het zegt. Elke stroming heeft wel een beetje een eigen subcultuur die dan op gebieden niet bij je past. Nederlandstalig bijvoorbeeld, is zo'n groep die je vaak op een ander ding al wel eruit hebt gefilterd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Al komt dat dan sowieso toch al in andere dingen naar voren dat het niet past
En altijd leuk om iemand te treffen die ook jouw niche leuk vindt, date of niet!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is vaak wel zo ja, nu je het zegt. Elke stroming heeft wel een beetje een eigen subcultuur die dan op gebieden niet bij je past. Nederlandstalig bijvoorbeeld, is zo'n groep die je vaak op een ander ding al wel eruit hebt gefilterd.
Dit preciesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is vaak wel zo ja, nu je het zegt. Elke stroming heeft wel een beetje een eigen subcultuur die dan op gebieden niet bij je past. Nederlandstalig bijvoorbeeld, is zo'n groep die je vaak op een ander ding al wel eruit hebt gefilterd.
Was Max die muzikant?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
0 vervelende mensen vandaag
een record
Nouja, die max was een beetje een gaylord.
Dit is Emile, die vind ik wel een stukje irritanter.quote:
Pommelien thijs?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:17 schreef Evangelion het volgende:
Ik luister alleen muziek tijdens het hardlopen. Dus bij mij heb je geen last van mijn boomer-smaak.
Tijdens hardlopen wel nice ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:17 schreef Evangelion het volgende:
Ik luister alleen muziek tijdens het hardlopen. Dus bij mij heb je geen last van mijn boomer-smaak.
Meteen ruzie, je verwacht het niet.quote:
503 errorsquote:
Stukje slisquote:
Eg welquote:
je bent af, limburgquote:
Barthe is een naam voor meisjes.quote:
Barthezz on the movequote:
Barthe Graafquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Barthezz on the move
Bartho braat
Eindeloze mogelijkheden
Hoe kom je daarop?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:40 schreef Evangelion het volgende:
Werkt die jongen wel eens in het buitenland toevallig?
Ik hardgelopenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb laatst ook een NS wandeling gedaan, komt wel erg dichtbij.
Ben wel met de auto naar het startpunt gereden.
En toen weer met de trein terug?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb laatst ook een NS wandeling gedaan, komt wel erg dichtbij.
Ben wel met de auto naar het startpunt gereden.
Nee op die manier dan weer nietquote:
Yup is relatief kort stukje dan, met de trein weer naar het beginpunt. En daarna weer met de auto naar huis.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
En toen weer met de trein terug?
GPSroute-bestand downloaden en op je sporthorloge zettenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Liep dat een beetje lekker? Lijkt me veel zoeken naar bordjes?
wat mega irritant is, want alles is "super leuk"quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die meid straalt uit dat ze hem niks vindt
Hij is mega enthousiast. Bij iedereen en alles.
Ik hou wel van hele positieve mensenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat mega irritant is, want alles is "super leuk"
Leuke tip, ga ik onthouden!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
GPSroute-bestand downloaden en op je sporthorloge zetten
Hij doet mij een beetje denken aan iemand die ik ken, wel sympathiek ja.quote:
ja, serverproblemen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Fok! leeft weer even, snel de volgende date svp…
Rokende servers!quote:
Piri piri?quote:
Hele avond voetbal straks. Wat een ellende.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
28K8 modem ligt er uit in het datacenter…
Al een uur bezig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hele avond voetbal straks. Wat een ellende.
Utrecht moet even aan de kant voor First Datesquote:
Ik voelde mij aangesproken.quote:
Belerende koppen steeds, onaangename vrouwquote:
Ik vind die kikkers wel leuk, houd altijd wel van mensen die helemaal geobsedeerd zijn met een of andere random hobby.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ik geef haar geen ongelijk.
Het hoeft je niet te passen, maar het kan ook zonder de houding wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ik geef haar geen ongelijk.
Die man zou op fok niet misstaan. Online ongetwijfeld de grootste praatjes maar in t echt geen woord durven zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind die kikkers wel leuk, houd altijd wel van mensen die helemaal geobsedeerd zijn met een of andere random hobby.
Ditquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het hoeft je niet te passen, maar het kan ook zonder de houding wat mij betreft.
Klinkt als die coaches die andere mensen gaan vertellen hoe ze als coach geld verdienenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
20-jarige recruitersNog nooit zelf een normale baan gehad verder..
Op zich wel leuk dat we deze week al Drenthe hadden en nu dezequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:02 schreef Felagund het volgende:
Sommige mensen kunnen bij deze man wel een ondertiteling gebruiken denk ik.
Dat is denk ik ook zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
hij ziet eruit of ie al 6 bier naar binnen heeft getikt
Huh?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:05 schreef Evangelion het volgende:
Ise lijkt op een breedbekkikker. Leuk voor die man.2
Dit type hebben we gelukkig niet vaak.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oke ja Wilma is wel heel lullig ja
Dat heet een schoonmonsterquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Je zal een schoonmoeder als Wilma treffen
De horror
Mag het wel bij een oliebol of suikerspin?quote:
Liever niet, maar als het zonder geluid lukt dan kan ik er eventueel nog wel mee leven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag het wel bij een oliebol of suikerspin?
Suikerspin hoort op een stokjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag het wel bij een oliebol of suikerspin?
Ja die plakkerige suikerspin is meer nood eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever niet, maar als het zonder geluid lukt dan kan ik er eventueel nog wel mee leven.
Ditquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jorn vindt zichzelf iets teveel voor wat ie is
Ja veel anders kan ook niet, servetje helpt ook niet echt met van die plakkerige vingers.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die plakkerige suikerspin is meer nood eigenlijk![]()
Ik pluk het van een stok anders zit het in m’n gezicht en make-upquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Suikerspin hoort op een stokje
Anderzijds matchen ze dit ook wel superslecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit
Geef dan op je briefje aan dat je een boerenmeid zoekt
herkenbaar... dat zal zij ook denken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:14 schreef Evangelion het volgende:
Leuk verhaal voor verjaardagen. Aan wat voor idioot je gekoppeld was.
Ik kom uit de Achterhoek, maar dit type is wel heel herkenbaar.quote:
Dan moet hij niet betalen als hij het alleen wil met voorwaarde dat er een vervolg komtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net verkondigen dat je hem niks vindt maar hem vervolgens wel laten betalen.
Ik zou dan liever in het blije Brabant wonenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kom uit de Achterhoek, maar dit type is wel heel herkenbaar.
Heeft Memphis zo'n kleine piemel?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt MEMPHIS met 15cm extra @:3rr0r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |