Ach soms zetten ze je weer even op de tribune net als Gimenez.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Tegen je eigen club is extra genant.
Meh, bovenaan in PL en een keertje verliezen is natuurlijk wat anders dan iemand die niet eens kan communiceren (Sjonnie).quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:28 schreef Makamba_ het volgende:
Liverpool lijkt ook eindelijk te presteren naar het niveau wat ze dit seizoen laten zien.
Heitinga heeft veel geleerd van Slot.
Zijn al wel heel het seizoen slecht hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Meh, bovenaan in PL en een keertje verliezen is natuurlijk wat anders dan iemand die niet eens kan communiceren (Sjonnie).
De koppen bij elkaar. Tactischer wordt het niet.quote:
eensquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
Kunnen we alsjeblieft onze klaas gewoon post rechten hier bieden, al dat hoogsensitieve gedoe van die moderators
Zijn het de eerste wedstrijden die je van Slot kijkt?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn al wel heel het seizoen slecht hoor.
Maar als ze hun vorm doorzetten winnen ze straks alsnog door doelpunten in minuut 89 en 90 +7
geeft toch zelf zijn mooie baantje in de schaduw van een letterlijk god opquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef Alaianaya het volgende:
Ik vind het zielig voor Heitinga. Elke keer een beetje pijnlijk als ie in beeld verschijnt.
Althans, weer bijna een tegentrefferquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ajax zit eindelijk in de wedstrijd
Benieuwd of jij Yvonne erbij moet halen om je zin te krijgen of dat ik de mario Balotelli why always me behandeling krijgquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Pas je op. Dit zit op het randje van een ban.
letterlijk?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:36 schreef ayasesan het volgende:
[..]
geeft toch zelf zijn mooie baantje in de schaduw van een letterlijk god op
OM zet even aan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Althans, weer bijna een tegentreffer
Oh nee hoor ik ben niet zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Benieuwd of jij Yvonne erbij moet halen om je zin te krijgen of dat ik de mario Balotelli why always me behandeling krijg
Van de eerste divisiequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet schrikken, Ajax gaat voor het kampioenschap.
Leukquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
Het schijnt dat OM achter Quincy Promes aanzit.
Nee, ze proberen het vrouwenvoetbal juist wat aanzien te geven.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:40 schreef nWo4Utrecht het volgende:
kunnen we ajax nog bij de vrouwen champions league inschrijven?
Speelt wel met het mes op de tong.quote:
@HMFuckyouall is aardig op wegquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijd voor een domme rode kaart.
Are they stupid?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax verdedigt telkens op 5 meter afstand. Schitterend.
Ondertussen 2 jaar in de basis gestaan bij Fener…quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:28 schreef Vis1980 het volgende:
Er waren zelfs mensen die Tadic graag hadden zien terugkomen, was twee jaar geleden al afgeschreven, maar had mooi een 'bejaardentandem' kunnen vormen met Berghuis.
Ik kan mij de discussies nog herinneren dat ie écht niet meer meekon met Ajax. Net als Blind en ook die naam kwam vaak voorbij tijdens de transferperiode.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ondertussen 2 jaar in de basis gestaan bij Fener…
Wellicht een begeleider die Klaas zijn uurtje internet per dag mist. Eindelijk even rust zonder een alwetende Harvard afgestudeerde.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom maak je het nou zo duidelijk, zijn we je meteen weer kwijt
De liever lui dan moe jeugdquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax verdedigt telkens op 5 meter afstand. Schitterend.
Nou hierbij @capuchon_jongen gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we de forumbelg al gefeliciteerd met 3 CL-tickets?
Dat deed Van Bronckhorst ook altijd, waardeloos.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij wisselt ook echt enkel de mensen voor iemand van dezelfde positie.
Oeh, wisselen!quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij wisselt ook echt enkel de mensen voor iemand van dezelfde positie.
WANT WAAROM ZOU JE WAT WIJZIGEN BIJ 4-0
xDquote:
Waarschijnlijk waarschijnlijk.quote:
Daar zit toch maar 1 's' inquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waarschijnlijk.
Ik zeg toch ook waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar zit toch maar 1 's' in
'Ik ben trots op mijn jongens, maar we moeten harder werken; .quote:
Ah joh, een gratis 's', gewoon omdat het kan. Waardeer de kleine dingen des levens nou eens.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar zit toch maar 1 's' in
'We hebben alles gegeven, maar het was niet genoeg.'quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Ik ben trots op mijn jongens, maar we moeten harder werken; .
Mooi voor op een grafsteenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:56 schreef DrDentz het volgende:
"Het lichtpunt is dat het afgelopen is"
Mooie quote van Marco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |