eensquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
Kunnen we alsjeblieft onze klaas gewoon post rechten hier bieden, al dat hoogsensitieve gedoe van die moderators
Zijn het de eerste wedstrijden die je van Slot kijkt?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn al wel heel het seizoen slecht hoor.
Maar als ze hun vorm doorzetten winnen ze straks alsnog door doelpunten in minuut 89 en 90 +7
geeft toch zelf zijn mooie baantje in de schaduw van een letterlijk god opquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef Alaianaya het volgende:
Ik vind het zielig voor Heitinga. Elke keer een beetje pijnlijk als ie in beeld verschijnt.
Althans, weer bijna een tegentrefferquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ajax zit eindelijk in de wedstrijd
Benieuwd of jij Yvonne erbij moet halen om je zin te krijgen of dat ik de mario Balotelli why always me behandeling krijgquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Pas je op. Dit zit op het randje van een ban.
letterlijk?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:36 schreef ayasesan het volgende:
[..]
geeft toch zelf zijn mooie baantje in de schaduw van een letterlijk god op
OM zet even aan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Althans, weer bijna een tegentreffer
Oh nee hoor ik ben niet zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Benieuwd of jij Yvonne erbij moet halen om je zin te krijgen of dat ik de mario Balotelli why always me behandeling krijg
Van de eerste divisiequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet schrikken, Ajax gaat voor het kampioenschap.
Leukquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
Het schijnt dat OM achter Quincy Promes aanzit.
Nee, ze proberen het vrouwenvoetbal juist wat aanzien te geven.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:40 schreef nWo4Utrecht het volgende:
kunnen we ajax nog bij de vrouwen champions league inschrijven?
Speelt wel met het mes op de tong.quote:
@HMFuckyouall is aardig op wegquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijd voor een domme rode kaart.
Are they stupid?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax verdedigt telkens op 5 meter afstand. Schitterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |