En als die twee assen zo sterk correleren is er geen sprake van 2 dimensies, maar komen conservatief-rechts en progressief-links overeenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denken dat je de complexiteit van het politieke landschap kan platslaan in een figuur met twee assen en er dan conclusies aan verbinden.
Dat jij ongeacht het bericht loopt te zeiken over asielzoekers.quote:
Dat doen Nederlanders ook. Kranten staan vol van mannen die vrouwen vermoorden of kindjes neuken. Of rottigheid uithalen bij azc demonstraties. Als je alle pedo's eruit wil blijft er geen vent over in NL.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Zou het er mee te maken kunnen hebben dat asielzoekers overal overlast veroorzaken, de hele teringbende leeg jatten, buschauffeurs in elkaar trappen en nog niet zo heel lang geleden twee vrouwen hebben verkracht, waarvan ééntje ook nog werd vermoord?
Oh nee, gek idee, zal vast aan de PVV liggen
Doe effe normaal zeg...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:27 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat doen Nederlanders ook. Kranten staan vol van mannen die vrouwen vermoorden of kindjes neuken. Of rottigheid uithalen bij azc demonstraties. Als je alle pedo's eruit wil blijft er geen vent over in NL.
Jaren en jaren op toenemende plaatsen toenemende overlast van ''jongeren'' terwijl de bestuurlijke verantwoordelijken jaren op jaren suf, symbolisch en deugend wanbeleid uit blijven voeren, zonder dat men het ook maar durft te hebben over een max.quote:We wonen in een land waar Syriërs in Baarn elkaar terroriseren. Waar mensen in Grave de straat niet meer op durven. Waar asielzoekers in Den Bosch gebiedsverboden krijgen opgelegd omdat het uit de hand loopt. Waar ze in Ter Apel al járen gebukt gaan onder overlast. Waar het in Hardenberg elke dag raak is in het centrum. Waar Nieuw-Weerdinge het niet meer trekt. Waar ze in Utrecht niet meer weten wat ze met de asielzoekers aan moeten. Waar Arnhem het helemaal gehad heeft. Waar asielzoekers in Groningen met elkaar op de vuist gaan. Waar ze in Budel een burgerwacht nodig denken te hebben omdat het de spuigaten uit loopt. In Budel ook waar een homoseksuele asielzoeker in elkaar wordt geramd wegens 'te gay'. Waar er crisisberaad op crisisberaad is in Weert. Waar bewoners in Almere genoeg hebben van het gezuip en geschreeuw. Waar in Delfzijl tientallen diefstallen worden gepleegd door asielzoekers en ondernemers er knettergek van worden. Waar ze in Winterswijk al JAREN last hebben van het azc. Waar in Epe binnen drie weken voetbaltassen werden gegapt. Waar in Heesch een jongen is vermoord. Waar in Abcoude een vrouw is vermoord. Waar in Maashorst een vrouw is verkracht. Waar ze in Overloon over overlastgevende en inbrekende asielzoekers zeggen: koop maar gewoon een waakhond. Waar Dronten te maken heeft met talloze fiets- en winkeldiefstallen. Waar vrouwen in Kampen voortdurend worden nagefloten. Waar Aalden en Zweeloo 'zuchten' onder de overlast van veiligelanders. Waar Gilze gebukt gaat onder knokpartijen. Waar asielzoekers de boel verbouwen in Lochem. Waar de NS station Maarheeze voorbij wil rijden omdat er 3.150 (!) overlastmeldingen per jaar binnenkomen. Waar treinen worden geterroriseerd. Waar bussen worden geterroriseerd. Waar anti-homogeweld door asielzoekers de pan uit rijst. Zo'n land dus.
We wonen in een land waar de asielinstroom week in week uit torenhoog is, waar gemeenten gedwongen worden, waar mensen zich niet gehoord voelen, waar de wachttijd op een sociale huurwoning gemiddeld bijna 10 jaar (tot wel 22 jaar) is en waar mensen die er wat tegen willen doen voortdurend worden weggezet als racist of fascist of xenofoob of minderwaardig.
En nu wonen we in een land waar ze in Hoorn en Hoofddorp en Den Hoorn en Doetinchem en Uden en Amersfoort en op al die andere plekken met veel gedoe en gezeik (en met heel veel idioten) in actie komen tegen azc's.
Gek hè?
Is dat zo?quote:
Ja en echt elke asielzoeker doet hier aan mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:32 schreef SpaceOddity het volgende:
Op GeenStijl een ''leuk'' opsommend stukkie tekst (op de site zelf alle linkjes);
[..]
Jaren en jaren op toenemende plaatsen toenemende overlast van ''jongeren'' terwijl de bestuurlijke verantwoordelijken jaren op jaren suf, symbolisch en deugend wanbeleid uit blijven voeren, zonder dat men het ook maar durft te hebben over een max.
Ja echt heel gek dat men al jaren en jaren ''zeurt'' over die ''asielzoekers''. En dat het zeuren niet alleen aanhoudt, maar ook toeneemt. Echt heel erg gek. En dat de PVV steeds beter scoort. Helemaal onbegrijpelijk.
Niet elke. Maar wel te veel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ja en echt elke asielzoeker doet hier aan mee.
Zegt niemand, maar iemand met een simplistische denkwijze zou dit zomaar kunnen denken nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:38 schreef Servieskast het volgende:
Ja en echt elke asielzoeker doet hier aan mee.
Het is toch veel onbegrijpelijker dat de personen die klagen over asielzoekers niet naar wens van links willen bouwen? Zodat ieder mens zichzelf aan een ruime woning zou kunnen helpen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:32 schreef SpaceOddity het volgende:
Op GeenStijl een ''leuk'' opsommend stukkie tekst (op de site zelf alle linkjes);
Ja echt heel gek dat men al jaren en jaren ''zeurt'' over die ''asielzoekers''. En dat het zeuren niet alleen aanhoudt, maar ook toeneemt. Echt heel erg gek. En dat de PVV steeds beter scoort. Helemaal onbegrijpelijk.
bnn/vara = gl/pvda.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:51 schreef Alpha0 het volgende:
En BNN / Vara doet doodleuk mee met de propaganda. PVV wilde ze wegsaneren maar huilebalk Omtzigt en zijn NSC hebben dat tegengehouden. Hopelijk deze verkiezingen meer succes.
[ x ]
Tim gaat net zo lang 'fact'checken tot zijn eigen mening de conclusie wordt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:51 schreef Alpha0 het volgende:
En BNN / Vara doet doodleuk mee met de propaganda. PVV wilde ze wegsaneren maar huilebalk Omtzigt en zijn NSC hebben dat tegengehouden. Hopelijk deze verkiezingen meer succes.
[ x ]
Echt zo gek dat het een onderwerp is hier.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:22 schreef probeer het volgende:
En weer het zoveelste dagelijkse zeiktopic over asielzoekers. Want natuurlijk weten OP en derden het weer veel beter dan het nieuwsbericht en de daar in aangehaalde bronnen. Waarom dit bericht überhaupt nog posten dan?
Maak anders een algemeen asielzoekers-afzeik-topic aan. Dan hoef je er niet steeds weer nieuwsberichten bij te zoeken (die toch sowieso fout en slecht en propaganda zijn wanneer ze niet in het anti-migratie straatje passen, of standaard bejubeld worden wanneer ze dat wel doen).
Stop te pretenderen dat jullie gezeik ook nog maar iets met nieuws te maken heeft, want wat het nieuws ook is, het gezeik over asielzoekers volgt altijd. Hell, zelfs als het nieuws er geen ene fuck mee te maken heeft.
Ongezonde obsessies. Zoek psychologische hulp.
Lachwekkend dit gewoon.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:51 schreef Alpha0 het volgende:
[ x ]
Het probleem is dat 'het gros' toch niet op PVV / Ja21 / FvD stemt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:23 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Lachwekkend dit gewoon.
Nee, dit gaat écht niet meer linkse stemmen opleveren. Want dat zit er natuurlijk achter.
Het gros is gewoon klaar met migratie. Kun je debunken tot je een ons weegt.
En wanneer is het te veel?quote:
Welk volk?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nee hoor, heeft niets met de feiten te maken.![]()
Hoe vaak wij gezeik hebben met dat volk is niet meer te tellen. NIet willen betalen, collega's die bespuugd worden en vorige week heb ik nog eentje de bus uitgedonderd die een meisje lastig viel.
Er zitten echt wel een paar goede tussen, maar het gros is brandhout.
Super vervelend die Lisa, maar verkrachting en moord van vrouwen en meisjes is van alle tijden, hoor. Het land staat nu alleen op omdat het een neger zonder paspoort is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:28 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Het probleem is dat 'het gros' toch niet op PVV / Ja21 / FvD stemt.
Want ja, die Bontenbal komt toch netter en betrouwbaarder over.
En de VVD, tja, die komen al jaren overal mee weg. Want 'zo slecht hebben we het nou ook weer niet'. Dus straks toch weer een 'midden-kabinet' met helemaal niks.
Ofwel, nog 4 jaar massa-immigratie. Over 4 jaar kijken we wel weer hoe de vlag erbij hangt.
Ooit komt 'het gros' tot inkeer, maar zo ver zijn we helaas nog niet. Er moeten eerst nog een stuk of 10-15 'Lisa's' plaats vinden. En het gros van de mensen, moet er de negatieve gevolgen zelf van gaan ondervinden.
Dat komt wel, maar blijkbaar is dat moment nog niet daar. Het enige wat we kunnen doen is mensen er bewust van maken.
Die neger, zoals je 'm noemt, had hier niet moeten zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Super vervelend die Lisa, maar verkrachting en moord van vrouwen en meisjes is van alle tijden, hoor. Het land staat nu alleen op omdat het een neger zonder paspoort is.
Er is absoluut een verband tussen migratie en toenemende incidenten van aanranding en verkrachting. Als je dat niet wil zien, dan heb je een plaat voor je kop.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Super vervelend die Lisa, maar verkrachting en moord van vrouwen en meisjes is van alle tijden, hoor. Het land staat nu alleen op omdat het een neger zonder paspoort is.
Toon mij het verband, ik heb niets aan zinnen zonder solide argumenten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:41 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Er is absoluut een verband tussen migratie en toenemende incidenten van aanranding en verkrachting. Als je dat niet wil zien, dan heb je een plaat voor je kop.
En zeg nou eerlijk, als jij 's avonds met je korte rokje naar huis fietst, fiets je dan liever in een donkere straat met waar een groepje Ivo's, Hendrik-Jans en Tim's staat te chillen, of een groepje Marokkanen of Antilianen?
En dan heb ik het nog niet eens gehad over eerwraak, huiselijk geweld in huwelijken en relaties, 'psst meisje hoertje kom eens' en al dat soort vrouwenhaat.
Ja, gestoorde gekken heb je overal. Maar de Nederlandse cultuur is toch absoluut beter voor vrouwen dan de islamitische.
Dan wegsturen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die neger, zoals je 'm noemt, had hier niet moeten zijn.
Als deze uitgeprocedeerde asielzoeker hier niet was geweest, maar gewoon uitgezet was, had Lisa nog geleefd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Joh, lul niet zo achterlijk. Met een kopdoek op grootgebracht zat je nu echt niet op Fok! te janken hoe kut mannen zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Toon mij het verband, ik heb niets aan zinnen zonder solide argumenten.
De Nederlandse cultuur is zeker beter, de 1 wordt niet veroordeeld voor het stikken van een 21 jarig meissie, de ander krijgt 10 uurtjes zitten voor het neuken van een kleuter of helemaal niets voor het stalken van zijn ex, tenzij hij haar vermoordt, wat hier te vaak gebeurt.
Ik fiets liever langs geen enkele man id nacht. Heb Nederlandse mannen meegemaakt die zich aan het aftrekken waren in portiekjes, 1 achter zijn raam, ik ben lastig gevallen door getrouwde collega's en manager.
De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man.
Of ik ben lastig gevallen door buitenlanders? Zeer zeker ook.
Of er een verband is weet ik niet maar er zijn miljarden zwarten. Vermoedelijk meer dan blonden en bruine bij elkaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur is zeker beter, de 1 wordt niet veroordeeld voor het stikken van een 21 jarig meissie, de ander krijgt 10 uurtjes zitten voor het neuken van een kleuter of helemaal niets voor het stalken van zijn ex, tenzij hij haar vermoordt, wat hier te vaak gebeurt.
Ik fiets liever langs geen enkele man id nacht. Heb Nederlandse mannen meegemaakt die zich aan het aftrekken waren in portiekjes, 1 achter zijn raam, ik ben lastig gevallen door getrouwde collega's en manager.
De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man.
Je zou haast denken dat er 2 geslachten zijn, een man een een vrouw.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Cool. En alle andere zaken? Wat kunnen asielzoekers er aan doen dat NL het asielzoekers probleem groter laat worden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Als deze uitgeprocedeerde asielzoeker hier niet was geweest, maar gewoon uitgezet was, had Lisa nog geleefd.
Ik snap je reactie niet. Verhoog je niveau.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh, lul niet zo achterlijk. Met een kopdoek op grootgebracht zat je nu echt niet op Fok! te janken hoe kut mannen zijn
Niet ras, maar economische klasse speelt een groot rol in delicten en zulks. Maar ja, leg dat maar uit op fok.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Of er een verband is weet ik niet maar er zijn miljarden zwarten. Vermoedelijk meer dan blonden en bruine bij elkaar.
Je reactie is zo ironisch, perfect 🤣quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat er 2 geslachten zijn, een man een een vrouw.
De een daarvan is dominant en het andere is zwakker in elk denkbaar opzicht, maar het verschil met andere dieren is intelligentie, maar niet in mindere mate instinct.
Als je serieus denkt dat de man je hier niet beschermd tegen het uitschot waar jij het over hebt, niet de boel draaiende houd, alles wat jij hebt van kleding tot je iphone, de straat gelegd waar jij de boel probeert te ontwijken, op die fiets gemaakt door een man.. alles door de man.. zelfs je stemrecht van de man.
Klinkt dat als haat van de man naar de vrouw toe? Dan is er iets mis met je.
"De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man."quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Cool. En alle andere zaken? Wat kunnen asielzoekers er aan doen dat NL het asielzoekers probleem groter laat worden?
[..]
Ik snap je reactie niet. Verhoog je niveau.
[..]
Niet ras, maar economische klasse speelt een groot rol in delicten en zulks. Maar ja, leg dat maar uit op fok.
Wegblijven.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Cool. En alle andere zaken? Wat kunnen asielzoekers er aan doen dat NL het asielzoekers probleem groter laat worden?
[..]
Ik snap je reactie niet. Verhoog je niveau.
[..]
Niet ras, maar economische klasse speelt een groot rol in delicten en zulks. Maar ja, leg dat maar uit op fok.
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man."
Door dat 'laagje beleefdheid' mocht jij de basisschool afmaken en hoefde je niet te trouwen met 15.
En als dankbaarheid stel je jouw habitat even gelijk aan een middeleeuwse woenstijnreligie. Hoe dom kun je zijn zeg.
Okay nou je vindt het hier maar niks.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.
Mijn vader werkt trouwens al sinds zijn 19de. Rookt en drinkt ook. Maar is wel een immigrant. Hoe deel je hem in?
Tricky he deze.
Kritiek uiten is kennelijk alleen voor Nederlanders?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Okay nou je vindt het hier maar niks.
Remigratie.
Hoe deel ik hem in? Als hardwerkende man die zijn verantwoordelijkheid neemt en niet verzuipt in een sprookjesboek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.
Mijn vader werkt trouwens al sinds zijn 19de. Rookt en drinkt ook. Maar is wel een immigrant. Hoe deel je hem in?
Tricky he deze.
Ik zou gaan voor übermensch maar whatever floats your boatquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:07 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander in 1 woord.
En iemand die wel praktiseert kan dat kennelijk niet. Ok.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe deel ik hem in? Als hardwerkende man die zijn verantwoordelijkheid neemt en niet verzuipt in een sprookjesboek.
Hoe zou ik dat anders moeten doen?
Waar komt jouw drang vandaan om iedereen in een hokje te stoppen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:15 schreef Servieskast het volgende:
[..]
En iemand die wel praktiseert kan dat kennelijk niet. Ok.
Fok.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar komt jouw drang vandaan om iedereen in een hokje te stoppen?
Dan had je de liberale westerse waarden waarbinnen je bent opgegroeid wel wat meer gewaardeerd, lijkt me.quote:
Hoe je het noemt weet ik niet maar als ik zie wat het resultaat van dat huwelijk is was het in elk geval geen succes.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Tricky he deze.
Welke respecteer ik dan niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan had je de liberale westerse waarden waarbinnen je bent opgegroeid wel wat meer gewaardeerd, lijkt me.
Anyway, succes met het leed dat de man heet.
Ok.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe je het noemt weet ik niet maar als ik zie wat het resultaat van dat huwelijk is was het in elk geval geen succes.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:22 schreef probeer het volgende:
En weer het zoveelste dagelijkse zeiktopic over asielzoekers. Want natuurlijk weten OP en derden het weer veel beter dan het nieuwsbericht en de daar in aangehaalde bronnen. Waarom dit bericht überhaupt nog posten dan?
Maak anders een algemeen asielzoekers-afzeik-topic aan. Dan hoef je er niet steeds weer nieuwsberichten bij te zoeken (die toch sowieso fout en slecht en propaganda zijn wanneer ze niet in het anti-migratie straatje passen, of standaard bejubeld worden wanneer ze dat wel doen).
Stop te pretenderen dat jullie gezeik ook nog maar iets met nieuws te maken heeft, want wat het nieuws ook is, het gezeik over asielzoekers volgt altijd. Hell, zelfs als het nieuws er geen ene fuck mee te maken heeft.
Ongezonde obsessies. Zoek psychologische hulp.
Achteraan gestaan bij het uitdelen van goed fatsoen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Je vadsige moeder is een compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |