abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218913093
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 17:47 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Super vervelend die Lisa, maar verkrachting en moord van vrouwen en meisjes is van alle tijden, hoor. Het land staat nu alleen op omdat het een neger zonder paspoort is.
Er is absoluut een verband tussen migratie en toenemende incidenten van aanranding en verkrachting. Als je dat niet wil zien, dan heb je een plaat voor je kop.

En zeg nou eerlijk, als jij 's avonds met je korte rokje naar huis fietst, fiets je dan liever in een donkere straat met waar een groepje Ivo's, Hendrik-Jans en Tim's staat te chillen, of een groepje Marokkanen of Antilianen?

En dan heb ik het nog niet eens gehad over eerwraak, huiselijk geweld in huwelijken en relaties, 'psst meisje hoertje kom eens' en al dat soort vrouwenhaat.

Ja, gestoorde gekken heb je overal. Maar de Nederlandse cultuur is toch absoluut beter voor vrouwen dan de islamitische.
pi_218913140
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Er is absoluut een verband tussen migratie en toenemende incidenten van aanranding en verkrachting. Als je dat niet wil zien, dan heb je een plaat voor je kop.

En zeg nou eerlijk, als jij 's avonds met je korte rokje naar huis fietst, fiets je dan liever in een donkere straat met waar een groepje Ivo's, Hendrik-Jans en Tim's staat te chillen, of een groepje Marokkanen of Antilianen?

En dan heb ik het nog niet eens gehad over eerwraak, huiselijk geweld in huwelijken en relaties, 'psst meisje hoertje kom eens' en al dat soort vrouwenhaat.

Ja, gestoorde gekken heb je overal. Maar de Nederlandse cultuur is toch absoluut beter voor vrouwen dan de islamitische.
Toon mij het verband, ik heb niets aan zinnen zonder solide argumenten.

De Nederlandse cultuur is zeker beter, de 1 wordt niet veroordeeld voor het stikken van een 21 jarig meissie, de ander krijgt 10 uurtjes zitten voor het neuken van een kleuter of helemaal niets voor het stalken van zijn ex, tenzij hij haar vermoordt, wat hier te vaak gebeurt.

Ik fiets liever langs geen enkele man id nacht. Heb Nederlandse mannen meegemaakt die zich aan het aftrekken waren in portiekjes, 1 achter zijn raam, ik ben lastig gevallen door getrouwde collega's en manager.

De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man.

Of ik ben lastig gevallen door buitenlanders? Zeer zeker ook.
pi_218913143
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:17 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Die neger, zoals je 'm noemt, had hier niet moeten zijn.
Dan wegsturen.
  Moderator woensdag 1 oktober 2025 @ 18:51:19 #179
236264 crew  capricia
pi_218913154
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 17:47 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Super vervelend die Lisa, maar verkrachting en moord van vrouwen en meisjes is van alle tijden, hoor. Het land staat nu alleen op omdat het een neger zonder paspoort is.
Als deze uitgeprocedeerde asielzoeker hier niet was geweest, maar gewoon uitgezet was, had Lisa nog geleefd.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 1 oktober 2025 @ 18:52:03 #180
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218913159
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:48 schreef Servieskast het volgende:

[..]

De Nederlandse cultuur is zeker beter, de 1 wordt niet veroordeeld voor het stikken van een 21 jarig meissie, de ander krijgt 10 uurtjes zitten voor het neuken van een kleuter of helemaal niets voor het stalken van zijn ex, tenzij hij haar vermoordt, wat hier te vaak gebeurt.

Ik fiets liever langs geen enkele man id nacht. Heb Nederlandse mannen meegemaakt die zich aan het aftrekken waren in portiekjes, 1 achter zijn raam, ik ben lastig gevallen door getrouwde collega's en manager.

De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man.

Joh, lul niet zo achterlijk. Met een kopdoek op grootgebracht zat je nu echt niet op Fok! te janken hoe kut mannen zijn :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218913179
quote:

[..]

Of er een verband is weet ik niet maar er zijn miljarden zwarten. Vermoedelijk meer dan blonden en bruine bij elkaar.
pi_218913191
quote:

[..]

Je zou haast denken dat er 2 geslachten zijn, een man een een vrouw.
De een daarvan is dominant en het andere is zwakker in elk denkbaar opzicht, maar het verschil met andere dieren is intelligentie, maar niet in mindere mate instinct.

Als je serieus denkt dat de man je hier niet beschermd tegen het uitschot waar jij het over hebt, niet de boel draaiende houd, alles wat jij hebt van kleding tot je iphone, de straat gelegd waar jij de boel probeert te ontwijken, op die fiets gemaakt door een man.. alles door de man.. zelfs je stemrecht van de man.

Klinkt dat als haat van de man naar de vrouw toe? Dan is er iets mis met je.
pi_218913198
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Als deze uitgeprocedeerde asielzoeker hier niet was geweest, maar gewoon uitgezet was, had Lisa nog geleefd.
Cool. En alle andere zaken? Wat kunnen asielzoekers er aan doen dat NL het asielzoekers probleem groter laat worden?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Joh, lul niet zo achterlijk. Met een kopdoek op grootgebracht zat je nu echt niet op Fok! te janken hoe kut mannen zijn :')
Ik snap je reactie niet. Verhoog je niveau.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:55 schreef torentje het volgende:

[..]
Of er een verband is weet ik niet maar er zijn miljarden zwarten. Vermoedelijk meer dan blonden en bruine bij elkaar.
Niet ras, maar economische klasse speelt een groot rol in delicten en zulks. Maar ja, leg dat maar uit op fok.
pi_218913209
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Je zou haast denken dat er 2 geslachten zijn, een man een een vrouw.
De een daarvan is dominant en het andere is zwakker in elk denkbaar opzicht, maar het verschil met andere dieren is intelligentie, maar niet in mindere mate instinct.

Als je serieus denkt dat de man je hier niet beschermd tegen het uitschot waar jij het over hebt, niet de boel draaiende houd, alles wat jij hebt van kleding tot je iphone, de straat gelegd waar jij de boel probeert te ontwijken, op die fiets gemaakt door een man.. alles door de man.. zelfs je stemrecht van de man.

Klinkt dat als haat van de man naar de vrouw toe? Dan is er iets mis met je.
Je reactie is zo ironisch, perfect 🤣
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:02:33 #185
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218913222
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:59 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Cool. En alle andere zaken? Wat kunnen asielzoekers er aan doen dat NL het asielzoekers probleem groter laat worden?
[..]
[..]
Niet ras, maar economische klasse speelt een groot rol in delicten en zulks. Maar ja, leg dat maar uit op fok.
"De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man."

Door dat 'laagje beleefdheid' mocht jij de basisschool afmaken en hoefde je niet te trouwen met 15.

En als dankbaarheid stel je jouw habitat even gelijk aan een middeleeuwse woenstijnreligie. Hoe dom kun je zijn zeg.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:03:03 #186
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218913224
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:59 schreef Servieskast het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wegblijven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218913251
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
"De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man."

Door dat 'laagje beleefdheid' mocht jij de basisschool afmaken en hoefde je niet te trouwen met 15.

En als dankbaarheid stel je jouw habitat even gelijk aan een middeleeuwse woenstijnreligie. Hoe dom kun je zijn zeg.
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.

Mijn vader werkt trouwens al sinds zijn 19de. Rookt en drinkt ook. Maar is wel een immigrant. Hoe deel je hem in?

Tricky he deze.
pi_218913260
quote:
16s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wegblijven.
De gemiddelde Nederlander in 1 woord.
pi_218913265
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.

Mijn vader werkt trouwens al sinds zijn 19de. Rookt en drinkt ook. Maar is wel een immigrant. Hoe deel je hem in?

Tricky he deze.
Okay nou je vindt het hier maar niks.

Remigratie.
pi_218913273
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Okay nou je vindt het hier maar niks.

Remigratie.
Kritiek uiten is kennelijk alleen voor Nederlanders?
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:13:29 #191
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218913295
quote:

[..]

Tricky he deze.
Hoe deel ik hem in? Als hardwerkende man die zijn verantwoordelijkheid neemt en niet verzuipt in een sprookjesboek.

Hoe zou ik dat anders moeten doen?
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:13:30 #192
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218913296
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:07 schreef Servieskast het volgende:

[..]
De gemiddelde Nederlander in 1 woord.
Ik zou gaan voor übermensch maar whatever floats your boat B-)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218913303
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoe deel ik hem in? Als hardwerkende man die zijn verantwoordelijkheid neemt en niet verzuipt in een sprookjesboek.

Hoe zou ik dat anders moeten doen?
En iemand die wel praktiseert kan dat kennelijk niet. Ok.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:17:40 #194
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218913321
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:15 schreef Servieskast het volgende:

[..]
En iemand die wel praktiseert kan dat kennelijk niet. Ok.
Waar komt jouw drang vandaan om iedereen in een hokje te stoppen?
pi_218913341
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waar komt jouw drang vandaan om iedereen in een hokje te stoppen?
Fok.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:23:00 #196
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218913365
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:20 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Fok.
Dan had je de liberale westerse waarden waarbinnen je bent opgegroeid wel wat meer gewaardeerd, lijkt me.

Anyway, succes met het leed dat de man heet.
  FOK!Fotograaf woensdag 1 oktober 2025 @ 19:24:27 #197
842 Zorro
Z
pi_218913375
quote:

[..]

Tricky he deze.
Hoe je het noemt weet ik niet maar als ik zie wat het resultaat van dat huwelijk is was het in elk geval geen succes.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218913382
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dan had je de liberale westerse waarden waarbinnen je bent opgegroeid wel wat meer gewaardeerd, lijkt me.

Anyway, succes met het leed dat de man heet.
Welke respecteer ik dan niet?

quote:
6s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:24 schreef Zorro het volgende:

[..]
Hoe je het noemt weet ik niet maar als ik zie wat het resultaat van dat huwelijk is was het in elk geval geen succes.
Ok.
pi_218913389
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 15:22 schreef probeer het volgende:
En weer het zoveelste dagelijkse zeiktopic over asielzoekers. Want natuurlijk weten OP en derden het weer veel beter dan het nieuwsbericht en de daar in aangehaalde bronnen. Waarom dit bericht überhaupt nog posten dan?

Maak anders een algemeen asielzoekers-afzeik-topic aan. Dan hoef je er niet steeds weer nieuwsberichten bij te zoeken (die toch sowieso fout en slecht en propaganda zijn wanneer ze niet in het anti-migratie straatje passen, of standaard bejubeld worden wanneer ze dat wel doen).

Stop te pretenderen dat jullie gezeik ook nog maar iets met nieuws te maken heeft, want wat het nieuws ook is, het gezeik over asielzoekers volgt altijd. Hell, zelfs als het nieuws er geen ene fuck mee te maken heeft.

Ongezonde obsessies. Zoek psychologische hulp.
:')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:27:43 #200
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_218913392
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 16:15 schreef probeer het volgende:

[..]
Je vadsige moeder is een compliment.
Achteraan gestaan bij het uitdelen van goed fatsoen?
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')