Er is absoluut een verband tussen migratie en toenemende incidenten van aanranding en verkrachting. Als je dat niet wil zien, dan heb je een plaat voor je kop.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Super vervelend die Lisa, maar verkrachting en moord van vrouwen en meisjes is van alle tijden, hoor. Het land staat nu alleen op omdat het een neger zonder paspoort is.
Toon mij het verband, ik heb niets aan zinnen zonder solide argumenten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:41 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Er is absoluut een verband tussen migratie en toenemende incidenten van aanranding en verkrachting. Als je dat niet wil zien, dan heb je een plaat voor je kop.
En zeg nou eerlijk, als jij 's avonds met je korte rokje naar huis fietst, fiets je dan liever in een donkere straat met waar een groepje Ivo's, Hendrik-Jans en Tim's staat te chillen, of een groepje Marokkanen of Antilianen?
En dan heb ik het nog niet eens gehad over eerwraak, huiselijk geweld in huwelijken en relaties, 'psst meisje hoertje kom eens' en al dat soort vrouwenhaat.
Ja, gestoorde gekken heb je overal. Maar de Nederlandse cultuur is toch absoluut beter voor vrouwen dan de islamitische.
Dan wegsturen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die neger, zoals je 'm noemt, had hier niet moeten zijn.
Als deze uitgeprocedeerde asielzoeker hier niet was geweest, maar gewoon uitgezet was, had Lisa nog geleefd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Super vervelend die Lisa, maar verkrachting en moord van vrouwen en meisjes is van alle tijden, hoor. Het land staat nu alleen op omdat het een neger zonder paspoort is.
Joh, lul niet zo achterlijk. Met een kopdoek op grootgebracht zat je nu echt niet op Fok! te janken hoe kut mannen zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Toon mij het verband, ik heb niets aan zinnen zonder solide argumenten.
De Nederlandse cultuur is zeker beter, de 1 wordt niet veroordeeld voor het stikken van een 21 jarig meissie, de ander krijgt 10 uurtjes zitten voor het neuken van een kleuter of helemaal niets voor het stalken van zijn ex, tenzij hij haar vermoordt, wat hier te vaak gebeurt.
Ik fiets liever langs geen enkele man id nacht. Heb Nederlandse mannen meegemaakt die zich aan het aftrekken waren in portiekjes, 1 achter zijn raam, ik ben lastig gevallen door getrouwde collega's en manager.
De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man.
Of ik ben lastig gevallen door buitenlanders? Zeer zeker ook.
Of er een verband is weet ik niet maar er zijn miljarden zwarten. Vermoedelijk meer dan blonden en bruine bij elkaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur is zeker beter, de 1 wordt niet veroordeeld voor het stikken van een 21 jarig meissie, de ander krijgt 10 uurtjes zitten voor het neuken van een kleuter of helemaal niets voor het stalken van zijn ex, tenzij hij haar vermoordt, wat hier te vaak gebeurt.
Ik fiets liever langs geen enkele man id nacht. Heb Nederlandse mannen meegemaakt die zich aan het aftrekken waren in portiekjes, 1 achter zijn raam, ik ben lastig gevallen door getrouwde collega's en manager.
De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man.
Je zou haast denken dat er 2 geslachten zijn, een man een een vrouw.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Cool. En alle andere zaken? Wat kunnen asielzoekers er aan doen dat NL het asielzoekers probleem groter laat worden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Als deze uitgeprocedeerde asielzoeker hier niet was geweest, maar gewoon uitgezet was, had Lisa nog geleefd.
Ik snap je reactie niet. Verhoog je niveau.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh, lul niet zo achterlijk. Met een kopdoek op grootgebracht zat je nu echt niet op Fok! te janken hoe kut mannen zijn
Niet ras, maar economische klasse speelt een groot rol in delicten en zulks. Maar ja, leg dat maar uit op fok.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Of er een verband is weet ik niet maar er zijn miljarden zwarten. Vermoedelijk meer dan blonden en bruine bij elkaar.
Je reactie is zo ironisch, perfect 🤣quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat er 2 geslachten zijn, een man een een vrouw.
De een daarvan is dominant en het andere is zwakker in elk denkbaar opzicht, maar het verschil met andere dieren is intelligentie, maar niet in mindere mate instinct.
Als je serieus denkt dat de man je hier niet beschermd tegen het uitschot waar jij het over hebt, niet de boel draaiende houd, alles wat jij hebt van kleding tot je iphone, de straat gelegd waar jij de boel probeert te ontwijken, op die fiets gemaakt door een man.. alles door de man.. zelfs je stemrecht van de man.
Klinkt dat als haat van de man naar de vrouw toe? Dan is er iets mis met je.
"De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man."quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Cool. En alle andere zaken? Wat kunnen asielzoekers er aan doen dat NL het asielzoekers probleem groter laat worden?
[..]
Ik snap je reactie niet. Verhoog je niveau.
[..]
Niet ras, maar economische klasse speelt een groot rol in delicten en zulks. Maar ja, leg dat maar uit op fok.
Wegblijven.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Cool. En alle andere zaken? Wat kunnen asielzoekers er aan doen dat NL het asielzoekers probleem groter laat worden?
[..]
Ik snap je reactie niet. Verhoog je niveau.
[..]
Niet ras, maar economische klasse speelt een groot rol in delicten en zulks. Maar ja, leg dat maar uit op fok.
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"De Nederlandse cultuur is niet beter voor vrouwen, zo op het eerste gezicht lijkt dat zo, maar als het laagje beleefdheid wegvalt is er 1 overeenkomst: man."
Door dat 'laagje beleefdheid' mocht jij de basisschool afmaken en hoefde je niet te trouwen met 15.
En als dankbaarheid stel je jouw habitat even gelijk aan een middeleeuwse woenstijnreligie. Hoe dom kun je zijn zeg.
Okay nou je vindt het hier maar niks.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.
Mijn vader werkt trouwens al sinds zijn 19de. Rookt en drinkt ook. Maar is wel een immigrant. Hoe deel je hem in?
Tricky he deze.
Kritiek uiten is kennelijk alleen voor Nederlanders?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Okay nou je vindt het hier maar niks.
Remigratie.
Hoe deel ik hem in? Als hardwerkende man die zijn verantwoordelijkheid neemt en niet verzuipt in een sprookjesboek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.
Mijn vader werkt trouwens al sinds zijn 19de. Rookt en drinkt ook. Maar is wel een immigrant. Hoe deel je hem in?
Tricky he deze.
Ik zou gaan voor übermensch maar whatever floats your boatquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:07 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander in 1 woord.
En iemand die wel praktiseert kan dat kennelijk niet. Ok.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe deel ik hem in? Als hardwerkende man die zijn verantwoordelijkheid neemt en niet verzuipt in een sprookjesboek.
Hoe zou ik dat anders moeten doen?
Waar komt jouw drang vandaan om iedereen in een hokje te stoppen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:15 schreef Servieskast het volgende:
[..]
En iemand die wel praktiseert kan dat kennelijk niet. Ok.
Fok.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar komt jouw drang vandaan om iedereen in een hokje te stoppen?
Dan had je de liberale westerse waarden waarbinnen je bent opgegroeid wel wat meer gewaardeerd, lijkt me.quote:
Hoe je het noemt weet ik niet maar als ik zie wat het resultaat van dat huwelijk is was het in elk geval geen succes.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Tricky he deze.
Welke respecteer ik dan niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan had je de liberale westerse waarden waarbinnen je bent opgegroeid wel wat meer gewaardeerd, lijkt me.
Anyway, succes met het leed dat de man heet.
Ok.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe je het noemt weet ik niet maar als ik zie wat het resultaat van dat huwelijk is was het in elk geval geen succes.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:22 schreef probeer het volgende:
En weer het zoveelste dagelijkse zeiktopic over asielzoekers. Want natuurlijk weten OP en derden het weer veel beter dan het nieuwsbericht en de daar in aangehaalde bronnen. Waarom dit bericht überhaupt nog posten dan?
Maak anders een algemeen asielzoekers-afzeik-topic aan. Dan hoef je er niet steeds weer nieuwsberichten bij te zoeken (die toch sowieso fout en slecht en propaganda zijn wanneer ze niet in het anti-migratie straatje passen, of standaard bejubeld worden wanneer ze dat wel doen).
Stop te pretenderen dat jullie gezeik ook nog maar iets met nieuws te maken heeft, want wat het nieuws ook is, het gezeik over asielzoekers volgt altijd. Hell, zelfs als het nieuws er geen ene fuck mee te maken heeft.
Ongezonde obsessies. Zoek psychologische hulp.
Achteraan gestaan bij het uitdelen van goed fatsoen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Je vadsige moeder is een compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |