Fijne gozer waar ik graag een keer een sigaar en whiskey mee geniet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.
Mijn vader werkt trouwens al sinds zijn 19de. Rookt en drinkt ook. Maar is wel een immigrant. Hoe deel je hem in?
Tricky he deze.
Stil.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fijne gozer waar ik graag een keer een sigaar en whiskey mee geniet.
Vroeger of later, en ik denk vroeger, ga ook jij accepteren dat die kritiek op migratie niet zoveel van doen heeft met ordinaire xenofobie of plat racisme, maar met een absolute walging van DENKBEELDEN die mensen hier naar toe nemen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:22 schreef probeer het volgende:
En weer het zoveelste dagelijkse zeiktopic over asielzoekers. Want natuurlijk weten OP en derden het weer veel beter dan het nieuwsbericht en de daar in aangehaalde bronnen. Waarom dit bericht überhaupt nog posten dan?
Maak anders een algemeen asielzoekers-afzeik-topic aan. Dan hoef je er niet steeds weer nieuwsberichten bij te zoeken (die toch sowieso fout en slecht en propaganda zijn wanneer ze niet in het anti-migratie straatje passen, of standaard bejubeld worden wanneer ze dat wel doen).
Stop te pretenderen dat jullie gezeik ook nog maar iets met nieuws te maken heeft, want wat het nieuws ook is, het gezeik over asielzoekers volgt altijd. Hell, zelfs als het nieuws er geen ene fuck mee te maken heeft.
Ongezonde obsessies. Zoek psychologische hulp.
Hij rookt en drinkt, waarom mag ik niet met hem samen genieten?quote:
Dat lijkt mij het type immigrant waar je nog gerust tig vliegtuigen vol van kunt gebruiken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn ouders komen uit een dorp uit Turkije en zijn ook jong getrouwd, dat was cultuur.
Mijn vader werkt trouwens al sinds zijn 19de. Rookt en drinkt ook. Maar is wel een immigrant. Hoe deel je hem in?
Tricky he deze.
DAT IS MIJN PUNT!! Zo zijn er nog veel meer. Door all onzin die ik online lees begin ik zelfs te twijfelen als mensen niet terug glimlachen: hebben ze een off day of omdat ik een allochtoon ben. Rete vervelend.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:39 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het type immigrant waar je nog gerust tig vliegtuigen vol van kunt gebruiken.
Online is niet de daadwerkelijke wereld, of dacht je dat de users die hier zo lopen te schreeuwen dat ook in het echt doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
DAT IS MIJN PUNT!! Zo zijn er nog veel meer. Door all onzin die ik online lees begin ik zelfs te twijfelen als mensen niet terug glimlachen: hebben ze een off day of omdat ik een allochtoon ben. Rete vervelend.
nee, ik heb gewoon geen behoefte aan religieus gewauwel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
DAT IS MIJN PUNT!! Zo zijn er nog veel meer. Door all onzin die ik online lees begin ik zelfs te twijfelen als mensen niet terug glimlachen: hebben ze een off day of omdat ik een allochtoon ben. Rete vervelend.
Ik weet het niet. Ik hoop het niet. Maar er zijn mensen die zo praten en dan IRL met buitenlandse mensen werken. The horrorquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Online is niet de daadwerkelijke wereld, of dacht je dat de users die hier zo lopen te schreeuwen dat ook in het echt doen?
Hmmja, hoe zouden homo's en onkuise vrouwen zich voelen die met streng religieus volk werken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:50 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hoop het niet. Maar er zijn mensen die zo praten en dan IRL met buitenlandse mensen werken. The horror
Mwah, ik stap zonder rijbewijs regelmatig een bus in, en er zijn talloze allochtoonse passagiers die zonder een groet of een handgebaar de bus weer uitstappen als ze hun bestemming hebben bereikt. Moet ik me dan ook afvragen of dat komt omdat ze een hekel aan Nederlanders hebben? Niet het sterkste argument tbhquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
In de regel niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Online is niet de daadwerkelijke wereld, of dacht je dat de users die hier zo lopen te schreeuwen dat ook in het echt doen?
Gozer, dit is geen argument. Dit is gevoel wat ik hier beschrijf.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik stap zonder rijbewijs regelmatig een bus in, en er zijn talloze allochtoonse passagiers die zonder een groet of een handgebaar de bus weer uitstappen als ze hun bestemming hebben bereikt. Moet ik me dan ook afvragen of dat komt omdat ze een hekel aan Nederlanders hebben? Niet het sterkste argument tbh
Op het moment dat zelfs mijn Egyptische stiefvader zelf zegt dat er teveel buitenlanders zijn, dan zijn er echt teveel. (of hij is te goed geintegreerd.)quote:
Ze bestaan. Ten tijde van 9/11 ben ik zo vaak uitgescholden. Ffs, alsof die lui mij zouden sparenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de regel niet.
Maar er zijn wel degelijk lieden hier waarvan ik vermoed dat ze in het echt net zo zijn als online. En dan weet jij wel welke users en moderators ik bedoel en uit welk topic die komen.
Ik ben in het echte leven misschien zelfs grover dan onlinequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word dagelijks uitgescholden voor (Kremlin) trol. Ik haal tegenwoordig mijn schouders erover op. Sommigen hier zijn gewoon erg onredelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ze bestaan. Ten tijde van 9/11 ben ik zo vaak uitgescholden. Ffs, alsof die lui mij zouden sparen
Hallo, zelfs ik zeg dit. Ik vind er ook iets van. Maar ik doe er niets mee. Ik discrimineer niet. Dat maakt ze niet minder mens. De overheid is daar schuldig aan (rechts beleid notabene).quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Op het moment dat zelfs mijn Egyptische stiefvader zelf zegt dat er teveel buitenlanders zijn, dan zijn er echt teveel. (of hij is te goed geintegreerd.)
Het is zelfs groter dan een gevoel, het is een slachtofferrol geboren uit een minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Gozer, dit is geen argument. Dit is gevoel wat ik hier beschrijf.
Ik neem jou niet zo serieus, dus doe jij daar maar iets mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is zelfs groter dan een gevoel, het is een slachtofferrol geboren uit een minderwaardigheidscomplex.
Doe daar wat mee.
Ik discrimineer ook niet op zaken waar mensen niets aan kunnen doen: ras, geslacht, seksuele voorkeur, leeftijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:55 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hallo, zelfs ik zeg dit. Ik vind er ook iets van. Maar ik doe er niets mee. Ik discrimineer niet. Dat maakt ze niet minder mens. De overheid is daar schuldig aan (rechts beleid notabene).
Je bent de oude jij vergeten kennelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik discrimineer ook niet op zaken waar mensen niets aan kunnen doen: ras, geslacht, seksuele voorkeur, leeftijd.
Ik discrimineer wel op wat mensen denken. En dat is mijn goed recht, ik heb niet zoveel op met calvinistische Carel of Islamitische Ishael. Rot op met je religie.
Maar je gebruikt je gevoel te nadrukkelijk in je redenatie. En je gevoel is onderbuik. Net zoveel onderbuik als de schreeuwers in dit topicquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:52 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Gozer, dit is geen argument. Dit is gevoel wat ik hier beschrijf.
Ook mijn oude jij had een tyfushekel aan 'heilige boeken' en religieuze haatbaarden die het leven van mensen hier op aarde al tot een hel maakten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je bent de oude jij vergeten kennelijk.
Als je mij vergelijkt met deze mensen zijn we uitgepraatquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je gebruikt je gevoel te nadrukkelijk in je redenatie. En je gevoel is onderbuik. Net zoveel onderbuik als de schreeuwers in dit topic
Ja, prima. Ik praat niet tegen de hare majesteit verderquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:00 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Als je mij vergelijkt met deze mensen zijn we uitgepraat
Hah die zolderkamerfappers hier? Nooit. Maar dat die mensen bestaan ontken ik niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben in het echte leven misschien zelfs grover dan online
Mensen hebben onderbuikgevoelens. Soms denk ik hmmm, komt dat omdat?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:02 schreef Fok-it het volgende:
En ik vergelijk je niet met hun, ik zeg alleen dat beide manieren van redeneren vanuit een onderbuikgevoel komen.
Of wil je beweren dat jouw gedachte dat iedereen die niet naar jou lacht een hekel aan je heeft erg objectief is?
Welk verschil is dat dan? Ik stem niet rechts, maar bepaalde nieuwsberichten die ervoor zorgen dat Wilders meer zetels krijgt is toch geen nepnieuws ofzo? Dat zijn toch ook gewoon feiten?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:07 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met bepaalde nieuwsartikelen en sentiment. Ik lees en zoek naar feiten. Daar zit het verschil voor mij.
how about noquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:57 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik neem jou niet zo serieus, dus doe jij daar maar iets mee.
Ik doel op zaken als:quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk verschil is dat dan? Ik stem niet rechts, maar bepaalde nieuwsberichten die ervoor zorgen dat Wilders meer zetels krijgt is toch geen nepnieuws ofzo? Dat zijn toch ook gewoon feiten?
Ik denk ook niet dat het met de inhoud van de berichten te maken heeft, maar meer met de frequentie en waar vooral veel aandacht aan besteed wordt. Artikelen over migratie zorgen gewoon voor meer clicks want het is een heel gevoelig onderwerp wat makkelijk voor opruiing zorgt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk verschil is dat dan? Ik stem niet rechts, maar bepaalde nieuwsberichten die ervoor zorgen dat Wilders meer zetels krijgt is toch geen nepnieuws ofzo? Dat zijn toch ook gewoon feiten?
op basis van haar gevoelensquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:12 schreef Aberkullie het volgende:
Nice, een ‘discussie’ met stimotrol
[ afbeelding ]
Ik weet dat je mij wil. Hou maar gewoon op.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
op basis van haar gevoelens
[ afbeelding ]
Het verschil is dat je het in het echte leven niet tegen vreemden bent, die filter verdwijnt hierquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hah die zolderkamerfappers hier? Nooit. Maar dat die mensen bestaan ontken ik niet.
Media heeft altijd al veel invloed gehad op stemgedrag. Van pamfletten tot X. Ik denk niet dat dit nu significant meer is dan vroeger, het zorgt vergeleken met vroeger wel voor een veelvoud aan extremen en de onzichtbare gematigde stemmer.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het met de inhoud van de berichten te maken heeft, maar meer met de frequentie en waar vooral veel aandacht aan besteed wordt. Artikelen over migratie zorgen gewoon voor meer clicks want het is een heel gevoelig onderwerp wat makkelijk voor opruiing zorgt.
Als je dat vergelijkt met het begin van vorig decennium waarin bijna elk nieuwsbericht alleen maar ging over de recessie en over de honderden geschrapten banen, en hoe dat er voor zorgde dat VVD en PvdA er met de winst vandoor ging, dan is het wel aannemelijk dat de media veels te veel invloed heeft op het stemgedrag van mensen. En dit staat even los van of migratie daadwerkelijk een probleem is of niet.
ja jij denkt dat iedere man jou wil maar ik kan je verzekeren dat ik nog eerder met fokkie in bed zou duiken dan met jouquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:14 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij wil. Hou maar gewoon op.
Dat lijkt me dan ook een uiterst verstandige keuze voor een geweldige nacht makker.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja jij denkt dat iedere man jou wil maar ik kan je verzekeren dat ik nog eerder met fokkie in bed zou duiken dan met jou
Veel mannen die er een rondje op willen doen, hoor. Ook jij. Je blijft aandacht vragen. Aber ook, die wil mijn poenie kennelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja jij denkt dat iedere man jou wil maar ik kan je verzekeren dat ik nog eerder met fokkie in bed zou duiken dan met jou
Top of bottom.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook een uiterst verstandige keuze voor een geweldige nacht makker.
Jij vond het zelf nodig om elke man op een hoop te vegen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:08 schreef Servieskast het volgende:
Omdat ik tussen of in twee culturen leef weet ik dat dit wat in NL gebeurt niet een blanke issue is.
Ik heb dezelfde gesprekken met Turken die over het algemeen hetzelfde zeggen over Syriërs en andere Arabieren. Dat zien jullie dan weer niet.
Ze is geen trol.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:12 schreef Aberkullie het volgende:
Nice, een ‘discussie’ met stimotrol
[ afbeelding ]
holy shit, 51quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Angst?
Ik heb gewoon geen behoefte aan de influx van middeleeuws religieus aartsconservatief gedachtegoed.
Ras en afkomst interesseert me geen moer. Kom je naar hier en doe je mee en hang je de hier geldende normen en waarden aan? Welkom.
Dit soort hoogleraren en professoren.. mag ik even overgeven met hun politiek gekleurde 'research'
Wat zei ik?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij vond het zelf nodig om elke man op een hoop te vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |