Verhuis eens naar China of Saudi-Arabië en aanschouw precies dezelfde behandeling. Ga jij ooit een 'échte' Chinees worden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maakt niks uit, mensen met een kleurtje blijven voor sommige Nederlanders altijd een immigrant.
Je moet dat eens bij een Hollander proberen, hem of haar 'boer' noemen omdat een opa of oma uit een gezin komt waar vader op een boerderij werkte. Dan word je vreemd aangekeken.
We moeten ons niet spiegelen met achterlijke landen, tenzij we wst zelfvertrouwen willen opdoen. In de VS doet achtergrond een stuk minder toe, wat dat betreft kunnen we wat van de Amerikanen lerenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:43 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Verhuis eens naar China of Saudi-Arabië en aanschouw precies dezelfde behandeling. Ga jij ooit een 'échte' Chinees worden?
En de VS is zeker geen achterlijk land?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We moeten ons niet spiegelen met achterlijke landen, tenzij we wst zelfvertrouwen willen opdoen. In de VS fort achtergrond een stuk minder toe, wat dat betreft kunnen we wat van de Amerikanen leren
Je zat alleen maar te WoW-en 4channen wat lul je nouquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:13 schreef -Deluzion- het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb wel zin in om de debatten te kijken. Gruwelijk ook om Fortuyn weer even te zien in de intro, laten we nooit vergeten hoe hij toen gedemoniseerd werd door links, met Rosenmöller en De Graaff voorop. Links heeft er niets van geleerd en gebruikt nog steeds dezelfde tactieken. Wat dat betreft vind ik het wel mooi om te zien dat De Vos en Wilders nu ook flink uithalen naar links. Ik heb al die debatten destijds live gezien op tv, in 2000 2002, en toen was het juist links dat constant op rechts zat te rammen.
Klopt, maar WoW kwam pas in 2005 uit, dus dit was er nog voor. Zo lang is dat alweer geleden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:16 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Je zat alleen maar te WoW-en 4channen wat lul je nou
Kutzooi, ik ben oud aan het wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Klopt, maar WoW kwam pas in 2005 uit, dus dit was er nog voor. Zo lang is dat alweer geleden.
Aha, dus het is enerzijds verschrikkelijk hoe Fortuyn werd 'gedemoniseerd door links' maar anderzijds is het 'wel mooi' dat Wilders en De Vos 'flink uithalen naar links'.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:13 schreef -Deluzion- het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb wel zin in om de debatten te kijken. Gruwelijk ook om Fortuyn weer even te zien in de intro, laten we nooit vergeten hoe hij toen gedemoniseerd werd door links, met Rosenmöller en De Graaff voorop. Links heeft er niets van geleerd en gebruikt nog steeds dezelfde tactieken. Wat dat betreft vind ik het wel mooi om te zien dat De Vos en Wilders nu ook flink uithalen naar links. Ik heb al die debatten destijds live gezien op tv, in 2000 2002, en toen was het juist links dat constant op rechts zat te rammen.
Amerika is dan ook het enige land zonder eigen geschiedenis (natives niet meegeteld) en wat letterlijk een immigratie-land is in alle opzichten en pas extreem kort bestaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We moeten ons niet spiegelen met achterlijke landen, tenzij we wst zelfvertrouwen willen opdoen. In de VS doet achtergrond een stuk minder toe, wat dat betreft kunnen we wat van de Amerikanen leren
Dat is niet te vergelijken met 2002. Toen deed echt iedereen mee aan het demoniseren van Fortuyn. Rosenmöller, De Graaff, Melkert, maar ook de media en zelfs Wim Kok. Alles droeg eraan bij om de sfeer te creëren waarin Fortuyn uiteindelijk kon worden omgebracht. Links doet dit al dertig jaar, het begon al bij Janmaat, die misschien wat excentriek was, maar toch. En nu als rechts eens een keer terugslaat, is de wereld opeens te klein.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aha, dus het is enerzijds verschrikkelijk hoe Fortuyn werd 'gedemoniseerd door links' maar anderzijds is het 'wel mooi' dat Wilders en De Vos 'flink uithalen naar links'.
Juist ja.
Heb je enig idee waar je het over hebt?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We moeten ons niet spiegelen met achterlijke landen, tenzij we wst zelfvertrouwen willen opdoen. In de VS doet achtergrond een stuk minder toe, wat dat betreft kunnen we wat van de Amerikanen leren
Het zijn toch de nationalistische rechtse partijen die uit winstbejag de linkse partijen demoniseren waardoor het voor linkse partijen veel beter is om zich uit lijfsbehoud te verbergen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken met 2002. Toen deed echt iedereen mee aan het demoniseren van Fortuyn. Rosenmöller, De Graaff, Melkert, maar ook de media en zelfs Wim Kok. Alles droeg eraan bij om de sfeer te creëren waarin Fortuyn uiteindelijk kon worden omgebracht. Links doet dit al dertig jaar, het begon al bij Janmaat, die misschien wat excentriek was, maar toch. En nu als rechts eens een keer terugslaat, is de wereld opeens te klein.
En dan vergeet ik nog, Marcel van Dam.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |