abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218970055
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Maakt niks uit, mensen met een kleurtje blijven voor sommige Nederlanders altijd een immigrant.

Je moet dat eens bij een Hollander proberen, hem of haar 'boer' noemen omdat een opa of oma uit een gezin komt waar vader op een boerderij werkte. Dan word je vreemd aangekeken.
Verhuis eens naar China of Saudi-Arabië en aanschouw precies dezelfde behandeling. Ga jij ooit een 'échte' Chinees worden?
pi_218971443
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 19:43 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Verhuis eens naar China of Saudi-Arabië en aanschouw precies dezelfde behandeling. Ga jij ooit een 'échte' Chinees worden?
We moeten ons niet spiegelen met achterlijke landen, tenzij we wst zelfvertrouwen willen opdoen. In de VS doet achtergrond een stuk minder toe, wat dat betreft kunnen we wat van de Amerikanen leren

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 08-10-2025 21:54:47 ]
  woensdag 8 oktober 2025 @ 21:43:41 #178
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218971577
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 21:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
We moeten ons niet spiegelen met achterlijke landen, tenzij we wst zelfvertrouwen willen opdoen. In de VS fort achtergrond een stuk minder toe, wat dat betreft kunnen we wat van de Amerikanen leren
En de VS is zeker geen achterlijk land?
pi_218971844
Bekijk deze YouTube-video

Ik heb wel zin in om de debatten te kijken. Gruwelijk ook om Fortuyn weer even te zien in de intro, laten we nooit vergeten hoe hij toen gedemoniseerd werd door links, met Rosenmöller en De Graaff voorop. Links heeft er niets van geleerd en gebruikt nog steeds dezelfde tactieken. Wat dat betreft vind ik het wel mooi om te zien dat De Vos en Wilders nu ook flink uithalen naar links. Ik heb al die debatten destijds live gezien op tv, in 2000 2002, en toen was het juist links dat constant op rechts zat te rammen.
Graag verwijderen
pi_218971864
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:13 schreef -Deluzion- het volgende:

Ik heb wel zin in om de debatten te kijken. Gruwelijk ook om Fortuyn weer even te zien in de intro, laten we nooit vergeten hoe hij toen gedemoniseerd werd door links, met Rosenmöller en De Graaff voorop. Links heeft er niets van geleerd en gebruikt nog steeds dezelfde tactieken. Wat dat betreft vind ik het wel mooi om te zien dat De Vos en Wilders nu ook flink uithalen naar links. Ik heb al die debatten destijds live gezien op tv, in 2000 2002, en toen was het juist links dat constant op rechts zat te rammen.
Je zat alleen maar te WoW-en 4channen wat lul je nou
pi_218971875
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:16 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Je zat alleen maar te WoW-en 4channen wat lul je nou
Klopt, maar WoW kwam pas in 2005 uit, dus dit was er nog voor. Zo lang is dat alweer geleden.
Graag verwijderen
pi_218971894
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Klopt, maar WoW kwam pas in 2005 uit, dus dit was er nog voor. Zo lang is dat alweer geleden.
Kutzooi, ik ben oud aan het worden
  woensdag 8 oktober 2025 @ 23:14:53 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218972282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 22:13 schreef -Deluzion- het volgende:

Aha, dus het is enerzijds verschrikkelijk hoe Fortuyn werd 'gedemoniseerd door links' maar anderzijds is het 'wel mooi' dat Wilders en De Vos 'flink uithalen naar links'.

Juist ja.
Huilen dan.
pi_218972304
twitter

Nareis op nareis en nep-vluchteling op nep-vluchting.
pi_218972319
quote:

[..]
We moeten ons niet spiegelen met achterlijke landen, tenzij we wst zelfvertrouwen willen opdoen. In de VS doet achtergrond een stuk minder toe, wat dat betreft kunnen we wat van de Amerikanen leren
Amerika is dan ook het enige land zonder eigen geschiedenis (natives niet meegeteld) en wat letterlijk een immigratie-land is in alle opzichten en pas extreem kort bestaat.

En we hoeven ons helemaal nergens aan te spiegelen, maar ik geef gewoon aan dat de rest van de wereld minstens net zo hard discrimineert als wij. Is gewoon de aard van het beestje. Niks mis mee overigens, het is een overlevingsmechanisme wat al honderdduizenden jaren bestaat.
pi_218972326
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 23:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Aha, dus het is enerzijds verschrikkelijk hoe Fortuyn werd 'gedemoniseerd door links' maar anderzijds is het 'wel mooi' dat Wilders en De Vos 'flink uithalen naar links'.

Juist ja.
Dat is niet te vergelijken met 2002. Toen deed echt iedereen mee aan het demoniseren van Fortuyn. Rosenmöller, De Graaff, Melkert, maar ook de media en zelfs Wim Kok. Alles droeg eraan bij om de sfeer te creëren waarin Fortuyn uiteindelijk kon worden omgebracht. Links doet dit al dertig jaar, het begon al bij Janmaat, die misschien wat excentriek was, maar toch. En nu als rechts eens een keer terugslaat, is de wereld opeens te klein.

En dan vergeet ik nog, Marcel van Dam. :r
Graag verwijderen
pi_218973502
quote:

[..]
Heb je enig idee waar je het over hebt?

Ken je de V.S. of klets je gewoon uit je nek zoals de meesten?
pi_218975560
twitter

Based.
pi_218975646
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 23:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat is niet te vergelijken met 2002. Toen deed echt iedereen mee aan het demoniseren van Fortuyn. Rosenmöller, De Graaff, Melkert, maar ook de media en zelfs Wim Kok. Alles droeg eraan bij om de sfeer te creëren waarin Fortuyn uiteindelijk kon worden omgebracht. Links doet dit al dertig jaar, het begon al bij Janmaat, die misschien wat excentriek was, maar toch. En nu als rechts eens een keer terugslaat, is de wereld opeens te klein.

En dan vergeet ik nog, Marcel van Dam. :r
Het zijn toch de nationalistische rechtse partijen die uit winstbejag de linkse partijen demoniseren waardoor het voor linkse partijen veel beter is om zich uit lijfsbehoud te verbergen?
Het zijn dus de nationalistische rechtse partijen die uit winstbejag geen vrede willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')