quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:40 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Laatste kans om geen zekere dood te sterven en van heel Gaza een stukje Israël maken?
Het zal allemaal niets oplossen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
Dit lijkt mij een hele grote dag in de menselijke beschaving.
Hopelijk zorgt Trump ervoor dat het bloeden stopt. En als Hamas tóch doorgaat dan zal Trump Bibi in staat stellen om écht door te pakken.
"Er is eigenlijk weinig meer van over"quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:43 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Het zal allemaal niets oplossen.
Je weet nu al dat er een grote wraakactie zal volgen net als 2 jaar geleden. Het is allemaal een kwestie van tijd. Ik vraag me af wat Hamas nu allemaal aan het bekokstoven is op dit moment. Achter de schermen zal er waarschijnlijk iets broeden die alles wat er de laatste tijd is gebeurd moet gaan rechtzetten.
Zo werkt het nu eenmaal in deze oorlog. De ene partij geeft een klap vervolgens gaat de andere partij weer een klap teruggeven. Dit zal nog heel lang doorgaan.
We gaan het afwachten. Ik voorspel binnen een jaar een hele grote actie in Israel.
Klopt heb ik gezegd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:45 schreef capricia het volgende:
[..]
"Er is eigenlijk weinig meer van over"
Je moet de vrede een kans geven, en Hamas een way out.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:43 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Je weet nu al dat er een grote wraakactie zal volgen net als 2 jaar geleden. Het is allemaal een kwestie van tijd. Ik vraag me af wat Hamas nu allemaal aan het bekokstoven is op dit moment. Achter de schermen zal er waarschijnlijk iets broeden die alles wat er de laatste tijd is gebeurd moet gaan rechtzetten.
Zo werkt het nu eenmaal in deze oorlog. De ene partij geeft een klap vervolgens gaat de andere partij weer een klap teruggeven. Dit zal nog heel lang doorgaan.
We gaan het afwachten. Ik voorspel binnen een jaar een hele grote actie in Israel.
Er is niets meer van over. Toch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:49 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Klopt heb ik gezegd.
Maar wat er niet is kan weer komen. Want als je 50000 palestijnen de afgelopen 2 jaar heb uitgemoord dan zal de honger naar wraak altijd blijven bestaan.
Dus zullen er nieuwe mensen gerecruteerd worden die het stokje zullen gaan overnemen want de eer van kinderen, broers en zussen, ooms en tantes, vaders en moeders moeten gewroken worden.
Wraak zal altijd blijven bestaan in dat gebied.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:43 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Hamas is niet anders dan een versplinterde organisatie geweest die individueel of in cellen acties uitvoerde op Israel. Is niets meer van over. Iedereen weet dat.
Maar net doen alsof die groep nog bestaat tegenover de rest van de wereld om die moordpartijen door te laten gaan op dit moment.
Er zijn de afgelopen 50 jaar al diverse vredes akkoorden gesloten. Iedereen weet dat het allemaal shit is die niet gaat werken in dit gebied. Er zijn teveel doden gevallen die gewroken moet worden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet de vrede een kans geven, en Hamas een way out.
Als Gazanen wederom de fout in gaan is het voor iedereen en de wereld duidelijk waarom Israel handelt zoals zij doet.
Zolang ze de veiligheidsgaranties maar krijgen van Qatar voor hun bankrekeningen, dan gaat de leiding van Hamas gewoon akkoord.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:52 schreef sp3c het volgende:
Mag hopen dat er geen Nederlanders aan die vresesmacht mee hoeven te doen
Hopelijk gaat Hamas akkoord, gok van niet
Gaan Islamitische landen vooral aan bijdragen. Indonesië wil heel graag.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:52 schreef sp3c het volgende:
Mag hopen dat er geen Nederlanders aan die vresesmacht mee hoeven te doen
Hopelijk gaat Hamas akkoord, gok van niet
https://www.aljazeera.com(...)aza-war-interim-rolequote:Prabowo Subianto, the president of Indonesia, the country with the largest Muslim population, told the UNGA he was ready to send in thousands of peacekeeping forces, and ended his speech with “shalom”.
Ja als Hamas ga je daar nooit mee akkoordquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaan Islamitische landen vooral aan bijdragen. Indonesië wil heel graag.
[..]
https://www.aljazeera.com(...)aza-war-interim-role
Ik kan niet inschatten hoe sterk Hamas nog is. En dan bedoel ik.vooral de leiders buiten Gaza.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja als Hamas ga je daar nooit mee akkoord
Dit is een gevaarlijke onderschatting. Die lui zijn getikt. De 'heilige' strijd is belangrijker dan geld of het leven.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang ze de veiligheidsgaranties maar krijgen van Qatar voor hun bankrekeningen, dan gaat de leiding van Hamas gewoon akkoord.
Hamas is vooral een idee.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan niet inschatten hoe sterk Hamas nog is. En dan bedoel ik.vooral de leiders buiten Gaza.
Ik las vandaag ergens iets dat de gesprekken vanuit Qatar met die Hamas-kopstukken daar ook over ging: hoe Qatar hun veilige aftocht en hun veiligheid kan garanderen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang ze de veiligheidsgaranties maar krijgen van Qatar voor hun bankrekeningen, dan gaat de leiding van Hamas gewoon akkoord.
Dan heb je niet begrepen wat deze deal onder andere inhoudt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:00 schreef xzaz het volgende:
Allemaal kansloos.
Hamas gaat hier niet mee akkoord
Israël zegt zie je wel
vs zegt dan zoek je het maar uit
En er veranderd niets
Zo werkte het in 1945 anders niet. De nazi's waren verslagen, alles lag in puin en toen begon de wederopbouw. Geen nieuwe nazi-partij, maar gewoon democratie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:43 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Als je je centen mag houden, geen kopje kleiner wordt gemaakt en dan rustig ergens in Qatar of zo kunt gaan zitten.,..quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja als Hamas ga je daar nooit mee akkoord
De vs gaat dat echt niet doenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:14 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Dan heb je niet begrepen wat deze deal onder andere inhoudt.
Als Hamas nee zegt, dan grijpt de VS in. Dat is het grote verschil met de voorgaande pogingen. Hamas kan letterlijk en figuurlijk geen kant meer op.
Wat niet betekent dat ze akkoord gaan, want wat wij wel eens willen vergeten (bewust of onbewust) is dat zij op een heilige missie zijn. Joden doden. Moet van Allah (vmbo).Dus dat kunnen ze niet opgeven al zouden ze het willen. Zo verknipt zijn die lui.
Hamas moet helemaal weg, geen way out.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet de vrede een kans geven, en Hamas een way out.
Als Gazanen wederom de fout in gaan is het voor iedereen en de wereld duidelijk waarom Israel handelt zoals zij doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |