abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218982845
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:34 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft zijn aartsvijand Tim Hofman ontmoet, blijken het hele dikke vrienden te zijn met dezelfde mening over Israël

[ afbeelding ]
Gelukkig is er nog hoop voor de mensheid! O+ O+ O+
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_218983025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:34 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft zijn aartsvijand Tim Hofman ontmoet, blijken het hele dikke vrienden te zijn met dezelfde mening over Israël

[ afbeelding ]
Is natuurlijk ook een beetje een act van Johan aan tafel. Eigenlijk vindt hij volgens mij 1 op 1 iedereen wel aardig.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218983032
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:35 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Is natuurlijk ook een beetje een act van Johan aan tafel. Eigenlijk vindt hij volgens mij 1 op 1 iedereen wel aardig.
Behalve Wilfred, hij kan zijn bloed wel drinken!
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:24:33 #229
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218983280
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:27:52 #230
pi_218983311
Koekoek, koekoek, jalalalailaila
Koekoek, koekoek, jalalailailailaila
Jalalala-lailalala, jalalalala-laila
Koekoek, koekoek, jalalalalalalala

Als ik zo om mij heen kijk draaien wij een beetje door,
Gaan liggen op een snelweg, nou daar is die toch niet voor?
De wereld is vol woede en de mensjes zijn vaak boos
Ja als je lang blijft zoeken is er altijd wel iets loos

Maar voor ieder is er hoop, als je eventjes meeloopt

Koekoek koekoek, het is de hoogste tijd
Koekoek koekoek, 'k raak dat deuntje maar niet kwijt
Ja je kan wel blijven zeuren er is overal wel wat
Maar hou je van het leven kijk dan even in dit gat
Koekoek koekoek, raak dat deuntje maar niet kwijt

Jalalalalalalailaila, Jalailalalalalalailala
Jala jalalalalalala, jailalailaila

Al denk ik bij mijn eigen "welke gek zingt dit nou mee?"
Nou ik denk zelfs Johan, en misschien ook wel René

Daar gaat die!

Koekoek, koekoek

[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 10-10-2025 16:53:36 ]
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:24:52 #231
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218984136
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Koekoek, koekoek, jalalalailaila
Koekoek, koekoek, jalalailailailaila
Jalalala-lailalala, jalalalala-laila
Koekoek, koekoek, jalalalalalalala

Als ik zo om mij heen kijk draaien wij een beetje door,
Gaan liggen op een snelweg, nou daar is die toch niet voor?
De wereld is vol woede en de mensjes zijn vaak boos
Ja als je lang blijft zoeken is er altijd wel iets loos

Maar voor ieder is er hoop, als je eventjes meeloopt

Al denk ik bij mijn eigen "welke gek zingt dit nou mee?"
Nou ik denk zelfs Johan, en misschien ook wel René

Daar daar gaat die!

Koekoek, koekoek
Wereldtekst!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218986470
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:36:46 #233
pi_218986504
Kick kick
Kick kick

Het is de hoogste tijd!
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218986519
Geen nonchalante elleboog op leuning en lekker meelachen met de boyz.
Het ligt aan de instanties zelf
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:50:24 #235
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_218986610
Ik heb een vraag ingestuurd, hopelijk wordt-ie behandeld.

‘Heren, hebben jullie al aan Bert van der Veer gevraagd wat hij van jullie nominatie voor de Televizier Ring vindt?

Niko Bellic uit New York’
pi_218986702
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 21:50 schreef prievieleezjuh het volgende:
Ik heb een vraag ingestuurd, hopelijk wordt-ie behandeld.

‘Heren, hebben jullie al aan Bert van der Veer gevraagd wat hij van jullie nominatie voor de Televizier Ring vindt?

Niko Bellic uit New York’
Heet je echt zo? En ben je daarna gaan bowlen?
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:57:49 #237
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_218987035
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 22:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Heet je echt zo? En ben je daarna gaan bowlen?
Zo heet ik niet; knipoog naar die ene kijkersvraag in 2009. Heb niet zo graag m’n naam op tv :)

[ Bericht 4% gewijzigd door prievieleezjuh op 11-10-2025 08:49:28 ]
pi_218987657
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kick kick
Kick kick

Het is de hoogste tijd!
Bedankt, nu heb ik dit in mijn hoofd.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 12:55:22 #239
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218989081
Is de aflevering het waard om terug te kijken? Vrijdag is namelijk altijd 1 GROOT FEEST.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218990302
Serieuze vraag. Heeft René van der Gijp ook een chauffeur die hem naar en vanaf de studio rijdt?
Of zit hij zelf steeds achter het stuur? Dit i.v.m. zijn vermeende dronkenschap aan tafel.
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:16:37 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219003385
Politici kunnen Vandaag Inside niet laten gaan, zei ook Timmermans: 'Daar zijn ze te belangrijk voor'

Partijleiders kunnen in de aanloop naar de verkiezingen in elke talkshow aanschuiven, maar Vandaag Inside blijkt een must. Waarom is die rechtse meningenshow zo belangrijk? „Als je overeind blijft laat je zien: ik kan ook met de mannen in de voetbalkantine een normaal gesprek voeren.”

https://www.ad.nl/show/po(...)grijk-voor~ab329f1b/

Ze zijn dus gewoon misbruikt voor de zoveelste keer :r
pi_219003690
quote:
6s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Politici kunnen Vandaag Inside niet laten gaan, zei ook Timmermans: 'Daar zijn ze te belangrijk voor'

Partijleiders kunnen in de aanloop naar de verkiezingen in elke talkshow aanschuiven, maar Vandaag Inside blijkt een must. Waarom is die rechtse meningenshow zo belangrijk? „Als je overeind blijft laat je zien: ik kan ook met de mannen in de voetbalkantine een normaal gesprek voeren.”

Oneens, dit weet het team van Vandaag Inside echt wel hoor. En het is natuurlijk ook wel een egoboost voor de heren, dat al die grote namen per se bij hen aan tafel willen.

Alleen jammer dat Derksen zich in geen een debat staande kan houden, het is echt appeltje eitje voor de politici _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_219003991
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:40 schreef Idisrom het volgende:
Serieuze vraag. Heeft René van der Gijp ook een chauffeur die hem naar en vanaf de studio rijdt?
Of zit hij zelf steeds achter het stuur? Dit i.v.m. zijn vermeende dronkenschap aan tafel.
twee wijntjes mag toch?
pi_219004159
quote:
6s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:16 schreef ikweethetookniet het volgende:

Troost je, de meeste mensen hebben het geheugen van een goudvis. Dus de eerdere gasten zijn allang vergeten na de laatste optredens. Het is niet toevallig dat Timmermans er vroeg bij zat.
pi_219005480
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2025 10:12 schreef bijdehand het volgende:
Alleen jammer dat Derksen zich in geen een debat staande kan houden, het is echt appeltje eitje voor de politici _O-
Het hele format draait dan ook om 'keukentafelpraat' met daarin dus makkelijk scoren zonder enige nuance. Iemand ongenuanceerd afslachten wetende dat diegene niets kan terugzeggen omdat ie nooit aan diezelfde tafel zal zitten. Niet voor niets zijn de 'tafelgasten' in principe altijd dezelfde figuren. In mijn optiek mag het wel wat minder extreem en juist diverser.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  maandag 13 oktober 2025 @ 15:39:20 #246
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219005823
Valentijn Driessen bijzonder openhartig in interview: 'Ik heb geen vrienden'

Een openhartige Valentijn Driessen heeft op NPO Radio 1 verteld dat hij geen vrienden heeft. Erg vindt hij dat allerminst. De verslaggever en columnist van De Telegraaf heeft er simpelweg geen behoefte aan.

"Ik heb geen vrienden", vertelt Driessen onomwonden in De Perstribune. "Nee, verjaardagen hoeven van mij ook niet. Thuis is dat natuurlijk weleens lastig. Want ja, niet iedereen denkt er hetzelfde over. Maar niemand komt speciaal voor mij over de vloer. Vaak hoor je: Die kan ik midden in de nacht bellen om mijn band te verwisselen. Ik zou niet weten wie ik moet bellen, behoudens de ANWB. Het zit er gewoon niet in."

Driessen krijgt de vraag hoe hij een leven zonder vrienden ervaart. "Nou, prima. Ik zit er ook niet om verlegen. Het geeft weinig verplichtingen en dat is ook wel lekker. Ik kan gewoon mijn eigen leven leiden." Als kind zat Driessen al zo in elkaar. "Ik heb wel in vriendengroepjes gezeten, maar dat ging nooit heel ver."

'Ongenaakbaar', zoals de presentatrice oppert, voelt Driessen zich 'totaal niet'. "Ik denk dat ik juist heel laagdrempelig ben. Ik kan goed praatjes maken, maar ik beschouw mensen niet gauw als een vriend. Ik beschouw mensen eigenlijk nooit als een vriend." En wat als het een keer niet goed gaat? "Hoe raar het misschien ook klinkt, maar ik voel me niet zo snel ongelukkig. Maar anders kom ik snel bij mijn vrouw of vader terecht."

https://www.voetbalprimeu(...)b-geen-vrienden.html

Raar hij heeft er toch drie die bij hem aan tafel zitten :+ :?
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 15:45:04 #247
pi_219005871
quote:
6s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

Een openhartige Valentijn Driessen heeft op NPO Radio 1 verteld dat hij geen vrienden heeft. Erg vindt hij dat allerminst. De verslaggever en columnist van De Telegraaf heeft er simpelweg geen behoefte aan.

"Ik heb geen vrienden", vertelt Driessen onomwonden in De Perstribune. "Nee, verjaardagen hoeven van mij ook niet. Thuis is dat natuurlijk weleens lastig. Want ja, niet iedereen denkt er hetzelfde over. Maar niemand komt speciaal voor mij over de vloer. Vaak hoor je: Die kan ik midden in de nacht bellen om mijn band te verwisselen. Ik zou niet weten wie ik moet bellen, behoudens de ANWB. Het zit er gewoon niet in."

Driessen krijgt de vraag hoe hij een leven zonder vrienden ervaart. "Nou, prima. Ik zit er ook niet om verlegen. Het geeft weinig verplichtingen en dat is ook wel lekker. Ik kan gewoon mijn eigen leven leiden." Als kind zat Driessen al zo in elkaar. "Ik heb wel in vriendengroepjes gezeten, maar dat ging nooit heel ver."

'Ongenaakbaar', zoals de presentatrice oppert, voelt Driessen zich 'totaal niet'. "Ik denk dat ik juist heel laagdrempelig ben. Ik kan goed praatjes maken, maar ik beschouw mensen niet gauw als een vriend. Ik beschouw mensen eigenlijk nooit als een vriend." En wat als het een keer niet goed gaat? "Hoe raar het misschien ook klinkt, maar ik voel me niet zo snel ongelukkig. Maar anders kom ik snel bij mijn vrouw of vader terecht."

Deze gaan ze vanavond ook wel aanhalen denk ik :o

Wat een ontboezeming! Hopen dat DE MANNEN zich gaan opwerpen als zijn vrienden. Althans, waarschijnlijk niet.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 13 oktober 2025 @ 15:51:29 #248
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219005917
Valentijn Driessen draait mening opeens 180 graden na Nederland

Valentijn Driessen is opvallend positief over Ronald Koeman. De journalist concludeert dat de bondscoach de spelers van het Nederlands elftal tóch weet te raken. Afgelopen week zette Driessen nog publiekelijk zijn vraagtekens bij Koeman, na de wanvertoning in het WK-kwalificatieduel met Malta (0-4 winst).

"Koeman kan zijn internationals dus toch nog raken", schrijft Driessen na afloop van de WK-kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en Finland (4-0) in zijn column voor De Telegraaf. "Zo bleek nadat hij toonaangevende spelers als Virgil van Dijk en Frenkie de Jong direct en indirect op hun nummer zette tijdens de persconferentie in aanloop naar Nederland - Finland. Het duo kwam de eerste helft in de Johan Cruijff ArenA met een antwoord", looft de journalist.

https://www.meemetoranje.(...)a-nederland-finland/

Deze mogen ze er ook wel ff inwrijven |:) w/
  maandag 13 oktober 2025 @ 15:53:20 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219006056
Valentijn Driessen speelt de rol Valentijn Driessen, een man die nergens plezier uit haalt, nergens van geniet, en altijd negatief is. Als iemand werkelijk zo is had hij toch allang zelfmoord gepleegd? Waar leeft hij dan voor?
  maandag 13 oktober 2025 @ 16:39:44 #251
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219006273
Kinderen
Vrouw
Azijn fabrikant
pi_219006355
quote:
6s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

Van die drie denk ik dat alleen René misschien vrienden heeft. De andere twee moeten zich behelpen met Fisherman's Friends.
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:15:55 #253
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219008110
Valentijn Driessen doet trieste onthulling over zijn privéleven

Valentijn Driessen heeft in Vandaag Inside al vaak genoeg aangetoond dat hij niet per se het zonnetje in huis is. Het resulteert erin dat de immer kritische journalist eigenlijk helemaal geen vrienden heeft. Dat vertelt hij in het Omroep Max-radioprogramma De Perstribune.

"Ik heb geen vrienden en verjaardagen hoeven van mij ook niet", opent Valentijn. "En thuis is dat natuurlijk weleens lastig. Want niet iedereen denkt er hetzelfde over. Maar bij mij komt er niemand speciaal voor mij over de vloer, omdat dat een vriend van mij is. En je hoort dan vaak ook van: die kan ik midden in de nacht bellen om m'n band te verwisselen. Ik zou niet weten wie ik moet bellen, behoudens de ANWB. Dat zit er gewoon niet in."

Het leven zonder vrienden vindt Valentijn 'prima'. "Ik zit er ook niet om verlegen. Het geeft ook weinig verplichtingen. Dat is ook wel lekker. Dus dat je wel gewoon je eigen leven kan leiden. Ik heb wel in vriendengroepjes gezeten en zo, maar dat ging nooit heel ver."

'Ik beschouw mensen eigenlijk nooit als vriend'

Valentijn vertelt verder dat hij zichzelf niet als ongenaakbaar ziet. "Nee, totaal niet. Ik denk dat ik heel laagdrempelig ben. Ik kan goed praatjes maken met mensen, maar ik beschouw mensen niet snel als een vriend. Ik beschouw mensen eigenlijk nooit als een vriend."

Presentatrice Margreet Reijntjes legt dan aan hem voor: "Stel dat het niet goed gaat met je, of dat je je ongelukkig voelt over iets..." Valentijn: "Ik voel me niet zo snel ongelukkig. Toen m'n moeder overleed wel. Dan kom ik bij m'n vrouw terecht en bij m'n vader. En dat is wel het kringetje waarin ik dat soort dingen bespreek. Maar verder gaat het ook niet."

Valentijn vertelt over bijzondere eerste ontmoeting met zijn vrouw: ‘Ze vond me een lul-de-behanger’

Valentijn Driessen maandag vervangen door Timmermans bij Vandaag Inside: 'Word je niet blij van'

https://www.shownieuws.nl(...)over-zijn-priveleven

Shownieuws zelfs gehaald *O* *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door ikweethetookniet op 13-10-2025 20:58:46 ]
pi_219008244
Valentijn komt over als een FOK!ker.
pi_219008402
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:54 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Van die drie denk ik dat alleen René misschien vrienden heeft. De andere twee moeten zich behelpen met Fisherman's Friends.
Is Derksen niet bevriend met die dove homosueel?

Misschien telt dat niet, bedenk ik me nu
-nee-
pi_219008933
Was Advocaat maar heel zijn leven zo lelax geweest, voornamelijk voor zichzelfm
  maandag 13 oktober 2025 @ 22:03:40 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219008957
Kees mag langer in beeld ;)
pi_219008999
Ik heb vanmiddag de podcast van Johan en zijn criminele vriend beluisterd, en hij ratelt deze show exact dezelfde onderwerpen met dezelfde argumentatie af.
pi_219009006
Derksen noemt wel erg vaak Olifant. Die rookt de komende maand gratis.
pi_219013697
#superniger2020
pi_219013717
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vanmiddag de podcast van Johan en zijn criminele vriend beluisterd, en hij ratelt deze show exact dezelfde onderwerpen met dezelfde argumentatie af.
Is beetje zelfde met KJEG-podcast.

Genee heeft dat niet bv bij the friday move. Die kan vrijdagmiddag 14 onderwerpen behandelen en dan savonds er 0 laten terugkomen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:54:55 #262
pi_219013750
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:10 schreef Makamba_ het volgende:
Derksen noemt wel erg vaak Olifant. Die rookt de komende maand gratis.
Beter dat die niet te vaak rookt, straks krijgt die nog een olifantenhuid
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219014644
quote:
Ze was ook zeer fel tegen Ilja Gort omdat alcohol niet op tv hoort.

Kennelijk een stokpaardje van haar.
pi_219015477
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Als je zo extreem in 'je eigen gelijk' zit en er is amper tegenspraak dan klinkt het al snel als een langspeelplaat
pi_219016179
Job. ;( Wat een gedurfde keuze. :')
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 23:11:20 #266
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219020582
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Job. ;( Wat een gedurfde keuze. :')
Dat komt allemaal doordat klaarblijkelijk Derksen een gigantische vinger in de pap heeft. Er zitten tegenwoordig alleen nog maar kontenkruipers terwijl iemand als Angela of Kraay vervolgens op al die andere zenders opduiken. Je kunt de hele week eigenlijk al uittekenen waardoor de behoefte om te kijken ook gelijk wegvalt. Een heleboel mensen willen er ook gewoon niet zitten omdat ze vrezen voor imagoschade. Bij de Oranjezomer of BNR schuift men namelijk wel makkelijk(er) aan. Uit de losse pols kan ik zo al vijf vrouwen opnoemen die een directe toevoeging zouden zijn, exclusief al die (mogelijke) mannen dus.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:43:35 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219024319
Gordon wint prijs voor slechtste tv-programma

De SBS6-realitysoap Dit ben ik: Gordon heeft dit jaar de TV Knol voor het slechtste tv-programma van het afgelopen seizoen gekregen.

https://www.shownieuws.nl(...)echtste-tv-programma

Even met Joling gaan bellen wat hij er van vindt O-) :+
pi_219026885
twitter

Ze weten daar wel veel over Wierd
pi_219027511
Vanavond een spectaculaire show van 2 uur om vervolgens de prijs niet te winnen.
pi_219027543
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:45 schreef Specularium het volgende:
Vanavond een spectaculaire show van 2 uur om vervolgens de prijs niet te winnen.
Tuurlijk winnen ze die wel, de stemmenmachine gaat gewoon werken. Alleen Genee en Helene leggen het hopelijk nog wel af tegen Martijn Krabbe
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219027785
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:22 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Ze weten daar wel veel over Wierd
:r
Gadverdamme zeg, en dit laten ze gewoon in het programma zitten..

Stel dat er zoiets denigrerends over Timmermans, Klaver of Jetten wordt gezegd, dat wordt echt niet uitgezonden...

Hier valt die NPO weer voor de zoveelste keer door de mand....
pi_219028081
quote:
Ik denk ook dat ze niet gaan winnen, maar we gaan het zien, ben benieuwd!
pi_219028394
quote:
Als deze prijs aan hun voorbijgaat dan is er inderdaad iets goeds fout gegaan en mag je je zwaar schamen. Ze zijn notabene urenlang live in de ether! Wel jammer dat ze van de zenderbaasjes pas mogen beginnen als er onderhand alweer een dik halfuur gestemd is. Mocht de achterban zich ditmaal weer massaal gaat roeren dan zal VI hoogstwaarschijnlijk winnen. Zou weleens willen weten hoe hoog het stemmenaantal was in de voorverkiezingen. Het blijft apart dat je - zoals voorheen VI - kan winnen als je een hondstrouw legioen hebt terwijl een heleboel (betere) programma's daar dus niet van kunnen profiteren.

Het destijds miezerige VI versloeg op bizarre wijze The Voice/WIDM. Zul je zien dat het muntje dit keer de andere kant op valt. Ditmaal zijn de concurrenten van een andere orde van grootte, namelijk 'een internethit' en 'wij van WC-eend'. Tricky shit dus.
pi_219029606

Ik neem er alvast eentje op vanavond jongens
  Moderator donderdag 16 oktober 2025 @ 16:38:15 #276
pi_219029634
Is Ewout Genemans ook van de partij vanavond? “We hebben nog een lul nodig!”
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 16 oktober 2025 @ 16:49:24 #277
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219029690
Zijn er ook toetertjes :?

Johan wat gaat er nu door je heen

Steek die ring in je reet
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 oktober 2025 @ 16:55:09 #278
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219029719
VI WINT 🙏🎉👏
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_219030219
Mystery Guest vanavond in de uitzending.. een oude vriend. Directeurtje/Sint? Of toch Hans Kraay of Jan Boskamp? :)
pi_219030254
Hans en Jan willen niks meer met Johan te maken hebben, wat ik wel snap.
pi_219030255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 16:55 schreef Paul het volgende:
VI WINT 🙏🎉👏
Heb je het broekje al uit?
pi_219030302
Misschien toch Albert. Studio zit in zelfde gebouw.
pi_219030387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 18:18 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Mystery Guest vanavond in de uitzending.. een oude vriend. Directeurtje/Sint? Of toch Hans Kraay of Jan Boskamp? :)
Of Bert vd Veer, als die nog leeft
pi_219030596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 18:22 schreef Specularium het volgende:
Hans en Jan willen niks meer met Johan te maken hebben, wat ik wel snap.
Kraay = big four

Is destijds inderdaad schandalig behandeld, om vervolgens te moeten zien dat Driessen zijn plek innam
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 oktober 2025 @ 19:19:24 #285
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219030684
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_219031328
Gestemd hoor. Verder geen tijd om te kijken maar aan mij zal het niet hebben gelegen voor wat boosheid bij tv iconen.

(Alhoewel de alternatieven vast ook niet in de smaak zullen vallen)
pi_219031589
Kick
#superniger2020
pi_219031595
Bijna vol
#superniger2020
pi_219031604
Met zuurpruim Valentijn. :r
#superniger2020
pi_219031607
KOEKOEK
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219031611
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 20:26 schreef superniger het volgende:
Met zuurpruim Valentijn. :r
Rare keus op zo'n avond idd
pi_219031618
Chris kan zich weer niet kleden :')
pi_219031633
Tina de Chinees.
pi_219031649
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 20:07 schreef Makamba_ het volgende:
Gestemd hoor. Verder geen tijd om te kijken maar aan mij zal het niet hebben gelegen voor wat boosheid bij tv iconen.

(Alhoewel de alternatieven vast ook niet in de smaak zullen vallen)
Er zijn zelfs ''debielen'' die bewust op een ander stemmen omdat het programma tegenwoordig teveel 'linkse praatjes' heeft

_O-
pi_219031653
Die site ziet uit alsof die makkelijk te manipuleren valt.
pi_219031661
Halve balk in beeld.
pi_219031667
Ook gestemd op vi :)
Hoe laat wordt het bekend gemaakt?
pi_219031675
"Niemand heeft ooit van StukTV gehoord" - Valentijn
pi_219031678
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 20:32 schreef Isane het volgende:
Ook gestemd op vi :)
Hoe laat wordt het bekend gemaakt?
Denk rond 22:15
  donderdag 16 oktober 2025 @ 20:36:14 #300
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219031694
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 20:31 schreef RipCity het volgende:
Die site ziet uit alsof die makkelijk te manipuleren valt.
Je hoeft geen mail adres achter te laten
Dus ander op adres en hoppa nog een keer stemmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')