abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2025 @ 16:39:44 #251
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219006273
Kinderen
Vrouw
Azijn fabrikant
pi_219006355
quote:
6s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn Driessen bijzonder openhartig in interview: 'Ik heb geen vrienden'

Een openhartige Valentijn Driessen heeft op NPO Radio 1 verteld dat hij geen vrienden heeft. Erg vindt hij dat allerminst. De verslaggever en columnist van De Telegraaf heeft er simpelweg geen behoefte aan.

"Ik heb geen vrienden", vertelt Driessen onomwonden in De Perstribune. "Nee, verjaardagen hoeven van mij ook niet. Thuis is dat natuurlijk weleens lastig. Want ja, niet iedereen denkt er hetzelfde over. Maar niemand komt speciaal voor mij over de vloer. Vaak hoor je: Die kan ik midden in de nacht bellen om mijn band te verwisselen. Ik zou niet weten wie ik moet bellen, behoudens de ANWB. Het zit er gewoon niet in."

Driessen krijgt de vraag hoe hij een leven zonder vrienden ervaart. "Nou, prima. Ik zit er ook niet om verlegen. Het geeft weinig verplichtingen en dat is ook wel lekker. Ik kan gewoon mijn eigen leven leiden." Als kind zat Driessen al zo in elkaar. "Ik heb wel in vriendengroepjes gezeten, maar dat ging nooit heel ver."

'Ongenaakbaar', zoals de presentatrice oppert, voelt Driessen zich 'totaal niet'. "Ik denk dat ik juist heel laagdrempelig ben. Ik kan goed praatjes maken, maar ik beschouw mensen niet gauw als een vriend. Ik beschouw mensen eigenlijk nooit als een vriend." En wat als het een keer niet goed gaat? "Hoe raar het misschien ook klinkt, maar ik voel me niet zo snel ongelukkig. Maar anders kom ik snel bij mijn vrouw of vader terecht."

https://www.voetbalprimeu(...)b-geen-vrienden.html

Raar hij heeft er toch drie die bij hem aan tafel zitten :+ :?
Van die drie denk ik dat alleen René misschien vrienden heeft. De andere twee moeten zich behelpen met Fisherman's Friends.
  maandag 13 oktober 2025 @ 20:15:55 #253
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219008110
Valentijn Driessen doet trieste onthulling over zijn privéleven

Valentijn Driessen heeft in Vandaag Inside al vaak genoeg aangetoond dat hij niet per se het zonnetje in huis is. Het resulteert erin dat de immer kritische journalist eigenlijk helemaal geen vrienden heeft. Dat vertelt hij in het Omroep Max-radioprogramma De Perstribune.

"Ik heb geen vrienden en verjaardagen hoeven van mij ook niet", opent Valentijn. "En thuis is dat natuurlijk weleens lastig. Want niet iedereen denkt er hetzelfde over. Maar bij mij komt er niemand speciaal voor mij over de vloer, omdat dat een vriend van mij is. En je hoort dan vaak ook van: die kan ik midden in de nacht bellen om m'n band te verwisselen. Ik zou niet weten wie ik moet bellen, behoudens de ANWB. Dat zit er gewoon niet in."

Het leven zonder vrienden vindt Valentijn 'prima'. "Ik zit er ook niet om verlegen. Het geeft ook weinig verplichtingen. Dat is ook wel lekker. Dus dat je wel gewoon je eigen leven kan leiden. Ik heb wel in vriendengroepjes gezeten en zo, maar dat ging nooit heel ver."

'Ik beschouw mensen eigenlijk nooit als vriend'

Valentijn vertelt verder dat hij zichzelf niet als ongenaakbaar ziet. "Nee, totaal niet. Ik denk dat ik heel laagdrempelig ben. Ik kan goed praatjes maken met mensen, maar ik beschouw mensen niet snel als een vriend. Ik beschouw mensen eigenlijk nooit als een vriend."

Presentatrice Margreet Reijntjes legt dan aan hem voor: "Stel dat het niet goed gaat met je, of dat je je ongelukkig voelt over iets..." Valentijn: "Ik voel me niet zo snel ongelukkig. Toen m'n moeder overleed wel. Dan kom ik bij m'n vrouw terecht en bij m'n vader. En dat is wel het kringetje waarin ik dat soort dingen bespreek. Maar verder gaat het ook niet."

Valentijn vertelt over bijzondere eerste ontmoeting met zijn vrouw: ‘Ze vond me een lul-de-behanger’

Valentijn Driessen maandag vervangen door Timmermans bij Vandaag Inside: 'Word je niet blij van'

https://www.shownieuws.nl(...)over-zijn-priveleven

Shownieuws zelfs gehaald *O* *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door ikweethetookniet op 13-10-2025 20:58:46 ]
pi_219008244
Valentijn komt over als een FOK!ker.
pi_219008402
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:54 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Van die drie denk ik dat alleen René misschien vrienden heeft. De andere twee moeten zich behelpen met Fisherman's Friends.
Is Derksen niet bevriend met die dove homosueel?

Misschien telt dat niet, bedenk ik me nu
-nee-
pi_219008933
Was Advocaat maar heel zijn leven zo lelax geweest, voornamelijk voor zichzelfm
  maandag 13 oktober 2025 @ 22:03:40 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219008957
Kees mag langer in beeld ;)
pi_219008999
Ik heb vanmiddag de podcast van Johan en zijn criminele vriend beluisterd, en hij ratelt deze show exact dezelfde onderwerpen met dezelfde argumentatie af.
pi_219009006
Derksen noemt wel erg vaak Olifant. Die rookt de komende maand gratis.
pi_219013697
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219013717
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vanmiddag de podcast van Johan en zijn criminele vriend beluisterd, en hij ratelt deze show exact dezelfde onderwerpen met dezelfde argumentatie af.
Is beetje zelfde met KJEG-podcast.

Genee heeft dat niet bv bij the friday move. Die kan vrijdagmiddag 14 onderwerpen behandelen en dan savonds er 0 laten terugkomen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 14 oktober 2025 @ 16:54:55 #262
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219013750
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:10 schreef Makamba_ het volgende:
Derksen noemt wel erg vaak Olifant. Die rookt de komende maand gratis.
Beter dat die niet te vaak rookt, straks krijgt die nog een olifantenhuid
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219014644
quote:
Ze was ook zeer fel tegen Ilja Gort omdat alcohol niet op tv hoort.

Kennelijk een stokpaardje van haar.
pi_219015477
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Als je zo extreem in 'je eigen gelijk' zit en er is amper tegenspraak dan klinkt het al snel als een langspeelplaat
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_219016179
Job. ;( Wat een gedurfde keuze. :')
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 23:11:20 #266
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219020582
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 21:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Job. ;( Wat een gedurfde keuze. :')
Dat komt allemaal doordat klaarblijkelijk Derksen een gigantische vinger in de pap heeft. Er zitten tegenwoordig alleen nog maar kontenkruipers terwijl iemand als Angela of Kraay vervolgens op al die andere zenders opduiken. Je kunt de hele week eigenlijk al uittekenen waardoor de behoefte om te kijken ook gelijk wegvalt. Een heleboel mensen willen er ook gewoon niet zitten omdat ze vrezen voor imagoschade. Bij de Oranjezomer of BNR schuift men namelijk wel makkelijk(er) aan. Uit de losse pols kan ik zo al vijf vrouwen opnoemen die een directe toevoeging zouden zijn, exclusief al die (mogelijke) mannen dus.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 20:43:35 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219024319
Gordon wint prijs voor slechtste tv-programma

De SBS6-realitysoap Dit ben ik: Gordon heeft dit jaar de TV Knol voor het slechtste tv-programma van het afgelopen seizoen gekregen.

https://www.shownieuws.nl(...)echtste-tv-programma

Even met Joling gaan bellen wat hij er van vindt O-) :+
pi_219026885
twitter

Ze weten daar wel veel over Wierd
pi_219027511
Vanavond een spectaculaire show van 2 uur om vervolgens de prijs niet te winnen.
pi_219027543
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:45 schreef Specularium het volgende:
Vanavond een spectaculaire show van 2 uur om vervolgens de prijs niet te winnen.
Tuurlijk winnen ze die wel, de stemmenmachine gaat gewoon werken. Alleen Genee en Helene leggen het hopelijk nog wel af tegen Martijn Krabbe
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219027785
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:22 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Ze weten daar wel veel over Wierd
:r
Gadverdamme zeg, en dit laten ze gewoon in het programma zitten..

Stel dat er zoiets denigrerends over Timmermans, Klaver of Jetten wordt gezegd, dat wordt echt niet uitgezonden...

Hier valt die NPO weer voor de zoveelste keer door de mand....
pi_219028081
quote:
Ik denk ook dat ze niet gaan winnen, maar we gaan het zien, ben benieuwd!
pi_219028394
quote:
Als deze prijs aan hun voorbijgaat dan is er inderdaad iets goeds fout gegaan en mag je je zwaar schamen. Ze zijn notabene urenlang live in de ether! Wel jammer dat ze van de zenderbaasjes pas mogen beginnen als er onderhand alweer een dik halfuur gestemd is. Mocht de achterban zich ditmaal weer massaal gaat roeren dan zal VI hoogstwaarschijnlijk winnen. Zou weleens willen weten hoe hoog het stemmenaantal was in de voorverkiezingen. Het blijft apart dat je - zoals voorheen VI - kan winnen als je een hondstrouw legioen hebt terwijl een heleboel (betere) programma's daar dus niet van kunnen profiteren.

Het destijds miezerige VI versloeg op bizarre wijze The Voice/WIDM. Zul je zien dat het muntje dit keer de andere kant op valt. Ditmaal zijn de concurrenten van een andere orde van grootte, namelijk 'een internethit' en 'wij van WC-eend'. Tricky shit dus.
pi_219029606

Ik neem er alvast eentje op vanavond jongens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')