Diezelfde vrouw was bij die uitkeringstrekkers-serie van Rutger te zien. Zat doodleuk te vertellen dat ze financieel die uitkering eigenlijk helemaal niet nodig hadquote:Op maandag 29 september 2025 15:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoop ook dat linkse partijen zo verstandig zijn om het SBS6 debat dit jaar over te slaan anders worden ze er waarschijnlijk weer ingeluisd door activisten in het publiek.
Daar ga ik niet meer naar kijkenquote:Op maandag 29 september 2025 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat bij die debatten zaken ook wel duidelijk uitgelegd worden. Dat als een debat over migratie gaat en het woord 'migratiesaldo' valt met daaraan een aantal van 40.000-70.000 dat duidelijk wordt gemaakt, wederom, dat daarmee niet bedoeld wordt dat men dan dús 70.000 asielzoekers binnen wil halen.
Ik hoop echt heel erg dat de debatten nu eens echt en correct over de inhoud gaan.
Betere truuk is meestal de nummer 2 of 3 op de lijst sturen. Die is minder kwetsbaar voor klappen en kan ook meer risico's nemen dan de lijsttrekker.quote:Op maandag 29 september 2025 15:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoop ook dat linkse partijen zo verstandig zijn om het SBS6 debat dit jaar over te slaan anders worden ze er waarschijnlijk weer ingeluisd door activisten in het publiek.
Mona Keijzer vertegenwoordigt de BBB-kiezer totaal niet. Niks meer dan een elitaire politieke opportunist. Dan staan ze zo op 0 zetels.quote:Op maandag 29 september 2025 15:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooi gezegd.![]()
Al denk ik dat de BBB niet meer bij het debat voor de grote partijen uitgenodigd gaat worden.
Ze hadden beter Mona Keijzer naar voren kunnen schuiven als lijsttrekker. Mensen zijn zo uitgekeken op Caroline.
Rutger vroeg zich hardop af hoe het zat met het gegeven dat ze die uitkering opmerkelijk genoeg te danken had aan de partij die ze het hardst bestreed.quote:Op maandag 29 september 2025 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Diezelfde vrouw was bij die uitkeringstrekkers-serie van Rutger te zien. Zat doodleuk te vertellen dat ze financieel die uitkering eigenlijk helemaal niet nodig had
Dan weet je wel dat Sjenee het hele debat gaat zitten hinten naar dat Timmermans de druk niet aankan.quote:Op maandag 29 september 2025 15:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Betere truuk is meestal de nummer 2 of 3 op de lijst sturen. Die is minder kwetsbaar voor klappen en kan ook meer risico's nemen dan de lijsttrekker.
Die partij is weg.quote:Op maandag 29 september 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mona Keijzer vertegenwoordigt de BBB-kiezer totaal niet. Niks meer dan een elitaire politieke opportunist. Dan staan ze zo op 0 zetels.
Carolines trucje is allang uitgewerkt, maar veel andere trucjes hebben ze niet meer.
Die trucjes zijn er nu vooral op gericht om alles aan de andere kant van de VVD als gevaarlijker neer te zetten dan het eigen beheer. Daarom gaan de ballen nu op D66.quote:Op maandag 29 september 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mona Keijzer vertegenwoordigt de BBB-kiezer totaal niet. Niks meer dan een elitaire politieke opportunist. Dan staan ze zo op 0 zetels.
Carolines trucje is allang uitgewerkt, maar veel andere trucjes hebben ze niet meer.
Debat overslaan lijkt me onverstandig, ze zullen nu wat beter voorbereid zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 15:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze moeten gaan.quote:Op maandag 29 september 2025 16:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Debat overslaan lijkt me onverstandig, ze zullen nu wat beter voorbereid zijn.
"En mevrouw, wat vindt u dat het rechtse kabinet Schoof zoal voor u heeft gedaan?"
BBB is actief kabinet en vriend van de VVD-show dus mag blijven zitten voor de debat-feestjesquote:Op maandag 29 september 2025 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Die partij is weg.
Aan de grote mensen tafel zal er nu plek gemaakt worden voor JA21.
Dat SBS6 debat is 23 oktober. En alleen voor de 'grote' partijen.quote:Op maandag 29 september 2025 16:17 schreef Hexagon het volgende:
Jetten zal er sowieso wel heen gaan.
D66 heeft SBS juist als aandachtspunt in de campagne.
Ik zie net dit:quote:Op maandag 29 september 2025 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
BBB is actief kabinet en vriend van de VVD-show dus mag blijven zitten voor de debat-feestjes
https://eenvandaag.avrotr(...)rverkiezingen-161474quote:De deelnemers aan het EenVandaag Verkiezingsdebat op maandag 27 oktober zijn bekend. Het zijn lijsttrekkers Dilan Yeşilgöz (VVD), Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA), Geert Wilders (PVV), Rob Jetten (D66), Henri Bontenbal (CDA) en Joost Eerdmans (JA21).
In het beste geval wisselen ze alles af tussen Timmermans en een gewiekte nummer 2. Dan kan je op de inhoud Fransje sturen, en in andere ‘debatten’ je oneliner machine.quote:Op maandag 29 september 2025 15:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat Sjenee het hele debat gaat zitten hinten naar dat Timmermans de druk niet aankan.
Daarom: altijd de vraag meenemen naar het afgelopen kabinet. U heeft een punt, afgelopen kabinet had daar wat aan moeten doen, zullen we eens aan Yeşilgöz en Wilders vragen waarom die niks hebben gedaan?quote:Op maandag 29 september 2025 16:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze moeten gaan.
Maar voorbereid of niet. Je loopt altijd achter qua voorbereiding op een goed geregiseerde verassing.
Zoals bij de vorige verkiezingen. Je kunt een emotioneel persoonlijk verhaal van een burger niet bestrijden tijdens het debat. Doe je dat, verlies je. Erken je het, verlies je het ook. Dat wist men, daarom was het een beetje een paard van Troje van SBS en de PVV.
De CEO achter SBS heeft een persoonlijk belang bij een groot rechts blok en men heeft dit stukje goed ingecalculeerd.
Ideaal, Eerdmans is waardeloos in het debat.quote:Op maandag 29 september 2025 16:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie net dit:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)rverkiezingen-161474
Dus BBB valt er uit en maakt plaats voor JA21.
Geven gewoon NSC de schuld. En door.quote:Op maandag 29 september 2025 16:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daarom: altijd de vraag meenemen naar het afgelopen kabinet. U heeft een punt, afgelopen kabinet had daar wat aan moeten doen, zullen we eens aan Yeşilgöz en Wilders vragen waarom die niks hebben gedaan?
"We werden tegengewerkt en daarom konden we niets bereiken."quote:Op maandag 29 september 2025 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Geven gewoon NSC de schuld. En door.
Tja deze bij voorbaat verliezershouding is ook wel een reden van falen.quote:Op maandag 29 september 2025 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Geven gewoon NSC de schuld. En door.
In het geval van Wilders natuurlijk het spook links dat alles tegenwerkt.
Hoe dat dan?quote:Op maandag 29 september 2025 16:17 schreef Hexagon het volgende:
Jetten zal er sowieso wel heen gaan.
D66 heeft SBS juist als aandachtspunt in de campagne.
De tijd dat je met argumenten nog mensen kon bewegen om op een andere partij te stemmen ligt achter ons. Televisiedebatten zijn mede om die reden eigenlijk helemaal niet meer zo interessant.quote:Op maandag 29 september 2025 16:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja deze bij voorbaat verliezershouding is ook wel een reden van falen.
Ja, als ze weer zo iemand brengen.quote:Op maandag 29 september 2025 16:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daarom: altijd de vraag meenemen naar het afgelopen kabinet. U heeft een punt, afgelopen kabinet had daar wat aan moeten doen, zullen we eens aan Yeşilgöz en Wilders vragen waarom die niks hebben gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |