SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PSVCL op 27-09-2025 22:14:51 ]
Die keeper kan zomaar in zijn eigen doel schieten, hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, had dan gelijk afgefloten.
En jammer dat dat ook zo bizar besmettelijk is.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
De arbitrage in Nederland is echt zo wanstaltig slecht.
Sibum lijkt mij een prima man en wat kun je tegen Heracles hebben in hun onschuldige nietszeggendheid?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Wel jammer dat Heracles van de nul afkomt….
Zo zullen ze er altijd wel zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Wel jammer dat Heracles van de nul afkomt….
Wat een treurig mannetje.quote:
Geen idee, wat is dik?quote:Op zondag 28 september 2025 14:40 schreef jigggy het volgende:
Als Groningen dik verliest klapt nec daar dan nog overheen?
quote:Op zondag 28 september 2025 15:59 schreef Viesdik het volgende:
Kanker Utrecht. Amateuristische tyfusbende.. Elk jaar weer
quote:Op zondag 28 september 2025 15:59 schreef Viesdik het volgende:
Kanker Utrecht. Amateuristische tyfusbende.. Elk jaar weer
Eens.quote:Op zondag 28 september 2025 16:30 schreef Zorro het volgende:
Ik moet het zeggen: Nijhuis
Opzouten met dat tijdrekken.
Zolang Feyenoord maar 1e blijft, vind ik dat helemaal niet ergquote:Op zondag 28 september 2025 17:16 schreef Makamba_ het volgende:
Wat een raar seizoen vooralsnog. Traditionele top 3 loopt uit maar lijkt verslaanbaar en daaronder kan echt iedereen van elkaar winnen of verliezen.
We gunnen @borisz en Telstar wel een overwinning.quote:Op zondag 28 september 2025 16:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Die trainer van GAE haalt de kerst ook niet.
Even deze week afwachten maar ik vrees niet alleen voor Go Ahead, maar voor een algeheel Nederlands demasqué.quote:Op zondag 28 september 2025 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we Go Ahead nog terugtrekken uit het Europees voetbal?
GAE was al een joker, elk punt is een bonuspunt. Normaal ga je met 4 uit 6 clubs Europa in.quote:Op zondag 28 september 2025 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eens. Geen enkele topclub weet te overtuigen. Uiteindelijk niet zo gek, vorig jaar was het niet veel anders.quote:Op zondag 28 september 2025 17:16 schreef Makamba_ het volgende:
Wat een raar seizoen vooralsnog. Traditionele top 3 loopt uit maar lijkt verslaanbaar en daaronder kan echt iedereen van elkaar winnen of verliezen.
Maar na 7 speelrondes 6 punten verschil tussen de nummer 4 en 17 is zeer fascinerend.quote:Op zondag 28 september 2025 18:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens. Geen enkele topclub weet te overtuigen. Uiteindelijk niet zo gek, vorig jaar was het niet veel anders.
Volgens mij vorig jaar ook zo.quote:Op zondag 28 september 2025 18:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar na 7 speelrondes 6 punten verschil tussen de nummer 4 en 17 is zeer fascinerend.
Zippy is even niet beschikbaarquote:Op zondag 28 september 2025 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik mis wel de Teletekst-posts met de volgende speelronde van @:Zipportal
#prayforzippyquote:Op zondag 28 september 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zippy is even niet beschikbaar
https://nos.nl/teletekst/818/2
quote:Op zondag 28 september 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En die andere vijf dan ook maar gelijk?quote:Op zondag 28 september 2025 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Van Persie gewoon even normaal gaat doen zou dat niet nodig hoeven zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die andere vijf dan ook maar gelijk?
Had even wat andere dingen aan het hoofd.quote:Op zondag 28 september 2025 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb 2-2 op de afdelingstoto, dus doe dat maar.quote:
Marcel Keizer was ook wel moker slecht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:47 schreef Zorro het volgende:
Is er ooit een trainer geweest met een groter zak-aardappelen-gehalte dan Heitinga?
Silberbauerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:47 schreef Zorro het volgende:
Is er ooit een trainer geweest met een groter zak-aardappelen-gehalte dan Heitinga?
Ja maar ik bedoel puur de uitstraling de houding. Ik kan zowel nationaal als internationaal niemand bedenken die zo ongeinspireerd en wanhopig uit zijn ogen kijktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marcel Keizer was ook wel moker slecht.
Jan Woutersgenotquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel puur de uitstraling de houding. Ik kan zowel nationaal als internationaal niemand bedenken die zo ongeinspireerd en levenloos uit zijn ogen kijkt
Maduro is op dat gebied wel heel slecht denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel puur de uitstraling de houding. Ik kan zowel nationaal als internationaal niemand bedenken die zo ongeinspireerd en wanhopig uit zijn ogen kijkt
Edit: beter woord
Die straalt ook niet uit dat ze de tegenstander gaan opvreten neequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maduro is op dat gebied wel heel slecht denk ik.
Om je weg te pestenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom staat er altijd een KPN TV+ update klaar wanneer ik voetbal wil kijken, en dus geen geluid heb tot ik de update gedaan heb
Eerder een pasteitje inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die straalt ook niet uit dat ze de tegenstander gaan opvreten nee
Dat krijg je als je streamt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom staat er altijd een KPN TV+ update klaar wanneer ik voetbal wil kijken, en dus geen geluid heb tot ik de update gedaan heb
Sjonnie heeft wel een perfecte partner gekozen. Die Zenden meid heeft net zo’n domme kop.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:47 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjonnie heeft wel een perfecte partner gekozen. Die Zenden meid heeft net zo’n domme kop.
quote:
Als je het ooit hebt over een Stockholm syndroomquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zit in de kroeg in Stockholm, het bier maakt deze pot nog net draaglijk.
En de prijzen van het bier?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zit in de kroeg in Stockholm, het bier maakt deze pot nog net draaglijk.
Oke Nostradamusquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De rest van de avond is ook niet veel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:14 schreef EnzoItaliano het volgende:
Simpel paasje maar de commentator doet net alsof dit zo bijzonder was
Ik geloof niet dat ik het een goed alternatief zou vinden als alles nu gewonnen wordt zodat Heitinga lekker blijft zitten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet eens of ik hier blij mee moet zijn
Heitinga blijft op deze manier gewoon trainer natuurlijk
Wat triestquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zweden is niet veel duurder dan NL tegenwoordig
Hou hier onmiddellijk mee op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Telt die gele kaart van Sparta nog? Of gaat de overtreding van Baas boven Baas?
Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Telt die gele kaart van Sparta nog? Of gaat de overtreding van Baas boven Baas?
Streamenquote:
Dat hebben ze 2 weken volgehouden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:19 schreef Zorro het volgende:
Wat is er gebeurd met "alleen aanvoerder praat met scheids" ?
En heb je al iemand een corner zien geven voor getreuzel bij keeper?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:19 schreef Zorro het volgende:
Wat is er gebeurd met "alleen aanvoerder praat met scheids" ?
1x. Ook Nijhuis dacht ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
En heb je al iemand een corner zien geven voor getreuzel bij keeper?
Zeker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij de damesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nou, wel als de speler die kant op schietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die keeper van Ajax springt altijd zelfde kant op. Daar heb je ook niets aan.
Ja laatstquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ongeveer net zolang als die regel dat een keeper binnen 7 seconden de bal opnieuw in spel moet brengen als deze hem klem heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben ze 2 weken volgehouden.
Vorige week 2 keer binnen 1 minuutquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, wel als de speler die kant op schiet
Jaaaaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:33 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Sparta Ajax er met 3-1 af gaat tetsen.
Welnee, dit Sparta is echt walgelijk slecht. Plek 14-18 materiaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:33 schreef raptorix het volgende:
Zelfcensuurquote:
3-1quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee, dit Sparta is echt walgelijk slecht. Plek 14-18 materiaal
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:33 schreef raptorix het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee, dit Sparta is echt walgelijk slecht. Plek 14-18 materiaal
Die deal was opvallend snel rond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:51 schreef RamboDirk het volgende:
Sjon had nu lekker met een dik salaris onder de vleugels van Arne kunnen zitten.
EINDELIJK GAAT JOHNNYGOD WEGquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij allemaal aan het doen?
Onprofessioneel sulletje dat veel te veel in zichzelf is gaan geloven omdat hij bij Liverpool heeft gewerkt.quote:
Als ze blijven hangen niet, gewoon spelen zoals je rond minuut 60 deed.quote:
Ajax speelt momenteel vooral tegen zichzelf, de bal wordt ingeleverd omdat passes over tien meter niet aankomen terwijl er geen Spartaan in de buurt is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |