Maduro is op dat gebied wel heel slecht denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel puur de uitstraling de houding. Ik kan zowel nationaal als internationaal niemand bedenken die zo ongeinspireerd en wanhopig uit zijn ogen kijkt
Edit: beter woord
Die straalt ook niet uit dat ze de tegenstander gaan opvreten neequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maduro is op dat gebied wel heel slecht denk ik.
Om je weg te pestenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom staat er altijd een KPN TV+ update klaar wanneer ik voetbal wil kijken, en dus geen geluid heb tot ik de update gedaan heb
Eerder een pasteitje inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die straalt ook niet uit dat ze de tegenstander gaan opvreten nee
Dat krijg je als je streamt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom staat er altijd een KPN TV+ update klaar wanneer ik voetbal wil kijken, en dus geen geluid heb tot ik de update gedaan heb
Sjonnie heeft wel een perfecte partner gekozen. Die Zenden meid heeft net zo’n domme kop.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:47 schreef Zorro het volgende:
Is er ooit een trainer geweest met een groter zak-aardappelen-gehalte dan Heitinga?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjonnie heeft wel een perfecte partner gekozen. Die Zenden meid heeft net zo’n domme kop.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |