quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Gewoon lekker naar voren kammen om het te bedekken, en dan stijf van de haarlakquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:55 schreef Joop_W het volgende:
De horrorhaarlijn zou minder erg zijn als het haar korter was denk ik.
En dan een windvlaag zekerquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:56 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar voren kammen om het te bedekken, en dan stijf van de haarlak
Ook oranje foundation toevallig?quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:56 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar voren kammen om het te bedekken, en dan stijf van de haarlak
Haha klinkt als een bekend persoonquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook oranje foundation toevallig?
Toch niets mis met een tiener af en toequote:Op vrijdag 26 september 2025 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Acht uur toch nog tienertijd. Toch nog zo fijn. Kuch
Valt die op krullenbollen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Type voor @:bugno3 tien jaar geleden
Naturelquote:
Dat vindt die oranje megalomaan ook!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch niets mis met een tiener af en toe
Als ze maar sympathiek doen scheelt het.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch niets mis met een tiener af en toe
Ditquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Mezelf hervinden, uit de kast komen
Ik gun ze de liefdequote:
Je kan nog naar Abelquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:05 schreef DKUp het volgende:
Oh ik ben ook een weegschaal, ik kan niet kiezen. Dus ik koop allebei of niks.
Als ik wel kies, spijt hebben..
Je mag haar nooit vragen stellen want dan moet ze 20 min nadenkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:05 schreef DKUp het volgende:
Ze is 1.50quote:
ERROR in haar hoofdquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je mag haar nooit vragen stellen want dan moet ze 20 min nadenken
quote:
Ik ben een steenbok, koop gewoon altijd Tyrrells lightly saltedquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:05 schreef DKUp het volgende:
Everywherequote:Op vrijdag 26 september 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
Krullenbol heeft uit sommige hoeken een knap koppie en sommige hoeken echt verschrikkelijk
Fleetwood Mac SWEET LITTLE LIES
Will come alivequote:
Me tassiequote:
Ik snap de leegte nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Fijn dat er ook nog normale tieners zijn zoals krullenmeisje.
Misschien dat wel, maarja ze is pas 19. En zie zelf liever dit dan een hysterische tiktoker of iemand met 80 tattoos en 4 rugzakjes.quote:
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:15 schreef Evangelion het volgende:
Als HR meneer en vrouw een stel worden dan krijgen we allemaal een mooi weekend.
Zeg kenner, welke aflevering moet ik kijken van de afgelopen tijd om goed te kunnen lachen?quote:
https://npo.nl/start/seri(...)-dates_1570/afspelenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zeg kenner, welke aflevering moet ik kijken van de afgelopen tijd om goed te kunnen lachen?
Ik heb er maar één half gezien namelijk en heb wel zin in vermaak nu
Dank broeder, uw inzet wordt gewaardeerd. Ik ga ze bekijkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/seri(...)-dates_1570/afspelen
Davy (dinsdag)
https://npo.nl/start/seri(...)-dates_1572/afspelen
Downies (lief) en ADHD/Bi/Autisme/Depressie Julie (woensdag)
Vandaag was ook wel OK (Drag queens en irritant tiktok wijf).
Indo, gezakt, sportschool, supermarktquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat was dat Dubai type toch? Uiterlijk wel prima, maarja dat was het wel eigenlijk.
Ja die idd, die 6 uur per week werkte en volgens mij gewoon een voetballer ofzo wilde daten, of iig iemand met geld.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Indo, gezakt, sportschool, supermarkt
Die andere filmpjes ook (lol).quote:Op zondag 28 september 2025 15:52 schreef RipCity het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)=7521324762918127137
Als ie over 20 jaar (iets) verstandiger is moet dit toch pijnlijk zijn om aan terug te denken.quote:Op zondag 28 september 2025 22:43 schreef Dutch_view het volgende:
OMG onze Temu Tate van de lage landen nu bij RTL Tonight en komt voor hete vuren te staan![]()
Ik vraag me vooral af waarom hij er gaat zitten. Als je er gaat zitten heb dan een verhaal. Hij zegt gewoon niks. Laat dan zien dat je deze levenswijze kan aanhangen zonder jezelf superieur aan een vrouw te voelen. Hij ontkracht niks van Andrew Tate. Het is alleen maar ja en dit is de waarheid. Jammerquote:
Juist daarom zal hij wel uitgenodigd zijn. Kun je mooi alle Tate aanhangers wegzetten als domme idioten. Want woke en diversiteit prima, behalve als iemand afwijkt van de door woke goedgekeurde mening of politieke stroming.quote:Op maandag 29 september 2025 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Lzeker omdat dat RTL Tonight altijd zo braaf en woke wil zijn
quote:Op maandag 29 september 2025 19:33 schreef Evangelion het volgende:
"Intelligentie is niet belangrijk maar je moet wel hetzelfde denkniveau hebben"
Jaquote:
Ja nieuwe quotaquote:Op maandag 29 september 2025 19:38 schreef Coco het volgende:
Krijgen we nou iedere week geretardeerden?
Maar ze horen ook niet wanneer ze teveel geluid maken.quote:Op maandag 29 september 2025 19:38 schreef RipCity het volgende:
Lekker stil wel in huis zo.
Fijne buren
Dat maakt het inderdaad wel iets minder leukquote:Op maandag 29 september 2025 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar ze horen ook niet wanneer ze teveel geluid maken.
In bed hoeft dat geen bezwaar te zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar ze horen ook niet wanneer ze teveel geluid maken.
Lag net klaar voor ADE.quote:
Voor de buren misschien minder leuk?quote:Op maandag 29 september 2025 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
In bed hoeft dat geen bezwaar te zijn.
Klinkt alsquote:Op maandag 29 september 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Net of ik naar het programma Hints kijk(voor de boomers)
@MizzezAmy wat vind jij?quote:
Voor hoofd en na is ook maar 25 eu of zo en je moet binnen een uur of anderhalf klaar zijnquote:Op maandag 29 september 2025 19:45 schreef Felagund het volgende:
Dit is wel weinig voor een hoofdgerecht.
Shotjequote:Op maandag 29 september 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Het woord Nice moet verboden wordt bij dit programma
Seemquote:Op maandag 29 september 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
En Lyon.quote:Op maandag 29 september 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
dove mensen klinken toch raar als ze geluid gaan makenquote:Op maandag 29 september 2025 19:49 schreef Evangelion het volgende:
Dove vriendin lijkt me best chill. Lekker rustig en je krijgt bonuspunten van je omgeving.
BROBBEYEDquote:Op maandag 29 september 2025 19:50 schreef RipCity het volgende:
Praat eerst maar eens niet zo binnensmonds
Ik gun hem een nieuwe haarlijnquote:
Staat niet verkeerd, maar is wel even wennen, dat kale stond hem ook wel erg goed.quote:
en je vriendin klaagt dan weer dat je steeds te vroeg komt! (LOL)quote:Op maandag 29 september 2025 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
Mensen die altijd te laat komen, heb ik zo'n rothekel aan.
quote:
Schakel pas net in, dus gemist denk ikquote:Op maandag 29 september 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze doet idd alles
@:poefbank @:sapstengel
Niet zo ordinair mortie.quote:Op maandag 29 september 2025 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en je vriendin klaagt dan weer dat je steeds te vroeg komt! (LOL)
Ze praat nuquote:Op maandag 29 september 2025 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Schakel pas net in, dus gemist denk ik
quote:Op maandag 29 september 2025 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en je vriendin klaagt dan weer dat je steeds te vroeg komt! (LOL)
Oh die van de gehandicapten? Ja wat dat betreft past het wel, want ze is het gewend. Verder niet mijn type.quote:
Wat vulgairquote:Op maandag 29 september 2025 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Kom sneller dan mijn eigen schaduw
Lucky cum, zo lucky is dat dan weer niet
Rooie uit Rotterdam tegenover die baardquote:Op maandag 29 september 2025 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die van de gehandicapten? Ja wat dat betreft past het wel, want ze is het gewend. Verder niet mijn type.
Zou best eens kunnenquote:
Idd 2x figurant Maxquote:Op maandag 29 september 2025 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Iets in mij weigert dit te geloven. En bij elke keer benoemen nog minder.
Nice?quote:
Het is bijna 8 uur!quote:
@cherrycokequote:Op maandag 29 september 2025 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Een tweede keer, dat is vaak een enorm succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |