Er staat hier spreekwoordelijk zonder knipoog. De knipoog wordt jou zelf toegevoegd omdat je doelbewust iets in een post probeert te lezen wat er simpelweg niet staat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je geen bans wil uitdelen aan users die politici willen ophangen, dan krijg je er meer van die dat voorbeeld "spreekwoordelijk" knipoog knipoog volgen.
Hoe vinden moderators dat het gaat?
Jij bent de eerste persoon die tranen met tuiten zou huilen als ik de spreekwoordelijke guillotine tevoorschijn zou halen in een Israel topic. Stop toch eens met die act waarin je jezelf als een hypocriete dombo neerzet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er staat hier spreekwoordelijk zonder knipoog. De knipoog wordt jou zelf toegevoegd omdat je doelbewust iets in een post probeert te lezen wat er simpelweg niet staat.
Dat topic is NWS van 1623. Best apart dat in vier eeuwen tijd niemand die fout heeft opgemerkt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:40 schreef rutger05 het volgende:
Gaarne de TT aanpassen
NWS / Bontenbal veroordeeld voor veroordeling en zeer zwaar gestraft
'voor voordeling' kan weg uit TT.
Volgens mij is dit niet de bedoeling. Toch moderatie?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:31 schreef Niels0Kurovsk het volgende:
[..]
Als jij bruinrechts nieuws wil ga je toch lekker naar de Telegraaf? Wat is je probleem?
Niet iedereen is even snel van begripquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat topic is NWS van 1623. Best apart dat in vier eeuwen tijd niemand die fout heeft opgemerkt.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er staat hier spreekwoordelijk zonder knipoog. De knipoog wordt jou zelf toegevoegd omdat je doelbewust iets in een post probeert te lezen wat er simpelweg niet staat.
Kappen jullie eens met dat oeverloze gekibbel en gesneer naar elkaar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij bent de eerste persoon die tranen met tuiten zou huilen als ik de spreekwoordelijke guillotine tevoorschijn zou halen in een Israel topic. Stop toch eens met die act waarin je jezelf als een hypocriete dombo neerzet.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:40 schreef rutger05 het volgende:
Gaarne de TT aanpassen
VER / Claes Michielsz Bontenbal veroordeeld en zeer zwaar gestraft
'voor voordeling' kan weg uit TT.
Verkast naar VERquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat topic is NWS van 1623. Best apart dat in vier eeuwen tijd niemand die fout heeft opgemerkt.
Is al weg?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet de bedoeling. Toch moderatie?
Voor de tweede keer in een week tijd kan ik hier openlijke wensen om politici te executeren quoten, maar gelukkig ben jij er om op te treden tegen gekibbel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Kappen jullie eens met dat oeverloze gekibbel en gesneer naar elkaar.
De post is verwijderd, dus richt ik mij op het gekibbel hier.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor de tweede keer in een week tijd kan ik hier openlijke wensen om politici te executeren quoten, maar gelukkig ben jij er om op te treden tegen gekibbel.
Phoah dat zal indruk maken. Degene die post merkt het verwijderen niet eens en gaat vrolijk verder. Je laat de meest onfatsoenlijke moordlustige bagger staan en de users doorposten en bent dan verrast dat de discussie onaardig wordt? Haal het zand uit de ogen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
De post is verwijderd, dus richt ik mij op het gekibbel hier.
Geen probleem als jullie elkaar het licht in de ogen niet gunnen, maar hou de discussie fatsoenlijk en kap met gesneer.
Als je je aan iemand ergert omdat hij volgens jou uit zijn/haar nek kletst is negeren de beste oplossing. Gaan kibbelen is zonde van je energie, want je gaat een ander alleen overtuigen met feiten en niet door sneren uitdelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Phoah dat zal indruk maken. Degene die post merkt het verwijderen niet eens en gaat vrolijk verder. Je laat de meest onfatsoenlijke moordlustige bagger staan en de users doorposten en bent dan verrast dat de discussie onaardig wordt? Haal het zand uit de ogen.
Je doet hier weer allerlei aannames. Bij de vorige moordplannen op een politicus braaf de tr gezet. Het topic is gesloten. De user kan gewoon doorgaan met zijn hatelijke posts. Je bent dan als moderatie niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je je aan iemand ergert omdat hij volgens jou uit zijn/haar nek kletst is negeren de beste oplossing. Gaan kibbelen is zonde van je energie, want je gaat een ander alleen overtuigen met feiten en niet door sneren uitdelen.
Als je Tr's hebt geplaatst kun je ons er op aanspreken, als je dat niet hebt gedaan vind je zo'n post blijkbaar niet 'ernstig' genoeg om er een TR voor te zetten en heb je naar mijn mening geen recht om ons verwijten te maken.
Het plaatsen van zo'n opmerking in FB is uiteraard OK, maar dat heeft soms meer weg van iemand voor schut te willen zetten en de usual suspect er hun plasje over te laten doen. Dat maakt de sfeer er niet beter op.
Als je wil dat het banbeleid wordt aangepast zul je het toch echt hogerop moeten zoeken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je doet hier weer allerlei aannames. Bij de vorige moordplannen op een politicus braaf de tr gezet. Het topic is gesloten. De user kan gewoon doorgaan met zijn hatelijke posts. Je bent dan als moderatie niet serieus te nemen.
Degene die voor schut staan bij een repost van mij hier zijn niet de posters die ik quote, maar jullie. Zonder uitzondering hebben de mensen die fantaseren over ophangen en guillotines een lange geschiedenis van fake news verspreiden en zeer onfrisse posts. Leuk dat iedereen een stem heeft, maar dan accepteer je ook "gekibbel".
Dat topic heb ik al eerder op de dag opgeschoond, maar schijnbaar is het vandaag de 'Nationale Moderatie deugt niet dag'.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:59 schreef Gunner het volgende:
Ik ben het wel eens met @:Glazenmaker Grootste manco van dit forum is dat gebruikers gewoon geen melding krijgen als een post wordt verwijderd. Hopelijk gaat dit nog eens geimplementeerd worden.
Misschien krijgen ze een ban, maar gaan daarna gewoon vrolijk verder dat is gewoon een feit.
Gister bijvoorbeeld ook in NWS / Amalia gaat het leger in
Voor de zoveelste keer sexistische fatshaming door de usual ONZ suspects als het om onze kroonprinses gaat. TR is behandeld, fijn verder geen topicwarning of wat dan ook.
Nu breekt m'n klomp dat ik zelfs een moderator hetzelfde zie doen. Ongelooflijk.
Trek hem maar aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je wil dat het banbeleid wordt aangepast zul je het toch echt hogerop moeten zoeken.
De moderatie doet zijn best, en is blij met hulp in de vorm van Tr's en meldingen met een linkje in FB.
Quote's in FB vind ik persoonlijk niet handig omdat iedereen en zijn moeder zich er dan mee kan bemoeien wat de moderatie uiteindelijk meer tijd kost wat beter benut kan worden
Ik doe overigens geen aannames, ik geef aan wat ik regelmatig zie gebeuren in NWS. Maar geen probleem, wie de schoen past mag hem van mij aantrekken.
quote:Als je Tr's hebt geplaatst kun je ons er op aanspreken, als je dat niet hebt gedaan vind je zo'n post blijkbaar niet 'ernstig' genoeg om er een TR voor te zetten en heb je naar mijn mening geen recht om ons verwijten te maken.
Dat is geen aanname maar mijn persoonlijke mening, die overigens voor alle users geldt.quote:
Nee hoor. Wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat topic heb ik al eerder op de dag opgeschoond, maar schijnbaar is het vandaag de 'Nationale Moderatie deugt niet dag'.
Zoals ik al aangaf, fatshaming is niet verboden volgens de policy. Maar als crew zo'n uitspraak in mijn ogen onterecht maakt , kan ik dat gewoon verwijderen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat mij betreft niet.
Wat vind je ervan dat zelfs een moderator zich daaraan schuldig maakt? Zou die geen voorbeeldfunctie moeten hebben ondanks dat het niet zijn subforum is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |