Maar die was grappig.quote:Op maandag 29 september 2025 18:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
De opmerking 'suïcide by wolves' vond je wel kunnen? Die stond er namelijk onder en is net verwijderd.
Dat was mij niet opgevallen. Anders had ik die ook wel gemeld.quote:Op maandag 29 september 2025 18:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
De opmerking 'suïcide by wolves' vond je wel kunnen? Die stond er namelijk onder en is net verwijderd.
Tientallen veteranen van het Veteranen Search Team zijn in de bossen bij Dieren opnieuw op zoek naar de vermiste Luna (24) uit Amsterdam. Sinds maandagmiddag kammen zij de omgeving uit van de Imboslaan. Daar is Luna vrijdag voor het laatst gezien.quote:Op maandag 29 september 2025 18:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat was mij niet opgevallen. Anders had ik die ook wel gemeld.
Onder zo'n item niet, dan open je naar een topic in ONZ of ga leuk doen in DTS, waar je punten kan verdienen met lollig doen.quote:
Dat er gezocht wordt in de omgeving van de Veluwezoom betekent natuurlijk nog niet automatisch dat het om zelfdoding gaat. Er kunnen talloze redenen zijn waarom iemand in dat gebied wordt gezocht. Het is juist daarom beter om zulke aannames niet neer te zetten, zeker in een publiek topic.quote:Op maandag 29 september 2025 18:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tientallen veteranen van het Veteranen Search Team zijn in de bossen bij Dieren opnieuw op zoek naar de vermiste Luna (24) uit Amsterdam. Sinds maandagmiddag kammen zij de omgeving uit van de Imboslaan. Daar is Luna vrijdag voor het laatst gezien.
Via https://x.com/WhoElse53/s(...)sRGevjjLiOo6V5w&s=19
Het klinkt niet zo goed Starhopper
Dringend hulp nodig, kan niet zonder medicijnen - > dat klinkt als een zeer kwetsbaar persoon. Dus ik vind die gedachte niet zo gek, als ze zich niet serieus zorgen maakten om haar welzijn waren er nog geen veteranen op zoek.quote:Op maandag 29 september 2025 18:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat er gezocht wordt in de omgeving van de Veluwezoom betekent natuurlijk nog niet automatisch dat het om zelfdoding gaat. Er kunnen talloze redenen zijn waarom iemand in dat gebied wordt gezocht. Het is juist daarom beter om zulke aannames niet neer te zetten, zeker in een publiek topic.
Opperjippie bepaalt wat grappig is. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 29 september 2025 18:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onder zo'n item niet, dan open je naar een topic in ONZ of ga leuk doen in DTS, waar je punten kan verdienen met lollig doen.
Stel je niet aan. Genoeg topics waar dit soort opmerkingen kunnen, maar niet bij een vermissing.quote:Op maandag 29 september 2025 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Opperjippie bepaalt wat grappig is. Weer wat geleerd.
Serieus zorgen maken wil niet zeggen zelfmoord.quote:Op maandag 29 september 2025 18:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dringend hulp nodig, kan niet zonder medicijnen - > dat klinkt als een zeer kwetsbaar persoon. Dus ik vind die gedachte niet zo gek, als ze zich niet serieus zorgen maakten om haar welzijn waren er nog geen veteranen op zoek.
Dan verschillen wij daar van mening over.quote:Op maandag 29 september 2025 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Serieus zorgen maken wil niet zeggen zelfmoord.
Het gaat hier niet om een mening maar om feit en speculatie. Zorgen maken = feit. Zelfmoord suggereren = speculatie. Dat is precies het verschil waar ik op wijs.quote:Op maandag 29 september 2025 19:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daar van mening over.
Nu stop ik deze discussie.quote:Op maandag 29 september 2025 19:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een mening maar om feit en speculatie. Zorgen maken = feit. Zelfmoord suggereren = speculatie. Dat is precies het verschil waar ik op wijs.
Prima hoor. Voor mij blijft het verschil tussen feit en speculatie wel belangrijk in dit soort gevoelige topics.quote:
Waarom post je druk over een topic over een vermiste vrouw maar niet over een vermiste man?quote:Op maandag 29 september 2025 19:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Prima hoor. Voor mij blijft het verschil tussen feit en speculatie wel belangrijk in dit soort gevoelige topics.
Omdat ik een vraag heb over moderatie. Dit is FB he.quote:Op dinsdag 30 september 2025 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom post je druk over een topic over een vermiste vrouw maar niet over een vermiste man?
Kun je me dat in Jip en Janneke taal uitleggen?
'Opperjippie'quote:Op maandag 29 september 2025 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Opperjippie bepaalt wat grappig is. Weer wat geleerd.
Mag ikquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een aai over zijn bol, die hij bij deze van mij krijgt
Als je geen bans wil uitdelen aan users die politici willen ophangen, dan krijg je er meer van die dat voorbeeld "spreekwoordelijk" knipoog knipoog volgen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:54 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
dit denk ik ook al langer. het moet in europa allemaal veel, veel ernstiger worden voordat het uitzicht beter wordt, helaas. nu zijn we in een fase waar we maar een beetje aanmodderen, een heel langzame afgang.
de landelijke politici zowel als de EU toplieden moeten allemaal op een gegeven moment naar de spreekwoordelijke valbijl worden gesleept.
Niet zo snel! Als die politici lijken op overrijpe sinaasappels krijg je er naar verluidt wel een ban voor.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je geen bans wil uitdelen aan users die politici willen ophangen, dan krijg je er meer van die dat voorbeeld "spreekwoordelijk" knipoog knipoog volgen.
Hoe vonden moderators dat het gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |