SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
beetje carbloadenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:00 schreef StevenHyde het volgende:
Poh vanavond hardlopen om 20u pas, dus mag ik nu alvast calorieën toch, want daarna zo laat nog eten is niet goed.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moest ff googlen:quote:
een voedingsstrategie waarbij je de inname van koolhydraten verhoogt, meestal 1 tot 3 dagen voor een lange duurinspanning, om de glycogeenvoorraden in spieren en lever te maximaliseren
Hmmm die 1 tot 3 dagen van te voren haal ik niet meer. En die lange duurinspanning klopt niet, want ga met een oude vriend een uurtje social run doen, waarbij het vooral veel praten gaat worden.
Aan de andere kant heb ik ook wel weer genoeg gesnaaid deze 3 dagen. Kan niet anders.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
daarom al de spaghettiquote:Op donderdag 25 september 2025 15:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moest ff googlen:
een voedingsstrategie waarbij je de inname van koolhydraten verhoogt, meestal 1 tot 3 dagen voor een lange duurinspanning, om de glycogeenvoorraden in spieren en lever te maximaliseren
Hmmm die 1 tot 3 dagen van te voren haal ik niet meer. En die lange duurinspanning klopt niet, want ga met een oude vriend een uurtje social run doen, waarbij het vooral veel praten gaat worden.
Aan de andere kant heb ik ook wel weer genoeg gesnaaid deze 3 dagen. Kan niet anders.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh bedenk me net dat ik net boodschappen had moeten doen
nu moet ik nog terug daarvoor
maar het waait zo -__-Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hihiquote:Op donderdag 25 september 2025 15:05 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wilde werken maar ergens liep het in de soep![]()
Als mijn dochter en vriendinnetje zo naar hun kamer gaan spelen, dan waag ik een poging om wat bastognekoeken te ontvoeren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Strak planquote:Op donderdag 25 september 2025 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
Als mijn dochter en vriendinnetje zo naar hun kamer gaan spelen, dan waag ik een poging om wat bastognekoeken te ontvoeren.![]()
het wordt pasta want dan hoef ik de deur niet uitquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik hoor graag of je sneak level hoog genoeg was voor deze missiequote:Op donderdag 25 september 2025 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
Als mijn dochter en vriendinnetje zo naar hun kamer gaan spelen, dan waag ik een poging om wat bastognekoeken te ontvoeren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog beterquote:Op donderdag 25 september 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het wordt pasta want dan hoef ik de deur niet uit![]()
Ben bang dat ik er 4 in mijn mond moet steken en zo terug naar boven gaan. Want anders gevaar voor kruimelspoor.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoor graag of je sneak level hoog genoeg was voor deze missieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hamsteren!quote:Op donderdag 25 september 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben bang dat ik er 4 in mijn mond moet steken en zo terug naar boven gaan. Want anders gevaar voor kruimelspoor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
overweeg pepernoten mee te nemen op vakantie
als er dan een fransman irritant tegen me doet kan ik gewoon pepernoot naar zijn hoofd gooienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
overweeg pepernoten mee te nemen op vakantie
als er dan een fransman irritant tegen me doet kan ik gewoon pepernoot naar zijn hoofd gooien
Zit je in een hotel? Zou wel lollig zijn als je vanaf je balkon random Fransmannen een pepernoot op hun bakkes kan gooien.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
kan ook lekker zijnquote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef Driepink het volgende:
Ik heb wel honger nu.. geen eten meer op de zaak liggen helaas.. alleen droge crackersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
YOU WANNA FAK ME LIKE A ANIMAL!!!!
Haha, echt kapot gedraaid op mijn discman
@StevenHyde @greysbonesquote:Op donderdag 25 september 2025 15:19 schreef Driepink het volgende:
Chocolate Starfish album was echt top![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 25 september 2025 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwam 'm laatst tegen, wist niet eens dat zijn kantoor in De Pijp was
“Ey Gerald brada, f’aka!?”Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Hmmm.
Hier in huis woont minimaal 1 ninja, want dinsdag had ik nog een half pak bastognekoeken en nu zaten er nog maar 2 koeken in.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
als ze goed zijn weet je niet dat ze er zijn dus snap wel dat de ai ze niet kan vindenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:34 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm.
Hier in huis woont minimaal 1 ninja, want dinsdag had ik nog een half pak bastognekoeken en nu zaten er nog maar 2 koeken in.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Dit telt zeker niet als zeester. Maar heeft wel een seksuele lading idd. Geen frisse
De gemiddelde Nederlander: Heb je die advocaat weer op tv met zijn airquote:Op donderdag 25 september 2025 15:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat zei je?
“Ey Gerald brada, f’aka!?”![]()
![]()
De gemiddelde Fokker: IS DAT FAKKING KILLEM!????![]()
![]()
![]()
Nee hij was te druk bezig een te grote vuilniszak in een container te proppen, dus wilde hem niet storenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat zei je?
“Ey Gerald brada, f’aka!?”Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Slimmmmmquote:Op donderdag 25 september 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ze goed zijn weet je niet dat ze er zijn dus snap wel dat de ai ze niet kan vindenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 15:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit telt zeker niet als zeester. Maar heeft wel een seksuele lading idd. Geen frisse
Ik las chocolate en zeester.
![]()
![]()
ik ga aandelen LU kopenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
Nee gewoon 50 dozen bastognekoeken kopenUw ADH vitamine Worst
chocolate starfish and the hot dog flavored waterquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus toen ben je z’n kantoor binnengelopen en heb je de sporttas met cash op z’n bureau achtergelaten?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hij was te druk bezig een te grote vuilniszak in een container te proppen, dus wilde hem niet storenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 15:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander: Heb je die advocaat weer op tv met zijn air![]()
![]()
De gemiddelde Fokker: IS DAT FAKKING KILLEM!????![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 15:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus toen ben je z’n kantoor binnengelopen en heb je de sporttas met cash op z’n bureau achtergelaten?
Uw ADH vitamine Worst
Heb een jaar of 3 terug via marktplaats wat oude jaargangen power unlimited gekocht. Ja zo'n nerd ben ik
Volgens mij 95,96,97. Lekker nostalgie gevoelens krijgen bij die oude games.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh die LU!quote:Op donderdag 25 september 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nein die maakt geen bastognekoekjes![]()
zaten soms best goede grappen ook tussenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:50 schreef StevenHyde het volgende:
Heb een jaar of 3 terug via marktplaats wat oude jaargangen power unlimited gekocht. Ja zo'n nerd ben ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar het hart van vol is...quote:![]()
![]()
Ja die onderschriften vond ik als kind hilarisch. Nu lees ik ze terug en dan valt het behoorlijk tegenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zaten soms best goede grappen ook tussen
iemand morgen nog tijd?quote:oor een humoristisch programma zijn wij nog op zoek naar een aantal gabbers tussen de 30-50 jaar om te figureren.
We zijn hiervoor specifiek op zoek naar de volgende mensen:
- Mannen en vrouwen tussen de 30-50jr
- Kaal of opgeschoren kapsels zijn een pré!
- Het liefst heb je zelf ook nog 'n Aussie, Cavello, etc trainingspak
- Bombers (met bv Thunderdome-logo) zijn welkom!
- De stereotype Maxies mogen natuurlijk ook niet ontbreken :-)
- We zoeken wel mensen die daadwerkelijk kunnen hakken.
Datum: MORGEN, vrijdag 26 september
Tijden: 14:00-18:00u
Vergoeding: 65 euro per persoon, all-inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vergoeding 65 euroquote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
iemand morgen nog tijd?
[..]![]()
![]()
@greysbones @Kissingbirdquote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
iemand morgen nog tijd?
[..]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
O goeie vraag. Ik hoorde mijn reclame op de radio en verzon gauw een postquote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is het niet gerekruteerd?![]()
En is dit serieus?![]()
![]()
Jouw reclame?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
O goeie vraag. Ik hoorde mijn reclame op de radio en verzon gauw een post
Ja leukquote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
iemand morgen nog tijd?
[..]![]()
Is er een reclame van een wervingsbureau die een maily benadert om zweedse balletjes te bakken?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet voor de balletjes.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
Is er een reclame van een wervingsbureau die een maily benadert om zweedse balletjes te bakken?![]()
![]()
ja en als het niet zo kort dag is had ik ook mario meegenomenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat zou helemaal vet zijnquote:Op donderdag 25 september 2025 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja en als het niet zo kort dag is had ik ook mario meegenomen![]()
Neequote:Op donderdag 25 september 2025 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een product die maily heet?![]()
Maar het is wel een term die bij mij past![]()
Niet dat ik weet. Maily is toch geen plaats in Zweden?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Er is een meubel bij Ikea die maily heet?![]()
Krijg de topografie van Zweden pas ik blok 3. Dus weet dat nog niet.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maily is toch geen plaats in Zweden?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat zal ik eens gaan eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
iets met "oeps" zekerquote:Op donderdag 25 september 2025 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het is wel een term die bij mij pastUw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:31 schreef DJMO het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten?Zweedse balletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind hem te flauw
[ afbeelding ]![]()
![]()
Er zit geen ikea 8n zaandamquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Waarom ben je mevrouwtje oeps, maily?
En waarom heeft roos bijvoorbeeld een oranje naam?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
D\at moet je ook met een korreltje zout nemenquote:Op donderdag 25 september 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind hem te flauw
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is een grote knakworst!
(zei de vrouw ook vanacht)dat zei de vrouw heul nie
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
nee ze zei ben je weeeer moe!!!??dit geloof ik wel
Smile, it's free therapy.![]()
El Toro
Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij schrok van dat mesquote:Op donderdag 25 september 2025 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
nee ze zei ben je weeeer moe!!!??![]()
![]()
Hallo Dott!quote:Op donderdag 25 september 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
D\at moet je ook met een korreltje zout nemen
Jaahaaaaaquote:Op donderdag 25 september 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat zei de vrouw heul nie
[..]dit geloof ik wel
Ben best hyper, maar ga pas 20u hardlopen. Denk dat ik er zo nog ff wat koffie ingooi om niet WEER moe te zijn als ik in aktie moet schieten vanavondBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ober kwam met een menukaart aanlopen.
Heb ik niet nodig, ik weet al wat ik eten wil
Ik heb er één en ik ben er trots op
En waarom mag ik hier het antwoord niet van weten en echt iets nuttigs leren??quote:Op donderdag 25 september 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
En waarom heeft roos bijvoorbeeld een oranje naam?
Ipv erachter komen dat er in Zweden geen stad is met de naam Maily??Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
OepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps komt van Oegstgeest. Daar woonde mijn vriend.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
En waarom heeft roos bijvoorbeeld een oranje naam?![]()
![]()
![]()
@roos94quote:Op donderdag 25 september 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
En waarom heeft roos bijvoorbeeld een oranje naam?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:52 schreef Kissingbird het volgende:
Waterfietsteven om 20 u
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die hoor je van verre aankomen![]()
![]()
![]()
Hahaha daar ging mijn waterquote:Op donderdag 25 september 2025 16:52 schreef Kissingbird het volgende:
Waterfietsteven om 20 u
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Omdat ze deze post had, Miss 200.000.000quote:Op donderdag 25 september 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
En waarom heeft roos bijvoorbeeld een oranje naam?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier geen regenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee, geen regen gezien hiero, veel zon vooralWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat hoorde ik al van greysie. Mooi weer daaro.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
O nee, geen regen gezien hiero, veel zon vooralSmile, it's free therapy.![]()
Ja tot nu toe wel, de zon is nu wel wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is heel nie waar jij!quote:Op donderdag 25 september 2025 16:58 schreef StevenHyde het volgende:
kibi hoe ze denkt dat ze zo door de regen gaat lopen:
[ afbeelding ]
werkelijkheid:
[ afbeelding ]
het miezert hiero
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:58 schreef StevenHyde het volgende:
Moest zelf wel grinniken om die vitamine sea
Niet komend weekend, maar het weekend erna ga ik naar mijn zus die aan de zee woont. Ga proberen die vitamine sea grap te onthouden en op een goed moment te openbaren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
Niet komend weekend, maar het weekend erna ga ik naar mijn zus die aan de zee woont. Ga proberen die vitamine sea grap te onthouden en op een goed moment te openbaren.![]()
Dit is wel een heerlijke meme. Heb deze toen zelf als emoticon toegevoegd aan onze werk Slack messengerquote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is wel een heerlijke meme. Heb deze toen zelf als emoticon toegevoegd aan onze werk Slack messenger![]()
ja die is echt wel grappig
Mijn dochter gaat ook mee, dus het huis wordt niet in de fik gezetquote:Op donderdag 25 september 2025 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
Niet komend weekend maar het weekend erna
[ afbeelding ]
Toevallig deze week die project x in haren docu op netflix gekeken. 45 min maar, dus wel een aanrader
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je weet zelf dat dit niet correct is.
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat ook mee, dus het huis wordt niet in de fik gezet
Natuurlijk gaat die mee!
Dan weet je wat je te wachten staatquote:Op donderdag 25 september 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
Toevallig deze week die project x in haren docu op netflix gekeken. 45 min maar, dus wel een aanrader![]()
![]()
Ha die Stevenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Die keukenkastjes op de achtergrond die hadden wij in onze oude keukenquote:Op donderdag 25 september 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk gaat die mee!Daarmee houdt ook elke gelijkenis op tussen dit gifje in mijn situatie
O ja.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
Toevallig deze week die project x in haren docu op netflix gekeken. 45 min maar, dus wel een aanrader
Wat een tuig.
En die griet lacherig vertellen dat ze gehoord had dat er iemand was overleden bij de rellen.![]()
Afwachtenquote:Op donderdag 25 september 2025 17:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die keukenkastjes op de achtergrond die hadden wij in onze oude keukenDaarmee houdt ook elke gelijkenis op tussen dit gifje in mijn situatie
![]()
![]()
Oh nee sorry, hoi KB, en de rest !quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een fake traantje. En die gozer die als eerste ging plunderen was ook wel vermoeiend. En die Giel elke zin 'FOKKING DIT DAT' zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
O ja.
Wat een tuig.
En die griet lacherig vertellen dat ze gehoord had dat er iemand was overleden bij de rellen.
Veel ergernissen, dus wel genieten
Oei oei, dit is niet best.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Durf niet meer weg te gaan. Ff de buurman vragen of hij een nachtje wil waken over ons huis.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
spontaanquote:Op donderdag 25 september 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh nee sorry, hoi KB, en de rest !
Dat vessie van die man is wel stylo. Staan daar koekjes op?quote:Op donderdag 25 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
maar @:maily, geen idee waar dat fragment uit is eigenlijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Ik had er echt even niet bij stilgestaan, ik had zelfs niet teruggescrolled. Ik gooide er gewoon een lekkere koffie inen Steven reageerde, dus vandaar.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zal deze fout niet meer maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou hetquote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Durf niet meer weg te gaan. Ff de buurman vragen of hij een nachtje wil waken over ons huis.
Ik weet niet eens wie ik momenteel op de foe heb. Even kijken...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het is etenstijdquote:Op donderdag 25 september 2025 17:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat vessie van die man is wel stylo. Staan daar koekjes op?![]()
ik had vandaag cheesecake met cranberry portsaus
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had er echt even niet bij stilgestaan, ik had zelfs niet teruggescrolled. Ik gooide er gewoon een lekkere koffie inen Steven reageerde, dus vandaar.
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zal deze fout niet meer maken
Momenteel heb ik niemand in de foe lijst staan
Ik zie alle spammers
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik hoor hier ook de oven piepen. Wij gaan volgens mij zo zalm eten met pasta
Dit is correct en tevens juistquote:Op donderdag 25 september 2025 02:50 schreef devzero het volgende:
Het blijft toch een beetje raar. Je koopt een pan die er zo uitziet:
[ afbeelding ]
En voor je het gebruikt om mee te koken doe je er allerlei dingen mee en ziet het er zoiets uit:
[ afbeelding ]
Maar het is noodzakelijk om er goed mee te koken en waarschijnlijk weet alleen @:derrabbit wat ik bedoel![]()
Een volledige stalen of RVS pan moet ingebrand worden en een natuurlijke anti aanbak laag krijgen.
Wel jammer dat de voor before pan een tif las heeft op de hendel, maar dat vergeef ik je vanwege je kennis van het inbranden van pannen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan ook niet terugvinden dat zij daaraan meegedaan heeft.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
maar @:maily, geen idee waar dat fragment uit is eigenlijk.![]()
![]()
Heb jij er op foe??quote:Op donderdag 25 september 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie ik momenteel op de foe heb. Even kijken...Smile, it's free therapy.![]()
Niemand momenteel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oehhh zou ook lustenquote:Op donderdag 25 september 2025 17:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik hoor hier ook de oven piepen. Wij gaan volgens mij zo zalm eten met pastalekker!!
in ai gooienquote:Op donderdag 25 september 2025 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Kan ook niet terugvinden dat zij daaraan meegedaan heeft.
Kan ook niet terugvinden dat zij daaraan meegedaan heeft.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
maar @:maily, geen idee waar dat fragment uit is eigenlijk.
Wel bijzonder dat er dan ineens schroeven in je handvat zitten ook @devzeroquote:Op donderdag 25 september 2025 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist![]()
Een volledige stalen of RVS pan moet ingebrand worden en een natuurlijke anti aanbak laag krijgen.
Wel jammer dat de voor before pan een tif las heeft op de hendel, maar dat vergeef ik je vanwege je kennis van het inbranden van pannen![]()
Als je sommige personen in de foe lijst hebt staan mis je soms zo maar de helft van het topicquote:![]()
rugnummers!quote:Op donderdag 25 september 2025 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je sommige personen in de foe lijst hebt staan mis je soms zo maar de helft van het topic![]()
En hey tuinhuiseigenaarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Rugnummer was hoe de kleur van het nummer 7 ruiktquote:Op donderdag 25 september 2025 17:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
rugnummers!
En hey tuinhuiseigenaar![]()
EnSteven
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Kan ook niet terugvinden dat zij daaraan meegedaan heeft.
[..]
Wel bijzonder dat er dan ineens schroeven in je handvat zitten ook @:devzero![]()
oog voor detail
jup of je vindt dts nietquote:Op donderdag 25 september 2025 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je sommige personen in de foe lijst hebt staan mis je soms zo maar de helft van het topic![]()
Wie het kleine niet eert.....quote:Op donderdag 25 september 2025 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
oog voor detail
[ afbeelding ]
is slimquote:Op donderdag 25 september 2025 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert.....
.
[ Bericht 35% gewijzigd door gebrokenglas op 25-09-2025 17:19:25 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat hebben we afgelopen weekend in het tuinhuisje wel gemerkt jaquote:
Terwijl grootte er niet toe doet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we afgelopen weekend in het tuinhuisje wel gemerkt jawhat happens at het tuinhuisje stays at het tuinhuisje
Leugens, allemaal leugens!quote:Op donderdag 25 september 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl grootte er niet toe doet?Smile, it's free therapy.![]()
Ow.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leugens, allemaal leugens!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Automerken uit Europa krijgen meer PK's uit een puntenslijper dan Amerikanen uit een 5,7liter supercharged V8 krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl grootte er niet toe doet?
Grote zegt niet alles
Hare Scherpigheid sinds jaar en dagquote:Op donderdag 25 september 2025 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
oog voor detail
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, auto's worden elke keer groter inderdaad. En dan komt er weer een instapmodel die net zo groot is als dat het vorige instapmodel 10 jaar eerder was.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijk, deze vrouw weetquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga mij nu even van commentaar weerhouden voor ik als kree ga klinken in mijn betoogquote:Op donderdag 25 september 2025 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, auto's worden elke keer groter inderdaad. En dan komt er weer een instapmodel die net zo groot is als dat het vorige instapmodel 10 jaar eerder was.![]()
Hare Scherpigheid sinds jaar en dagquote:Op donderdag 25 september 2025 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
oog voor detail
[ afbeelding ]
Je heb geen actieve herinnering aan het tuinhuisje?quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
Paraplu zoeken en toch maar even naar de supermarkt.![]()
latersssss![]()
![]()
Just what happens at de meet stays in the meetquote:Op donderdag 25 september 2025 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]what happens at het tuinhuisje stays at het tuinhuisje
PastaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
rastaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BastogneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
knaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Lovely
Regen? Het is hier prachtig weer, met een zonnetje. Het waait wel flink maar dat is ook het enige.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben je die ook al kwijt?quote:Op donderdag 25 september 2025 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
Paraplu zoeken en toch maar even naar de supermarkt.![]()
latersssss![]()
Hier ook heerlijk weerquote:Op donderdag 25 september 2025 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Regen? Het is hier prachtig weer, met een zonnetje. Het waait wel flink maar dat is ook het enige.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Omdat ik de 200 .000.000e post hadquote:Op donderdag 25 september 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
En waarom heeft roos bijvoorbeeld een oranje naam?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: