SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende: [..] Ja straks wordt je door iedereen bespied
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Dit vind ik ook erg verontrustend ja.
Krijgen ze meteen je Facebook en Instagram profiel te zien.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja straks wordt je door iedereen bespied
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen ze meteen je Facebook en Instagram profiel te zien.
Ohwquote:
Die staan dichtquote:Op donderdag 25 september 2025 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen ze meteen je Facebook en Instagram profiel te zien.
AI wint het niet zo maarquote:Op donderdag 25 september 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof AI daar iets om geeft.
chippendalesquote:Op donderdag 25 september 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hebben hun chip-update weer gekregen.
Hebben ze toch eindelijk je verloren tas gevondenquote:Op donderdag 25 september 2025 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)onschadelijk-gemaakt
Dat is de flat waar ik op de 12e etage heb gewoond
Ben er al wel bijna 4 jaar weg
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hebben ze toch eindelijk je verloren tas gevonden
Ik krijg morgen weer een updatequote:Op donderdag 25 september 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hebben hun chip-update weer gekregen.
ik wist niet dat die updates nog bestonden. mijn versie zal wel geen ondersteuning meer hebbenquote:Op donderdag 25 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg morgen weer een update
Alleen oudjes en zieken krijgen nog een uitnodiging. Maar in principe mag iedereen een afspraak maken.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet dat die updates nog bestonden. mijn versie zal wel geen ondersteuning meer hebben
https://www.rijksoverheid(...)pak-coronavaccinatiequote:In 2025 krijgen mensen van 18 tot en met 49 jaar die jaarlijks de griepprik krijgen, geen coronaprik meer. In 2024 was dat wel zo. Dit komt omdat deze jongere groep mensen minder vaak ernstig ziek wordt of sterft door COVID-19 dan mensen van 50 jaar en ouder.
Ik nu ookquote:
Oh jaquote:
jawelquote:
moah ik was mezelf even kwijt en toen begon ik mezelf te missen.quote:
quote:
Tijd voor een andere game.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik m'n ogen dichtdoe zie ik alleen nog maar lopendebandjes![]()
![]()
![]()
@loveislikeakissquote:Op donderdag 25 september 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik m'n ogen dichtdoe zie ik alleen nog maar lopendebandjes![]()
![]()
![]()
Maily!quote:
Tsk.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een andere game.
Jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo. Sale geshopt.
@:ieniminimuisIk heb een jurk op de planning staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik lekker ton-sur-ton met mijn hond zijn
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Mooie combi met dat metallic blauw van die schoenenquote:Op donderdag 25 september 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een jurk op de planning staan
[ afbeelding ]
Ik had alleen het plaatje gezien en ik wist meteen dat dit muis wasquote:Op donderdag 25 september 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een jurk op de planning staan
[ afbeelding ]
Awhquote:Op donderdag 25 september 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ok, nu heb ik echt een rietje nodig om te drinken
Je kan hem beter een rietje geven.quote:
quote:
Allebei eigenlijk te gek voor woorden.quote:
is dat de gewapende fatbikedief?quote:
Die dode ja.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat de gewapende fatbikedief?
Mijn ware mening hierover is zo slecht dat ik terecht een ban zou oplopen hier.quote:
Ondernemen wordt in NL onmogelijk gemaakt! @UitStralingquote:Op donderdag 25 september 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Allebei eigenlijk te gek voor woorden.
Ik ben bang dat ik die mening nog deel ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ware mening hierover is zo slecht dat ik terecht een ban zou oplopen hier.
Samesies.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting in dit topic.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je de reactie van Bij1 nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Allebei eigenlijk te gek voor woorden.
Die partij is toch onderhand Uit1.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je de reactie van Bij1 nog niet eens gezien.
Nee iddquote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou weer. Wil een kruiswoordpuzzel kopen, maar elke keer als ik naar een "Kreuzworträtsel" vraag komen ze met een Zweedse puzzel aan. Dat is toch godnondeju helemaal niet hetzelfde
ik denk ook niet dat ik die wil lezenquote:Op donderdag 25 september 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je de reactie van Bij1 nog niet eens gezien.
Je wil één puzzel kopen?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou weer. Wil een kruiswoordpuzzel kopen, maar elke keer als ik naar een "Kreuzworträtsel" vraag komen ze met een Zweedse puzzel aan. Dat is toch godnondeju helemaal niet hetzelfde
Somsquote:
Hashi?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms
Al ben ik meer van Japanse puzzels, mozaīek puzzelz en sudoku.
Oh en binaire puzzels
Puzzelen
Het lef.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde bestellen en toen belde iemand voor werk
Dat ken ik nietquote:
Ik krijg hier een beetje mijnenveger-vibes bij.quote:
Geinigquote:
Mozaīekpuzzels is eigenlijk mijnenveger, maar dan dat je er plaatjes mee maaktquote:Op donderdag 25 september 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje mijnenveger-vibes bij.
Uhm...quote:
dat zijn van die ouderwetse kinderschaatsen die je onder de laarzen kon vastbinden.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Doorlopers snap ik nog steeds niet.
Ieder nummer is een aantal "bruggen" wat aan moet sluiten.quote:
De context is puzzels, niet schaatsen.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn van die ouderwetse kinderschaatsen die je onder de laarzen kon vastbinden.
Noemden ze ook wel houtjes.
Ik dacht dat het over snelwandelen gingquote:Op donderdag 25 september 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De context is puzzels, niet schaatsen.
Ik zat al stapjes te maken zeg maarquote:Op donderdag 25 september 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder nummer is een aantal "bruggen" wat aan moet sluiten.
Niznomaquote:Op donderdag 25 september 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn van die ouderwetse kinderschaatsen die je onder de laarzen kon vastbinden.
Noemden ze ook wel houtjes.
Wel altijd een komisch gezicht dat.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over snelwandelen ging
Zijn moeder is er ook echt kapot van.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch mooi dat ze daar nog steeds geloven dat het zo'n goede jongen was en niemand kwaad deed. Ook al liep hij met een omgebouwd alarmpistool dat projectielen kan afschieten rond. En beroofde hij iemand anders. Maar nee hoor, het was echt een goudeerlijke jongen.
Echt, bah.
Ja ook zoietsquote:Op donderdag 25 september 2025 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn moeder is er ook echt kapot van.
Daarom gaat ze procederen.
vanuit Curacau, waar ze woont, en dus niet bij haar kind..
Het jaar is nog lang.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus nog een rok met bloemenprint onderweg en deze jurk. Ja dat is wel genoeg weer.
Ik wou hem eigenlijk al rapporterenquote:Op donderdag 25 september 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
Die crowdfunding moest ik wel beetje om gniffelen vanochtend. Het was zo'n lieve jongen...
Er is een winterjas onderweg, want die was deze week ook met kortingquote:
Want?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou hem eigenlijk al rapporteren
Geloof je toch nietquote:Op donderdag 25 september 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
Ohja dit zijn de complete woorden: Hij was een lieve, rustige en loyale jongen. Zijn zachte karakter maakte hem bijzonder voor iedereen die hem kende.
Zo kan ik mezelf ook omschrijven, maar als je aan mijn hond komt wordt ik ook Muis John Wickquote:Op donderdag 25 september 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
Ohja dit zijn de complete woorden: Hij was een lieve, rustige en loyale jongen. Zijn zachte karakter maakte hem bijzonder voor iedereen die hem kende.
Ik zat ook echt van wtf lees ik nu.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geloof je toch niet
Alsof ze spontaan vergeten dat hij met een aangepast alarmpistool een beroving ging plegen.
Ik hoop echt dat die agent vrijgesproken wordt.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zat ook echt van wtf lees ik nu.
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 25 september 2025 14:29 schreef Recce het volgende:
Deze zijn ook wel leuk:
[ afbeelding ]
ja daar heb ik altijd wel lol in om op te lossenquote:Op donderdag 25 september 2025 14:29 schreef Recce het volgende:
Deze zijn ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Dat is jammer.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Ja leg uit dan!quote:
Ik hoop dat hij geestelijke hulp aangeboden krijgt als hij die nodig heeft.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die agent vrijgesproken wordt.
In elk gekleurd gebiedje moeten de cijfers 1 t/m 5 (of minder als het gebiedje kleiner is) en cijfers mogen niet naast elkaar voorkomen (ook niet schuin).quote:
Hier ben ik echt te dom voor vrees ik.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
In elk gekleurd gebiedje moeten de cijfers 1 t/m 5 (of minder als het gebiedje kleiner is) en cijfers mogen niet naast elkaar voorkomen (ook niet schuin).
Ah, snap het.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
In elk gekleurd gebiedje moeten de cijfers 1 t/m 5 (of minder als het gebiedje kleiner is) en cijfers mogen niet naast elkaar voorkomen (ook niet schuin).
je hebt ze ook met alleen dikgedrukte lijntjes... moet je beter opletten dan met kleurtjesquote:Op donderdag 25 september 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Een uur in de auto moeten zitten 's ochtends vroeg is eigenlijk per definitie een terechte klacht.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
al voor je eerste werkdag is begonnen gaan klagen... Das toch wel een goed begin van je nieuwe baan
Mwah, als je op tijd gaat is het nog vrij rustig.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uur in de auto moeten zitten 's ochtends vroeg is eigenlijk per definitie een terechte klacht.
Dan is de klacht uiteraard "het is te vroeg"quote:Op donderdag 25 september 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, als je op tijd gaat is het nog vrij rustig.
Het ding met een uur reistijd is dat je ook een uur voor de files weg moet om dat voor elkaar te krijgenquote:Op donderdag 25 september 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, als je op tijd gaat is het nog vrij rustig.
Das echt peanuts.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uur in de auto moeten zitten 's ochtends vroeg is eigenlijk per definitie een terechte klacht.
Ik heb jaren op 5 minuten fietsen van werk gewoond, dat is pas mooiquote:Op donderdag 25 september 2025 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Das echt peanuts.
ik zelf zit ongeveer 14 minuten in de auto. Dat is mooi.
Dat is wel helemaal ideaal ja.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb jaren op 5 minuten fietsen van werk gewoond, dat is pas mooi
Ik doe niks andersquote:Op donderdag 25 september 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met een uur reistijd is dat je ook een uur voor de files weg moet om dat voor elkaar te krijgen
Dat heb ik ook jaren gehad.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb jaren op 5 minuten fietsen van werk gewoond, dat is pas mooi
quote:Op donderdag 25 september 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe niks anders
Elke woensdag zit ik om iets na 6 uur in de auto en ben ik voor 7 in Rotterdamquote:
Jeetjequote:Op donderdag 25 september 2025 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jaren gehad.
Ben 1x met de fiets gegaan daarna de auto weer gepakt
Wat kutquote:Op donderdag 25 september 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe niks anders
Ohw, één keer per week maar. Dacht al.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke woensdag zit ik om iets na 6 uur in de auto en ben ik voor 7 in Rotterdam
De rest van de week rol ik uit bed zo mijn kantoor inquote:Op donderdag 25 september 2025 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, één keer per week maar. Dacht al.
quote:
Ik hopelijk straks ook nogquote:Op donderdag 25 september 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De rest van de week rol ik uit bed zo mijn kantoor in
Ja, ik denk dat ik ook wel weer eens een update kan gebruiken.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg morgen weer een update
Chaos sudokuquote:Op donderdag 25 september 2025 14:29 schreef Recce het volgende:
Deze zijn ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Je kan gewoon afspraak makenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook wel weer eens een update kan gebruiken.
laatst zo'n pakje met 3 rolletjes nieuw gekocht.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
Vergeet ik alsnog bijna om vuilniszakken op mijn lijstje te zetten.
Oh doe mij even een rol dan.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst zo'n pakje met 3 rolletjes nieuw gekocht.
daarna thuis nog zo'n pakje met 3 rolletjes gevonden .
de komende jaren heb ik er geen nodig
welk formaat zoek je?quote:
Ja dat heb ik dus niet.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
voordeel van een grijze container. Kan er gewoon van die plastic boodschappenpuutjes in doen als ik geen zakken meer kan vinden.
Gebruik sowieso amper van die afvalzakken, heb kleine prullebakjes met kleine zakjes
In mijn grijze mag alleen PMD.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
voordeel van een grijze container. Kan er gewoon van die plastic boodschappenpuutjes in doen als ik geen zakken meer kan vinden.
Gebruik sowieso amper van die afvalzakken, heb kleine prullebakjes met kleine zakjes
oh, deze zijn 3 literquote:
daar hebben wij aparte zakken voorquote:Op donderdag 25 september 2025 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn grijze mag alleen PMD.
Afspraak gemaakt. 15 oktober kan ik terecht.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan gewoon afspraak maken
Ik ben vandaag geweest. ga jij morgen?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook wel weer eens een update kan gebruiken.
Je moet het natuurlijk wel een beetje spannend houden, straks achter de aliens aan in Roswellquote:Op donderdag 25 september 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dit past wel weer in het plaatje van beren, industriegebieden en vulkanen. Na had je Apaches achter je aan en was je lekker radioactief stof aan het inademen.
wat zijn borstbinders?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
maar weer even nieuwe borstbinders in de winkelwagen gemikt.
quote:Op donderdag 25 september 2025 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Halleluja, wat een ontdekking.
Karton halen ze 1x per maand op donderdagavond op.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb overal gemeenschappelijke containers voor
Ik ga zaterdag. Mijn knie doet erg veel pijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben vandaag geweest. ga jij morgen?
Ze hebben hier bedacht dat we voor rest naar een ondergrondse container moeten, het recyclespul gaat in kliko's. Werkt op zich best aardig, al ben ik wel blij dat we de kliko's aan de voorkant van het huis kwijt kunnen en we niet in de zomer naast stinkbakken hoeven te zitten.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hebben wij aparte zakken voor
Ik ben blij dat het hier in een container kan, dan hoef ik het thuis niet zo op te sparenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Karton halen ze 1x per maand op donderdagavond op.
Ik vermoed dit ookquote:
daar hebben wij gele zakken voor. die halen ze dan eens per 2 week. de dag na de groene container van het GFT. En we hebben een blauwe die eens in de 4 week gaat voor papier. en dus de grijze eens per 4 week voor restafval.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn grijze mag alleen PMD.
Ik spaar het thuis op in een kliko.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het hier in een container kan, dan hoef ik het thuis niet zo op te sparen
ohhhquote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag. Mijn knie doet erg veel pijn.
Gezien hoe weinig restafval we overhouden, vind ik het prima werken zo.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben wij gele zakken voor. die halen ze dan eens per 2 week. de dag na de groene container van het GFT. En we hebben een blauwe die eens in de 4 week gaat voor papier. en dus de grijze eens per 4 week voor restafval.
ideaal.
quote:
die dingen idd.quote:
Lijkt me ook wel prettig ja, mijn gangkast staat aardig vol nu.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het hier in een container kan, dan hoef ik het thuis niet zo op te sparen
ah zo.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben hier bedacht dat we voor rest naar een ondergrondse container moeten, het recyclespul gaat in kliko's. Werkt op zich best aardig, al ben ik wel blij dat we de kliko's aan de voorkant van het huis kwijt kunnen en we niet in de zomer naast stinkbakken hoeven te zitten.
Ik heb een mooi loos randje achter de berging, precies diep genoeg dat de kliko's nog op eigen terrein staan.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah zo.
nja. ik heb gelukkig alles in de garage.
heb wel ook een ondergrondse container vlak bij, maar die is alleen voor de appartementen dacht ik.
Alleen glas moet ik zelf weg brengen
Oh ik vond ¤2 hier al veel.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:19 schreef gianni61 het volgende:
ah, ik zie dat ik mijn pas ook kan activeren voor die ondergrondse container.
maar dat kost dan 3,10 per keer dat ik er iets in gooi
ja hier ook, vandaar ook dat ik zo'n klein afvalbakje gebruik, aanrechtbakje. Kan een plastic zakje in waar denk ik een liter of 5 ofzo in gaat. Knup op t zakje en gemiddels kom ik op 2 zakjes uit. Heel soms 3, soms 1.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien hoe weinig restafval we overhouden, vind ik het prima werken zo.
zoiets koste het idd in Deventer ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:19 schreef gianni61 het volgende:
ah, ik zie dat ik mijn pas ook kan activeren voor die ondergrondse container.
maar dat kost dan 3,10 per keer dat ik er iets in gooi
Er gaan eigenlijk geen dingen in die je gaat ruiken, dat scheelt ook enorm.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hier ook, vandaar ook dat ik zo'n klein afvalbakje gebruik, aanrechtbakje. Kan een plastic zakje in waar denk ik een liter of 5 ofzo in gaat. Knup op t zakje en gemiddels kom ik op 2 zakjes uit. Heel soms 3, soms 1.
Ruik je niets van in de container.
En dan komt pa t weekend voor de leging er wat afval van mn zus bij in mikken aangezien zij moet betalen voor het afval en ik niet.
Ik ookquote:Op donderdag 25 september 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
grijze container lediging is 10,25 voor 140 liter en in theorie zou je 60l per keer in de ondergrondse kunnen gooien, dus dan zou die ondergronde per liter goedkoper zijn, maar in de praktijk gooi je toch nooit exact 60l wegquote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoiets koste het idd in Deventer ook.
Ja. Komt iedere keer weer terug. Ik denk ook wel dat dit mijn laatste jaar wordt van badminton.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhad je daar niet eerder ook al last van ?
Was je al bij fysio geweest?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Komt iedere keer weer terug. Ik denk ook wel dat dit mijn laatste jaar wordt van badminton.
Ze gaat vanzelf aan de kant.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Kat ligt precies zo voor de deur dat ik hem niet kan openen dus nu kijkt ze mij stom aan waarom ik de deur niet open.
ja hier dus ook, bij zus dus niet, die betaald per kilo afval er nog eens bij... dus ja dat gaat hier dan in de container. Das alleen voor restafval. groen plastic papier enzo is daar wel gratisquote:Op donderdag 25 september 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En alles is hier toch al inbegrepen bij de afvalkosten, dus eh.
Ja, en oefeningen meegekregen en die doe ik ook graag. Maar ik heb nog andere oefeningen nodig om andere spieren rond de knie te versterken. Zaterdag misschien eens vragen in de sportschool.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was je al bij fysio geweest?
Ja misschien dat het helpt, knieproblemen zijn erg vervelendquote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en oefeningen meegekregen en die doe ik ook graag. Maar ik heb nog andere oefeningen nodig om andere spieren rond de knie te versterken. Zaterdag misschien eens vragen in de sportschool.
klopt. Je doet de zak nooit helemaal vol. want dan loopt niet lekker. En sowieso is het vaak al eerder dat het ruikt.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grijze container lediging is 10,25 voor 140 liter en in theorie zou je 60l per keer in de ondergrondse kunnen gooien, dus dan zou die ondergronde per liter goedkoper zijn, maar in de praktijk gooi je toch nooit exact 60l weg
ramen en deuren dicht en de nieuwszender aanzettenquote:
Meer schermenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja nu 2 extra beeldschermen aan mijn werklaptop gehangen, ben nog niet helemaal tevreden met de opstelling, maar het gaat de goede kant op
Ik heb nu oefeningen voor rechtdoor, maar ik zou eigenlijk ook oefeningen voor de zijwaartse bewegingen moeten hebben. Want die worden meer gebruikt in het badminton naar mijn ideequote:Op donderdag 25 september 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien dat het helpt, knieproblemen zijn erg vervelend
Woningbrand ff verderopquote:Op donderdag 25 september 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ramen en deuren dicht en de nieuwszender aanzetten
geen geurtjes?quote:
ik eet vanavond KIEPquote:Op donderdag 25 september 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
gistermiddag nog een stokbroodje shoarma met kaas gekocht voor vanavond te eten.. vanmorgen nog wat shoarmavlees uit de vriezer gehaald dat ik er bij op ga gooien.
Nu al zin an
Kanje die niet online vinden?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu oefeningen voor rechtdoor, maar ik zou eigenlijk ook oefeningen voor de zijwaartse bewegingen moeten hebben. Want die worden meer gebruikt in het badminton naar mijn idee
Ambar als bureaublad achtergrond duhquote:Op donderdag 25 september 2025 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer schermen![]()
Heb je ook een foto van Ambar in een fotolijstje?
Nooit naar gezocht.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kanje die niet online vinden?
Waarom twijfel jequote:Op donderdag 25 september 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar als bureaublad achtergrond duh![]()
En ik twijfel om een mok te bestellen nog voor op werk
Staat er vanavond een muffin klaar dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Vulling kies vervangen ✅️
Gaatje gevuld ✅️
Autodeur laten repareren ✅️
Lunchgenot ✅️
Kapper ✅️
Volgende stop: auto wassen. Dan ben ik echt lekker bezig geweest vandaag
Dat soberso, want ik lunch thuisquote:Op donderdag 25 september 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met hun huisdier op hun mok zitten vaak alleen tijdens de lunch.
Je luncht niet met collega's? Koffie drinken en lunchen met collega's vind ik altijd enorm helpen bij dingen gedaan krijgen op het werk. Plus is best gezellig.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso, want ik lunch thuis
Hoe kom je dan aan warme werkvriendschappen?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso, want ik lunch thuis
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat er vanavond een muffin klaar dan?
Ik ga dan naar huis om hont uit te laten en daarna blijf ik thuiswerkenquote:Op donderdag 25 september 2025 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je luncht niet met collega's? Koffie drinken en lunchen met collega's vind ik altijd enorm helpen bij dingen gedaan krijgen op het werk. Plus is best gezellig.
Dat zou jij wel willen weten he?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan warme werkvriendschappen?
Nou ja nee helemaal niet, ik weet het zelf wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he?
Ik heb namelijk hele goede relaties met mijn collega's ondanks dat we nooit samen lunchen.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja nee helemaal niet, ik weet het zelf wel.
Tuurlijk. Laat de klok je niet tegenhouden.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
mag ik alvast mijn shoarma maken?
Dan eet ik wel wat vroeg maar heb er zin an
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Laat de klok je niet tegenhouden.
Ik maak kip kebabquote:Op donderdag 25 september 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
mag ik alvast mijn shoarma maken?
Dan eet ik wel wat vroeg maar heb er zin an
Nah te ver wegquote:
dat scheelt, voor jou. voor de bewoners van die woning blijft t uiteraard kutquote:
Jupquote:Op donderdag 25 september 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat scheelt, voor jou. voor de bewoners van die woning blijft t uiteraard kut
Komt toch gewoon al op comedy central?quote:Op donderdag 25 september 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Mijn piratenschip is niet helemaal goed ingericht voor series.
Ja daar was ik inmiddels ook achterquote:Op donderdag 25 september 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt toch gewoon al op comedy central?
dan loop je naar de snackbarquote:Op donderdag 25 september 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wraps vanavond, maar ik wil frietjes
ja dan eten wat de pot schaftquote:Op donderdag 25 september 2025 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar de wrapdingen moeten op
Invriezen?quote:Op donderdag 25 september 2025 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak er iets lekkers vanquote:Op donderdag 25 september 2025 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar invriezen is niet zo’n goed idee meer.
ja hij zegt toch ook dat hij het gaat eten, daarom kan hij geen patat gaan halen.quote:
Wrapsquote:Op donderdag 25 september 2025 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets opeten hoeft niet per se iets lekkers te zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij zegt toch ook dat hij het gaat eten, daarom kan hij geen patat gaan halen.
wauw das op tijd. Ik heb de zon nog voor het raam langs komen, net niet meer naar binnen..quote:
Ik heb helaas geen zon gezien vandaag.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw das op tijd. Ik heb de zon nog voor het raam langs komen, net niet meer naar binnen..
schandequote:Op donderdag 25 september 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen zon gezien vandaag.
Hier bijna de hele dag minimaal een waterig zonnetjequote:Op donderdag 25 september 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen zon gezien vandaag.
Zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 25 september 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat mij betreft mag de politie met scherp schieten op relschoppers.
Een paar jaar geleden in Rotterdam gebeurd.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat mij betreft mag de politie met scherp schieten op relschoppers.
En dan moet hij nog met zijn nieuwe werk beginnen. Zal wel oververmoeid zijn na week 1.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:32 schreef gianni61 het volgende:
onze nattekat heeft toch maar een zwaar leven
Je weet dat je nu op een anoniem account zit te FOK!en?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:32 schreef gianni61 het volgende:
onze nattekat heeft toch maar een zwaar leven
Ik heb nu juist extra tijd om alle bullshit uit Den Haag te kunnen volgenquote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan moet hij nog met zijn nieuwe werk beginnen. Zal wel oververmoeid zijn na week 1.
Hopelijk blijft ie dan ook een beetje koest ipv dat jankzakken de hele tijd.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan moet hij nog met zijn nieuwe werk beginnen. Zal wel oververmoeid zijn na week 1.
hij heeft een uur reistijd.... vast nietquote:Op donderdag 25 september 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk blijft ie dan ook een beetje koest ipv dat jankzakken de hele tijd.
Is de moeite niet om dat circus te volgen. Gewoon stemmen op de partij die PVV het hardste tegenstaat.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu juist extra tijd om alle bullshit uit Den Haag te kunnen volgen
DENK?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de moeite niet om dat circus te volgen. Gewoon stemmen op de partij die PVV het hardste tegenstaat.
GL/PvdA dan maarquote:Op donderdag 25 september 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Doet me wel deugd dat de KSC zo begaan is met hun privacy.
okequote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat je nu op een anoniem account zit te FOK!en?
Dus de kleuters die voor of tegenstemmen afhankelijk van wat de PVV doet zijn geschikte mensen om aan de leiding te hebben?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de moeite niet om dat circus te volgen. Gewoon stemmen op de partij die PVV het hardste tegenstaat.
dat is de pvv zelf waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die weer die clusterfuck willen.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is de pvv zelf waarschijnlijk
Jammer dat die ene geen lijsttrekker meer is.quote:
Alsof die motie daar iets in verandert.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Doet me wel deugd dat de KSC zo begaan is met hun privacy.
Als je een Venn-diagram maakt van partijen die niet zo kinderachtig zijn in de ene cirkel, en partijen die tegen 1984 zijn in de andere cirkel, staan er dan nog partijen in het midden?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus de kleuters die voor of tegenstemmen afhankelijk van wat de PVV doet zijn geschikte mensen om aan de leiding te hebben?
Ancilla?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat die ene geen lijsttrekker meer is.
kloptquote:Op donderdag 25 september 2025 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die weer die clusterfuck willen.
Ja ik heb geen zin om hierover in discussie te gaanquote:Op donderdag 25 september 2025 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof die motie daar iets in verandert.Die privacy ben je al een jaar of 20 kwijt.
Ben je nou stemmen aan het ronselen voor Frans?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
misschien kun je er dan beter niet hier over beginnen.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin om hierover in discussie te gaan
Dit is een hele kwalijke zaak en iedereen die er een beetje verstand van heeft kan dat beamen.
Ik deed de aanname dat de gemiddelde persoon in deze reeks toch wel een beetje verstand van het internet en privacy heeft. Grote fout blijkt nu.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je er dan beter niet hier over beginnen.
quote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nou stemmen aan het ronselen voor Frans?
Weet niet eens of mijn stem daar naartoe gaatquote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nou stemmen aan het ronselen voor Frans?
Het hele internet moet met de billen bloot omdat we een paar onbekende relschoppers hebben op het Malieveld. Iets met dik hout, een zaag en planken.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga blanco stemmen, tis leuk geweest met het CDA
Pleurt jezelf weg Bontenbal.
Naar wie dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet eens of mijn stem daar naartoe gaat
Nee hoor, gewoon opportunisme dit willen ze al jaren.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele internet moet met de billen bloot omdat we een paar onbekende relshoppers hebben op het Malieveld. Iets met dik hout, een zaag en planken.
Ik had al een behoorlijk sterk vermoeden dat het CDA voor chat control zou stemmen, dus dit past daar ook wel mooi bij. Het excuus bij chat control is alleen "denk aan alle kinderenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele internet moet met de billen bloot omdat we een paar onbekende relshoppers hebben op het Malieveld. Iets met dik hout, een zaag en planken.
Hij kan zo de Tweede Kamer in; van alles roepen en als iemand reageert dan heeft hij er plotseling geen zin meer in.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je er dan beter niet hier over beginnen.
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon opportunisme dit willen ze al jaren.
Zie Australië, Uk, Canada etc.
Van die zoetsappige tafeldruif Bontenbal verwacht ik zoiets wel. Maar Yesilgöz laat de liberale waarden wel erg vallenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had al een behoorlijk sterk vermoeden dat het CDA voor chat control zou stemmen, dus dit past daar ook wel mooi bij. Het excuus bij chat control is alleen "denk aan alle kinderen" in plaats van terrorisme. Die hele partij is groot fan van 1984 en dat was algemeen bekend.
het is vooral de kunst om heel veel te roepen zonder daadwerkelijk iets te zeggenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij kan zo de Tweede Kamer in; van alles roepen en als iemand reageert dan heeft hij er plotseling geen zin meer in.
Jij kan daar iets aan doen als vierde macht.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele internet moet met de billen bloot omdat we een paar onbekende relschoppers hebben op het Malieveld. Iets met dik hout, een zaag en planken.
Dat kan NK ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is vooral de kunst om heel veel te roepen zonder daadwerkelijk iets te zeggen
VVD is allang niet meer liberaal. Ik ben nog steeds niet bijgekomen van het feit dat D66 hier voor stemde alleen. Ik dacht echt dat dat de partij was die het dichts bij de piraten staat.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Van die zoetsappige tafeldruif Bontenbal verwacht ik zoiets wel. Maar Yesilgöz laat de liberale waarden wel erg vallen
Hij hoort toch bij die ambtenaren die de PVV tegengewerkt hebben? Linkse bende op die ministeries.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan daar iets aan doen als vierde macht.
Welk land stel je voor?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:nattekat is emigreren niet iets voor jou? Lekker naar een land waar je je niet zo ergert.
welk land zou geschikt zijn?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:nattekat is emigreren niet iets voor jou? Lekker naar een land waar je je niet zo ergert.
Welk land stel je dan voor?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Dan moet je bij VOLT zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VVD is allang niet meer liberaal. Ik ben nog steeds niet bijgekomen van het feit dat D66 hier voor stemde alleen. Ik dacht echt dat dat de partij was die het dichts bij de piraten staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |