SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende: [..] Ja straks wordt je door iedereen bespied
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Dit vind ik ook erg verontrustend ja.
Krijgen ze meteen je Facebook en Instagram profiel te zien.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja straks wordt je door iedereen bespied
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen ze meteen je Facebook en Instagram profiel te zien.
Ohwquote:
Die staan dichtquote:Op donderdag 25 september 2025 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen ze meteen je Facebook en Instagram profiel te zien.
AI wint het niet zo maarquote:Op donderdag 25 september 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof AI daar iets om geeft.
chippendalesquote:Op donderdag 25 september 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hebben hun chip-update weer gekregen.
Hebben ze toch eindelijk je verloren tas gevondenquote:Op donderdag 25 september 2025 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)onschadelijk-gemaakt
Dat is de flat waar ik op de 12e etage heb gewoond
Ben er al wel bijna 4 jaar weg
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hebben ze toch eindelijk je verloren tas gevonden
Ik krijg morgen weer een updatequote:Op donderdag 25 september 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hebben hun chip-update weer gekregen.
ik wist niet dat die updates nog bestonden. mijn versie zal wel geen ondersteuning meer hebbenquote:Op donderdag 25 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg morgen weer een update
Alleen oudjes en zieken krijgen nog een uitnodiging. Maar in principe mag iedereen een afspraak maken.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist niet dat die updates nog bestonden. mijn versie zal wel geen ondersteuning meer hebben
https://www.rijksoverheid(...)pak-coronavaccinatiequote:In 2025 krijgen mensen van 18 tot en met 49 jaar die jaarlijks de griepprik krijgen, geen coronaprik meer. In 2024 was dat wel zo. Dit komt omdat deze jongere groep mensen minder vaak ernstig ziek wordt of sterft door COVID-19 dan mensen van 50 jaar en ouder.
Ik nu ookquote:
Oh jaquote:
jawelquote:
moah ik was mezelf even kwijt en toen begon ik mezelf te missen.quote:
quote:
Tijd voor een andere game.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik m'n ogen dichtdoe zie ik alleen nog maar lopendebandjes![]()
![]()
![]()
@loveislikeakissquote:Op donderdag 25 september 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik m'n ogen dichtdoe zie ik alleen nog maar lopendebandjes![]()
![]()
![]()
Maily!quote:
Tsk.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een andere game.
Jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo. Sale geshopt.
@:ieniminimuisIk heb een jurk op de planning staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik lekker ton-sur-ton met mijn hond zijn
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Mooie combi met dat metallic blauw van die schoenenquote:Op donderdag 25 september 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een jurk op de planning staan
[ afbeelding ]
Ik had alleen het plaatje gezien en ik wist meteen dat dit muis wasquote:Op donderdag 25 september 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een jurk op de planning staan
[ afbeelding ]
Awhquote:Op donderdag 25 september 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ok, nu heb ik echt een rietje nodig om te drinken
Je kan hem beter een rietje geven.quote:
quote:
Allebei eigenlijk te gek voor woorden.quote:
is dat de gewapende fatbikedief?quote:
Die dode ja.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat de gewapende fatbikedief?
Mijn ware mening hierover is zo slecht dat ik terecht een ban zou oplopen hier.quote:
Ondernemen wordt in NL onmogelijk gemaakt! @UitStralingquote:Op donderdag 25 september 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Allebei eigenlijk te gek voor woorden.
Ik ben bang dat ik die mening nog deel ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ware mening hierover is zo slecht dat ik terecht een ban zou oplopen hier.
Samesies.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting in dit topic.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je de reactie van Bij1 nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Allebei eigenlijk te gek voor woorden.
Die partij is toch onderhand Uit1.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je de reactie van Bij1 nog niet eens gezien.
Nee iddquote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou weer. Wil een kruiswoordpuzzel kopen, maar elke keer als ik naar een "Kreuzworträtsel" vraag komen ze met een Zweedse puzzel aan. Dat is toch godnondeju helemaal niet hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |