Ze hebben dezelfde vlag.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:54 schreef recursief het volgende:
[..]
AFA is niet hetzelfde als Antifa
Hard nodig in een rechtsstaat. Een van onze fundamenten zou je wel kunnen zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ja precies, je voelt je nekharen al overeind springen. Knap talent
Maar ook echt de racisme kaart durven trekken en die Femke Rauch die het goedpraat dat een jongetje gewapend rondloopt. Is toch normaal ?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:38 schreef matthijst het volgende:
Antifa![]()
https://www.instagram.com/p/DO_NH7minco/?igsh=cnZyem11Zng5cXRi
Net zoals die Willem Jebbink of Jacobien Veerkamp. Stuk voor stuk links activistisch.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:54 schreef tjoptjop het volgende:
RoethofIk mag hem wel
Typische advocaat waar mensen een hekel aan hebben, gluiperig, verdraaien, goedpraten, manipuleren, verongelijkt en doet dat ook met een bepaalde flair en arrogantie wat makkelijk te haten isAltijd genot als hij op tv is
Dat zou ik niet weten. Maar vind het vooral grappig dat praktisch iedereen altijd over de zeik is als hij z'n mond opentrekt. Ik kan dus niet wachten op de duiding van Roethof dat Jerryson vooral de fiets wilde lenen en dat het pistool eentje van chocolade wasquote:Op donderdag 25 september 2025 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hard nodig in een rechtsstaat. Een van onze fundamenten zou je wel kunnen zeggen.
Komisch ook...quote:Op donderdag 25 september 2025 11:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Roethof kennende is hij nu al bezig om zijn artikel-12 verweer te schrijven
lolquote:Op donderdag 25 september 2025 12:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar vind het vooral grappig dat praktisch iedereen altijd over de zeik is als hij z'n mond opentrekt. Ik kan dus niet wachten op de duiding van Roethof dat Jerryson vooral de fiets wilde lenen en dat het pistool eentje van chocolade was
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar vind het vooral grappig dat praktisch iedereen altijd over de zeik is als hij z'n mond opentrekt. Ik kan dus niet wachten op de duiding van Roethof dat Jerryson vooral de fiets wilde lenen en dat het pistool eentje van chocolade was
Daarvoor hebben we een mooie term: UITVRETERSquote:Op donderdag 25 september 2025 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die wil er gewoon een slaatje uit slaan. Net als elke zwarte die zich nu nog druk maakt om het slavernij verleden.
Zit in het DNA denk ik.
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef matspontius het volgende:
En dan is er uiteraard altijd wel weer die mediageile Roethof , met zijn oerlelijke rotkop, die hierdoor aandacht wil trekken. Zie je hem straks weer bij allerlei praatprogramma's en dat is precies wat die halve zool wil
Zijn uiterlijk zit hem dan ook niet meequote:Op donderdag 25 september 2025 12:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
Roethof is echt een rode lap, net zoals Greta dat bijvoorbeeld ook is![]()
Mooi geschreven. Kan zo op een tegeltje.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef matspontius het volgende:
In plaats van dat die moeder zich kapot schaamt dat ze zo'n stuk stront heeft groot gebracht, gaat ze er nu een slaatje proberen uit te slaan. Want in dit land kan alles. En dan is er uiteraard altijd wel weer die mediageile Roethof , met zijn oerlelijke rotkop, die hierdoor aandacht wil trekken. Zie je hem straks weer bij allerlei praatprogramma's en dat is precies wat die halve zool wil ......
Dank, bestellen staat vrijquote:Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mooi geschreven. Kan zo op een tegeltje.
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Te lang.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat kan in dit land en dat mag in dit land.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef matspontius het volgende:
In plaats van dat die moeder zich kapot schaamt dat ze zo'n stuk stront heeft groot gebracht, gaat ze er nu een slaatje proberen uit te slaan. Want in dit land kan alles. En dan is er uiteraard altijd wel weer die mediageile Roethof, met zijn oerlelijke rotkop, die hierdoor aandacht wil trekken. Zie je hem straks weer bij allerlei praatprogramma's en dat is precies wat die halve zool wil ......
Trollen moet je dan ook niet voeren, maar gewoon lekker negeren.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
Roethof is echt een rode lap, net zoals Greta dat bijvoorbeeld ook is![]()
Tuurlijk, altijd maar verschuilen achter regels en wetten. Goed fatsoen en normen en waarden zijn al heel lang gepasseerd in dit landquote:Op donderdag 25 september 2025 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan in dit land en dat mag in dit land.
Onze rechten zijn onze normen en waarden.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd maar verschuilen achter regels en wetten. Goed fatsoen en normen en waarden zijn al heel lang gepasseerd in dit land
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onze rechten zijn onze normen en waarden.
Kan je wel lachen.quote:
Ze moeten die advocaten bij praatprogramma’s weren, natuurlijk goed dat ze voor een eerlijk proces zijn, maar ik vind dat ze vaak de slachtoffers zwaar schofferen aan die praattafels.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef matspontius het volgende:
In plaats van dat die moeder zich kapot schaamt dat ze zo'n stuk stront heeft groot gebracht, gaat ze er nu een slaatje proberen uit te slaan. Want in dit land kan alles. En dan is er uiteraard altijd wel weer die mediageile Roethof, met zijn oerlelijke rotkop, die hierdoor aandacht wil trekken. Zie je hem straks weer bij allerlei praatprogramma's en dat is precies wat die halve zool wil ......
Best een misser van Roethof, ik ben benieuwd naar zijn reactie.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:53 schreef Gibson88 het volgende:
Roetgek wordt gecorrigeerd nu door het OM. Even een pas op de plaats vuige ophitser en het onderzoek afwachten.
Zeker die Roethof, die alleen maar dit soort randfiguren bij staat, puur voor de publiciteit. Je kan ook gewoon zeggen: ik verdedig zo'n stuk stront niet maar nee zal wel weer op racisme en discriminatie afstevenen en zo probeert men er weer gewin uit te halen. Lekkere cultuur ookquote:Op donderdag 25 september 2025 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze moeten die advocaten bij praatprogramma’s weren, natuurlijk goed dat ze voor een eerlijk proces zijn, maar ik vind dat ze vaak de slachtoffers zwaar schofferen aan die praattafels.
Als die gewoon handelt binnen de juridische kaders is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:54 schreef Mubassie het volgende:
Wat een smeerlap is het ook die advocaat
Schreeuwen dat de verdachte weerloos in zijn rug is geraakt (wat niet klopt) is bijna oproepen tot rellen.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als die gewoon handelt binnen de juridische kaders is er niks aan de hand.
Voordeel is dat die "jongeren" op straat hangen en mensen beroven. Die kijken niet naar praatprogramma's.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schreeuwen dat de verdachte weerloos in zijn rug is geraakt (wat niet klopt) is bijna oproepen tot rellen.
Goddamn.
Misschien moet hij eerst even afwachten in plaats van gelijk te roepen.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als die gewoon handelt binnen de juridische kaders is er niks aan de hand.
Zal wel een fragment op TikTok of the darkweb komen en dan is het weer zover.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voordeel is dat die "jongeren" op straat hangen en mensen beroven. Die kijken niet naar praatprogramma's.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die agent zal helemaal niet blij zijn dat hij gedwongen werd zo te handelen door iemand die zichtbaar een wapen trekt na een gewelddadige overval.
Je wil juist dat dit niet hoeft te gebeuren.
Het is een ophitser en iemand die graag zaken als deze verdraaid, misinformatie verspreidt, vertekende beelden schetst enzovoorts.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Best een misser van Roethof, ik ben benieuwd naar zijn reactie.
Vanavond al in Capelle.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal wel een fragment op TikTok of the darkweb komen en dan is het weer zover.
Wedden dat aankomend weekend al rellen in Rotterdam oid ontstaan om deze gebeurtenis?
Ik snap wel dat het verfrissend is te zien dat er adequaat gehandeld wordtquote:Op donderdag 25 september 2025 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad.
In tegenstelling tot de velen hier die dit feit uitbundig hebben gevierd en toegejuichd,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |