Ze hebben dezelfde vlag.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:54 schreef recursief het volgende:
[..]
AFA is niet hetzelfde als Antifa
Hard nodig in een rechtsstaat. Een van onze fundamenten zou je wel kunnen zeggen.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ja precies, je voelt je nekharen al overeind springen. Knap talent
Maar ook echt de racisme kaart durven trekken en die Femke Rauch die het goedpraat dat een jongetje gewapend rondloopt. Is toch normaal ?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:38 schreef matthijst het volgende:
Antifa![]()
https://www.instagram.com/p/DO_NH7minco/?igsh=cnZyem11Zng5cXRi
Net zoals die Willem Jebbink of Jacobien Veerkamp. Stuk voor stuk links activistisch.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:54 schreef tjoptjop het volgende:
RoethofIk mag hem wel
Typische advocaat waar mensen een hekel aan hebben, gluiperig, verdraaien, goedpraten, manipuleren, verongelijkt en doet dat ook met een bepaalde flair en arrogantie wat makkelijk te haten isAltijd genot als hij op tv is
Dat zou ik niet weten. Maar vind het vooral grappig dat praktisch iedereen altijd over de zeik is als hij z'n mond opentrekt. Ik kan dus niet wachten op de duiding van Roethof dat Jerryson vooral de fiets wilde lenen en dat het pistool eentje van chocolade wasquote:Op donderdag 25 september 2025 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hard nodig in een rechtsstaat. Een van onze fundamenten zou je wel kunnen zeggen.
Komisch ook...quote:Op donderdag 25 september 2025 11:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Roethof kennende is hij nu al bezig om zijn artikel-12 verweer te schrijven
lolquote:Op donderdag 25 september 2025 12:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar vind het vooral grappig dat praktisch iedereen altijd over de zeik is als hij z'n mond opentrekt. Ik kan dus niet wachten op de duiding van Roethof dat Jerryson vooral de fiets wilde lenen en dat het pistool eentje van chocolade was
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar vind het vooral grappig dat praktisch iedereen altijd over de zeik is als hij z'n mond opentrekt. Ik kan dus niet wachten op de duiding van Roethof dat Jerryson vooral de fiets wilde lenen en dat het pistool eentje van chocolade was
Daarvoor hebben we een mooie term: UITVRETERSquote:Op donderdag 25 september 2025 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die wil er gewoon een slaatje uit slaan. Net als elke zwarte die zich nu nog druk maakt om het slavernij verleden.
Zit in het DNA denk ik.
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef matspontius het volgende:
En dan is er uiteraard altijd wel weer die mediageile Roethof , met zijn oerlelijke rotkop, die hierdoor aandacht wil trekken. Zie je hem straks weer bij allerlei praatprogramma's en dat is precies wat die halve zool wil
Zijn uiterlijk zit hem dan ook niet meequote:Op donderdag 25 september 2025 12:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
Roethof is echt een rode lap, net zoals Greta dat bijvoorbeeld ook is![]()
Mooi geschreven. Kan zo op een tegeltje.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef matspontius het volgende:
In plaats van dat die moeder zich kapot schaamt dat ze zo'n stuk stront heeft groot gebracht, gaat ze er nu een slaatje proberen uit te slaan. Want in dit land kan alles. En dan is er uiteraard altijd wel weer die mediageile Roethof , met zijn oerlelijke rotkop, die hierdoor aandacht wil trekken. Zie je hem straks weer bij allerlei praatprogramma's en dat is precies wat die halve zool wil ......
Dank, bestellen staat vrijquote:Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mooi geschreven. Kan zo op een tegeltje.
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Te lang.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |