abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2025 @ 17:39:24 #276
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218868664
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee ik heb liever dat jij werkt voor mijn geld snap je
zo werkt dat niet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218868671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
"Volgens de politie is er vooraf meermalen gewaarschuwd, maar negeerde de jongen de vorderingen van de agenten".

Volgende stap van advocaat Roethof: Jerryson was al wat doof aan het worden door het teveel luisteren naar trap music, dus hij had de waarschuwingen niet kunnen horen.
Nee, de politie toonde te weinig respect.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218868677
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ze kunnen hun woonplaats niet eens goed schrijven.
Dit is nog redelijk, de meeste mensen in Capelle kunnen niet eens schrijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 25 september 2025 @ 17:44:41 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218868695
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:59 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Misschien moet hij eerst even afwachten in plaats van gelijk te roepen.
Alhoewel het OM is ook niet altijd betrouwbaar.
enige wat de advocaat moet doen is zijn client verdedigen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker donderdag 25 september 2025 @ 17:45:35 #280
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218868701
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
"Volgens de politie is er vooraf meermalen gewaarschuwd, maar negeerde de jongen de vorderingen van de agenten".

Volgende stap van advocaat Roethof: Jerryson was al wat doof aan het worden door het teveel luisteren naar trap music, dus hij had de waarschuwingen niet kunnen horen.
Hij was ook vergeten dat hij al wat overtredingen op zijn naam.had staan. En dat hij een enkelband droeg.

WEES GEEN JERRYSON jongens!
pi_218868706
  donderdag 25 september 2025 @ 17:52:45 #282
459912 FlippingCoin
pi_218868749
zal de moeder van het addergebroed al excuses hebben aangeboden aan het dlachtoffer van de overval, of zit ze wel weer lekker in de slachtofferrol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  donderdag 25 september 2025 @ 17:54:19 #283
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_218868755
"Waar Jerryson wel werd geraakt, wil het OM nog niet zeggen, omdat het onderzoek van de Rijksrecherche in volle gang is. "

Het zal toch niet waar zijn dat hij in zijn laaghangende derde been geraakt is?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_218868759
quote:
16s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
zal de moeder van het addergebroed al excuses hebben aangeboden aan het dlachtoffer van de overval, of zit ze wel weer lekker in de slachtofferrol
Ik vraag me af wanneer ze hem in levende lijve gezien heeft.
pi_218868765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik vraag me af wanneer ze hem in levende lijve gezien heeft.
Vermoed minstens een keer toch wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218868783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
"Waar Jerryson wel werd geraakt, wil het OM nog niet zeggen, omdat het onderzoek van de Rijksrecherche in volle gang is. "

Het zal toch niet waar zijn dat hij in zijn laaghangende derde been geraakt is?
Dat zou wel lullig zijn.
  donderdag 25 september 2025 @ 18:01:42 #287
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218868802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:58 schreef -river- het volgende:

[..]
Dat zou wel lullig zijn.
En klote 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218868852
twitter
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 25 september 2025 @ 18:12:45 #289
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_218868862
Roethof heeft gereageerd hoor op zijn "In de rug geschoten" uitspraak. Nam geen woord ervan terug, een heel gedraai weer. :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 25 september 2025 @ 18:14:29 #290
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218868868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:10 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Verrassende groepssamenstelling.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 25 september 2025 @ 18:14:44 #291
459912 FlippingCoin
pi_218868869
quote:
[ x ]
allemaal racisten
pi_218868871
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:58 schreef -river- het volgende:

[..]
Dat zou wel lullig zijn.
Kan die toch niks meer mee
pi_218868873
Tientallen mensen bij mars naar politiebureau voor doodgeschoten Jerryson (15): ‘Het was mijn baby’

Tientallen mensen lopen donderdagavond mee in een herdenkingsmars voor Jerryson (15), die zondag door een politiekogel werd gedood. De tocht eindigt pal voor het politiebureau. „De politie hebben we nodig. Ik wil niet vechten, Jerryson ook niet.”

Donkere wolken pakken zich deze donderdagavond samen boven het buurthuis in Capelle aan den IJssel. Even voor 17.30 uur verzamelen enkele tientallen mensen zich op deze plek, in de stad waar Jerryson vijftien jaar geleden werd geboren. Hij overleed afgelopen zondag op het asfalt van de McDrive aan zijn verwondingen nadat hij door de politie werd neergeschoten. Even daarvoor zou hij een leeftijdsgenoot hebben beroofd onder bedreiging van een vuurwapen.

„Het was mijn baby.” De pleegmoeder van de overleden Jerryson, Marian uit Gouda, beter bekend als Dushi, staat voor de mensenmassa en neemt zichtbaar geëmotioneerd het woord. „Hij kwam als baby bij mij”, spreekt ze. „Jerry hield niet van praten en van ruzie. Hij was een stille jongen, dus we gaan zo rustig lopen.”

Ze vervolgt: „We gaan als mensen meer en meer uit elkaar. Ik wil dat dit gebeuren met Jerry laat zien dat we weer naast elkaar moeten gaan lopen. We vergeten onze kinderen, we zijn ze aan het verliezen door hen geen aandacht te geven. Maar we hebben allemaal een rugzakje, we zijn niet perfect. En de politie hebben we nodig. Ik wil niet vechten, Jerryson ook niet. Ik wil hem met deze mars eren en hem gunnen in rust te slapen.”

Dan begint de voor de tiener georganiseerde herdenkingsmars. Marian loopt voorop, gevolgd door rouwende nabestaanden én wildvreemden die hen een hart onder de riem komen steken. Het is muisstil.

De organisatoren van de herdenkingsmars vragen aandacht voor het volgens hen ‘gebrekkige en gewelddadige systeem waarin racisme persisterend is’. „Wat er ook aan vooraf is gegaan, dit had nooit de uitkomst mogen zijn”, zegt organisator Jaleesha, doelend op het feit dat de 15-jarige Jerryson zondag door de politie werd doodgeschoten, nadat hij zich weigerde over te geven.

De tocht eindigt deze avond bij het politiebureau aan de Slotlaan. Daar houdt de mars een minuut stil voor het verlies van Jerryson. Deelnemers houden hun hoofd gebogen, witte rozen in de handen geklemd. Het nichtje neemt daarna het woord.

Jerryson was zondagmiddag met ten minste twee medeverdachten betrokken bij een beroving op het Wisselspoor in Capelle. Daarbij werd een vuurwapen op het hoofd van het slachtoffer gericht. Ook werd hij geschopt en geslagen. Vlak daarna troffen agenten twee verdachten aan bij de McDonald’s aan de Hoofdweg. Een van de verdachten, Jerryson, sloeg op de vlucht. De politie waarschuwde hem meerdere keren, maar de tiener weigerde zich over te geven.

Op beelden is te zien dat de jongen wegrent met een agent achter zich aan. De agent schoot meermaals op het moment dat Jerryson over een hekje sprong. De tiener werd nog gereanimeerd, maar bleek niet meer te redden. Hij overleed op het asfalt van de McDrive.

De Rotterdamse politiechef Tolga Koklu stelt in een filmpje op sociale media dat Jerryson, toen hij op de vlucht sloeg, zijn vuurwapen nog in de hand had. Het ging om een ‘functionerend vuurwapen in de vorm van een gasalarmpistool’. Zulke pistolen zijn, net als normale vuurwapens, levensgevaarlijk.

Woensdagavond maakte advocaat Gerald Roethof bekend dat de biologische moeder van het slachtoffer aangifte gaat doen van doodslag. Hij beweerde dat de tiener in de rug was geschoten, maar volgens het OM klopt dat niet.
pi_218868882
quote:
88s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
enige wat de advocaat moet doen is zijn client verdedigen
Ja, en dan wacht je als advocaat rustig even het onderzoek en feiten af als je verstand hebt. En ga je niet dom lopen roeptoeteren voor aandacht
  Spellchecker donderdag 25 september 2025 @ 18:19:44 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218868892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:16 schreef -river- het volgende:
Tientallen mensen bij mars naar politiebureau voor doodgeschoten Jerryson (15): ‘Het was mijn baby’

Tientallen mensen lopen donderdagavond mee in een herdenkingsmars voor Jerryson (15), die zondag door een politiekogel werd gedood. De tocht eindigt pal voor het politiebureau. „De politie hebben we nodig. Ik wil niet vechten, Jerryson ook niet.”

Donkere wolken pakken zich deze donderdagavond samen boven het buurthuis in Capelle aan den IJssel. Even voor 17.30 uur verzamelen enkele tientallen mensen zich op deze plek, in de stad waar Jerryson vijftien jaar geleden werd geboren. Hij overleed afgelopen zondag op het asfalt van de McDrive aan zijn verwondingen nadat hij door de politie werd neergeschoten. Even daarvoor zou hij een leeftijdsgenoot hebben beroofd onder bedreiging van een vuurwapen.

„Het was mijn baby.” De pleegmoeder van de overleden Jerryson, Marian uit Gouda, beter bekend als Dushi, staat voor de mensenmassa en neemt zichtbaar geëmotioneerd het woord. „Hij kwam als baby bij mij”, spreekt ze. „Jerry hield niet van praten en van ruzie. Hij was een stille jongen, dus we gaan zo rustig lopen.”

Ze vervolgt: „We gaan als mensen meer en meer uit elkaar. Ik wil dat dit gebeuren met Jerry laat zien dat we weer naast elkaar moeten gaan lopen. We vergeten onze kinderen, we zijn ze aan het verliezen door hen geen aandacht te geven. Maar we hebben allemaal een rugzakje, we zijn niet perfect. En de politie hebben we nodig. Ik wil niet vechten, Jerryson ook niet. Ik wil hem met deze mars eren en hem gunnen in rust te slapen.”

Dan begint de voor de tiener georganiseerde herdenkingsmars. Marian loopt voorop, gevolgd door rouwende nabestaanden én wildvreemden die hen een hart onder de riem komen steken. Het is muisstil.

De organisatoren van de herdenkingsmars vragen aandacht voor het volgens hen ‘gebrekkige en gewelddadige systeem waarin racisme persisterend is’. „Wat er ook aan vooraf is gegaan, dit had nooit de uitkomst mogen zijn”, zegt organisator Jaleesha, doelend op het feit dat de 15-jarige Jerryson zondag door de politie werd doodgeschoten, nadat hij zich weigerde over te geven.

De tocht eindigt deze avond bij het politiebureau aan de Slotlaan. Daar houdt de mars een minuut stil voor het verlies van Jerryson. Deelnemers houden hun hoofd gebogen, witte rozen in de handen geklemd. Het nichtje neemt daarna het woord.

Jerryson was zondagmiddag met ten minste twee medeverdachten betrokken bij een beroving op het Wisselspoor in Capelle. Daarbij werd een vuurwapen op het hoofd van het slachtoffer gericht. Ook werd hij geschopt en geslagen. Vlak daarna troffen agenten twee verdachten aan bij de McDonald’s aan de Hoofdweg. Een van de verdachten, Jerryson, sloeg op de vlucht. De politie waarschuwde hem meerdere keren, maar de tiener weigerde zich over te geven.

Op beelden is te zien dat de jongen wegrent met een agent achter zich aan. De agent schoot meermaals op het moment dat Jerryson over een hekje sprong. De tiener werd nog gereanimeerd, maar bleek niet meer te redden. Hij overleed op het asfalt van de McDrive.

De Rotterdamse politiechef Tolga Koklu stelt in een filmpje op sociale media dat Jerryson, toen hij op de vlucht sloeg, zijn vuurwapen nog in de hand had. Het ging om een ‘functionerend vuurwapen in de vorm van een gasalarmpistool’. Zulke pistolen zijn, net als normale vuurwapens, levensgevaarlijk.

Woensdagavond maakte advocaat Gerald Roethof bekend dat de biologische moeder van het slachtoffer aangifte gaat doen van doodslag. Hij beweerde dat de tiener in de rug was geschoten, maar volgens het OM klopt dat niet.
O+ ^O^
  Moderator donderdag 25 september 2025 @ 18:20:41 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218868897
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:18 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja, en dan wacht je als advocaat rustig even het onderzoek en feiten af als je verstand hebt. En ga je niet dom lopen roeptoeteren voor aandacht
doen ze nooit
  Moderator donderdag 25 september 2025 @ 18:21:38 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_218868904
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:19 schreef maily het volgende:
„Jerry hield niet van praten en van ruzie. [...]
vandaar dat pistool
  donderdag 25 september 2025 @ 18:22:36 #298
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218868912
quote:
[ x ]
Mega opkomst wel
  donderdag 25 september 2025 @ 18:22:50 #299
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218868913
quote:
[ x ]
Stille tocht. En dan zo’n flikkertje op een fatbike die even fietsend moet bellen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218868923
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')