SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd of iedereen ook zo opportunistisch is dat als we 0-2 winnen ze gelijk de beste spelers zijn die Kloese ooit gehaald heeft en dat ze het Nederlandse transferrecord ooit gaan verbreken, want dat is het niveau hier ongeveer wel geweest.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval blij dat het "we hebben ze nog niet fatsoenlijk kunnen beoordelen" argument straks niet meer opgaat.
Het is tegen de fucking GAE van Portugal. Je hoort dit gewoon te winnen.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Laatste post
[..]
Benieuwd of iedereen ook zo opportunistisch is dat als we 0-2 winnen ze gelijk de beste spelers zijn die Kloese ooit gehaald heeft en dat ze het Nederlandse transferrecord ooit gaan verbreken, want dat is het niveau hier ongeveer wel geweest.
Nee joh, dit is het AZ van Portugal. Daar doet een relatief slechte seizoensstart niets aan af.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:43 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Het is tegen de fucking GAE van Portugal. Je hoort dit gewoon te winnen.
Typisch Feyenoord wel om hier een zaadpot neer te leggen en dus niet te winnen.
Dat niet serieus nemen levert je in toekomstige Europese campagnes juist een moeilijker schema op. Als dit daadwerkelijk zo is, vind ik dat best zorgwekkend.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brede selectie of niet, Robin neemt de EL NIET serieus.
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Jeng, Smal; Targhalline, Timber, Steijn; Borges, Tengstedt, Diarra.
Ze hebben allemaal vast uitstekend getraind.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie neemt de Europa League dus écht niet serieus
En iedereen vorig jaar maar zeiken over de vele blessures, ach ach ach.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie neemt de Europa League dus écht niet serieus
Met een fatsoenlijke medische staf hoef je niet zoveel te rouleren.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En iedereen vorig jaar maar zeiken over de vele blessures, ach ach ach.
Erg mooi dat er goed gebruik wordt gemaakt van onze brede selectie vol kwaliteit die op fenomenale wijze is samengesteld voor KloeseGOD.
Kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke medische staf hoef je niet zoveel te rouleren.
Zolang je geen voorrondes hoeft te spelen maakt dat in de nieuwe opzet ook geen kut meer uit.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:51 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dat niet serieus nemen levert je in toekomstige Europese campagnes juist een moeilijker schema op. Als dit daadwerkelijk zo is, vind ik dat best zorgwekkend.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:02 schreef Pistolero het volgende:
Niet dat het heel veel uitmaakt trouwens wie je opstelt vandaag, want Feyenoord en alle andere Nederlandse clubs hebben toch niks te zoeken in Europa. Maar dat is weer een heel andere discussie.
Winst vandaag zou een gigantische stunt zijn.
quote:
En aan het eind van het seizoen had Farioli eigenlijk wel een beetje gelijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:05 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi als we hier een goed resultaat (minstens gelijkspel) meenemen, maar het zou volledig terecht zijn als De Pers door de media met de grond gelijk wordt gemaakt als we hier verliezen.
Net als bij Farioli vorig jaar.
De KNVB zou al het prijzengeld af moeten pakken van een club die een Europese competitie niet serieus neemt.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En aan het eind van het seizoen had Farioli eigenlijk wel een beetje gelijk.
Daar houden we dan maar aan vast.
Vooral die laatste maand was maximaal genietenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, deze take kan dus echt niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:05 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi als we hier een goed resultaat (minstens gelijkspel) meenemen, maar het zou volledig terecht zijn als De Pers door de media met de grond gelijk wordt gemaakt als we hier verliezen.
Net als bij Farioli vorig jaar.
Makker, ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik zou echt even stoppen met posten want de ene take is nog debieler dan de andere.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De KNVB zou al het prijzengeld af moeten pakken van een club die een Europese competitie niet serieus neemt.
Gigantische stunt? Het is Braga, geen Liverpool of Real Madridquote:Op woensdag 24 september 2025 20:02 schreef Pistolero het volgende:
Niet dat het heel veel uitmaakt trouwens wie je opstelt vandaag, want Feyenoord en alle andere Nederlandse clubs hebben toch niks te zoeken in Europa. Maar dat is weer een heel andere discussie.
Winst vandaag zou een gigantische stunt zijn.
Ik ben hier nogal fanatiek overquote:Op woensdag 24 september 2025 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Makker, ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik zou echt even stoppen met posten want de ene take is nog debieler dan de andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben hier nogal fanatiek over
Alle potentiële CL inkomsten waar mensen zo graag naar verwijzen hebben we te danken aan ons eigen succes in de Europa League en Conference League. Nederlandse clubs mogen de kantjes er niet vanaf lopen, anders zitten we zo met z'n allen weer in de voorrondes.Ik mag toch hopen dat men doorheeft dat de huidige positie van de Eredivisie op de coëfficiëntenlijst totaal niet representatief is voor de kwaliteit van de competitie en ook totaal onhoudbaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan over een paar jaar gewoon weer gezellig voorrondes spelen met zijn allen.
Dat zal, Feyenoord heeft gewoon coefficientpunten nodig om betere lotingen te krijgen volgende keren. Dus je dient gewoon je potjes te winnen in Europa. Zeker vanavond, als je ook nog een makkelijkere route wil in de knock-out fase (lees top-8 halen).quote:Op woensdag 24 september 2025 20:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat men doorheeft dat de huidige positie van de Eredivisie op de coëfficiëntenlijst totaal niet representatief is voor de kwaliteit van de competitie en ook totaal onhoudbaar is.
We gaan over een paar jaar gewoon weer gezellig voorrondes spelen met zijn allen.
Akkoordquote:Op woensdag 24 september 2025 20:23 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon winnen met een B-team, win-win.
Robin "Roger Schmidt" van Persiequote:Op woensdag 24 september 2025 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brede selectie of niet, Robin neemt de EL NIET serieus.
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Jeng, Smal; Targhalline, Timber, Steijn; Borges, Tengstedt, Diarra.
Het leverde toch mooi een gęnante 2-2 thuis op tegen AZquote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De huidige positie is (met golfbewegingen echt prima vast te houden. België gaat een totaalinstorting krijgen als ze één jaartje tweemaal CL en één keer vCL hebben en Portugal is niets behalve twee clubs aan de top. Het wordt stuivertje wisselen met Portugal om de zoveel keer met af en toe een België voor een jaar tussendoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat men doorheeft dat de huidige positie van de Eredivisie op de coëfficiëntenlijst totaal niet representatief is voor de kwaliteit van de competitie en ook totaal onhoudbaar is.
Misschien kan dit om 21:30 al wel!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef Tjacka het volgende:
Braga is nog een redelijk ploegje. Ik ga om half 11 slapen dus ik kom jullie hier hard uitlachen om 7:20!
Ik gun het jou niet hoor, vriend.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien kan dit om 21:30 al wel!
En dat Europa League deuntje was ik inmiddels ook wel ontgroeidquote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Dat FANTASTISCHE stadion van Braga zit halfvol.
Dat zat alleen in 2006 volquote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Maak je geen zorgen, volgend jaar is de CL hymne terugquote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat Europa League deuntje was ik inmiddels ook wel ontgroeid
Priske en Lotomba bedankt!!
Die kale zit in de studioquote:Op woensdag 24 september 2025 21:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
Vincent Schildkamp, godsamme. Ik wil Wytse
Ik weet niet of Wytse van de herenliefde is.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
Vincent Schildkamp, godsamme. Ik wil Wytse
Dit halve topic smeekte om dit soort kleine clubjes en geen CL.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 24 september 2025 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Braga kan er echt geen klote van.
Zal het zo wel 1-0 worden.
Maar heeft ie ook romige dijen?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:09 schreef bbuddybb het volgende:
Ik schakel net in, maar ik moet zeggen dat Jeng in ieder geval oogt als een mooie speler.
Fijne motoriek.
Als bezoeker van Europese wedstrijden is deze loting echt fantastisch en veel leuker dan Lazio & Celtic in 2023/2024 en City, Lille en Girona in 2024/2025.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit halve topic smeekte om dit soort kleine clubjes en geen CL.
Die houden echt geen bal in de ploeg.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Zelfs met deze opstelling zou het vrij schandalig zijn om niet te winnen als ik zie hoe matig dat Braga vooralsnog is
Dit jaar hebben we de jackpot qua reisjes ja. Ik had vooraf een lijstje opgesteld met clubs die ik leuk vond te bezoeken, daar zaten er iets van 12/33 in. Dat je er vier loot is wel een wonder (dat alle wedstrijden vallen behalve Boekarest als ik of mijn pa op vakantie is is dan wel weer zonde)quote:Op woensdag 24 september 2025 21:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als bezoeker van Europese wedstrijden is deze loting echt fantastisch en veel leuker dan Lazio & Celtic in 2023/2024 en City, Lille en Girona in 2024/2025.
Het enige wat die seizoenen leuk was in de poulefase was Atletico Madrid en Benfica.
Deze poulefase is met Stuttgart, Betis én een trip naar Roemenië echt VEEL leuker qua reisjes. Helaas zitten meerdere reizen er dit seizoen niet in wegens een gebrek aan vrije tijd.
Het spel stil leggen midden in een aanval ook nog eens.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:18 schreef hhh38 het volgende:
Het spel stilleggen en dan niets geven
Ik vond de potential red card check niet eens heel gek eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2025 21:20 schreef hhh38 het volgende:
De VAR verveelde zich een beetje dat ie ineens allemaal dingen gaat checken?
Je krijgt hier het b-garnituur aan scheidsrechtersquote:Op woensdag 24 september 2025 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is toch een serieus toernooi
Moment van stil leggen was ook wel wat natuurlijker dan die penalty. En een dommige actie van Timberquote:Op woensdag 24 september 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de potential red card check niet eens heel gek eigenlijk
Hij schijnt ook een kiezelhard schot te hebben. Ook nog weinig van gezien dit seizoen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe heeft Diarra vorig seizoen 15x gescoord?
Vermoeden van?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is dus van Mark Ruijlquote:Op woensdag 24 september 2025 21:25 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, die Jeng is echt een sierlijke verdediger. Ik vermoed dat De Don hier weer een pareltje heeft gescout.
In de KKD van Turkije.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat ie 2x op de lijn komt maar de scheidsrechter niet naar het scherm wordt gestuurd. Dan kan die check toch ook op de achtergrond?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de potential red card check niet eens heel gek eigenlijk
Spelers die mislukken:quote:Op woensdag 24 september 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is dus van Mark Ruijl
Dan moet je nog altijd op doel schieten.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de KKD van Turkije.
Dat zegt misschien genoeg?
Lijkt me geen heel hoog niveau, die competitie.
Goed dat je de grap nog even uitlegt.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Spelers die mislukken:
Schuld van Te Kloese
Spelers die succesvol zijn:
Te danken aan Ruijl
osman was ook echt slechtquote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch denk ik dat Diarra best een nieuwe Minteh kan worden. Ik zie er sowieso een stuk meer in dan in Osman.
Osman liet in het begin ook goede dingen zien.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch denk ik dat Diarra best een nieuwe Minteh kan worden. Ik zie er sowieso een stuk meer in dan in Osman.
Ja zit op de bank.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
Is Valente wel meegereisd? Zomaar een vraag
stukje consistentie is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Timber is aardig aan het prutsen de laatste tijd.
Akkoord.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
stukje consistentie is ook niet verkeerd.
Hij herstelt zich aardig.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wellenreuther schiet de bal vanuit zijn handen
Ingooi
Ik wil zeggen dat het door die controlerende rol komt. Maar daar speelt hij vandaag niet in.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Timber is aardig aan het prutsen de laatste tijd.
Onrust rond zo'n jongen zijn contractquote:Op woensdag 24 september 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat het door die controlerende rol komt. Maar daar speelt hij vandaag niet in.
Misschien, maar ik vind ook dat hij het nog altijd te veel doet op ‘sterk snel kan goed voetballen’ maar niet op het houden van overzicht.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Onrust rond zo'n jongen zijn contract
www.ziggogo.tv en dan gewoon een account aanmaken, kan je altijd gratis het voetbal kijkenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
fuck ik kan alleen az vinden. 2-2 best zweterig.
Of een halve Valentequote:Op woensdag 24 september 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar staan bijna twintig meloentjes.
Ow ja, die schijnt ook mee te doen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:38 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Tengstedt al een schot gelost of succesvolle pass verzonden?
ik heb ziggo, welk kanaal?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
www.ziggogo.tv en dan gewoon een account aanmaken, kan je altijd gratis het voetbal kijken
Gratis tip GR GR
--> ZIGGOquote:Op woensdag 24 september 2025 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
fuck ik kan alleen az vinden. 2-2 best zweterig.
Alleen kon Quaresma nog wel ietsquote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef bbuddybb het volgende:
Weten jullie aan wie Borges mij doet denken?
Quaresma.
Mij meer aan Dilrosunquote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef bbuddybb het volgende:
Quaresma.
Alleen dat nonchalante...quote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef bbuddybb het volgende:
Quaresma.
Die had nu vast het verschil gemaaktquote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is zo'n Ueda dan toch eigenlijk belangrijk.
Die kan je tenminste aanspelen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die had nu vast het verschil gemaakt
Antony ging in Amsterdam voor een prima bedrag weg, die had ook die kwaliteitquote:Op woensdag 24 september 2025 21:37 schreef bbuddybb het volgende:
Borges.![]()
![]()
Gooit er na elke aanname een driedubbele schaar uit om de bal vervolgens kwijt te raken.
Mooi man.
Ik kijk voor mijn gevoel vandaag naar een voorhoede Conteh - Jorgensen - Dilrosunquote:
ik wil op mn grote tv kijkenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
https://www.ziggogo.tv/nl(...)019661/Ziggo%20Sport
gewoon deze link en ophoepelen met je IPTV
1-3 tegen Unionquote:Op woensdag 24 september 2025 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Borges - Tengstedt - Diarra lijkt me geen aanval die binnen enkele jaren de Champions League zal winnen.
Kanaal 14 van Ziggoquote:Op woensdag 24 september 2025 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik wil op mn grote tv kijken
(maar bedankt <3)
Casten of fatsoenlijke iptv provider zoekenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
(maar bedankt <3)
Ik lees: kanaal 14.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
(maar bedankt <3)
En idd casten vanaf je telefoon is gewoon te doenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Casten of fatsoenlijke iptv provider zoeken
Deze aanval slaat ook echt helemaal nergens op. Tweede helft met Hadj Moussa starten en Borges naar links. En daarna nog maar eens die Larin brengen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:47 schreef hhh38 het volgende:
Het is weer ouderwetse oogaids uit het pre-Slot tijdperk
Eindelijk een goede wedstrijd spelen en dan 50% van je selectie omgooienquote:Op woensdag 24 september 2025 21:47 schreef hhh38 het volgende:
Het is weer ouderwetse oogaids uit het pre-Slot tijdperk
En Valente alsjeblieft op het middenveld ter vervanging van... Maakt me geen reet uit, allemaal kutquote:Op woensdag 24 september 2025 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze aanval slaat ook echt helemaal nergens op. Tweede helft met Hadj Moussa starten en Borges naar links.
10quote:Op woensdag 24 september 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zeer benieuwd naar het aantal balcontacten van Tengstedt.
Dat kunnen er echt niet meer dan 4 zijn.
Borges nog een aantal okay-ish dingen zien doen. Tengstedt wordt de miskoop van dit seizoen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:49 schreef bbuddybb het volgende:
Hier punten laten liggen is echt onnodig.
Over Borges: daar 10 miljoen aan uitgeven is toch best bijzonder.
Dan zou ik Diarra eraf halen. Ik vind hem echt heel matig elke keer als hij speelt. Borges naar links.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Borges speelt misschien niet dramatisch, maar Hadj Moussa is wel de beste aanvaller die je in kan brengen. Dus doe dat toch maar.
Wel eens dat Diarra heel matig is, maar ik heb de indruk dat Borges echt een pure rechtsbuiten is en heel veel minder is op links.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zou ik Diarra eraf halen. Ik vind hem echt heel matig elke keer als hij speelt. Borges naar links.
Een klein beetje ter verdediging, hij krijgt ook geen enkele bal of goede voorzet.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zeer benieuwd naar het aantal balcontacten van Tengstedt.
Dat kunnen er echt niet meer dan 4 zijn.
Jeng doet het tot nu toe prima. Rustig, geen gekke dingen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
Jeng bevalt wel tot nu toe. Lijkt een prima back up te zijn en heeft wel potentie.
Nieuwkoop is toch ook gewoon niveau Fc Twentequote:Op woensdag 24 september 2025 21:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Jeng doet het tot nu toe prima. Rustig, geen gekke dingen.
Nieuwkoop is ook weer dramatisch zeg. Kansloze vuurpijlen, ingooien naar een plek waar geen medespeler staat, blind de bal naar voren trappen.
Mwa, Borges kan best wel wat met vertrouwen. Ik zou hem er eerder inbrengen dan een Slory bv.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:01 schreef Haringkop2 het volgende:
DTK heeft aanvallend niet heel lekker ingekocht hč?
Maximaal ja.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop is toch ook gewoon niveau Fc Twente
We zijn minder dan 1 minuut onderweg in de 2e helft en daar was alweer zo'n blinde balquote:Op woensdag 24 september 2025 21:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Jeng doet het tot nu toe prima. Rustig, geen gekke dingen.
Nieuwkoop is ook weer dramatisch zeg. Kansloze vuurpijlen, ingooien naar een plek waar geen medespeler staat, blind de bal naar voren trappen.
Redelijk onbegrijpelijk. Maar ook wel weer genoeg goede dingen gedaan.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:03 schreef Elan het volgende:
15 miljoen door het putje. Te Kloese out
Prima reservespeler in een elftal dat goed looptquote:Op woensdag 24 september 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop is toch ook gewoon niveau Fc Twente
Wel fijn dat Jeng tot nu toe reuze meevaltquote:
Sturm Graz en Panathinaikos zullen ook niet geweldig zijnquote:Op woensdag 24 september 2025 22:06 schreef fetX het volgende:
Moet dit wel winnen hoor. Misschien wel je minste tegenstander, samen met Steaua.
Of meekrijgtquote:Op woensdag 24 september 2025 22:13 schreef fetX het volgende:
Dit is echt zo’n potje waarin je ‘m uit een corner of vrije trap tegenkrijgt.
Dit is echt een potje waarbij Braga gewoon veel meer kansen heeft gehad dan wijquote:Op woensdag 24 september 2025 22:13 schreef fetX het volgende:
Dit is echt zo’n potje waarin je ‘m uit een corner of vrije trap tegenkrijgt.
Ja, dat eigenlijk ookquote:Op woensdag 24 september 2025 22:13 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit is echt een potje waarbij Braga gewoon veel meer kansen heeft gehad dan wij
Zegt mij meer over Slory dan over de kwaliteiten van Borges. Vind het allemaal nog niet overtuigend.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Mwa, Borges kan best wel wat met vertrouwen. Ik zou hem er eerder inbrengen dan een Slory bv.
Ik wil helemaal geen Slory-tijdquote:Op woensdag 24 september 2025 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wissel die diarra eens
Dennis was best wel een beetje trots op die transferquote:Op woensdag 24 september 2025 22:16 schreef fetX het volgende:
Echt haal die verschrikkelijke Diarra eruit. Wat een kutspeler
Hij zal toch niet echt Slory inbrengen. :Squote:Op woensdag 24 september 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen Slory-tijd
Sliti zit ook nog op de bankquote:Op woensdag 24 september 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij zal toch niet echt Slory inbrengen. :S
Vind het wel lastig om iemand te beoordelen die zelden minuten krijgt. En ook nog eens moet spelen in een elftal dat nog nooit samen heeft gespeeld.quote:
Wij kunnen al die Ivanusec Stengs Zerrouki Tsjonkie zooi niet aan de straatstenen kwijt, en Benfica heeft daar gewoon vijf miljoen voor gevangen van onsquote:
Die betale niequote:Op woensdag 24 september 2025 22:20 schreef De_Kraam het volgende:
Diarra lekker aan Vitesse verhuren of zo.
Toch heb ik in z'n andere minuten (niet vandaag) wel leuke dingen zien doen, maar het is typisch zo'n speler die mee doet doen in de beker tegen Quick Boys en als je 4-0 voor staat tegen Telstar enzo, dan een jaar verhuren aan een ploeg waar ie basis staat en dan eens kijken of hij aan kan haken.quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:22 schreef CR7 het volgende:
Was dat Borges die er langs was en toen weer terugdraaide?
Hij had in de eerste helft een mooi balletje op Smal. Dat is al meer dan Borges heeft laten zien.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch heb ik in z'n andere minuten (niet vandaag) wel leuke dingen zien doen, maar het is typisch zo'n speler die mee doet doen in de beker tegen Quick Boys en als je 4-0 voor staat tegen Telstar enzo, dan een jaar verhuren aan een ploeg waar ie basis staat en dan eens kijken of hij aan kan haken.
Zodra Sauer er niet bij is ben je in feite lam aan de linkervleugel. En Sauer is niet héél goed.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch heb ik in z'n andere minuten (niet vandaag) wel leuke dingen zien doen, maar het is typisch zo'n speler die mee doet doen in de beker tegen Quick Boys en als je 4-0 voor staat tegen Telstar enzo, dan een jaar verhuren aan een ploeg waar ie basis staat en dan eens kijken of hij aan kan haken.
Dat vind ik dus ook ja.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij had in de eerste helft een mooi balletje op Smal. Dat is al meer dan Borges heeft laten zien.
Diarra heeft wel wat, maar dat heeft tijd nodig.
In de poulefase versus de return van de achtste finale van de CL, nogal een verschilletje welquote:Op woensdag 24 september 2025 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar kunnen we elkaar de hand schudden dus
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we Nieuwkoop geen ingooiveldverbod geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |