SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd of iedereen ook zo opportunistisch is dat als we 0-2 winnen ze gelijk de beste spelers zijn die Kloese ooit gehaald heeft en dat ze het Nederlandse transferrecord ooit gaan verbreken, want dat is het niveau hier ongeveer wel geweest.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval blij dat het "we hebben ze nog niet fatsoenlijk kunnen beoordelen" argument straks niet meer opgaat.
Het is tegen de fucking GAE van Portugal. Je hoort dit gewoon te winnen.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
Laatste post
[..]
Benieuwd of iedereen ook zo opportunistisch is dat als we 0-2 winnen ze gelijk de beste spelers zijn die Kloese ooit gehaald heeft en dat ze het Nederlandse transferrecord ooit gaan verbreken, want dat is het niveau hier ongeveer wel geweest.
Nee joh, dit is het AZ van Portugal. Daar doet een relatief slechte seizoensstart niets aan af.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:43 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Het is tegen de fucking GAE van Portugal. Je hoort dit gewoon te winnen.
Typisch Feyenoord wel om hier een zaadpot neer te leggen en dus niet te winnen.
Dat niet serieus nemen levert je in toekomstige Europese campagnes juist een moeilijker schema op. Als dit daadwerkelijk zo is, vind ik dat best zorgwekkend.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brede selectie of niet, Robin neemt de EL NIET serieus.
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Jeng, Smal; Targhalline, Timber, Steijn; Borges, Tengstedt, Diarra.
Ze hebben allemaal vast uitstekend getraind.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie neemt de Europa League dus écht niet serieus
En iedereen vorig jaar maar zeiken over de vele blessures, ach ach ach.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:54 schreef hhh38 het volgende:
Van Persie neemt de Europa League dus écht niet serieus
Met een fatsoenlijke medische staf hoef je niet zoveel te rouleren.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En iedereen vorig jaar maar zeiken over de vele blessures, ach ach ach.
Erg mooi dat er goed gebruik wordt gemaakt van onze brede selectie vol kwaliteit die op fenomenale wijze is samengesteld voor KloeseGOD.
Kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke medische staf hoef je niet zoveel te rouleren.
Zolang je geen voorrondes hoeft te spelen maakt dat in de nieuwe opzet ook geen kut meer uit.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:51 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dat niet serieus nemen levert je in toekomstige Europese campagnes juist een moeilijker schema op. Als dit daadwerkelijk zo is, vind ik dat best zorgwekkend.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:02 schreef Pistolero het volgende:
Niet dat het heel veel uitmaakt trouwens wie je opstelt vandaag, want Feyenoord en alle andere Nederlandse clubs hebben toch niks te zoeken in Europa. Maar dat is weer een heel andere discussie.
Winst vandaag zou een gigantische stunt zijn.
quote:
En aan het eind van het seizoen had Farioli eigenlijk wel een beetje gelijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:05 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi als we hier een goed resultaat (minstens gelijkspel) meenemen, maar het zou volledig terecht zijn als De Pers door de media met de grond gelijk wordt gemaakt als we hier verliezen.
Net als bij Farioli vorig jaar.
De KNVB zou al het prijzengeld af moeten pakken van een club die een Europese competitie niet serieus neemt.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En aan het eind van het seizoen had Farioli eigenlijk wel een beetje gelijk.
Daar houden we dan maar aan vast.
Vooral die laatste maand was maximaal genietenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, deze take kan dus echt niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:05 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi als we hier een goed resultaat (minstens gelijkspel) meenemen, maar het zou volledig terecht zijn als De Pers door de media met de grond gelijk wordt gemaakt als we hier verliezen.
Net als bij Farioli vorig jaar.
Makker, ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik zou echt even stoppen met posten want de ene take is nog debieler dan de andere.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De KNVB zou al het prijzengeld af moeten pakken van een club die een Europese competitie niet serieus neemt.
Gigantische stunt? Het is Braga, geen Liverpool of Real Madridquote:Op woensdag 24 september 2025 20:02 schreef Pistolero het volgende:
Niet dat het heel veel uitmaakt trouwens wie je opstelt vandaag, want Feyenoord en alle andere Nederlandse clubs hebben toch niks te zoeken in Europa. Maar dat is weer een heel andere discussie.
Winst vandaag zou een gigantische stunt zijn.
Ik ben hier nogal fanatiek overquote:Op woensdag 24 september 2025 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Makker, ik weet niet wat er met je aan de hand is, maar ik zou echt even stoppen met posten want de ene take is nog debieler dan de andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben hier nogal fanatiek over
Alle potentiële CL inkomsten waar mensen zo graag naar verwijzen hebben we te danken aan ons eigen succes in de Europa League en Conference League. Nederlandse clubs mogen de kantjes er niet vanaf lopen, anders zitten we zo met z'n allen weer in de voorrondes.Ik mag toch hopen dat men doorheeft dat de huidige positie van de Eredivisie op de coëfficiëntenlijst totaal niet representatief is voor de kwaliteit van de competitie en ook totaal onhoudbaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan over een paar jaar gewoon weer gezellig voorrondes spelen met zijn allen.
Dat zal, Feyenoord heeft gewoon coefficientpunten nodig om betere lotingen te krijgen volgende keren. Dus je dient gewoon je potjes te winnen in Europa. Zeker vanavond, als je ook nog een makkelijkere route wil in de knock-out fase (lees top-8 halen).quote:Op woensdag 24 september 2025 20:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat men doorheeft dat de huidige positie van de Eredivisie op de coëfficiëntenlijst totaal niet representatief is voor de kwaliteit van de competitie en ook totaal onhoudbaar is.
We gaan over een paar jaar gewoon weer gezellig voorrondes spelen met zijn allen.
Akkoordquote:Op woensdag 24 september 2025 20:23 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon winnen met een B-team, win-win.
Robin "Roger Schmidt" van Persiequote:Op woensdag 24 september 2025 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brede selectie of niet, Robin neemt de EL NIET serieus.
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Jeng, Smal; Targhalline, Timber, Steijn; Borges, Tengstedt, Diarra.
Het leverde toch mooi een gęnante 2-2 thuis op tegen AZquote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De huidige positie is (met golfbewegingen echt prima vast te houden. België gaat een totaalinstorting krijgen als ze één jaartje tweemaal CL en één keer vCL hebben en Portugal is niets behalve twee clubs aan de top. Het wordt stuivertje wisselen met Portugal om de zoveel keer met af en toe een België voor een jaar tussendoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat men doorheeft dat de huidige positie van de Eredivisie op de coëfficiëntenlijst totaal niet representatief is voor de kwaliteit van de competitie en ook totaal onhoudbaar is.
Misschien kan dit om 21:30 al wel!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef Tjacka het volgende:
Braga is nog een redelijk ploegje. Ik ga om half 11 slapen dus ik kom jullie hier hard uitlachen om 7:20!
Ik gun het jou niet hoor, vriend.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien kan dit om 21:30 al wel!
En dat Europa League deuntje was ik inmiddels ook wel ontgroeidquote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Dat FANTASTISCHE stadion van Braga zit halfvol.
Dat zat alleen in 2006 volquote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Maak je geen zorgen, volgend jaar is de CL hymne terugquote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat Europa League deuntje was ik inmiddels ook wel ontgroeid
Priske en Lotomba bedankt!!
Die kale zit in de studioquote:Op woensdag 24 september 2025 21:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
Vincent Schildkamp, godsamme. Ik wil Wytse
Ik weet niet of Wytse van de herenliefde is.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
Vincent Schildkamp, godsamme. Ik wil Wytse
Dit halve topic smeekte om dit soort kleine clubjes en geen CL.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 24 september 2025 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Braga kan er echt geen klote van.
Zal het zo wel 1-0 worden.
Maar heeft ie ook romige dijen?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:09 schreef bbuddybb het volgende:
Ik schakel net in, maar ik moet zeggen dat Jeng in ieder geval oogt als een mooie speler.
Fijne motoriek.
Als bezoeker van Europese wedstrijden is deze loting echt fantastisch en veel leuker dan Lazio & Celtic in 2023/2024 en City, Lille en Girona in 2024/2025.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit halve topic smeekte om dit soort kleine clubjes en geen CL.
Die houden echt geen bal in de ploeg.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Zelfs met deze opstelling zou het vrij schandalig zijn om niet te winnen als ik zie hoe matig dat Braga vooralsnog is
Dit jaar hebben we de jackpot qua reisjes ja. Ik had vooraf een lijstje opgesteld met clubs die ik leuk vond te bezoeken, daar zaten er iets van 12/33 in. Dat je er vier loot is wel een wonder (dat alle wedstrijden vallen behalve Boekarest als ik of mijn pa op vakantie is is dan wel weer zonde)quote:Op woensdag 24 september 2025 21:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als bezoeker van Europese wedstrijden is deze loting echt fantastisch en veel leuker dan Lazio & Celtic in 2023/2024 en City, Lille en Girona in 2024/2025.
Het enige wat die seizoenen leuk was in de poulefase was Atletico Madrid en Benfica.
Deze poulefase is met Stuttgart, Betis én een trip naar Roemenië echt VEEL leuker qua reisjes. Helaas zitten meerdere reizen er dit seizoen niet in wegens een gebrek aan vrije tijd.
Het spel stil leggen midden in een aanval ook nog eens.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:18 schreef hhh38 het volgende:
Het spel stilleggen en dan niets geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |