SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Verwarringquote:Op woensdag 24 september 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
Dit is nog verwarrender dan toen ik de vraag stelde.
Wil je mijn hond lenen? Of een hond lenen? Sowieso nooit meer depriquote:
Het was juist de bedoeling dat het de verwarring weg zou halen.quote:
Jouw bank lijkt dezelfde kleur als mijn bank, een bruinige tint van grijs.quote:
De kleur van de bank is paars-bruin of auberginequote:
Nee hoeft niet. Ben al high on life.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
Misschien moeten jullie allemaal even een jointje roken.
Ik heb al een zeurende kat.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je mijn hond lenen? Of een hond lenen? Sowieso nooit meer depri
Wist niet dat ik nu over de kleur van mijn banken zou gaan twijfelen na zes jaar ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kleuren bespreken levert altijd meer verwarring en discussie op
Ja, ik heb ook zo'n bank gehad.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw bank lijkt dezelfde kleur als mijn bank, een bruinige tint van grijs.
Ik heb een slaapkamermuur met hetzelfde effectquote:Op woensdag 24 september 2025 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zo'n bank gehad.
Was in bepaald licht wel een beetje aubergine, maar de kleur was toch echt bruin/grijs.
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Als je meer vragen hebt ga gerust je gangquote:Op woensdag 24 september 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Nou dit heeft meer vragen opgeleverd dan opgelost. Bedankt weer jongens.
Inderdaad hoe kan je in hemelsnaam een spatie tussen pannenkoeken en boerderij zettenquote:Op woensdag 24 september 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En vandaag in de rubriek "hoe dan?".
Ik heb wel een sterk vermoeden dat pannenkoeken hier iets mee te maken hebben.
Ze hadden die eerste pannenkoek, die ene die altijd mislukt.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En vandaag in de rubriek "hoe dan?".
Ik heb wel een sterk vermoeden dat pannenkoeken hier iets mee te maken hebben.
Neequote:Op woensdag 24 september 2025 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bomenverzameling
Ga je nog naar Helldorado?
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier vorige week eene jongetje op de fiets doodgereden. Nu blijkt dat de aanrijder met 90km/h over de busbaan door rood reed op een 50-weg, waarbij die een paar auto's inhaalde die wel netjes stonden te wachten.
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
Wat een IDIOOTquote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier vorige week eene jongetje op de fiets doodgereden. Nu blijkt dat de aanrijder met 90km/h over de busbaan door rood reed op een 50-weg, waarbij die een paar auto's inhaalde die wel netjes stonden te wachten.
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
En die bestuurder loopt inmiddels weer vrij rond.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
Nee, die zit nog vast.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En die bestuurder loopt inmiddels weer vrij rond.
erg!
Dit nieuwsbericht zegt toch echt het tegenovergestelde.quote:
Met zijn fiets oversteken op de oversteekplek.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat doet een jochie op de busbaan dan?
quote:Op woensdag 24 september 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat doet een jochie op de busbaan dan?
Het bedrijf waar jij graag wil werkenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Welk bedrijf houdt hun kerstfeest nou weer op een zaterdag
*kijkt naar waterpolokalender
*Ziet wedstrijd op de bewuste zaterdag
Nou, jammer joh.
Ja dit had ik toch ook niet kunnen weten voorafquote:Op woensdag 24 september 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het bedrijf waar jij graag wil werken
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit had ik toch ook niet kunnen weten vooraf
Het is mei 2032. Nattekat solliciteert bij een nieuwe werkgever. Alles lijkt rond, maar er wordt nog één vraag gesteld: 'wanneer is het kerstfeest?'quote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.
Ach ja werk bestaat maar voor een klein gedeelte uit zuipen en feestjes, dat zou ik ook niet te groot maken als ik zou solliciterenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja werk bestaat maar voor een klein gedeelte uit zuipen en feestjes, dat zou ik ook niet te groot maken als ik zou solliciteren
Oh, ik had het Leidsch Dagblad gescand vanmorgen. Daar stond dat het OM hem niet op vrije voeten wil. Lees nu aandachtig en zie dat hij in afwachten op vrije voeten is.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit nieuwsbericht zegt toch echt het tegenovergestelde.
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)voeten/92517319.html
Wat zou het dan zeggenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.
Dat je liever wat anders doet dan wat extra energie in je collega's en daarmee je bedrijf te steken.quote:
Ligt niet aan jou, ik heb ook beide titels voorbij zien komenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik had het Leidsch Dagblad gescand vanmorgen. Daar stond dat het OM hem niet op vrije voeten wil. Lees nu aandachtig en zie dat hij in afwachten op vrije voeten is.
Mea culpa
quote:De verdachte werd ter plaatse aangehouden. De rechter-commissaris heeft maandag besloten om de voorlopige hechtenis van de man te schorsen, wat betekent dat hij in afwachting van het onderzoek onder voorwaarden op vrije voeten wordt gesteld. Het OM kan zich niet vinden in dit besluit en stelt hoger beroep in.
Tsja maar over die werkgever zegt het dan weer dat die te gierig is om een feest te plannen onder werktijdquote:Op woensdag 24 september 2025 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je liever wat anders doet dan wat extra energie in je collega's en daarmee je bedrijf te steken.
Het staat duidelijk beschreven dat die voorlopig op vrije voeten is gesteld.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik heb ook beide titels voorbij zien komen
[..]
Kan ik toch mooi meteen duidelijk maken waar waterpolo bij mij komt op de lijst der prioriteiten. Ben zelfs al eens een dag eerder naar huis gegaan van een meerdaags uitje bij m'n huidige werkquote:Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.
Ja is wel logisch, 'jongetje" suggereert een beduidend lagere leeftijd.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij jongetje dacht ik echt aan een kind van onder de 15 en niet aan iemand van 17
Ik ook toen ik dat zeiquote:Op woensdag 24 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij jongetje dacht ik echt aan een kind van onder de 15 en niet aan iemand van 17
Okee,duidelijkquote:Op woensdag 24 september 2025 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook toen ik dat zei
Zijn twee dodelijke ongelukken in korte tijd gebeurd hier, de ander was 14 en ik haalde ze door elkaar.
Ik zag dat ook. Toen deed ik gewoon m'n ogen dicht een dacht ik aan het moment dat de zon niet meer naar binnen zou schijnen zo rond 14:30, en toen was alles opgelostquote:Op woensdag 24 september 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
Een nadeel aan de zon in huis is toch wel dat je ineens ziet dat je wat beter had kunnen afstoffen.
Ik probeer het te negeren maar het schijnt recht op de TV nu.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag dat ook. Toen deed ik gewoon m'n ogen dicht een dacht ik aan het moment dat de zon niet meer naar binnen zou schijnen zo rond 14:30, en toen was alles opgelost
En als het goed is heeft Hedwig geen weet van Dierendagquote:Op woensdag 24 september 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
Ohja binnenkort ook dierendag. Nou mijn kat is al verwend genoeg. Deze maand genoeg geld aan uitgegeven dus ik vind het wel best zo (voor dit jaar iig).
Daaromquote:Op woensdag 24 september 2025 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als het goed is heeft Hedwig geen weet van Dierendag
Kunnen ze weer de slachtofferkaart trekken straks.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:43 schreef Koen66 het volgende:
Ah, Israël bestookt door Jemen, als ik daar zou wonen zou ik vast gaan schuilen
Mjah, Achmed op de hoek uit Jemen kan ook weinig doen aan de acties vanuit dat landquote:Op woensdag 24 september 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer de slachtofferkaart trekken straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Even snel vlaggen van Jemen inslaan. Die gaan straks als warme broodjes over de toonbank.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer de slachtofferkaart trekken straks.
Ist verbotenquote:Op woensdag 24 september 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
@:kwiwi staat er iets in de Foqueville wet over pizza in de magnetron?
gas of hout?quote:Op woensdag 24 september 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ist verbotenZal een pizzaoven in het dorp bouwen
En de Nederlandse vlaggen worden verboden.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even snel vlaggen van Jemen inslaan. Die gaan straks als warme broodjes over de toonbank.
quote:Op woensdag 24 september 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Foqueville beleid wordt ook steeds strenger
Huh?quote:
Ik blijf gewoon. Geen asiel nodigquote:Op woensdag 24 september 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om in Foqueville te mogen blijven.
Tot agent @essnhills je plots uit komt zetten.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon. Geen asiel nodig
De brug staat dan ook best vaak openquote:Op woensdag 24 september 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Foqueville beleid wordt ook steeds strenger
Essie is heul lief voor mijquote:Op woensdag 24 september 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot agent @:essnhills je plots uit komt zetten.
Tsja de brugwachter had zich tot nader order gevoegd aan het geldende 'asielzoekers welkom' beleidquote:Op woensdag 24 september 2025 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De brug staat dan ook best vaak open
*Maakt notitiesquote:Op woensdag 24 september 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot agent @:essnhills je plots uit komt zetten.
Ik ben voor iedereen liefquote:Op woensdag 24 september 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Essie is heul lief voor mij
Ze is geen Wildessie.
quote:
quote:
quote:
Chocolade?quote:
Ze is vooral makkelijk om te kopen.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is geen Wildessie.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze is vooral makkelijk om te kopen.
Vooral met chocolade deurknoppen.
quote:
Ik las Wildsessie. Dacht al...quote:Op woensdag 24 september 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is geen Wildessie.
quote:
*Neemt hapjequote:Op woensdag 24 september 2025 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze is vooral makkelijk om te kopen.
Vooral met chocolade deurknoppen.
Schrikkeldraad van gesponnen suikerquote:Op woensdag 24 september 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*schrikkeldraad rond z'n huis uitbreidt
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schrikkeldraad van gesponnen suiker
*Pakt een stukje muurquote:
Essje eet @Nattekat's huisjequote:Op woensdag 24 september 2025 20:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Knibbel, knabbel, knuisje...
*stuurt chocolade*quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Pakt een stukje muur
Hmmm ontbijtkoek
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Pakt een stukje muur
Hmmm ontbijtkoek
Niet de juiste usb-c poorten? Dat is best een breed begripquote:Op woensdag 24 september 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een dockingstation achtig ding besteld, maar die werkt dus niet met mijn laptop omdat het ding dus niet de juiste usb-c poort heeft
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een dockingstation achtig ding besteld, maar die werkt dus niet met mijn laptop omdat het ding dus niet de juiste usb-c poort heeft
Er schijnt I kid you not dat niet alle data altijd over een usb-c poort gaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet de juiste usb-c poorten? Dat is best een breed begripZijn er meerdere soorten dan?
Ah, ik snap em. Er kan inderdaad ook video over usb-c, meer een protocol dingetje. Dan gaat een adaptertje ook niet werken.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er schijnt I kid you not dat niet alle data altijd over een usb-c poort gaat.
Mijn prive laptop heeft schijnbaar alleen een usb-c uitgang waar alleen data over kan en dus geen video.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er schijnt I kid you not dat niet alle data altijd over een usb-c poort gaat.
Mijn prive laptop heeft schijnbaar alleen een usb-c uitgang waar alleen data over kan en dus geen video.
Ja, dat thunderbolt ben ik ook sinds een tijdje achter. Staat een bliksemschichtje bij de poort, ik dacht serieus dat het symbool betekende dat je de laptop alleen via die poort op kon ladenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn laptop heeft niet de zogenaamde thunderbolt usb-c ding aansluiting.
Je moet tegenwoordig echt een phd hebben in computers om al die shit nog te snappen
HDMI dan?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde een 2e beeldscherm aansluiten op zowel mijn werk als prive laptop, maar dat kan dus niet.
Ambar-cam?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde een 2e beeldscherm aansluiten op zowel mijn werk als prive laptop, maar dat kan dus niet.
Ja maar ik heb maar 1 hdmi poort en ik heb 2 beeldschermenquote:
hdmi splitterquote:Op woensdag 24 september 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar 1 hdmi poort en ik heb 2 beeldschermen
Ah zo. Ik dacht laptop scherm en nog een externe. Dan is het helaas niet mogelijkquote:Op woensdag 24 september 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar 1 hdmi poort en ik heb 2 beeldschermen
Maar dan heb je geen twee individuele schermen toch? Gewoon een kloon.quote:
Dat werkt niet om je beeldscherm te verlengen/verbreden alleen om te spiegelenquote:
kloptquote:Op woensdag 24 september 2025 20:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen twee individuele schermen toch? Gewoon een kloon.
spiegelen is bagger, dan moet je naar links muizen om rechts op te gaan met je cursorquote:Op woensdag 24 september 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat werkt niet om je beeldscherm te verlengen/verbreden alleen om te spiegelen
je hebt ook een iets dat achter je scherm langs gaat en dan aan de linker en rechterkant uitbreiding heeft.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil uitbreiden, maar ik ga wel sparen voor een mooi breed curve beeldscherm
Qua aansluiten aan een laptop blijf ik 2 standaard schermen van 24 inch ofzo prefereren boven 1 curved extra breedbeeld schermquote:Op woensdag 24 september 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En tekst lezen is wat meer een uitdagingquote:Op woensdag 24 september 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
spiegelen is bagger, dan moet je naar links muizen om rechts op te gaan met je cursor
dat lijkt me dan weer een erg leuke uitdagingquote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En tekst lezen is wat meer een uitdaging
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanaf de eerste hulp in pyjamabroekZat al lekker klaar voor wat een meesterlijke aflevering van B&B vol liefde beloofde te worden, toen ik Gergi ineens naar het ziekenhuis moest racen. Hij lijkt een galblaasontsteking te hebben.
Wel super eerste hulp, 0 minuten wachttijd, erg vriendelijk personeel, en mag gewoon in de kamer erbij zitten.
Wow dat is kutquote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanaf de eerste hulp in pyjamabroekZat al lekker klaar voor wat een meesterlijke aflevering van B&B vol liefde beloofde te worden, toen ik Gergi ineens naar het ziekenhuis moest racen. Hij lijkt een galblaasontsteking te hebben.
Wel super eerste hulp, 0 minuten wachttijd, erg vriendelijk personeel, en mag gewoon in de kamer erbij zitten.
wens hem beterschap!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Heb op werk ook de keuze uit of 2 losse beeldschermen of 1 curved beeldscherm. Het boeit mij niet zo heel erg zolang ik maar 2 dingen op fatsoenlijke grote naast elkaar kan zetten.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua aansluiten aan een laptop blijf ik 2 standaard schermen van 24 inch ofzo prefereren boven 1 curved extra breedbeeld scherm
Dus we moeten @kwiwi neusknijpers opsturen?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
wens hem beterschap!
gelukkig kun je prima zonder galblaas.
Meurt alleen iets meer
Het is overigens vandaag 1 jaar geleden dat ik met Pa in Wildlands wasquote:
die kans is aanwezigquote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten @:kwiwi neusknijpers opsturen?
toen had je ook koude handen?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is overigens vandaag 1 jaar geleden dat ik met Pa in Wildlands was![]()
Ik was er laatst nog.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is overigens vandaag 1 jaar geleden dat ik met Pa in Wildlands was![]()
Lolquote:
beterschap!!!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig hebben we 2 badkamersquote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten @:kwiwi neusknijpers opsturen?
Nee hoorquote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik was nog niet geschrokken eigenlijk. Maar nu vraag ik me ineens af of dat moet?
Welke heeft de beste ventilatie?quote:
Is 1 zo'n curved breedbeeld niet onhandig met scherm delen? Nu met 2 schermen weet ik in ieder geval welke ik deel zeg maar via teams.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb op werk ook de keuze uit of 2 losse beeldschermen of 1 curved beeldscherm. Het boeit mij niet zo heel erg zolang ik maar 2 dingen op fatsoenlijke grote naast elkaar kan zetten.
Maar is het kwalitatief beetje in orde? Voor mij is het scherm belangrijk omdat ik er dagelijks vele uren naar staar, slechte schermen krijg ik hoofdpijn vanquote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor 300 euro ben je klaar voor een curved scherm. Valt best mee
Dat heet Daisy Chain en daarvoor heb ik nou net de aansluitingen voor nodig die ik niet hebquote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt ook een iets dat achter je scherm langs gaat en dan aan de linker en rechterkant uitbreiding heeft.
Geen idee of dat ook fatsoenlijk werkt.
Jupsquote:Op woensdag 24 september 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is 1 zo'n curved breedbeeld niet onhandig met scherm delen? Nu met 2 schermen weet ik in ieder geval welke ik deel zeg maar via teams.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heet Daisy Chain en daarvoor heb ik nou net de aansluitingen voor nodig die ik niet heb
Viel volgens mij wel meequote:
Dat vind ik met een grote excel file dan weer onhandig.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
JupsMaar dan deel je toch gewoon je laptopscherm?
Die met een kapje zijn ook irritant.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel mee
Ik ben natuurlijk gewend om veel buiten te zijn, dus heb ik daar niet heel snel last van.
Ik werk dan ook bijna niet met handschoenen aan. Dat is ook niet heel handig in mijn werk. Ja je hebt natuurlijk van die handschoenen waarbij je een kapje hebt voor over je vingers, Maar die draag ik ook niet.
Dat weten ze bij die SEH vast beter dan wijquote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik was nog niet geschrokken eigenlijk. Maar nu vraag ik me ineens af of dat moet?
Die deel ik vaak toch niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik met een grote excel file dan weer onhandig.
dezequote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heet Daisy Chain en daarvoor heb ik nou net de aansluitingen voor nodig die ik niet heb
Heb ik dus niet, alleen hdmiquote:Op woensdag 24 september 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze
maar dan heb je idd videousbc nodig
stomme laptopquote:Op woensdag 24 september 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik dus niet, alleen hdmi
Doen! Ik heb die van MSI en ben er erg blij mee,.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan wel minder hoorquote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor 300 euro ben je klaar voor een curved scherm. Valt best mee
Ik kom eraan!quote:Op woensdag 24 september 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
kaasje in reepjes snijden en wat mosterd dille er bij.... zin an!
Aliensquote:Op woensdag 24 september 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Over dit soort dingen had ik ook helemaal niet nagedacht toen ik mijn laptop kocht. Maar wie brengt er een gaming laptop op de markt waarbij het moeilijk is om extra beeldschermen aan te sluiten?
En zo'n kastje ertussen hangen, hoe heet dat...quote:Op woensdag 24 september 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn werklaptopscherm is 14 inch, daar kun je niets op zien joh. Mijn gaminglaptop is 17 inch dus an sich zou ik wel wat kunnen verzinnen
Dockingstation? Ja dat werkt dus niet omdat mijn gaminglaptop geen thunderbolt usb-c heeft maar alleen data usb-cquote:Op woensdag 24 september 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En zo'n kastje ertussen hangen, hoe heet dat...
kakquote:Op woensdag 24 september 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dockingstation? Ja dat werkt dus niet omdat mijn gaminglaptop geen thunderbolt usb-c heeft maar alleen data usb-c
Ik las gepijpt en kon het al niet thuis brengen waarom je arme mensen moest pijpen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:10 schreef Nattekat het volgende:
Armen gepijnigd in de sportschool ✅️
dik verdiendquote:Op woensdag 24 september 2025 21:10 schreef Nattekat het volgende:
Armen gepijnigd in de sportschool ✅️
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las gepijpt en kon het al niet thuis brengen waarom je arme mensen moest pijpen.
ik weet ook niet waar het het beste is... in de supermarkt of de sportschoolquote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las gepijpt en kon het al niet thuis brengen waarom je arme mensen moest pijpen.
quote:Op maandag 22 september 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik kan wel even een leuk biljetje gaan shoppen. Maat gaat iedere keer op z'n knieën door de super dus ik hou scheppen met geld over nu.
succesquote:
Je bent er wel druk mee he?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet ook niet waar het het beste is... in de supermarkt of de sportschool
[..]
vast wel. Althans, bij mij welquote:Op woensdag 24 september 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben meer benieuwd of het werkt op mijn werklaptop
ja als iemand denkt dat nattekat op zn knieen door de sportschool gaat dan denk ik aan die gozer op zn knieen door de supermarktquote:
ook gesport?quote:
Terecht wel.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als iemand denkt dat nattekat op zn knieen door de sportschool gaat dan denk ik aan die gozer op zn knieen door de supermarkt
Ja. Nog bezig. Althans. Nu e en wachten tot teamgenoten klaar zijn met hun wedstrijden en dan nog eentje.quote:
Even de Etto’s in de kaasfondue gooien.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met krab
Even Etto laten insmeren met baba ganoush door een riekende gezette vrouw in een niqab.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de Etto’s in de kaasfondue gooien.
Hondjesquote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloody hell als ik nogeens een vakantie uitzoek ga ik zoeken op "geen honden welkom". OVERAL lopen die beesten
Gewoon even lekker mee knuffelenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloody hell als ik nogeens een vakantie uitzoek ga ik zoeken op "geen honden welkom". OVERAL lopen die beesten
Volgend jaar naar Marokko.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon even lekker mee OPBOKKENquote:Op woensdag 24 september 2025 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon even lekker mee knuffelen
feest in de tent van goes tot purmerendquote:
Morgen zo’n grote Sint Bernhard die je even een flinke lebber komt geven, dus houd je handdoek maar gereedquote:Op woensdag 24 september 2025 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even lekker mee OPBOKKEN
Ik schop hem zo doormiddenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen zo’n grote Sint Bernhard die je even een flinke lebber komt geven, dus houd je handdoek maar gereed
Zes poedels in je bed.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar weer eens de slaperij op zoeken
Oh lekkerquote:Op woensdag 24 september 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met krab
Bel de krantquote:Op woensdag 24 september 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola gekocht vandaag.
ik ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola gekocht vandaag.
Elke dag om half acht de laatste nieuwtjes. Maar dat AI-overzicht was ook geen succes.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger hadden we nog het Foqueville nieuws tenminste.
Die van @Budapestenaar?quote:Op woensdag 24 september 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger hadden we nog het Foqueville nieuws tenminste.
Begrijpelijkquote:
Te laat, heb het blok kaas net weer in de koelkast gelegd.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Te laat, heb het blok kaas net weer in de koelkast gelegd.
Ik heb nog oude brokkelkaas?quote:
Uit Langedijk oid? Die hoek denk ikquote:
Alle kaas isquote:
Okee.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uit Langedijk oid? Die hoek denk ik
Staat er niet op, heb het op de markt gekocht
Slapsequote:Op woensdag 24 september 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen.
Gute Nacht Freunde
Dat noemen we hier in Foqueville andersquote:
Je wordt de 21ste die dat haalt. Of er moet iemand op anoniem zijn gegaan die ook zoveel gepost heeftquote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oepsie, is geen krab maar tarantula
Op welk nummer sta ik?quote:Op woensdag 24 september 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog iets meer dan 1000 posts nodig om weer een plek te stijgen in de top500. Markdeajaxfan is helaas overleden, dus die post niet meer
Melting zit er nog tussen, maar die is nog vrij actief, dus die gaat ook nog die mark voorbij,
BEJAARDEquote:Op woensdag 24 september 2025 23:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog even genieten van mijn laatste uur als 35 jarige.
Sow danquote:Op woensdag 24 september 2025 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BEJAARDE
ahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oh wow top tien.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
10
De nummer 9 is wel ver weg
quote:
Die foto moet wel bij @LTVDK zijn gemaakt. Daar is het nu nog lichtquote:
Over drie kwartier pas.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gizmo komt pas vlg week, maar voor nu HAPPY BDAY
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Over drie kwartier pas.En dankjewel.
Gizmo moet wel even wachten ivm de ingreep volgende week donderdag maar heb ik iets om naar uit te kijken en is ook goed voor mijn herstel uiteindelijk.
(Arts denkt twee weken maar we gaan het zien)
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Even goed plekje bedenken iig.Echt zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-aangifte-doen.html uiteraard
je fucking kutkind droeg een wapen die hij niet wilde laten vallen, deal ermeeIk snap wel dat die moeder er kapot van is maar ik twijfel of dit echt wat op gaat leveren aangezien hij gewoon meerdere waarschuwingen heeft genegeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-aangifte-doen.html uiteraard
je fucking kutkind droeg een wapen die hij niet wilde laten vallen, deal ermeeEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht om te janken is verspeeld hoor.quote:De vijftienjarige uit Gouda was een van de vier verdachten van het stelen van een fatbike aan het Wisselspoor in Capelle aan den IJssel. Een vijftienjarige jongen werd daarbij geschopt en geslagen. Ook werd een vuurwapen op zijn hoofd gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |