SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Verwarringquote:Op woensdag 24 september 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
Dit is nog verwarrender dan toen ik de vraag stelde.
Wil je mijn hond lenen? Of een hond lenen? Sowieso nooit meer depriquote:
Het was juist de bedoeling dat het de verwarring weg zou halen.quote:
Jouw bank lijkt dezelfde kleur als mijn bank, een bruinige tint van grijs.quote:
De kleur van de bank is paars-bruin of auberginequote:
Nee hoeft niet. Ben al high on life.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
Misschien moeten jullie allemaal even een jointje roken.
Ik heb al een zeurende kat.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je mijn hond lenen? Of een hond lenen? Sowieso nooit meer depri
Wist niet dat ik nu over de kleur van mijn banken zou gaan twijfelen na zes jaar ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kleuren bespreken levert altijd meer verwarring en discussie op
Ja, ik heb ook zo'n bank gehad.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw bank lijkt dezelfde kleur als mijn bank, een bruinige tint van grijs.
Ik heb een slaapkamermuur met hetzelfde effectquote:Op woensdag 24 september 2025 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zo'n bank gehad.
Was in bepaald licht wel een beetje aubergine, maar de kleur was toch echt bruin/grijs.
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Als je meer vragen hebt ga gerust je gangquote:Op woensdag 24 september 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Nou dit heeft meer vragen opgeleverd dan opgelost. Bedankt weer jongens.
Inderdaad hoe kan je in hemelsnaam een spatie tussen pannenkoeken en boerderij zettenquote:Op woensdag 24 september 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En vandaag in de rubriek "hoe dan?".
Ik heb wel een sterk vermoeden dat pannenkoeken hier iets mee te maken hebben.
Ze hadden die eerste pannenkoek, die ene die altijd mislukt.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En vandaag in de rubriek "hoe dan?".
Ik heb wel een sterk vermoeden dat pannenkoeken hier iets mee te maken hebben.
Neequote:Op woensdag 24 september 2025 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bomenverzameling
Ga je nog naar Helldorado?
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier vorige week eene jongetje op de fiets doodgereden. Nu blijkt dat de aanrijder met 90km/h over de busbaan door rood reed op een 50-weg, waarbij die een paar auto's inhaalde die wel netjes stonden te wachten.
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
Wat een IDIOOTquote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier vorige week eene jongetje op de fiets doodgereden. Nu blijkt dat de aanrijder met 90km/h over de busbaan door rood reed op een 50-weg, waarbij die een paar auto's inhaalde die wel netjes stonden te wachten.
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
En die bestuurder loopt inmiddels weer vrij rond.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
Nee, die zit nog vast.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En die bestuurder loopt inmiddels weer vrij rond.
erg!
Dit nieuwsbericht zegt toch echt het tegenovergestelde.quote:
Met zijn fiets oversteken op de oversteekplek.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat doet een jochie op de busbaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |