SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Verwarringquote:Op woensdag 24 september 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
Dit is nog verwarrender dan toen ik de vraag stelde.
Wil je mijn hond lenen? Of een hond lenen? Sowieso nooit meer depriquote:
Het was juist de bedoeling dat het de verwarring weg zou halen.quote:
Jouw bank lijkt dezelfde kleur als mijn bank, een bruinige tint van grijs.quote:
De kleur van de bank is paars-bruin of auberginequote:
Nee hoeft niet. Ben al high on life.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
Misschien moeten jullie allemaal even een jointje roken.
Ik heb al een zeurende kat.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je mijn hond lenen? Of een hond lenen? Sowieso nooit meer depri
Wist niet dat ik nu over de kleur van mijn banken zou gaan twijfelen na zes jaar ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kleuren bespreken levert altijd meer verwarring en discussie op
Ja, ik heb ook zo'n bank gehad.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw bank lijkt dezelfde kleur als mijn bank, een bruinige tint van grijs.
Ik heb een slaapkamermuur met hetzelfde effectquote:Op woensdag 24 september 2025 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zo'n bank gehad.
Was in bepaald licht wel een beetje aubergine, maar de kleur was toch echt bruin/grijs.
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Als je meer vragen hebt ga gerust je gangquote:Op woensdag 24 september 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Nou dit heeft meer vragen opgeleverd dan opgelost. Bedankt weer jongens.
Inderdaad hoe kan je in hemelsnaam een spatie tussen pannenkoeken en boerderij zettenquote:Op woensdag 24 september 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En vandaag in de rubriek "hoe dan?".
Ik heb wel een sterk vermoeden dat pannenkoeken hier iets mee te maken hebben.
Ze hadden die eerste pannenkoek, die ene die altijd mislukt.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En vandaag in de rubriek "hoe dan?".
Ik heb wel een sterk vermoeden dat pannenkoeken hier iets mee te maken hebben.
Neequote:Op woensdag 24 september 2025 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Bomenverzameling
Ga je nog naar Helldorado?
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier vorige week eene jongetje op de fiets doodgereden. Nu blijkt dat de aanrijder met 90km/h over de busbaan door rood reed op een 50-weg, waarbij die een paar auto's inhaalde die wel netjes stonden te wachten.
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
Wat een IDIOOTquote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Er is hier vorige week eene jongetje op de fiets doodgereden. Nu blijkt dat de aanrijder met 90km/h over de busbaan door rood reed op een 50-weg, waarbij die een paar auto's inhaalde die wel netjes stonden te wachten.
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
En die bestuurder loopt inmiddels weer vrij rond.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Wtf
Dat is gewoon doodslag.
Nee, die zit nog vast.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En die bestuurder loopt inmiddels weer vrij rond.
erg!
Dit nieuwsbericht zegt toch echt het tegenovergestelde.quote:
Met zijn fiets oversteken op de oversteekplek.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat doet een jochie op de busbaan dan?
quote:Op woensdag 24 september 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat doet een jochie op de busbaan dan?
Het bedrijf waar jij graag wil werkenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Welk bedrijf houdt hun kerstfeest nou weer op een zaterdag
*kijkt naar waterpolokalender
*Ziet wedstrijd op de bewuste zaterdag
Nou, jammer joh.
Ja dit had ik toch ook niet kunnen weten voorafquote:Op woensdag 24 september 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het bedrijf waar jij graag wil werken
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit had ik toch ook niet kunnen weten vooraf
Het is mei 2032. Nattekat solliciteert bij een nieuwe werkgever. Alles lijkt rond, maar er wordt nog één vraag gesteld: 'wanneer is het kerstfeest?'quote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.
Ach ja werk bestaat maar voor een klein gedeelte uit zuipen en feestjes, dat zou ik ook niet te groot maken als ik zou solliciterenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Les geleerd dus. Vragen wanneer sociale werkactiviteiten en uitjes zijn.
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja werk bestaat maar voor een klein gedeelte uit zuipen en feestjes, dat zou ik ook niet te groot maken als ik zou solliciteren
Oh, ik had het Leidsch Dagblad gescand vanmorgen. Daar stond dat het OM hem niet op vrije voeten wil. Lees nu aandachtig en zie dat hij in afwachten op vrije voeten is.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit nieuwsbericht zegt toch echt het tegenovergestelde.
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)voeten/92517319.html
Wat zou het dan zeggenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.
Dat je liever wat anders doet dan wat extra energie in je collega's en daarmee je bedrijf te steken.quote:
Ligt niet aan jou, ik heb ook beide titels voorbij zien komenquote:Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik had het Leidsch Dagblad gescand vanmorgen. Daar stond dat het OM hem niet op vrije voeten wil. Lees nu aandachtig en zie dat hij in afwachten op vrije voeten is.
Mea culpa
quote:De verdachte werd ter plaatse aangehouden. De rechter-commissaris heeft maandag besloten om de voorlopige hechtenis van de man te schorsen, wat betekent dat hij in afwachting van het onderzoek onder voorwaarden op vrije voeten wordt gesteld. Het OM kan zich niet vinden in dit besluit en stelt hoger beroep in.
Tsja maar over die werkgever zegt het dan weer dat die te gierig is om een feest te plannen onder werktijdquote:Op woensdag 24 september 2025 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je liever wat anders doet dan wat extra energie in je collega's en daarmee je bedrijf te steken.
Het staat duidelijk beschreven dat die voorlopig op vrije voeten is gesteld.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik heb ook beide titels voorbij zien komen
[..]
Kan ik toch mooi meteen duidelijk maken waar waterpolo bij mij komt op de lijst der prioriteiten. Ben zelfs al eens een dag eerder naar huis gegaan van een meerdaags uitje bij m'n huidige werkquote:Op woensdag 24 september 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is het ook veelzeggend als je niet op komt dagen bij sociale uitjes via het werk.
Ja is wel logisch, 'jongetje" suggereert een beduidend lagere leeftijd.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij jongetje dacht ik echt aan een kind van onder de 15 en niet aan iemand van 17
Ik ook toen ik dat zeiquote:Op woensdag 24 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij jongetje dacht ik echt aan een kind van onder de 15 en niet aan iemand van 17
Okee,duidelijkquote:Op woensdag 24 september 2025 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook toen ik dat zei
Zijn twee dodelijke ongelukken in korte tijd gebeurd hier, de ander was 14 en ik haalde ze door elkaar.
Ik zag dat ook. Toen deed ik gewoon m'n ogen dicht een dacht ik aan het moment dat de zon niet meer naar binnen zou schijnen zo rond 14:30, en toen was alles opgelostquote:Op woensdag 24 september 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
Een nadeel aan de zon in huis is toch wel dat je ineens ziet dat je wat beter had kunnen afstoffen.
Ik probeer het te negeren maar het schijnt recht op de TV nu.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag dat ook. Toen deed ik gewoon m'n ogen dicht een dacht ik aan het moment dat de zon niet meer naar binnen zou schijnen zo rond 14:30, en toen was alles opgelost
En als het goed is heeft Hedwig geen weet van Dierendagquote:Op woensdag 24 september 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
Ohja binnenkort ook dierendag. Nou mijn kat is al verwend genoeg. Deze maand genoeg geld aan uitgegeven dus ik vind het wel best zo (voor dit jaar iig).
Daaromquote:Op woensdag 24 september 2025 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als het goed is heeft Hedwig geen weet van Dierendag
Kunnen ze weer de slachtofferkaart trekken straks.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:43 schreef Koen66 het volgende:
Ah, Israël bestookt door Jemen, als ik daar zou wonen zou ik vast gaan schuilen
Mjah, Achmed op de hoek uit Jemen kan ook weinig doen aan de acties vanuit dat landquote:Op woensdag 24 september 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer de slachtofferkaart trekken straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Even snel vlaggen van Jemen inslaan. Die gaan straks als warme broodjes over de toonbank.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen ze weer de slachtofferkaart trekken straks.
Ist verbotenquote:Op woensdag 24 september 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
@:kwiwi staat er iets in de Foqueville wet over pizza in de magnetron?
gas of hout?quote:Op woensdag 24 september 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ist verbotenZal een pizzaoven in het dorp bouwen
En de Nederlandse vlaggen worden verboden.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even snel vlaggen van Jemen inslaan. Die gaan straks als warme broodjes over de toonbank.
quote:Op woensdag 24 september 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Foqueville beleid wordt ook steeds strenger
Huh?quote:
Ik blijf gewoon. Geen asiel nodigquote:Op woensdag 24 september 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om in Foqueville te mogen blijven.
Tot agent @essnhills je plots uit komt zetten.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon. Geen asiel nodig
De brug staat dan ook best vaak openquote:Op woensdag 24 september 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Foqueville beleid wordt ook steeds strenger
Essie is heul lief voor mijquote:Op woensdag 24 september 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot agent @:essnhills je plots uit komt zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |