Is met Saturday Night Live ook zo.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Zit even voor de grap Jimmy Kimmel te kijken.
Jezus wat zijn Amerikanen irritant.
ik ookquote:Op woensdag 24 september 2025 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er nog een over.
Verhuizen, werkende oven.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
waarom hebben jullie MieKrooWaaVees over?
een magnetron is geen oven.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verhuizen, werkende oven.
Heb ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
ik had er al 1 en toen mijn vader stierf had ik er 2.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
Stig komt er nu achter dat ie voor niets 20 minuten bezig is geweest met dingen opwarmen terwijl het ook in 2 minuten kon.quote:
dat klinkt idd wel logisch.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had er al 1 en toen mijn vader stierf had ik er 2.
Die 2e heb ik niet weg gedaan omdat je er op marktplaats toch maar een paar tientjes voor krijgt en ik dacht dat mijn huidige toch niet het eeuwige leven meer zou hebben, maar tot nu toe leeft die nog.
Mijn oven heeft wel een magnetronfunctie.quote:
ik heb geen ovenquote:Op woensdag 24 september 2025 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn oven heeft wel een magnetronfunctie.
ik wel, die zit in de magnetronquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, die zit in de magnetron
mijn miekrowaavee denkt dat hij een oven is, maar die functie is ietwat matig..quote:Op woensdag 24 september 2025 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, die zit in de magnetron
Oven is lekkerder.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stig komt er nu achter dat ie voor niets 20 minuten bezig is geweest met dingen opwarmen terwijl het ook in 2 minuten kon.
Wel beter.quote:
Daar heb ik dan weer een diepvries voor.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voornamelijk voor diepvriespizza's.
ja daarvoor misbruik ik die functie ook van mn magnetron.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook.
Voornamelijk voor diepvriespizza's.
Geniet ervanquote:
ja, de airfryer gebruik ik daar ook wel vaker voor, maar daar past dan weer geen pizza of overschaal inquote:Op woensdag 24 september 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn miekrowaavee denkt dat hij een oven is, maar die functie is ietwat matig..
Mijn Ninja doet het beter.
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de airfryer gebruik ik daar ook wel vaker voor, maar daar past dan weer geen pizza of overschaal in
dat dusquote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarvoor misbruik ik die functie ook van mn magnetron.
Ow en Als ik iets in de grote ovenschaal heb. Maar gelukkig is dat heel weinig. Gewoon in kleinere schaaltjes is ook veel makkelijkere portie
Pizza in de magnetron?quote:Op woensdag 24 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarvoor misbruik ik die functie ook van mn magnetron.
Ow en Als ik iets in de grote ovenschaal heb. Maar gelukkig is dat heel weinig. Gewoon in kleinere schaaltjes is ook veel makkelijkere portie
Die Ninja is dan toch ook een oven(tje)quote:Op woensdag 24 september 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn miekrowaavee denkt dat hij een oven is, maar die functie is ietwat matig..
Mijn Ninja doet het beter.
soort van, hij kan ook dehydrateren en grillen enzoquote:Op woensdag 24 september 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Ninja is dan toch ook een oven(tje)
Ik heb geen magnetronquote:
Ja.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
staat er iets in de Foqueville wet over pizza in de magnetron?
Ja, ten strengste verbotenquote:Op woensdag 24 september 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
@:kwiwi staat er iets in de Foqueville wet over pizza in de magnetron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |