Volgens mij kort na de opnames van het programma overleden.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Maar hij zit er dus meer dan 1 aflevering in? Ik dacht maar 1
Hij heeft voor veel andere artiesten geschreven en als je het met geloven ook erg geliefd bij collega's. Daarnaast zette hij in z'n woonplaats zich veel in voor/tegen laaggeletterdheid.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind/vond Karst altijd zo'n opvallend rustige en vriendelijke man, totaal anders dan ik zou verwachtten ivm met bril, kapsel en muziek.
Er worden 3 afleveringen per dag opgenomen, ik denk niet dat Rene in de pauze in een bamischijf is gestiktquote:Op maandag 23 februari 2026 22:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Herman zei dat Rene kort hier na overleed, dat zou ook nog kunnen
Dacht ik ook inderdaad. Ik vrees dat ze morgen in de uitzending gaan zeggen dat hij intussen is overleden.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Maar hij zit er dus meer dan 1 aflevering in? Ik dacht maar 1
Dan hoop ik dat hij er in meerdere te zien is, leuke kandidaat en hij wist veelquote:Op maandag 23 februari 2026 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er worden 3 afleveringen per dag opgenomen, ik denk niet dat Rene in de pauze in een bamischijf is gestikt
Nee, geen naamgenoot want het voormalige jurylid heet Maarte van Rossem, met een Equote:Op maandag 23 februari 2026 21:42 schreef svann het volgende:
Spelers: Maarten van Rossum (naamgenoot),
Oeps, inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:54 schreef golfer het volgende:
Nee, geen naamgenoot want het voormalige jurylid heet Maarten van Rossem, met een E
Ah, dat zal het dan zijn inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er worden 3 afleveringen per dag opgenomen
Ze lijkt wel op haar moeder. En een beetje op Bridget Maasland in haar TMF-tijd.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, dat zal het dan zijn inderdaad.
Die Roxanne is trouwens de dochter van
[ afbeelding ]
Sophia de Boer
Weinig? Geen enkele, kan ik je vertellen. Ik heb het speciaal nog een keer teruggekeken, die finale. Ik dacht: hoor en zie ik dit nu goed?quote:Op maandag 23 februari 2026 22:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook hij wist weinig goede antwoorden te geven in de finale.
Inderdaad! Zelfs Pete Pilley, die als slechtste kandidaat tot nu werd gezien, had nog 120sec toen het finalespel begon. Al moet daar wel bij worden vermeld dat hij zijn tijd bij de puzzel al tot 0 had laten aflopen. Toen kregen alle drie de spelers er 30 seconden bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 00:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Weinig? Geen enkele, kan ik je vertellen. Ik heb het speciaal nog een keer teruggekeken, die finale. Ik dacht: hoor en zie ik dit nu goed?
René Karst is geheid de eerste kandidaat die de finale van De Slimste Mens wint zonder één goed antwoord te geven.
Hij zit er weer inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond gewoon Rene Karst, zag net de vooraankondiging
Dat zei hij gisteren ook al ja, al is het niet heel duidelijk hoe lang geleden voor zijn dood dit precies is opgenomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:39 schreef TLC het volgende:
Volgens Herman is Rene kort na deze aflevering overleden
Ja, hoe kort precies willen we weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:39 schreef TLC het volgende:
Volgens Herman is Rene kort na deze aflevering overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |