Als je de verhalen mag geloven, zat René maar in 1 aflevering, dus dan overleefd ze deze aflevering...quote:Op maandag 23 februari 2026 22:09 schreef TLC het volgende:
Ik denk niet dat die blonde dame de Slimste gaat winnen dit seizoen
Influencer, dat zijn meestal dit soort typesquote:
Dat zie je wel vaker, ik denk dat bijvoorbeeld voor Andre van Duin hetzelfde geldt.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind/vond Karst altijd zo'n opvallend rustige en vriendelijke man, totaal anders dan ik zou verwachtten ivm met bril, kapsel en muziek.
Dit programma heeft een publiek die weinig heeft met influencers.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Influencer, dat zijn meestal dit soort types
Herman zei dat Rene kort hier na overleed, dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 23 februari 2026 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je de verhalen mag geloven, zat René maar in 1 aflevering, dus dan overleefd ze deze aflevering...
Misschien willen ze meer jongere kijkers trekken, ik denk niet dat ze daar in slagenquote:Op maandag 23 februari 2026 22:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit programma heeft een publiek die weinig heeft met influencers.
Het nieuws van de achtergelaten cruisereiziger is van eind oktober:quote:Op maandag 23 februari 2026 22:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Herman zei dat Rene kort hier na overleed, dat zou ook nog kunnen
Ze heeft minder dan 60 punten nu.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:20 schreef TLC het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Roxanne door zou gaan ten koste van Rene en Maarten, dus ik vrees dat Rene er niet meer was bij de volgende opnames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |