SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hatsjie Hatsjie hatsjoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ook een kutdag?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet dus ik zal eens wat pijnstillers pakken![]()
Maar om het weer even positief te zien, ik mag zo weer gaan eten bij mams. Hoef ik lekker niet zelf te koken.![]()
Dat is ook wel lekker hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:19 schreef KoningWouter het volgende:
Maar om het weer even positief te zien, ik mag zo weer gaan eten bij mams. Hoef ik lekker niet zelf te koken.![]()
Bah.quote:
Bietjes net spek
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Of Snert.quote:
Met flinke stukken rookworst erin.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Woohooquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Schuif maar aan er is genoeg.![]()
![]()
Jammer dan. Ik ga over m'n nek van boerenkool.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ook weleens van een worst?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dan. Ik ga over m'n nek van boerenkool.![]()
Dat heb ik met hutspot.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dan. Ik ga over m'n nek van boerenkool.![]()
Boerenkoolquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer dan. Ik ga over m'n nek van boerenkool.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of Snert.
Met flinke stukken rookworst erin.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hutspot, ook prima.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat glijdt zo naar binnen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Hoezo, regen?
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:40 schreef Sally het volgende:
Hoezo, regen?
![]()
![]()
![]()
waar ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Rhodos!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik had wel een leuke OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nietusquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Soms liggen er ook nog wel eens leuke hebbedingetjes in de koopjesmarkt bij deka
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:51 schreef Sally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een week laterquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Waar zijn @:MizzezAmy en @:Vino_Tinto eigenlijk?
Ja hier
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kun je nog altijd een leuke BBQ van beunhazen, en dat alles voor maar 50 cent die je er weer uit kunt brekenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het zo' n bijzondere winkelwagen?![]()
Heb ik van een vriend gehoord
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je nog altijd een leuke BBQ van beunhazen, en dat alles voor maar 50 cent die je er weer uit kunt breken![]()
Heb ik van een vriend gehoord
Zulke shit heb ik gedaan in mijn studententijd toen nog relatief jong en dom wasquote:![]()
ik vind dat niet dom, nog best creatiefquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke shit heb ik gedaan in mijn studententijd toen nog relatief jong en dom was
Uw ADH vitamine Worst
Hij kwam twee dagen terug ofzo voor op m'n Facebook tijdlijn. Sommige van die dingen vind ik dan wel lollig en sla ik op. 9 van 10 keer om er vervolgens niks meer mee te doen, nu kwam hij wel even van pas.quote:
Ik heb heel vroeger ook nog wel een winkelwagentje als konijnenhok gebruikt
Multifunctioneel die dingenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij kwam twee dagen terug ofzo voor op m'n Facebook tijdlijn. Sommige van die dingen vind ik dan wel lollig en sla ik op. 9 van 10 keer om er vervolgens niks meer mee te doen, nu kwam hij wel even van pas.
Ik heb heel vroeger ook nog wel een winkelwagentje als konijnenhok gebruikt![]()
![]()
Ik heb al op jonge leeftijd het belang van recyclen, hergebruik en zulks onder de knie gekregenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dat niet dom, nog best creatief
Deze man hequote:Op dinsdag 23 september 2025 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al op jonge leeftijd het belang van recyclen, hergebruik en zulks onder de knie gekregen![]()
![]()
Wat heb jij gestudeerd dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke shit heb ik gedaan in mijn studententijd toen nog relatief jong en dom was![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:40 schreef Sally het volgende:
Hoezo, regen?
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Straks een lekkere cocktail 🍸🍹![]()
Ik las lego agenda @KoningWouterquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
Lege agenda morgenkan er eindelijk gewerkt worden
![]()
Moe
Vanmorgen takken geknipt met Fring in de buurt. Het gekkie vond het echt wel leuk
Hard gewerkt in Atelier Verellen (dagbesteding)Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Brandweermannen!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik vraag me af of de man voor wie ik vandaag bijna 6 km heb gewandeld om hem z'n sligro pas terug te bezorgen, zich aan z'n belofte houdt om een donatie voor het goede doel te doen.
Nog 1 laatste bruine bom droppen voor ik werk verlaat
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
Nog 1 laatste bruine bom droppen voor ik werk verlaat![]()
![]()
Was vandaag meer furzen dan normaal, weet niet waaromUw ADH vitamine Worst
Die drank van vanochtendquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
Was vandaag meer furzen dan normaal, weet niet waarom![]()
Ja, hij bleef aandringen dat ik even binnen zou komen voor koffie of thee, maar ik ben niet zo sociaal onderlegd dus gezegd dat ie, als hij wat terug wilde doen, me maar moest sponsoren. Hij kon niet begrijpen dat iemand idioot genoeg is om een pasje, dat zo te vervangen is, terug te brengen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
heb je je collega's dan ook kapot wezen furzen?Uw ADH vitamine Worst
Ja die zijn extra vroeg naar huis gegaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je je collega's dan ook kapot wezen furzen?![]()
Knippen voor het goeie doel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:40 schreef DJMO het volgende:
Ik vraag me af of de man voor wie ik vandaag bijna 6 km heb gewandeld om hem z'n sligro pas terug te bezorgen, zich aan z'n belofte houdt om een donatie voor het goede doel te doen.
Het (Z)aandewandel-logo op je achterhoofd uitscheren.
Weetie dat hij op Fok! staat nu met zijn shop?![]()
kan je lekker helicopteren op kantoor zonder dat iemand het zietquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die zijn extra vroeg naar huis gegaanUw ADH vitamine Worst
Dat gewisselde geld gaat ook voor een donatie neem ik aan ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, hij bleef aandringen dat ik even binnen zou komen voor koffie of thee, maar ik ben niet zo sociaal onderlegd dus gezegd dat ie, als hij wat terug wilde doen, me maar moest sponsoren. Hij kon niet begrijpen dat iemand idioot genoeg is om een pasje, dat zo te vervangen is, terug te brengen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar is toch niks aan ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je lekker helicopteren op kantoor zonder dat iemand het ziet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helikopteren
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb ik 'm niet verteldquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:51 schreef maily het volgende:
[..]
Knippen voor het goeie doel.
Het (Z)aandewandel-logo op je achterhoofd uitscheren.
Weetie dat hij op Fok! staat nu met zijn shop?Ik heb er één en ik ben er trots op
heb jij nog ideetjes wat Justin kan doen op kantoor nu alle collega's extra vroeg zijn vertrokken?quote:Uw ADH vitamine Worst
Jaaquote:![]()
![]()
Voel me jarigfijne dag gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arretjescake?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
En leuke dingen gekregen ook![]()
![]()
Had niet gehoeven maar wel lief
En stuur de rest dan maar terug. Ondankbaar nest.![]()
![]()
Waarom? Ik heb al 15 euro ingelegd om überhaupt te mogen lopen, en bijna 17,50 aan het promoten van m'n actie (Foto's afdrukken en verspreiden.) daarnaast ben ik van plan om zondag geen 15 km te lopen, maar eerst de route van de 15 km, om daarna de route van de 5 km erachter aan te doen. Ergo : 20 km ipv 15. En dat alleen omdat @Rob zoals altijd achteraf per daadwerkelijke gelopen kilometer sponsort.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gewisselde geld gaat ook voor een donatie neem ik aan ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Mijn cadeau krijg je nogquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
En leuke dingen gekregen ook![]()
![]()
Had niet gehoeven maar wel lief![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Fijn
Jij bent nog lang niet jarig
Smile, it's free therapy.![]()
nee niet eensquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:07 schreef maily het volgende:
[..]
Arretjescake?
En stuur de rest dan maar terug. Ondankbaar nest.![]()
![]()
Die wil @greysbones niet voor me maken
Smile, it's free therapy.![]()
Klopt, net geweestquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jij bent nog lang niet jarig
![]()
![]()
Nouhou zeg ....quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee niet eens![]()
Die wil @:greysbones niet voor me maken![]()
![]()
Ik zou snoeihard TR's machen, dit kan echt niet!quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee niet eens![]()
Die wil @:greysbones niet voor me makenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doe lekker zellufquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee niet eens![]()
Die wil @:greysbones niet voor me maken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
ow wel
melk is opnog even naar de super
![]()
![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb inspiratie opgedaan om een mooie creatie te makenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@loveislikeakiss heb jij een payout gekregen van die OC van gisteren?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben benieuwd naar de foto'squote:Op dinsdag 23 september 2025 17:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb inspiratie opgedaan om een mooie creatie te maken![]()
Ik ookquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gaatjes in de koffiebekers prikken,quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb jij nog ideetjes wat Justin kan doen op kantoor nu alle collega's extra vroeg zijn vertrokken?
alle bureaustoelen verwisselen,
stekkers uit de computers halen,
met je blote billen op het kopieer apparaat kopietjes maken en die ophangen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie je vast wel voorbij komen in de groeps-appquote:
Uhuquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je vast wel voorbij komen in de groeps-app![]()
![]()
En natuurlijk even goed hopen aan het einde van de dag net als de schoonmaak ploeg de WC's heeft gedaan. Dat geeft een mooi aroma om de dag mee te beginnenquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaatjes in de koffiebekers prikken,
met je blote billen op het kopieer apparaat kopietjes maken en die ophangen.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Allemaal al gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
met je blote billen op het kopieer apparaat kopietjes maken en die ophangen.![]()
Scharnieren en deurkrukken ook al verwijderd ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah goeie! Nog snel ff doen...quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scharnieren en deurkrukken ook al verwijderd ?![]()
En het wifi wachtwoord veranderen, alle koffie bonen uit het apparaat halen en scheet kussen inbouwen in de bureau stoelen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scharnieren en deurkrukken ook al verwijderd ?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heer Versquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Das wel heel gek hequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Overal post-its met BOLK op plakken.![]()
![]()
Freon MT6quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Andijvie makenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Snel koken straks wandelen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of eerst snoei snel wandelen en dan rustig eten?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En tussendoor een bolk!quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of eerst snoei snel wandelen en dan rustig eten?![]()
Niet standaard bolken tijdens het snel wandelenquote:
Ik bolk overal en altijd!quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet standaard bolken tijdens het snel wandelen![]()
En snoei hard en simply lovely ookquote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En snoei hard en simply lovely ook![]()
![]()
Ik heb net een over heerlijke pozza de oven in gedaan voor mijn muis, dus pozza bolkquote:
Pozzaquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een over heerlijke pozza de oven in gedaan voor mijn muis, dus pozza bolk![]()
![]()
Blij je te zien, maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zie je nooit in de nacht bolken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bovenstaande geldt uitsluitend overdag uiteraardquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je nooit in de nacht bolken.![]()
Kwamen niet door de censuur heenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tuinhuisje regel ook.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kwamen niet door de censuur heen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verdulleme!quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kwamen niet door de censuur heen![]()
BietenbolkIk heb er één en ik ben er trots op
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Echt hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bolbWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Iedere blub van Pinnie is leuk
Had niet tegen Pinnie !quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Iedere blub van Pinnie is leuk![]()
![]()
U heeft er in de aanbieding?quote:
Ik vraag dit voor een vriend
Twee zelfsquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U heeft er in de aanbieding?
Ik vraag dit voor een vriend![]()
![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voor z'n trip naar de Bolkon zekerquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat @:kree dat maar niet horen, die slide zo je DM in als een smooth operator![]()
![]()
Liev tochquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa beetje ziekjes, hoe is t met jou?![]()
![]()
![]()
Ookquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa beetje ziekjes, hoe is t met jou?
Heerst nogal geloof ikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vrijdag moet ik rond half zeven in een andere stad zijn de komende 7 weken elke vrijdag dat gaat wat worden met eten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is bij mij toch al wel twee jaar geleden dat ik zo ziek wasquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kun je niet daar eten dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik rond half zeven in een andere stad zijn de komende 7 weken elke vrijdag dat gaat wat worden met eten.
Of tussen de middag op je gemak warm.![]()
Of eerder eten in de avond, geen idee hoe ver het reizen isMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kopje thee met honing dan maar?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is bij mij toch al wel twee jaar geleden dat ik zo ziek wasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Graag, ook voor jezelf maken héquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kopje thee met honing dan maar?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Eerst werken tot 15:00 en daarna vanaf 18:30 tot 20:30 een activiteit inloop is vanaf 18:00 gaat dingetje worden met eten eet niet graag voor 17:00.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet daar eten dan?
Of tussen de middag op je gemak warm.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan gewoon om half 6 een patatje eten in de stad daarMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
Dan gewoon om half 6 een patatje eten in de stad daar![]()
![]()
ftfyquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
Dan gewoon om half 6 een patatje frietje eten in de stad daar
Maar patat met een klodder mayo is ook een lekkere maaltijdquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gun @:Dr.Mikey wel een lekkere maaltijd![]()
Deze vrouw weetquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar patat met een klodder mayo is ook een lekkere maaltijd![]()
![]()
Jij wil Mikey een rauwe patat met een klodder mayo laten eten?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar patat met een klodder mayo is ook een lekkere maaltijd![]()
Nee nee Rabbit, dat heet een ongekookte aardappelquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij wil Mikey een rauwe patat met een klodder mayo laten eten?![]()
Weet hij toch nietquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nee Rabbit, dat heet een ongekookte aardappel![]()
![]()
Dat bedoel ik dus!quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nee Rabbit, dat heet een ongekookte aardappel
Daarom gun ik hem gefrituurde frietjes met een lekkere saus naar keuze
Bahquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus!
Daarom gun ik hem gefrituurde frietjes met een lekkere saus naar keuze![]()
![]()
Dubbel gefrituurd dusquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus!
Daarom gun ik hem gefrituurde frietjes met een lekkere saus naar keuze
Kost duur @mailyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goede friet moet dubbel gefrituurd wordenquote:
Friet bak je het beste in twee keer voor een krokante buitenkant en zachte binnenkant: bak de frietjes de eerste keer op ongeveer 160°C voor 5-6 minuten, laat ze uitlekken en afkoelen. Verwarm het frituurvet vervolgens naar 180°C en bak de voorgebakken frietjes nog 2-3 minuten tot ze goudgeel en knapperig zijn.
Nu jullie patat vretende barbaren
Broodje van Kootje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
Friet van Ome Piet en Patat van Ome Ad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nehquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
Friet bak je het beste in twee keer voor een krokante buitenkant en zachte binnenkant: bak de frietjes de eerste keer op ongeveer 160°C voor 5-6 minuten, laat ze uitlekken en afkoelen. Verwarm het frituurvet vervolgens naar 180°C en bak de voorgebakken frietjes nog 2-3 minuten tot ze goudgeel en knapperig zijn.
Nu jullie patat vretende barbaren![]()
Broodjeszaak in Amsterdam Broodje halfom is echt lekker..quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het wel iets leuks? #durftevragenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst werken tot 15:00 en daarna vanaf 18:30 tot 20:30 een activiteit inloop is vanaf 18:00 gaat dingetje worden met eten eet niet graag voor 17:00.![]()
quote:Moet ze zeker 2 minuutjes wachten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ken ik nietquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broodjeszaak in Amsterdam Broodje halfom is echt lekker..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je provincie genoot is sterk bij De slimste Mens, leuk om te zien.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig geen Doosjequote:Op dinsdag 23 september 2025 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
In Den Haag heb je broodje van Dootje
Moet wel ff opgeklopt worden uiteraardquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]Moet ze zeker 2 minuutjes wachten
![]()
![]()
2 minuten is wel lang hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]Moet ze zeker 2 minuutjes wachten
Lekker versquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet wel ff opgeklopt worden uiteraardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mwha is zo voorbij hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis de bikkieburgerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: