abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218844568
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 17:30 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Zowel links als rechts doet hier aan mee. Zelfde als in verschillende topics, links is goed en rechts is fout of andersom. Er is geen middenweg kennelijk. Vermoeiend soms
Ik snap ook niet waarom iemand geen verbetering aan alle kanten zou willen.

In mijn beleving is Fox een stuk meer de werkelijkheid aan het verdraaien dan bijvoorbeeld CNN, maar wellicht ligt dit ook aan bias aan mijn zijde en ik geloof absoluut niet dat CNN niks verdraait en/of niet selectief bezig is.

Ik ga daarom met alle plezier een discussie aan over hoe we een objectievere media zouden kunnen nastreven, zowel links als rechts.
Krekker is de bom!
pi_218844594
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het moreel kompas van de Kirks beter dan Trump zelf 🤣
Daarom, they killed the only nice guy who wanted to talk to them.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218844619
quote:
15s.gif Op maandag 22 september 2025 17:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nice guy niet echt, ik zou zeggen omgekeerd. Maar dat is totaal niet relevant en geen reden ook vermoord te worden.

Hij ging het debat aan ipv alleen maar onliners op internet te gooien, iets wat ik alleen maar kan respecteren. En het is schandalig en te ziek voor woorden dat hij daarom/daardoor vermoord is.
Krekker is de bom!
pi_218844620
quote:
15s.gif Op maandag 22 september 2025 17:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
They?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218844627
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 17:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
They?
Scherp opgemerkt. Apart om te spreken van "they" inderdaad.
Krekker is de bom!
pi_218844654
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 17:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
They?
Opvallend veel linkse studenten tweetten al dat hij die dag vermoord zou gaan worden, het was geen plannetje van een eenling
pi_218844730
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Opvallend veel linkse studenten tweetten al dat hij die dag vermoord zou gaan worden, het was geen plannetje van een eenling
Laat eens opvallend veel Twitter berichten zien...

En leg ook uit waarom iemand die plannen heeft de moord zou aankondigen..
pi_218844761
BNW is een ander subforum. Ook al past die conspiracy shit wel bij de rechtse vleugel die nu regeert
pi_218844774
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 17:30 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Zowel links als rechts doet hier aan mee. Zelfde als in verschillende topics, links is goed en rechts is fout of andersom. Er is geen middenweg kennelijk. Vermoeiend soms
Trump in de politiek speelt daar ook een grote rol in. Kijk maar naar alle talkshows en de meeste media. Wanneer je dat op de voet volgt dan weet je precies welk artikel van welke media vandaan komt.

Het is een beetje Goebbels on steroids. En er zijn genoeg gekken aan beide kanten die stemmen in hun hoofd hebben (waar de talkshows/media een megafoon van maken).

Het hele media landschap in Amerika is naar de vaantjes. En dan heb je ook nog Pallywood er even tussendoor die fans zieltjes probeert te winnen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218844801
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 18:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Laat eens opvallend veel Twitter berichten zien...

En leg ook uit waarom iemand die plannen heeft de moord zou aankondigen..
Ik ga niet alles voorkauwen, ik ben niet je vmbo leraar.
pi_218844812
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:13 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik ga niet alles voorkauwen, ik ben niet je vmbo leraar.
Kortom, je lult maar wat in de ruimte.
pi_218844830
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:06 schreef Nober het volgende:

[..]
Gôh. Dat had ik na 10 jaar tegenwerking niet verwacht.
Bijzonder, want Trump kan absoluut niet tegen tegenwerking.

Daar is geen 10 jaar voor nodig om dat te constateren.
  maandag 22 september 2025 @ 18:22:58 #106
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_218844864
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:06 schreef Nober het volgende:

[..]
Gôh. Dat had ik na 10 jaar tegenwerking niet verwacht.
Maar Obama werd bijvoorbeeld niet continu tegengewerkt door de Republikeinen? Waarbij ze zelfs zo ver gingen dat ze bleven inzoomen op de geboorteakte.

Dat altijd maar verschuilen achter "dit keer is het fout gedrag ok want hunnie..."

Zo kan iedereen dus continu het eigen fout gedrag rechtvaardigen wat dus ook aan de lopende band gebeurt met alle negatieve gevolgen van dien.
Krekker is de bom!
  maandag 22 september 2025 @ 18:30:37 #107
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218844911
Bekijk deze YouTube-video

Weet niet of al gepost.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218845109
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2025 08:04 schreef Isdatzo het volgende:
Heeft hij haar al bij de pussy gegrabd?
Trump is bijna 80, of zo. Ik denk dat hij allang blij is dat hij nog recht kan pissen zonder hulp, laat staan dat hij op "die" manier achter vrouwen aanzit. Maar die vrouw kwam sterk over vond ik, miljoenen kerels in de rij voor haar, die is volgend jaar niet meer alleen.
Graag verwijderen
pi_218845136
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Maar Obama werd bijvoorbeeld niet continu tegengewerkt door de Republikeinen? Waarbij ze zelfs zo ver gingen dat ze bleven inzoomen op de geboorteakte.

Dat altijd maar verschuilen achter "dit keer is het fout gedrag ok want hunnie..."

Zo kan iedereen dus continu het eigen fout gedrag rechtvaardigen wat dus ook aan de lopende band gebeurt met alle negatieve gevolgen van dien.
Iedereen die nu niet blij is met Trump was heel erg blij toen Obama de verkiezingen won omdat ie zwart is, kennelijk zijn die mensen heel racistisch. Vredesprijs ook meteen toegekend en dat terwijl die nog helemaal niks bereikt had.

Obama had het heel zwaar inderdaad.
pi_218845187
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Weet niet of al gepost.
Refererend naar afbeelding, er wordt inmiddels beweerd dat er een bloedzak onder z'n kraag links zit en dat hij nog leeft :')

https://rumble.com/v6z5jj(...)-full-breakdown.html

Ik geloof eerder dat de dader onschuldig is en de opdracht kreeg om naar het dak te gaan. Er is nergens een geweer te zien in de beelden waar hij op staat.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218845266
Men beweert dat hij geen pijn voelde, maar het ziet er echt ongelooflijk pijnlijk uit als ik de beelden zo bekijk, vraag mij af of hij meteen out ging.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag verwijderen
  maandag 22 september 2025 @ 19:34:12 #112
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_218845402
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 19:05 schreef Nober het volgende:

[..]
Iedereen die nu niet blij is met Trump was heel erg blij toen Obama de verkiezingen won omdat ie zwart is, kennelijk zijn die mensen heel racistisch.
Ik snap echt niet wat je hier probeert te zeggen. Kun je dit toelichten?

En is het niet logisch dat er mensen zijn die wel blij waren met Obama en niet blij met Trump? Net zoals dat er ook mensen niet blij waren met Obama en wel blij met Trump?

En 'de verkiezingen won omdat hij zwart is?? Leg uit...

quote:
Vredesprijs ook meteen toegekend en dat terwijl die nog helemaal niks bereikt had.
Vredesprijs vond ik overdreven maar heeft 0 relevantie

quote:
Obama had het heel zwaar inderdaad.
Ik had het nergens over wel/niet zwaar hebben ik had het over tegengewerkt worden door de Republikeinen.
Krekker is de bom!
pi_218845461
Waarom zou je nog een parlement hebben of states rights, als je moet tekenen bij het kruisje om el presidente te steunen? Het hele idee is juist dat je de macht verdeeld hebt.
pi_218845693
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Obama was tenminste een echte kerel, en geen zwakkeling als Trump.
  maandag 22 september 2025 @ 19:57:41 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_218845785
twitter
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218846216
Wat een walgelijk staaltje over acting van die weduwe. Werd er gewoon naar van...
  Moderator maandag 22 september 2025 @ 21:35:23 #117
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218846717
Hoezo kan je de dader vergeven als weduwe snap ik niet echt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218846746
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Vader, vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen!"
  maandag 22 september 2025 @ 21:51:53 #119
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218846864
Zelfingenomen lulhannes die zich liet toejuichen om zijn gelijk van apartheid te laten bevestigen.
pi_218846935
quote:
Tja, zij is een diepreligieuze Christelijke vrouw net zoals Kirk zelf ook het Christendom altijd voorop zette in zijn leven.
quote:
In the Bible, Jesus made forgiveness central to faith, teaching it is a requirement for receiving God's own forgiveness and a condition for a right relationship with God and others. He emphasized endless, unconditional forgiveness—exemplified by his "seventy times seven" command and his own words from the cross, "Father, forgive them". Jesus also showed that forgiveness is connected to God's mercy and grace, highlighting it as a way to overcome evil and live a life of love and peace.

Teachings on Forgiveness

The Lord's Prayer: Jesus included the command to forgive in his model prayer, saying, "Forgive us our trespasses as we forgive those who trespass against us".
"Seventy Times Seven": When asked by Peter how many times to forgive, Jesus responded with a symbolic "seventy times seven," indicating endless, or as often as needed, forgiveness, not a literal number.
The Parable of the Unforgiving Servant: Jesus told this parable to illustrate the connection between receiving and giving forgiveness. A servant who was forgiven a massive debt by his master then refused to forgive a small debt owed by another servant, leading to his harsh judgment.
From the Cross: Jesus's most famous act of forgiveness was his prayer for his executioners: "Father, forgive them, for they do not know what they are doing" (Luke 23:34).

Bron: Google Gemini
Vooral dit laatste kan wel een rol spelen aangezien veel Amerikaanse conservatieven Kirk als een martelaar zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218847011
quote:
Dat heeft ze verteld: Jezus vergaf ook dus moet ze dat doen zodat ze in de hemel terechtkomt waar ze weer samen kan zijn met Charlie.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218847429
quote:
Doet ze ook niet. Ze zegt het hoogstens.
Conscience do cost.
pi_218847499
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 17:36 schreef KreKkeR het volgende:

Ik ga daarom met alle plezier een discussie aan over hoe we een objectievere media zouden kunnen nastreven, zowel links als rechts.
Dat gaat niet.
  dinsdag 23 september 2025 @ 00:10:07 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_218847952
quote:
Dat doet ze ook niet. Het is 1 groot Republikeins mediacircus waarin die woorden perfect zijn uitgekozen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')