Trump in de politiek speelt daar ook een grote rol in. Kijk maar naar alle talkshows en de meeste media. Wanneer je dat op de voet volgt dan weet je precies welk artikel van welke media vandaan komt.quote:Op maandag 22 september 2025 17:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zowel links als rechts doet hier aan mee. Zelfde als in verschillende topics, links is goed en rechts is fout of andersom. Er is geen middenweg kennelijk. Vermoeiend soms
Ik ga niet alles voorkauwen, ik ben niet je vmbo leraar.quote:Op maandag 22 september 2025 18:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Laat eens opvallend veel Twitter berichten zien...
En leg ook uit waarom iemand die plannen heeft de moord zou aankondigen..
Kortom, je lult maar wat in de ruimte.quote:Op maandag 22 september 2025 18:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ga niet alles voorkauwen, ik ben niet je vmbo leraar.
Bijzonder, want Trump kan absoluut niet tegen tegenwerking.quote:Op maandag 22 september 2025 11:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Gôh. Dat had ik na 10 jaar tegenwerking niet verwacht.
Maar Obama werd bijvoorbeeld niet continu tegengewerkt door de Republikeinen? Waarbij ze zelfs zo ver gingen dat ze bleven inzoomen op de geboorteakte.quote:Op maandag 22 september 2025 11:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Gôh. Dat had ik na 10 jaar tegenwerking niet verwacht.
Trump is bijna 80, of zo. Ik denk dat hij allang blij is dat hij nog recht kan pissen zonder hulp, laat staan dat hij op "die" manier achter vrouwen aanzit. Maar die vrouw kwam sterk over vond ik, miljoenen kerels in de rij voor haar, die is volgend jaar niet meer alleen.quote:Op maandag 22 september 2025 08:04 schreef Isdatzo het volgende:
Heeft hij haar al bij de pussy gegrabd?
Iedereen die nu niet blij is met Trump was heel erg blij toen Obama de verkiezingen won omdat ie zwart is, kennelijk zijn die mensen heel racistisch. Vredesprijs ook meteen toegekend en dat terwijl die nog helemaal niks bereikt had.quote:Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar Obama werd bijvoorbeeld niet continu tegengewerkt door de Republikeinen? Waarbij ze zelfs zo ver gingen dat ze bleven inzoomen op de geboorteakte.
Dat altijd maar verschuilen achter "dit keer is het fout gedrag ok want hunnie..."
Zo kan iedereen dus continu het eigen fout gedrag rechtvaardigen wat dus ook aan de lopende band gebeurt met alle negatieve gevolgen van dien.
Refererend naar afbeelding, er wordt inmiddels beweerd dat er een bloedzak onder z'n kraag links zit en dat hij nog leeftquote:Op maandag 22 september 2025 18:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Weet niet of al gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Ik snap echt niet wat je hier probeert te zeggen. Kun je dit toelichten?quote:Op maandag 22 september 2025 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen die nu niet blij is met Trump was heel erg blij toen Obama de verkiezingen won omdat ie zwart is, kennelijk zijn die mensen heel racistisch.
Vredesprijs vond ik overdreven maar heeft 0 relevantiequote:Vredesprijs ook meteen toegekend en dat terwijl die nog helemaal niks bereikt had.
Ik had het nergens over wel/niet zwaar hebben ik had het over tegengewerkt worden door de Republikeinen.quote:Obama had het heel zwaar inderdaad.
Obama was tenminste een echte kerel, en geen zwakkeling als Trump.quote:Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar Obama werd bijvoorbeeld niet continu tegengewerkt door de Republikeinen? Waarbij ze zelfs zo ver gingen dat ze bleven inzoomen op de geboorteakte.
Dat altijd maar verschuilen achter "dit keer is het fout gedrag ok want hunnie..."
Zo kan iedereen dus continu het eigen fout gedrag rechtvaardigen wat dus ook aan de lopende band gebeurt met alle negatieve gevolgen van dien.
"Vader, vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen!"quote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo kan je de dader vergeven als weduwe snap ik niet echt
Tja, zij is een diepreligieuze Christelijke vrouw net zoals Kirk zelf ook het Christendom altijd voorop zette in zijn leven.quote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vooral dit laatste kan wel een rol spelen aangezien veel Amerikaanse conservatieven Kirk als een martelaar zien.quote:In the Bible, Jesus made forgiveness central to faith, teaching it is a requirement for receiving God's own forgiveness and a condition for a right relationship with God and others. He emphasized endless, unconditional forgiveness—exemplified by his "seventy times seven" command and his own words from the cross, "Father, forgive them". Jesus also showed that forgiveness is connected to God's mercy and grace, highlighting it as a way to overcome evil and live a life of love and peace.
Teachings on Forgiveness
• The Lord's Prayer: Jesus included the command to forgive in his model prayer, saying, "Forgive us our trespasses as we forgive those who trespass against us".
• "Seventy Times Seven": When asked by Peter how many times to forgive, Jesus responded with a symbolic "seventy times seven," indicating endless, or as often as needed, forgiveness, not a literal number.
• The Parable of the Unforgiving Servant: Jesus told this parable to illustrate the connection between receiving and giving forgiveness. A servant who was forgiven a massive debt by his master then refused to forgive a small debt owed by another servant, leading to his harsh judgment.
• From the Cross: Jesus's most famous act of forgiveness was his prayer for his executioners: "Father, forgive them, for they do not know what they are doing" (Luke 23:34).
Bron: Google Gemini
Dat heeft ze verteld: Jezus vergaf ook dus moet ze dat doen zodat ze in de hemel terechtkomt waar ze weer samen kan zijn met Charlie.quote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doet ze ook niet. Ze zegt het hoogstens.quote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat gaat niet.quote:Op maandag 22 september 2025 17:36 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ga daarom met alle plezier een discussie aan over hoe we een objectievere media zouden kunnen nastreven, zowel links als rechts.
Dat doet ze ook niet. Het is 1 groot Republikeins mediacircus waarin die woorden perfect zijn uitgekozenquote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vergeven is een manier om verder te kunnen leven en niet vast te blijven zitten in verdriet en woede. Gewoon een intelligente reactie van haar. Jammer dat veel mensen dan weer gaan zeiken dat het een act is.quote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat deed ze wel voor een miljoenenpubliek. Omdat haar man juist met de dader in gesprek wilde.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet. Het is 1 groot Republikeins mediacircus waarin die woorden perfect zijn uitgekozen
Hoe intens verzuurd kun je zijnquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Het leek eerder alsof Trump zijn derde termijn had binnengehaald dan dat er daadwerkelijk iemand werd herdacht
Eerder nogal ziek dat je je daar als weduwe voor leent.
Dit, want het gerecht staat al aan haar zijde. Ik denk dat zij ook de enige is die hem uiteindelijk geen doodstraf kan gaan geven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Niet kunnen vergeven en vast blijven zitten in haat maakt je uiteindelijk kapot. Een voorbeeld daarvan is de moeder van een van de slachtoffers van Ted Bundy, die haar hele leven gebukt is gegaan onder woede en verdriet omdat ze Bundy nooit kon vergeven en volledig kapot ging door haat.
Daar tegenover staat iemand als Terry Caffey, zijn hele gezin, vrouw en twee zonen werden vermoord en toch koos hij ervoor de daders te vergeven. Dat was de enige manier voor hem om door te kunnen gaan met leven.
Imo is het een ontzettend intelligente reactie van de weduwe, dat ze de dader nu al kan vergeven. Dat getuigt van kracht en wijsheid.
Echt geen idee wat je allemaal aan het bazelen bentquote:Op dinsdag 23 september 2025 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat deed ze wel voor een miljoenenpubliek. Omdat haar man juist met de dader in gesprek wilde.
Het was zeker een circus, maar geen rellen en geen onrust. Een week geleden niet en ook nu niet en volgende week ook niet.
En de reden:
Omdat elk mens zich geliefd en gehoord wil voelen.
Blijkbaar best eng bij onze jonge generatie, want jij moet mij respecteren en anders expose ik je met je haat, en cancellen wij je als groep. Nou zo hard zijn ze tegenwoordig.
Maar die generatie is slim en maar is geen groep. Heeft gescheiden ouders, moet elke week een ander masker opzetten bij de bonus mama en de nieuwe papa. Die generatie heeft geen gelukkig gezin als basis, waar onze overheid vanuit gaat, nog steeds en altijd, zelfs bij de ggz.
Haar toespraak was juist goed bedacht, iets teveel tranen voor een Nederlandse maar de boodschap was goed.
Ik heb vriendinnen met transgenderkinderen in ons geliefde Rotterdam, ik woon in een dorp vol sgp mensen die drie keer op zondag naar de kerk gaan. En ik vind het allemaal geweldige mensen.
En ik hoop net als Erica dat ze allemaal gelukkig zijn.
Never go full psycho.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe intens verzuurd kun je zijn
De tandjes hey.
Nee snap ik, daar ben je te dom/ alleen / boos/ teleurgesteld voor, vul zelf maar in.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt geen idee wat je allemaal aan het bazelen bent
Het is wel pittig om aan jouw intelligentie te tippen moet ik zeggen, dus laten we dom invullen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee snap ik, daar ben je te dom/ alleen / boos/ teleurgesteld voor, vul zelf maar in.
Zeker, en nu de hamvraag: ben je gelukkig?quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel pittig om aan jouw intelligentie te tippen moet ik zeggen, dus laten we dom invullen.
Nee want ik ben domquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker, en nu de hamvraag: ben je gelukkig?
Ja blijkbaar, er zijn namelijk meerdere onderzoeken naar gedaan. Zoals een andere user hier al postte.quote:
En ja je bent een beetje dom om mensen die anders/conservatiever dan jij neer te zetten als dom rechts.quote:
Dat is niet hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
En on topic, na de woorden van Erica gaat Tyler niet de doodstraf krijgen.
Erica gaat niet Pilatus zijn. Ja hij schoot haar man dood, maar nooit dat zij nu de doodstraf gaat eisen voor de moord op haar man.
Fijn dat we op Fok iemand uit de intieme kring van Kirk hebben zitten. En helemaal mooi dat die persoon ons ook de waarheid wilt vertellen en het niet alleen voor zichzelf wilt houden. Wat een eer.quote:Op maandag 22 september 2025 22:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Doet ze ook niet. Ze zegt het hoogstens.
Kan wel, familie van Shannan Watts vroeg om niet de doodstraf te eisen tegen Chris Watts. Andersom zal lastiger worden, familie slachtoffer gaat er niet doorheen drukken dat de doodstraf wordt geëist.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is niet hoe dat werkt.
Allemaal irrelevante shit mbt tegenwerking in de interne vs politiek.quote:Op maandag 22 september 2025 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen die nu niet blij is met Trump was heel erg blij toen Obama de verkiezingen won omdat ie zwart is, kennelijk zijn die mensen heel racistisch. Vredesprijs ook meteen toegekend en dat terwijl die nog helemaal niks bereikt had.
Obama had het heel zwaar inderdaad.
Dat is tegen haar geloof - dat is de reden! Gevoelsmatig zou ze dat wel willen denk ik maar vanuit haar geloofsovertuigingen moet je iemand vergeven en dat doet ze dan ookquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Erica gaat niet Pilatus zijn. Ja hij schoot haar man dood, maar nooit dat zij nu de doodstraf gaat eisen voor de moord op haar man.
Mijn god hoe Amerikaans wil je het hebben.quote:
Dat hoeft helemaal niet. Dit is vooral mooi als je iemand een martelaar wil maken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:23 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is tegen haar geloof - dat is de reden! Gevoelsmatig zou ze dat wel willen denk ik maar vanuit haar geloofsovertuigingen moet je iemand vergeven en dat doet ze dan ook
Kent ja maar vergiffenis is een groot goed in de Bijbel!quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Dit is vooral mooi als je iemand een martelaar wil maken.
De bijbel kent gewoon de doodstraf (met en zonder vergiffenis). En is zeker bij de prairie taliban populair.
Hoezo kan een nabestaande de strafeis bepalen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Als nabestaande heb je in Nederland het spreekrecht en dat kan weldegelijk invloed hebben op de strafmaat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo kan een nabestaande de strafeis bepalen?
Dat is hier niet zo, en in Amerika ook niet.
Dat is de enige reden van het bestaan van tradwifes: bloeden voor het conservatisme.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Het leek eerder alsof Trump zijn derde termijn had binnengehaald dan dat er daadwerkelijk iemand werd herdacht
Eerder nogal ziek dat je je daar als weduwe voor leent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |