SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je moet dan ook niet de slimme bewoners van tilburg vragenquote:Op zondag 21 september 2025 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelf wel die ene euro hadden durven inzetten![]()
![]()
Oh ja.quote:Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet de slimme bewoners van tilburg vragen![]()
Ben ik toch zelf veuls te dom voor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb je @MizzezAmy al haar 25 euro betaald?quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Ben ik toch zelf veuls te dom voor.![]()
Nou ja zegquote:Op zondag 21 september 2025 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je @:mizzezamy al haar 25 euro betaald?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat verklaart waarom je döner pas zo laat komt en wellicht met een 'in huis gemaakt sausje'quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als ze echt al meer dan een half uur onderweg zijn met mijn döner denk ik dat maar eens ga kijken hoe de 'reheat'-functie van de oven ook al weer werkt
Hoe is het met Mario?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niemand weet wat er in de Kirchtagssuppe van mutti gaatquote:Op zondag 21 september 2025 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee zij maakt Kärnter gerechten![]()
Gutti Mutti Würsten natuurlichquote:Op zondag 21 september 2025 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor worsten joh
Slappe hap is het!quote:Op zondag 21 september 2025 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor worsten joh"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als het een durum is dan doe ik het in de contactgrill net als restjes pizzaquote:Op zondag 21 september 2025 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ze echt al meer dan een half uur onderweg zijn met mijn döner denk ik dat maar eens ga kijken hoe de 'reheat'-functie van de oven ook al weer werktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn eten was nog warm. Online besteld en eventjes wachten.
Verser kan nietWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
blobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wrijf het nog maar in bij @Grrrrrrrrquote:Op zondag 21 september 2025 19:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn eten was nog warm. Online besteld en eventjes wachten.
Verser kan niet
Uw ADH vitamine Worst
Tis binnen!Als jullie vandaag niks meer van me horen lig ik te meuren op de bank met een after döner-dip.
Smakelijk!quote:Op zondag 21 september 2025 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis binnen!Als jullie vandaag niks meer van me horen lig ik te meuren op de bank met een after döner-dip.
![]()
![]()
Eerst de pers bellenquote:Op zondag 21 september 2025 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Frituur heeft een bijnaam: Frietchinees want veel chinezen aan het werk.Werewolf
Daar gaan hele nieuwe plantjes groeienquote:Op zondag 21 september 2025 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker dönermest voor de tuin van de onderbuuf![]()
Dönerquote:Op zondag 21 september 2025 19:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar gaan hele nieuwe plantjes groeienWerewolf
Ik denk dat de dönerboeren in opstand komen danquote:Uw ADH vitamine Worst
Iedereen doet mee, want ze steunen elkaar door dik en dönerquote:Op zondag 21 september 2025 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat de dönerboeren in opstand komen dan![]()
Niets gezien nog.quote:Op zondag 21 september 2025 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je @:mizzezamy al haar 25 euro betaald?
Maar wat in het vat zit verzuurt niet!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Iwdjdgz!quote:Op zondag 21 september 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil haar wel als tussendoortje![]()
![]()
Zie dat ze Kate Ovens heet. Nou ze kan wel etenswaren in haar schuiven alsof het een oven isquote:
Uw ADH vitamine Worst
Zou ook wel wat in haar oven willen schuivenquote:Op zondag 21 september 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie dat ze Kate Ovens heet. Nou ze kan wel etenswaren in haar schuiven alsof het een oven is![]()
![]()
Iwdjdgz!quote:Op zondag 21 september 2025 19:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou ook wel wat in haar oven willen schuivenUw ADH vitamine Worst
alweer stilte hier.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Lekker punten pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik wilde eerst het woord Fransen neerleggen, maar die accepteerde hij niet. Toen zag ik op het nippertje dus fanfares, met 5 X woordwaarde plus 50 bonus omdat ik alle letters had gebruikt.
Zoonlief wilde gelijk opgeven maar dat heb ik 'm uit z'n hoofd gepraatIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Ik geloof dat hij niet heel blij met me is momenteel
Twee keer op rij al m'n letters kwijtIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb er één en ik ben er trots op
Mag ik niet lezenquote:Op zondag 21 september 2025 20:29 schreef DJMO het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
GroenLinksPvdA
![]()
![]()
Misschien hadden ze de naam moeten veranderen naar Koopshop, dan werd er wel wat verkochtUw ADH vitamine Worst
En allemaal agressieve verkopers die schreeuwen: JA KOOP DAN!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kijk eens aan!quote:Op zondag 21 september 2025 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger abbo op![]()
woestboos is ie nuquote:Op zondag 21 september 2025 20:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat hij niet heel blij met me is momenteel
Twee keer op rij al m'n letters kwijt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja, Kijk. Die lag altijd in de Bieb.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het komt het er in het kort op neer dat de leden van de PvdA / GroenLinks niet willen dat twee straatnamen naar verzetsstrijders worden genoemd. Omdat een een meerderheid van de raad voor was gebeurt het alsnog wel, maar de reden van die partijen om tegen te stemmen vind ik nogal ehhh walgelijk.quote:
Screenshot uit ander artikel over hetzelfde onderwerp.
Dus straten niet willen vernoemen naar verzetshelden, vanwege de situatie in gaza is jodenhaat?
Rot een tering eind op ajb.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zouden de werknemers van Kijkshop zich bekeken voelen?Uw ADH vitamine Worst
Bekijk het eens van een andere kantquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vooral toen ze hun loon kregen:quote:Op zondag 21 september 2025 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Zouden de werknemers van Kijkshop zich bekeken voelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vooral toen ze hun loon kregen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Sta je mooi te kijken met je goed gedragOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kun je de straatnamen beter houden op bloemen, planten, of planeten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of het Amerikaanse systeem, straten nummeren. 2nd street, 8th street.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of naar grote Bolkheldenquote:Op zondag 21 september 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Kun je de straatnamen beter houden op bloemen, planten, of planeten.![]()
Of een van de hoogste prijzen voor de vrede vernoemen naar iemand die dynamiet heeft uitgevonden en oorlog dodelijker heeft gemaaktquote:Op zondag 21 september 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Kun je de straatnamen beter houden op bloemen, planten, of planeten.![]()
Dit is was geen pro en/of anti Isreal/gaza statement![]()
Voor de zekerheid toch een TR gemachtquote:Op zondag 21 september 2025 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
En gelijk heb je, of je moet al een politiek statement willen maken met je TR, dan zet ik daar weer een TR opquote:Op zondag 21 september 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch een TR gemacht
Ik heb wel eens 3en snackbar buurt voorgesteld.quote:Op zondag 21 september 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Kun je de straatnamen beter houden op bloemen, planten, of planeten.
De frikandelweg, kroketstraat, bal gehakt plein, bamischijfplantsoen, loempialaan, en natuurlijk het patat plantsoen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Doe voor de zekerheid ook maar jaquote:Op zondag 21 september 2025 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En gelijk heb je, of je moet al een politiek statement willen maken met je TR, dan zet ik daar weer een TR op![]()
Is het zo'n pauperbuurt dat je een patat plantsoen nodig hebt?quote:Op zondag 21 september 2025 20:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 3en snackbar buurt voorgesteld.
De frikandelweg, kroketstraat, bal gehakt plein, bamischijfplantsoen, loempialaan, en natuurlijk het patat plantsoen.![]()
Niet op "invoeren" gedruktquote:Op zondag 21 september 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch een TR gemacht![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
Dit is de ingang van het wertheimpark in Amsterdam, waar het nooit meer Auschwitz monument van Jan wolkers staat. Foto is gisteren gemaakt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt en ben nu te bang om naar een uitleg te vragen.quote:Op zondag 21 september 2025 20:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de ingang van het wertheimpark in Amsterdam, waar het nooit meer Auschwitz monument van Jan wolkers staat. Foto is gisteren gemaakt.
Maar ben ook bang dat ik met deze post het hek van de dam gebombardeerd heb
Ja, ik vind het ronduit walgelijk, dat je zo'n beladen plek misbruikt om je mening kenbaar te maken. Ga schreeuwen op de dam, flikker een waxinelichtje naar de gouden koets, maar van de plek waar een urn met as van slachtoffers uit WOII ligt begraven blijf je met je jatten af.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja helemaal mee eens hoorquote:Op zondag 21 september 2025 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ronduit walgelijk, dat je zo'n beladen plek misbruikt om je mening kenbaar te maken. Ga schreeuwen op de dam, flikker een waxinelichtje naar de gouden koets, maar van de plek waar een urn met as van slachtoffers uit WOII ligt begraven blijf je met je jatten af.![]()
Ben ik het helemaal mee eens, maar hadden ze dan zoveel aandacht gekregen als ze het vreedzaam in een veldje in bijvoorbeeld een uithoek van Friesland hadden gedaan?quote:Op zondag 21 september 2025 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ronduit walgelijk, dat je zo'n beladen plek misbruikt om je mening kenbaar te maken. Ga schreeuwen op de dam, flikker een waxinelichtje naar de gouden koets, maar van de plek waar een urn met as van slachtoffers uit WOII ligt begraven blijf je met je jatten af.
Disclaimer, ik verdedig hier hun actie niet. Ik probeer enkel hun motieven aan te duiden.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vast niet, maar dan moet je ook de consequenties accepteren als er hard wordt opgetredenquote:Op zondag 21 september 2025 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar hadden ze dan zoveel aandacht gekregen als ze het vreedzaam in een veldje in bijvoorbeeld een uithoek van Friesland hadden gedaan?
Disclaimer, ik verdedig hier hun actie niet. Ik probeer enkel hun motieven aan te duiden.![]()
https://nl.wikipedia.org/(...)erdam%29?wprov=sfla1quote:Het monument is in 1977 ontworpen door schrijver en beeldend kunstenaar Jan Wolkers. Wolkers had opdracht gekregen een monument te maken boven een urn met as van slachtoffers uit het concentratiekamp uit Auschwitz.[1] Het monument werd oorspronkelijk geplaatst op de Oosterbegraafplaats. In 1993 is het monument in grotere vorm verplaatst naar het Wertheimpark.[2]Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat sowieso.quote:Op zondag 21 september 2025 21:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vast niet, maar dan moet je ook de consequenties accepteren als er hard wordt opgetreden
Net zoals te hard rijden en je word gepakt moet je ook de boete betalen
quote:Op zondag 21 september 2025 21:06 schreef DJMO het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)erdam%29?wprov=sfla1
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat van die urn met as van de slachtoffers kwam ik overigens gisteren pas achter. Ik ben al zovaak in het wertheimpark geweest, maar gisteren was ik er na een bezoek aan het verzetsmuseum, en ik was in een bedenkelijke bui. Het regende iets, en ik besloot met een zakdoekje om de beschrijving van het monument schoon te vegen. Toen pas drong ten volle tot me door op wat voor plaats ik eigenlijk stond.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik hoop niet dat je mij daar mee bedoeltquote:
Niet in negatieve zin neequote:Op zondag 21 september 2025 21:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij daar mee bedoelt![]()
![]()
Gelukkig maar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Sommige, is niet iedereen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar met sommige kan iedereen bedoeld worden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is ook correctquote:Op zondag 21 september 2025 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar met sommige kan iedereen bedoeld worden.![]()
Geen seconde dat ik dacht dat Justin jou bedoelde met 'sommige mensen'.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen warm water
Ik heb geen zin om met de kraantjes te knoeien.
Nu mis ik de papa echt.Werewolf
Oh mutske tochquote:Op zondag 21 september 2025 21:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen warm water
Nu mis ik de papa echt.![]()
![]()
Dat is balen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen warm water
Nu mis ik de papa echt.
Hopen dat maandag iemand er naar kan komen kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb jij tijd?quote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is balen.
Hopen dat maandag iemand er naar kan komen kijken.![]()
Hebben jullie daar geen onderhoudsmensen voor waar jij woont?quote:Op zondag 21 september 2025 21:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen warm water
Nu mis ik de papa echt.![]()
Nee. En het is heel ver weg, Belgiẽ.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat is wel een eindje rijdenquote:Op zondag 21 september 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. En het is heel ver weg, Belgiẽ.![]()
Normaal gezien kan ik dat zelf.quote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is balen.
Hopen dat maandag iemand er naar kan komen kijken.
Anders bij de mama douchen hihi.Werewolf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5682 / +216 / +341 / 8852 / 9657 / 0.59
2. Dotteke / 1593 / +101 / +208 / 2994 / 3618 / 0.44
3. KillemWieft / 994 / +4 / +27 / 587 / 866 / 1.15
4. FreshFruit / 640 / +1 / +16 / 743 / 1018 / 0.63
5. kree / 614 / +74 / +0 / 1760 / 2156 / 0.28
6. KoningWouter / 612 / +73 / +0 / 900 / 1141 / 0.54
7. devzero / 471 / +4 / +31 / 418 / 588 / 0.8
8. Homijn / 417 / +16 / +0 / 97 / 192 / 2.17
9. hemarookworst / 348 / +5 / +74 / 676 / 942 / 0.37
10. _UserName_ / 276 / +12 / +0 / 316 / 454 / 0.61
11. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
12. Pinnenmutske / 242 / +25 / +28 / 585 / 774 / 0.31
13. ToT / 240 / +47 / +7 / 1551 / 1781 / 0.13
14. DJMO / 238 / +31 / +12 / 572 / 782 / 0.3
15. Masberum / 228 / +36 / +9 / 369 / 469 / 0.49
16. mario390 / 221 / +1 / +10 / 147 / 244 / 0.91
17. Dr.Mikey / 216 / +0 / +0 / 158 / 255 / 0.85
18. greysbones / 204 / +21 / +2 / 1586 / 1747 / 0.12
19. marc0871 / 190 / +0 / +0 / 907 / 1155 / 0.16
20. MooieTop6 / 175 / +6 / +0 / 1772 / 2034 / 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik ook niet, maar mijn gevoel van eigenwaarde vertelt me vaak iets anders.quote:Op zondag 21 september 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen seconde dat ik dacht dat Justin jou bedoelde met 'sommige mensen'.Ik heb er één en ik ben er trots op
Aquarium draait
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Zeeziek?quote:Op zondag 21 september 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks worden de vissen misselijk![]()
Dan moet ie ze maar een zoethoudertje gevenquote:Op zondag 21 september 2025 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, zeker als het zoetwatervissen zijn![]()
Of ze moeten maar zeebenen kwekenquote:Op zondag 21 september 2025 21:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moet ie ze maar een zoethoudertje gevenUw ADH vitamine Worst
Dan nemen ze straks nog de benenquote:Op zondag 21 september 2025 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of ze moeten maar zeebenen kweken![]()
zoetwatervisbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is pas september, maar ik heb nu al een 'leuk' valentijnscadeautje gekregen
Woeiiiiiquote:Op zondag 21 september 2025 21:56 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
nu al?quote:Op zondag 21 september 2025 21:56 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
februari 2025 .....![]()
Wat leuk. In februari verhoogden ze de prijs ook al met 30%.quote:Op zondag 21 september 2025 21:56 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
O wacht....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen maar een bevestiging hoe commercieel valentijn is
Uw ADH vitamine Worst
Ik denk zomaar dat ik even niet op de Linkjes ga klikken
Dan krijg je vast nog meer cadeautjesquote:Op zondag 21 september 2025 22:00 schreef DJMO het volgende:
Ik denk zomaar dat ik even niet op de Linkjes ga klikken![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik gebruik Mario 390 ipv Microsoft 365![]()
Alles in het Oostenrijks![]()
![]()
Welk merk glijmiddel gebruik je daarbijquote:Op zondag 21 september 2025 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik gebruik Mario 390 ipv Microsoft 365![]()
![]()
Open sourcequote:Op zondag 21 september 2025 22:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Welk merk glijmiddel gebruik je daarbijUw ADH vitamine Worst
In Utrecht reed ook een tijdje Weense trams rondquote:Op zondag 21 september 2025 22:06 schreef maily het volgende:
Only in Oostenrijk:
Nederland 18e op wereldkampioenschap tramrijden. 1e WK ooit in Wenen.
@:mario390Uw ADH vitamine Worst
Dat is geen compliment voor de RETquote:Op zondag 21 september 2025 22:06 schreef maily het volgende:
Only in Oostenrijk:
@:mario390
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even rustig terugkijkenquote:Op zondag 21 september 2025 22:06 schreef maily het volgende:
Only in Oostenrijk:
@:mario390
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ze hadden eerder gewonnen in de EKquote:Op zondag 21 september 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is geen compliment voor de RETUw ADH vitamine Worst
Of juist nietquote:Op zondag 21 september 2025 22:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Als zijn source open staat heeft hij vast een aardig groot inkomen.Uw ADH vitamine Worst
Ik ben nog gestrand bij de vissen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
BlobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht even dat het de man bijt hond babbelbox wasCause there is always a wrong to your right 🎶
Het was Gigi maarquote:Op zondag 21 september 2025 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Dacht even dat het de man bijt hond babbelbox was![]()
![]()
Mini-ToT wil leren piano te spelen (lijkt me echt erg goed voor hem!).
Vreemd genoeg krijg ik nu allerlei piano-suggesties op Youtube!
Dat verhaal van Mozart kende ik al wel aardig van de film (schijnt wel voor een flink deel fantasie te zijn), maar ik wist niet dat er ook een film over Beethoven gemaakt was.
Bekijk deze YouTube-video
Deze scčne schijnt letterlijk zo gegaan te zijn, hoorde ik in een ander filmpje: hij was nog absoluut onbekend en ging een improvisate-duel met een beroemde pianist aan.
De beroemdheid begon en wat hij speelde leek zo erg op het origineel dat Beethoven geīrriteerd en verveeld vroeg wanneer hij nou eens een keer begon! (Met improviseren).
En toen was het zijn beurt!![]()
![]()
Ah, kijk aanquote:Op zondag 21 september 2025 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hadden eerder gewonnen in de EKAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Eigenlijk ook niet helemaal eerlijk die tram WK. Gebruiken dus Weense trams, tuurlijk gaat Wenen winnen, die bestuurders zijn die trams gewend.Uw ADH vitamine Worst
Heb je het niet over trans-WK of zo? Gewoon een eigen categorie voor die mensen?
Gaat het echt om het vervoersmiddel?![]()
![]()
The actual fuck?quote:Op zondag 21 september 2025 22:06 schreef maily het volgende:
Only in Oostenrijk:
@:mario390![]()
![]()
Nee nee!quote:Op zondag 21 september 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
Heb je het niet over trans-WK of zo? Gewoon een eigen categorie voor die mensen?
Gaat het echt om het vervoersmiddel?
Pas op anders komt er iemand anders zich opnaaien zometeen!![]()
![]()
En dan zijn we allemaal weer voetpiemels?quote:Op zondag 21 september 2025 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nee!
Pas op anders komt er iemand anders zich opnaaien zometeen!![]()
Nee die nietquote:Op zondag 21 september 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan zijn we allemaal weer voetpiemels?
De waterman![]()
![]()
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 21 september 2025 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk ook niet helemaal eerlijk die tram WK. Gebruiken dus Weense trams, tuurlijk gaat Wenen winnen, die bestuurders zijn die trams gewend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bedoel de waterdeskundigequote:Op zondag 21 september 2025 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben een steenbok, dus laat maar komen!![]()
![]()
Ow die elektricien die bij ons het water wil afsluiten om ons te laten beseffen hoe belangrijk drinkwater is?quote:![]()
Volgens mij wisten ze bij NWS niet meer wat er aan de hand was toen hij daar begon te posten
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 21 september 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die elektricien die bij ons het water wil afsluiten om ons te laten beseffen hoe belangrijk drinkwater is?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kreeg je een kreet mee toen kree daar ging posten?quote:Op zondag 21 september 2025 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij wisten ze bij NWS wat er aan de hand was toen hij daar begon te posten![]()
Hele woordenbrij en 10 posts achter elkaarquote:Op zondag 21 september 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Kreeg je een kreet mee toen kree daar ging posten?Uw ADH vitamine Worst
echt hequote:Op zondag 21 september 2025 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij wisten ze bij NWS niet meer wat er aan de hand was toen hij daar begon te posten![]()
![]()
In DTS wordt niet geroddeld! @kreequote:Op zondag 21 september 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Kreeg je een kreet mee toen kree daar ging posten?
quote:Op zondag 21 september 2025 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hele woordenbrij en 10 posts achter elkaarWat een verrassing!
Maar goed, in NWS heb je ook echt bijzonder volk rondlopen; daar valt genoeg te vergeven voor hem!![]()
![]()
hij klikt zijn mentions altijd meteen weg want er is meestal niet doorheen te komen na een weekquote:Op zondag 21 september 2025 22:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In DTS wordt niet geroddeld! @:kree
![]()
![]()
Ik krijg meestal een like als ik hem mention. Verschil moet er wezen!quote:Op zondag 21 september 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
hij klikt zijn mentions altijd meteen weg want er is meestal niet doorheen te komenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Whehe, hij krijgt zo veel DM's en mentions enzo dat hij toch echt niet overal op gaat reageren.quote:Op zondag 21 september 2025 22:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In DTS wordt niet geroddeld! @:kree
Hij is popurucht.![]()
![]()
Ja maar het is volgens mij wel wat nieuws (hihaho) wat ze meemakenquote:Op zondag 21 september 2025 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]Wat een verrassing!
Maar goed, in NWS heb je ook echt bijzonder volk rondlopen; daar valt genoeg te vergeven voor hem!Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 21 september 2025 22:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik krijg meestal een like als ik hem mention. Verschil moet er wezen!!!!
Ja maar hee; jij likt ook zijn hielen door ons hier te verlinken he!![]()
![]()
Mwah, kree valt makkelijker te overtuigen dan sommige exemplaren die daar rondlopen hoor.quote:Op zondag 21 september 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar het is volgens mij wel wat nieuws (hihaho) wat ze meemaken
Daar kunnen ze heel snel enorm op de man spelen als je niet direct gaat opzitten en pootjes geeft.![]()
popurucht?quote:Op zondag 21 september 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, hij krijgt zo veel DM's en mentions enzo dat hij toch echt niet overal op gaat reageren.
Hij is popurucht.Uw ADH vitamine Worst
in NWS meestal niet neequote:Op zondag 21 september 2025 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar het is volgens mij wel wat nieuws (hihaho) wat ze meemaken![]()
Ik ben ook de enige die hem midden in de nacht wakker belt. Denk dat hij me te vriend wil houden.quote:Op zondag 21 september 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]!!!
Ja maar hee; jij likt ook zijn hielen door ons hier te verlinken he!
quote:Op zondag 21 september 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, hij krijgt zo veel DM's en mentions enzo dat hij toch echt niet overal op gaat reageren.
Hij is popurucht.quote:Mooi voor in de FOK!-wiki.quote:
U las het hier voor het eerst mensen!![]()
Ja ach ik denk wel dat ze aardig in een stuip kunnen schieten als kree ineens aan komt met: "Ja nu jullie er toch om vragen; 2 geile zustertjes die beiden tegelijkertijd een katheter in je jandoedel aanbrengen is niet echt jofel hoor!"quote:![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 22:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige die hem midden in de nacht wakker belt. Denk dat hij me te vriend wil houden.
Je hebt een direct lijntje met 'm?
![]()
![]()
Die andere doet dat niet.quote:Op zondag 21 september 2025 22:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige die hem midden in de nacht wakker belt. Denk dat hij me te vriend wil houden.
Die zit hem overal te mentionen dat hij hem mist![]()
Terwijl hij zijn nummer heeft.![]()
nee nee zo ging het niet.quote:Op zondag 21 september 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach ik denk wel dat ze aardig in een stuip kunnen schieten als kree ineens aan komt met: "Ja nu jullie er toch om vragen; 2 geile zustertjes die beiden tegelijkertijd een katheter in je jandoedel aanbrengen is niet echt jofel hoor!"
het ging echt over de oorlog.![]()
hoelang loop jij hier al mee?quote:Op zondag 21 september 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die heeft regelmatig een witte neus?![]()
![]()
Hij had een keer z’n nummer in DTS gepost en toen heb ik hem maanden later een keer om 3 uur ‘s nachts opgebeld.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als in: "Ja nou hee, ik heb misschien best wel een onpopulaire mening enzo, maar ik wil toch ff gezegd hebben dat ik oorlog best wel kut vind. Jullie mogen me er allemaal over aanvallen als jullie willen, maar dit is dus wat ik er van vind eigenlijk."quote:Op zondag 21 september 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
nee nee zo ging het niet.
het ging echt over de oorlog.![]()
nog veel overtuigender!! En over Trump enzo.quote:Op zondag 21 september 2025 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Als in: "Ja nou hee, ik heb misschien best wel een onpopulaire mening enzo, maar ik wil toch ff gezegd hebben dat ik oorlog best wel kut vind. Jullie mogen me er allemaal over aanvallen als jullie willen, maar dit is dus wat ik er van vind eigenlijk."![]()
Erg lang maar ik weet niet alle ins en outs van ieders privé-leven!quote:
Maar ik meen idd laatst wel zoiets gelezen te hebben dat Wief een snoeperd is op dat gebied?![]()
Zowel Willem als Killemquote:Op zondag 21 september 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die heeft regelmatig een witte neus?Uw ADH vitamine Worst
Och hemel!quote:Op zondag 21 september 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
nog veel overtuigender!! En over Trump enzo.
JA nou ja, dan wordt hij wel gelijk omarmd door 90% van het volk daar.
Zo veel lijpviolen daar die de dood van Charlie Kirk toejuichen bijvoorbeeld....![]()
![]()
Allemaal geruchten. Niemand heeft me ook daadwerkelijk m’n neus zien poederen.quote:Op zondag 21 september 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die heeft regelmatig een witte neus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 21 september 2025 22:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Allemaal geruchten. Niemand heeft me ook daadwerkelijk m’n neus zien poederen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helder!
![]()
![]()
Flesje he, geen blik.quote:Op zondag 21 september 2025 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb na 1 echt wel genoeg![]()
![]()
Tweede flesje kreeg ik ook nooit op, precies na 200mlquote:
Uw ADH vitamine Worst
Jouw lever is nog veel te veel intact!quote:Op zondag 21 september 2025 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tweede flesje kreeg ik ook nooit op, precies na 200ml![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: