SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je moet dan ook niet de slimme bewoners van tilburg vragenquote:Op zondag 21 september 2025 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelf wel die ene euro hadden durven inzetten![]()
![]()
Oh ja.quote:Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet de slimme bewoners van tilburg vragen![]()
Ben ik toch zelf veuls te dom voor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb je @MizzezAmy al haar 25 euro betaald?quote:Op zondag 21 september 2025 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Ben ik toch zelf veuls te dom voor.![]()
Nou ja zegquote:Op zondag 21 september 2025 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je @:mizzezamy al haar 25 euro betaald?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat verklaart waarom je döner pas zo laat komt en wellicht met een 'in huis gemaakt sausje'quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als ze echt al meer dan een half uur onderweg zijn met mijn döner denk ik dat maar eens ga kijken hoe de 'reheat'-functie van de oven ook al weer werkt
Hoe is het met Mario?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niemand weet wat er in de Kirchtagssuppe van mutti gaatquote:Op zondag 21 september 2025 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee zij maakt Kärnter gerechten![]()
Gutti Mutti Würsten natuurlichquote:Op zondag 21 september 2025 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor worsten joh
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Slappe hap is het!quote:Op zondag 21 september 2025 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor worsten joh"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als het een durum is dan doe ik het in de contactgrill net als restjes pizzaquote:Op zondag 21 september 2025 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ze echt al meer dan een half uur onderweg zijn met mijn döner denk ik dat maar eens ga kijken hoe de 'reheat'-functie van de oven ook al weer werktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn eten was nog warm. Online besteld en eventjes wachten.
Verser kan nietWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
blobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wrijf het nog maar in bij @Grrrrrrrrquote:Op zondag 21 september 2025 19:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn eten was nog warm. Online besteld en eventjes wachten.
Verser kan niet
Uw ADH vitamine Worst
Tis binnen!Als jullie vandaag niks meer van me horen lig ik te meuren op de bank met een after döner-dip.
Smakelijk!quote:Op zondag 21 september 2025 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis binnen!Als jullie vandaag niks meer van me horen lig ik te meuren op de bank met een after döner-dip.
![]()
![]()
Eerst de pers bellenquote:Op zondag 21 september 2025 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Frituur heeft een bijnaam: Frietchinees want veel chinezen aan het werk.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Daar gaan hele nieuwe plantjes groeienquote:Op zondag 21 september 2025 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker dönermest voor de tuin van de onderbuuf![]()
Dönerquote:Op zondag 21 september 2025 19:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar gaan hele nieuwe plantjes groeienWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: