SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLANDSE deelnemers (met mogelijk nog meer deelname via de World Ranking):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timetable
Voorspellen
TV:
Eurosport/MAX
Sporza
BBC
NOS
Stream:
eurovisionsport.com
Bekijk deze YouTube-videoVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik ben dan wel nieuwsgieriger naar het stukje Hall tegen Sporzaquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:28 schreef Nober het volgende:
"Thiam had to step out did see say anything?"
Sporza tegen Hall.
Nee en ja KJT maar ook Thiam maar dat kan niet meer want ik wil ze verslaan hihi.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben dan wel nieuwsgieriger naar het stukje Hall tegen Sporza
Moeten dan wel een q tijd lopen om te worden toegevoegd.quote:
Het viel nog wel mee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef VoMy het volgende:
Ik heb de Joris vd Berg overact gemist bij de winnende stoot van Schilder. Moeite van het terugluisteren waard?
OOOWOWOWOWquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef VoMy het volgende:
Ik heb de Joris vd Berg overact gemist bij de winnende stoot van Schilder. Moeite van het terugluisteren waard?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef Felagund het volgende:
4x400 meter-off tussen Kenya en USA voor een 9e plek in de finale.
Lekkere puinhoop bij de estafettesquote:
VS werd wel duidelijk gehinderd, dus dit is wel logisch.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Lekkere puinhoop bij de estafettes
Daar kun je wel mee naar de McD.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Die kogelstootsters zijn een gezellig clubje
Is dat alleen kogelstoten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zat nog even te kijken naar de lijst van verste worpen bij het kogelstoten bij de vrouwen, maar dat is echt niet normaal. Bij de eerste 50 staan 2 worpen uit deze eeuw, de rest is allemaal 'jaren 80 Oostblok![]()
Belachelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef Felagund het volgende:
Gezien het hinderen meer dan terecht.quote:
Werden ze gehinderd, of liepen ze zelf aan de verkeerde kant?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien het hinderen meer dan terecht.
Het was niet van voren te zien, dus dat is nog de vraag. Maar buiten dat stond de Zambiaan wel heel erg in de weg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werden ze gehinderd, of liepen ze zelf aan de verkeerde kant?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werden ze gehinderd, of liepen ze zelf aan de verkeerde kant?
Dat is wel een serieus nadeel om 2x op één dag te moeten. Gebruik dan baan 1.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef Felagund het volgende:
Het probleem is denk ik dat er maar 1 baan 1 is. Daarom is deze extra race, om te bepalen wie er in baan 1 gaat lopen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is wel een serieus nadeel om 2x op één dag te moeten. Gebruik dan baan 1.
Als VS wint, is er dan nog wel iemand die de finale ook loopt? Anders heeft dat weinig impactquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is wel een serieus nadeel om 2x op één dag te moeten. Gebruik dan baan 1.
Er is er niet eens maar één in dat geitenland.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:05 schreef Szura het volgende:
En de Belgische atletiekbond opheffen, nooit meer over praten
Familie Borlee aan de uitkering.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:05 schreef Szura het volgende:
En de Belgische atletiekbond opheffen, nooit meer over praten
Ik mag hopen dat zij dan in baan 1 moeten lopen en niet een van de reeds geplaatste landen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat er maar 1 baan 1 is. Daarom is deze extra race, om te bepalen wie er in baan 1 gaat lopen.
Er doen normaal toch maar 8 mee in een finale en waarom dan geen China die sneller was dan de VS ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef Felagund het volgende:
Maar niet altijd op zo'n manier dat iemand zo'n beetje terug moet lopen.quote:Op zondag 21 september 2025 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Er doen normaal toch maar 8 mee in een finale en waarom dan geen China die sneller was dan de VS ?
Er worden altijd landen gehinderd bij de 4x400 ...
Ja, niet geheel toevallig dat Sebrle een foto post die Kopecky, die hij coacht, ook al had gepost.quote:Op zondag 21 september 2025 03:21 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij was dat wel degelijk Sebrle, dus Ivo mag zichzelf achterlijk vinden.
WA zegt dat eerst vrouwen finale 4x100 is en daarna mannenquote:Op zondag 21 september 2025 10:26 schreef Zipportal het volgende:
• 10.35 uur: Speerwerpen A (m) tienkamp
• 11.47 uur: Speerwerpen B (m) tienkamp
• 12.30 uur: Hoogspringen (v) finale
• 12.35 uur: 800 meter (v) finale
• 12.47 uur: 5000 meter (m) finale, met Mike Foppen
• 13.10 uur: Discuswerpen (m) finale
• 13.25 uur: 4x400 meter (m) finale, met TeamNL
• 13.40 uur: 4x400 meter (v) finale, met TeamNL
• 13.55 uur: 1500 meter (m) tienkamp
• 14.10 uur: 4x100 meter estafette (m) finale, met TeamNL
• 14.20 uur: 4x100 meter estafette (v) finale
Zekerquote:Op zondag 21 september 2025 12:17 schreef Felagund het volgende:
Heeft Neugebauer nu weer een kans op de titel?
Die had ik nog helemaal vergeten, bij ten7events staat hij op 4:45 in hun forecastquote:Op zondag 21 september 2025 12:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker
De 4:13 van Owens-Delerme in de forecast is wel een flinke uitschieter. Ok, deed hij twee keer, maar beide keren in één jaar en daarna ook nooit meer in de buurt gekomen
De meeste forecasts die op PB's zijn gebaseerd zijn broddelwerkenquote:Op zondag 21 september 2025 12:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker
De 4:13 van Owens-Delerme in de forecast is wel een flinke uitschieter. Ok, deed hij twee keer, maar beide keren in één jaar en daarna ook nooit meer in de buurt gekomen
Wie wint nu volgens jouw forecast?quote:Op zondag 21 september 2025 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De meeste forecasts die op PB's zijn gebaseerd zijn broddelwerken
Geen ideequote:Op zondag 21 september 2025 12:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie wint nu volgens jouw forecast?
Hocker favoriet?quote:
Nee, maarja, de Amerikaanse bond evenmin.quote:Op zondag 21 september 2025 13:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik gun de Belgische bond geen goud
Zonde dat hij bij het ingaan van de laatste bocht net even gesneden werd door Mehary, anders was het echt close geworden.quote:
Ja, jammer inderdaad, maar Hocker kwam serieus op de brommer voorbij.quote:Op zondag 21 september 2025 13:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonde dat hij bij het ingaan van de laatste bocht net even gesneden werd door Mehary, anders was het echt close geworden.
Die krijgen collectief ook stokslagen wegens dit WKquote:Op zondag 21 september 2025 13:03 schreef wimderon het volgende:
De heldere Ethiopische lichten dachten maar weer eens kans te maken met een langzame race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |