Is dat alleen kogelstoten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zat nog even te kijken naar de lijst van verste worpen bij het kogelstoten bij de vrouwen, maar dat is echt niet normaal. Bij de eerste 50 staan 2 worpen uit deze eeuw, de rest is allemaal 'jaren 80 Oostblok![]()
Belachelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef Felagund het volgende:
4x400 meter-off tussen Kenya en USA voor een 9e plek in de finale.
Gezien het hinderen meer dan terecht.quote:
Werden ze gehinderd, of liepen ze zelf aan de verkeerde kant?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien het hinderen meer dan terecht.
Het was niet van voren te zien, dus dat is nog de vraag. Maar buiten dat stond de Zambiaan wel heel erg in de weg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werden ze gehinderd, of liepen ze zelf aan de verkeerde kant?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werden ze gehinderd, of liepen ze zelf aan de verkeerde kant?
Dat is wel een serieus nadeel om 2x op één dag te moeten. Gebruik dan baan 1.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef Felagund het volgende:
Het probleem is denk ik dat er maar 1 baan 1 is. Daarom is deze extra race, om te bepalen wie er in baan 1 gaat lopen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is wel een serieus nadeel om 2x op één dag te moeten. Gebruik dan baan 1.
Als VS wint, is er dan nog wel iemand die de finale ook loopt? Anders heeft dat weinig impactquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is wel een serieus nadeel om 2x op één dag te moeten. Gebruik dan baan 1.
Er is er niet eens maar één in dat geitenland.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:05 schreef Szura het volgende:
En de Belgische atletiekbond opheffen, nooit meer over praten
Familie Borlee aan de uitkering.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:05 schreef Szura het volgende:
En de Belgische atletiekbond opheffen, nooit meer over praten
Ik mag hopen dat zij dan in baan 1 moeten lopen en niet een van de reeds geplaatste landen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat er maar 1 baan 1 is. Daarom is deze extra race, om te bepalen wie er in baan 1 gaat lopen.
Er doen normaal toch maar 8 mee in een finale en waarom dan geen China die sneller was dan de VS ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:35 schreef Felagund het volgende:
Maar niet altijd op zo'n manier dat iemand zo'n beetje terug moet lopen.quote:Op zondag 21 september 2025 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Er doen normaal toch maar 8 mee in een finale en waarom dan geen China die sneller was dan de VS ?
Er worden altijd landen gehinderd bij de 4x400 ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |