Gewoon doet wat Gergi altijd doet, "HALT DIE KLAPPE!!" roepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Er staan een stel kinderen te krijsen onder m'n balkon. Doe even normaal joh.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon doet wat Gergi altijd doet, "HALT DIE KLAPPE!!" roepen.
Lekker de sauna in danquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. We zitten nu in noordwest-Schotland. Prachtige rit gemaakt vandaag, en we zijn nu wel in het ruige land terechtgekomen. Weg met dat melkpakkenlandschap van Caithness. De kliffen aan zee zijn leuk maar de rest is niks. Nu in een best luxe huisje met zelfs een sauna in de tuin. Alleen de handdoeken hier stinken muf. Alsof ze gewoon nat aan de lijn gehangen zijn en toen hmm. Tsja. Morgen toch weer door.
Nu even quiche bakken en er wat sla bij snijden, dan gaan we eten.
Erg mooi daar!quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. We zitten nu in noordwest-Schotland. Prachtige rit gemaakt vandaag, en we zijn nu wel in het ruige land terechtgekomen. Weg met dat melkpakkenlandschap van Caithness. De kliffen aan zee zijn leuk maar de rest is niks. Nu in een best luxe huisje met zelfs een sauna in de tuin. Alleen de handdoeken hier stinken muf. Alsof ze gewoon nat aan de lijn gehangen zijn en toen hmm. Tsja. Morgen toch weer door.
Jezus, dan ben ik blij ook dat ik de moeite niet eens heb genomenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De kwalificatie was 4 uur pas klaar.
Troostmuffin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik dan nog wel recht op muffin?
Oké, en dan die quiche in de vuilnisbak kiepen en gewoon lekker in een pub gaan eten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Nattekirbyquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst een bakje macaroni naar binnen Kirby'en met Q3 op tv, wordt nog een lange zit.
Soort van self-fulfilling prophecy.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat ik bijna een glas gesloopt heb terwijl dit de TT is![]()
Nee nee dat komt later wel. Maat is helemaal koolhydraatarm tegenwoordig dus we eten alleen nog maar groente en vlees eigenlijk. En bij de gratie Gods dus vandaag een quiche.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, en dan die quiche in de vuilnisbak kiepen en gewoon lekker in een pub gaan eten.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee dat komt later wel. Maat is helemaal koolhydraatarm tegenwoordig dus we eten alleen nog maar groente en vlees eigenlijk. En bij de gratie Gods dus vandaag een quiche.
Kom je 15 kilo lichter thuis straksquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee dat komt later wel. Maat is helemaal koolhydraatarm tegenwoordig dus we eten alleen nog maar groente en vlees eigenlijk. En bij de gratie Gods dus vandaag een quiche.
Hamer afpakken en tik op z'n hoofd geven ermee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is nu nog iemand aan het timmeren.
Nou 15 kilo is wat veel misschien, maar ik zou best eens flink kunnen afvallen deze vakantie ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je 15 kilo lichter thuis straks
Oh ja, goed idee. Zo terug.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hamer afpakken en tik op z'n hoofd geven ermee.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee. Zo terug.
Iedereen natuurlijk even aaien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had alweer zin om een terrasje te pakken
Ja wie nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had alweer zin om een terrasje te pakken
quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hamer afpakken en tik op z'n hoofd geven ermee.
Hoeft nog nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja even zorgen voor een vers bedje
Al gedaan? @:cherrylips
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het is nog erg gezellig geweest in Den Haag tijdens mijn afwezigheid lees ik nu.
Jezus
Dus je hebt niets meegekregen van de terroristische aanslag van Antifa in onze de facto hoofdstad?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel blij dat we hier nauwelijks wat mee krijgen van wat er in de wereld allemaal gebeurt. Dat is gewoon wel fijn eigenlijk
gerel van hooligans hoor ik.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je hebt niets meegekregen van de terroristische aanslag van Antifa in onze de facto hoofdstad?
Gewoon met je lippen een klein rondje maken en dan een beetje blazenquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe deed je nou die muzieknootjes op FOK!?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, die.quote:
En ze zijn bijna overal welkom daar. Voordeel van daar op vakantie gaan met hond wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja honden. IEDER FUCKING EEN heeft hier een hond. Als je geen hond hebt ben je af, doe je niet meer mee. Dan is er wat mis met je. Bij elk souvenirwinkeltje is minimaal een schap van een meter breed helemaal vol met hondensnacks, hondenspeelgoed en whatnot "only for good boys".![]()
Misschien moet Ieni hier maar eens heen komen met die stinkkeffer.
Staat toch gewoon in het smiley lijstje?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag 'm er niet tussen staan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat toch gewoon in het smiley lijstje?
Nice!quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Er moet nog even een concreet plan komen en een boeking gemaakt worden, maar het lijkt erop dat ik komend jaar definitief richting IJsland ga in de zonsverduisteringweek
Dat wordt een heel jaar bidden naar de zonnegod.
Nee, dat is in Frankrijk.quote:
Sommige mensen zijn heel slecht in topo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee, dat is in Frankrijk.
IJsland is wat noordelijker
ach.... ik ben slecht in Links en Rechts... dus dan ben ik graag behulpzaam.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel slecht in topo.
Trivago geraadpleegd??quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ja, deze knoop had echt niet veel later doorgehakt moeten worden
Die hotelprijzen
Genoeg uitzonderingen, maar holy.
Ja, precies die site.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Trivago geraadpleegd??
Okee. ik weet niet of die reclame kloppt. Ik weet nog niet eens of ik ooit nog op vakantie ga, wil het wel, maar inderdaad wat je al zegt, die prijzen tegenwoordig, zeker naar de wat modernere westerse landen.quote:
Weet niet waar je wil kijken; maar wat verder landinwaarts scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Airbnb heeft gewoon bijna geen aanbod meer voor de nacht na de verduistering. De nacht ervoor is nog wel te doen.
Ben echt blij dat er een waarschuwing uit ging in dat topic in WKN
Zo westelijk mogelijk, dus één van de twee schiereilanden in het noordwesten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet waar je wil kijken; maar wat verder landinwaarts scheelt al een hoop.
In welke periode is dat? In de winter is het reizen niet altijd even eenvoudigquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo westelijk mogelijk, dus één van de twee schiereilanden in het noordwesten.
We gaan morgen even serieus zitten om te kijken wat de opties zijn, want die ene nacht is wel allesbepalend. De zonsverduistering eindigt in de vroege avond en er moet nog wat gehiket worden, dus je komt ook niet echt ver.
Goedemorgenquote:
Heyquote:Op zondag 21 september 2025 04:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Waarom zo vroeg? Het is toch zondag?
Oh.quote:
O waait het zo hard bij jou, valt hier nog wel mee.quote:Op zondag 21 september 2025 04:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.![]()
![]()
Ik werd wakker van de flinke woei. En ik dacht dat het ook al wel later dan 5 uur zou zijn al.
mooi, beetje jammer dat er een hele grote engnek daar aan de macht isquote:Op zondag 21 september 2025 05:59 schreef LTVDK het volgende:
Was weer mooi in de duinen vandaag
[ afbeelding ]
Het is een geschenk als je dicht bij de duinen/zee woontquote:Op zondag 21 september 2025 05:59 schreef LTVDK het volgende:
Was weer mooi in de duinen vandaag
[ afbeelding ]
Morguh collegaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |