In welke periode is dat? In de winter is het reizen niet altijd even eenvoudigquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo westelijk mogelijk, dus één van de twee schiereilanden in het noordwesten.
We gaan morgen even serieus zitten om te kijken wat de opties zijn, want die ene nacht is wel allesbepalend. De zonsverduistering eindigt in de vroege avond en er moet nog wat gehiket worden, dus je komt ook niet echt ver.
Goedemorgenquote:
Heyquote:Op zondag 21 september 2025 04:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Waarom zo vroeg? Het is toch zondag?
Oh.quote:
O waait het zo hard bij jou, valt hier nog wel mee.quote:Op zondag 21 september 2025 04:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.![]()
![]()
Ik werd wakker van de flinke woei. En ik dacht dat het ook al wel later dan 5 uur zou zijn al.
mooi, beetje jammer dat er een hele grote engnek daar aan de macht isquote:Op zondag 21 september 2025 05:59 schreef LTVDK het volgende:
Was weer mooi in de duinen vandaag
[ afbeelding ]
Het is een geschenk als je dicht bij de duinen/zee woontquote:Op zondag 21 september 2025 05:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Morguh collegaquote:
Augustus, anders was ik wel naar Spanje gegaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In welke periode is dat? In de winter is het reizen niet altijd even eenvoudig
Westfjords hebben we overgeslagen omdat de wegen gewoon afgesloten waren.
quote:Op zondag 21 september 2025 04:18 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat deze ooit rotterdam invaart @:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Je ziet daar allemaal berensporen!quote:Op zondag 21 september 2025 05:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag ook? Dacht alleen gisteren... Nu voornamelijk veel wind en koud.quote:Op zondag 21 september 2025 08:57 schreef mschol het volgende:
wat een triest pleurisweer..
er was toch 28 graden en zon voorspeld?
opzich blij dat het dat ook weer niet is maar dit is weer het andere uiterste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |