Gewoon doet wat Gergi altijd doet, "HALT DIE KLAPPE!!" roepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Er staan een stel kinderen te krijsen onder m'n balkon. Doe even normaal joh.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon doet wat Gergi altijd doet, "HALT DIE KLAPPE!!" roepen.
Lekker de sauna in danquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. We zitten nu in noordwest-Schotland. Prachtige rit gemaakt vandaag, en we zijn nu wel in het ruige land terechtgekomen. Weg met dat melkpakkenlandschap van Caithness. De kliffen aan zee zijn leuk maar de rest is niks. Nu in een best luxe huisje met zelfs een sauna in de tuin. Alleen de handdoeken hier stinken muf. Alsof ze gewoon nat aan de lijn gehangen zijn en toen hmm. Tsja. Morgen toch weer door.
Nu even quiche bakken en er wat sla bij snijden, dan gaan we eten.
Erg mooi daar!quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. We zitten nu in noordwest-Schotland. Prachtige rit gemaakt vandaag, en we zijn nu wel in het ruige land terechtgekomen. Weg met dat melkpakkenlandschap van Caithness. De kliffen aan zee zijn leuk maar de rest is niks. Nu in een best luxe huisje met zelfs een sauna in de tuin. Alleen de handdoeken hier stinken muf. Alsof ze gewoon nat aan de lijn gehangen zijn en toen hmm. Tsja. Morgen toch weer door.
Jezus, dan ben ik blij ook dat ik de moeite niet eens heb genomenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De kwalificatie was 4 uur pas klaar.
Troostmuffin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik dan nog wel recht op muffin?
Oké, en dan die quiche in de vuilnisbak kiepen en gewoon lekker in een pub gaan eten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Nattekirbyquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst een bakje macaroni naar binnen Kirby'en met Q3 op tv, wordt nog een lange zit.
Soort van self-fulfilling prophecy.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat ik bijna een glas gesloopt heb terwijl dit de TT is![]()
Nee nee dat komt later wel. Maat is helemaal koolhydraatarm tegenwoordig dus we eten alleen nog maar groente en vlees eigenlijk. En bij de gratie Gods dus vandaag een quiche.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, en dan die quiche in de vuilnisbak kiepen en gewoon lekker in een pub gaan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |