quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort grappig bedoelde opmerkingen zijn helemaal niet grappig als ik zelf al zeg dat ik het niet ben.
Heeft wel wat weg van het Nirvana logoquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou een foto van mezelf gaat lastig maar het is deze:
[ link | afbeelding ]
Komt bij mij ook ruim voorbij de knieën qua lengte dus dat is ook chill.
emmer met water.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Er staan een stel kinderen te krijsen onder m'n balkon. Doe even normaal joh.
Met zoutzuur.quote:
Ach, lost vanzelf op.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is weer strafbaar.
Gewoon doet wat Gergi altijd doet, "HALT DIE KLAPPE!!" roepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Er staan een stel kinderen te krijsen onder m'n balkon. Doe even normaal joh.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon doet wat Gergi altijd doet, "HALT DIE KLAPPE!!" roepen.
Lekker de sauna in danquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. We zitten nu in noordwest-Schotland. Prachtige rit gemaakt vandaag, en we zijn nu wel in het ruige land terechtgekomen. Weg met dat melkpakkenlandschap van Caithness. De kliffen aan zee zijn leuk maar de rest is niks. Nu in een best luxe huisje met zelfs een sauna in de tuin. Alleen de handdoeken hier stinken muf. Alsof ze gewoon nat aan de lijn gehangen zijn en toen hmm. Tsja. Morgen toch weer door.
Nu even quiche bakken en er wat sla bij snijden, dan gaan we eten.
Erg mooi daar!quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. We zitten nu in noordwest-Schotland. Prachtige rit gemaakt vandaag, en we zijn nu wel in het ruige land terechtgekomen. Weg met dat melkpakkenlandschap van Caithness. De kliffen aan zee zijn leuk maar de rest is niks. Nu in een best luxe huisje met zelfs een sauna in de tuin. Alleen de handdoeken hier stinken muf. Alsof ze gewoon nat aan de lijn gehangen zijn en toen hmm. Tsja. Morgen toch weer door.
Jezus, dan ben ik blij ook dat ik de moeite niet eens heb genomenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De kwalificatie was 4 uur pas klaar.
Troostmuffin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik dan nog wel recht op muffin?
Oké, en dan die quiche in de vuilnisbak kiepen en gewoon lekker in een pub gaan eten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Nattekirbyquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst een bakje macaroni naar binnen Kirby'en met Q3 op tv, wordt nog een lange zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |